Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-15, 17:49   #91

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
...
Nu förstås handlar ju allt om vinstchanser kontra odds vilket jag är övertygad Niklas avser.

Icke desto mindre vägt för och nackdelar hejar jag på Inken, måhända är jag alltför känslomässig där.

Kanske räcker med att sträcka sig till Indigious för att hitta värde om man är lagd åt det hållet

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
michel65 (+5)
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 17:55   #92
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Jag tror också att Digital Ink är en bra spik, Ulf Ohlsson har vunnit med hästen många gånger förut och känner väl till den.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 18:23   #93

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
enligt yr.no , bästa väderleks tjänsten.

http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/
Vädret är svindåligt just nu, det bara öser ned
Gammal 2013-11-15, 18:26   #94

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Du är sympatisk i din entusiasm, sigh, därför tar jag ytterligare tid till att motivera mitt (och Niklas? ) resonemang.

I onsdags vann Ruhuna Tea, en topptreåring ett klass I försök från ledning på övertygande sätt. Detta sent på säsongen så han är alltså 3 1/2 år.

Loppet den vann är ungefär den klass Checco Boko varit favorit i som fyraåring och inte alltid lyckats så bra i.

Nu möter han kulltoppen bland 4-åringar, är du med ? Visst, några är slitna och överraskningar händer så viss ödmjukhet bör man ha, Nurmos har trots allt anmält till lördagens lopp (fast 3e pris är ett normalt 1a i V75, 90k).

Professionella bedömare (får man väl ändå kalla spelbolagens oddssättare) sätter mellan 20 och 27 ggr och då ska de ha avans på affären oxå.

Snåla Expekt, som sällan har höga odds på skrällar, sätter 20 ggr vilket får mig att tro att egentliga vinstchansen är runt 1 på 30 rent generellt på givna förutsättningar.

För egen del ser jag inte mycket hos Checco förutom accelerationsförmågan som dock sker lite på bekostnad av uthållighet. Form kan finnas och är plus, likaså smyg(?) läget men tycker absolut han är ute på djupt vatten här.

Sen ska man förstås aldrig lyssna för mycket på andra (med vissa undantag) och definitivt inte på "alla" utan gå på sina egna idéer så lycka till iaf imorgon.

Edit: och självklart, större skrällar har skett

Förstår vad du menar men blir lite skevt att ta upp Ruhuna Teas vinst i onsdags då denne enbart startat 9 ggr (tio med onsdagens start) och då även stått utan start i nästan två månader - denne är ju då självklart i topptrim om denne tas ut såpass sent på året OCH utvilad...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 18:59   #95

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Just den infon är ju gammal som gatan Dasen - stod tex redan i Ronden tisdag som trycks på måndagen
ja vet jag väl men måste ju anpassa infon efter klientelet. Hade det enbart funnits kunniga här hade inget behövts skrivas.
Gammal 2013-11-15, 19:11   #96

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Förstår vad du menar men blir lite skevt att ta upp Ruhuna Teas vinst i onsdags då denne enbart startat 9 ggr (tio med onsdagens start) och då även stått utan start i nästan två månader - denne är ju då självklart i topptrim om denne tas ut såpass sent på året OCH utvilad...

ok.

Tycker tvärtom, den hade inte ens lopp i kroppen och representerar väl kultoppen. Checco lyckades inte ens som fyraåring trots upprepade försök med liknande prestation.

Mitt exempel är tänkt att åskådliggöra skillnaden på medelmåtta(Checco) och kulltopp (Ruhuna) och då hade ändå kulltoppen handikapp i avsaknad av lopp.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2013-11-15, 19:20   #97

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
ok.

Tycker tvärtom, den hade inte ens lopp i kroppen och representerar väl kultoppen. Checco lyckades inte ens som fyraåring trots upprepade försök med liknande prestation.

Mitt exempel är tänkt att åskådliggöra skillnaden på medelmåtta(Checco) och kulltopp (Ruhuna) och då hade ändå kulltoppen handikapp i avsaknad av lopp.

Tror vi pratar förbi varandra på någon vänster... Det jag trodde du ville föra fram var att hästar efter en lång säsong kan få en dipp i slutet och då tyckte jag att det var lite missvisande att ta Ruhuna Tea som ändå vilat och tas ut såpass sent - då är denne INTE sliten, utan väl förberedd och i form - varför annars ta ut denne så sent...

Jaja, jag kanske missförstått det hele, hehe...

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 19:30   #98

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

ALLA vet att det finns tre klara i morgon..... börjar med 3-5-3 men det fattar ju alla.... behöver ju ej skrivas
Gammal 2013-11-15, 19:37   #99

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
ALLA vet att det finns tre klara i morgon..... börjar med 3-5-3 men det fattar ju alla.... behöver ju ej skrivas
Jag fattar inte det för jag kommer spika samuel rehn i andra.Men jag kanske inte kan trav
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 19:43   #100

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

strecket i 5:e är ett skämt! Aloe Vera enkelt igen!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 19:49   #101

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av riga Visa inlägg
Jag fattar inte det för jag kommer spika samuel rehn i andra.Men jag kanske inte kan trav
Kommentar borttage, blev fel .................................................. .................................................. ....................

Senast redigerad av putte64 den 2013-11-15 klockan 19:50.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 19:51   #102

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
En Dansk som bränner varje gång och får dödens, ett sto, och en Finne som blir överfallen av en av mina hatkuskar
Nej, det tror jag inte på
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 19:52   #103
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Vädret är svindåligt just nu, det bara öser ned
Var förbi valla för inte så länge sedan. Vadå öser ner? Knappt duggregn, behövde inte ens ha igång vindrutetorkarna faktiskt.
http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockh...romma_Airport/ denna speglar valla mycket bättre.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-15, 19:57   #104

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Var förbi valla för inte så länge sedan. Vadå öser ner? Knappt duggregn, behövde inte ens ha igång vindrutetorkarna faktiskt.
http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockh...romma_Airport/ denna speglar valla mycket bättre.
Det spöregnar i alla fall i Stockholm så det kan nog hitta till Sumpan också
Ja, det är svårt att komma närmare än flygplatsen
Gammal 2013-11-15, 20:04   #105

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det spöregnar i alla fall i Stockholm så det kan nog hitta till Sumpan också
Ja, det är svårt att komma närmare än flygplatsen
Bull

tio grader varmt och speedwaybana utan dess like för årstiden imorgon.

Sen må vara att prestationerna kan slå lite hit o dit men vädret blir bra (och blir det inte det märker vi det).

Svara

td