Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-12, 22:02   #31

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

MODBUD?

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
optimal balance(bfr)-spor flemming har haft dette løb i tankene i meget lang tid,og tro mig fejfrit er dette hest sten sikker spik !!!!!
Seabiscuit tja tophest,men startspor 8 så intet og kom efter der,spids tar
No Deal jeg tro nemlig ikke på at erik eller Kenneth h svar spids...så topchanse der klart...........
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 22:56   #32

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Ids inte starta en egen tråd men nu när en ny omgång är pågång:

Hur ska man orka komma igen och spela V75?

Läser om ombuden som lämnar in drösvis likadana system, uppenbarligen med miljonpotential...

TALA OM ROBOTSPEL ("LOBOT-SPEL"?)

Kul omgång i Halmstad i lördags?

INGEN favorit vann och ändå bara 670000 i utd

Därför att...

ett ombud lämnat in sitt andelssspel 23,9 ggr...

Utdelningen hade varit ca 3,5 ggr större om de bara lämnat ett... dvs ca 2,5 miljoner (inte orkat räkna så noga utan bara överslag på siffror jag hört).

Löjligt med dessa massystem när potentialen är miljonutdelningar, drömmen om miljoner är just bara en dröm med detta agerande... 239 st andelar... jaja grattis...

Bra "nyheter/reklam" ?

Delad glädje är delad glädje men inte för övriga, "drabbade" spelare.. V75 är ett mardrömsspel nuförtiden, såna nötter det finns...

Vet inte om jag orkar vara så cynisk som det krävs för att se något "gott" i detta beteende, som någon facebookkommentator sa:

citat:
"De där 100 000 kronorna har spelmissbrukarna snart gett tillbaka till butiken och Svenska Spel, och ett par av dem blir så speedade av vinsten att de kommer gambla bort hus och liv, så jag säger inte grattis. Inte för fem öre."

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle17814153.ab

Senast redigerad av clarund den 2013-11-12 klockan 22:58.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 23:26   #33

Helges avatar

Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Ids inte starta en egen tråd men nu när en ny omgång är pågång:

Hur ska man orka komma igen och spela V75?

Läser om ombuden som lämnar in drösvis likadana system, uppenbarligen med miljonpotential...

TALA OM ROBOTSPEL ("LOBOT-SPEL"?)

Kul omgång i Halmstad i lördags?

INGEN favorit vann och ändå bara 670000 i utd

Därför att...

ett ombud lämnat in sitt andelssspel 23,9 ggr...

Utdelningen hade varit ca 3,5 ggr större om de bara lämnat ett... dvs ca 2,5 miljoner (inte orkat räkna så noga utan bara överslag på siffror jag hört).

Löjligt med dessa massystem när potentialen är miljonutdelningar, drömmen om miljoner är just bara en dröm med detta agerande... 239 st andelar... jaja grattis...

Bra "nyheter/reklam" ?

Delad glädje är delad glädje men inte för övriga, "drabbade" spelare.. V75 är ett mardrömsspel nuförtiden, såna nötter det finns...

Vet inte om jag orkar vara så cynisk som det krävs för att se något "gott" i detta beteende, som någon facebookkommentator sa:

citat:
"De där 100 000 kronorna har spelmissbrukarna snart gett tillbaka till butiken och Svenska Spel, och ett par av dem blir så speedade av vinsten att de kommer gambla bort hus och liv, så jag säger inte grattis. Inte för fem öre."

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle17814153.ab

Ja, att just DET anddelsystemet sålde så bra.. attans!

Sluta gnäll! Gnälls ta mig för allt. Nu kom det till godo för massa andelsspelare..i Sverige.. ska du gråta för det med?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muumiin (+10), varulv (+20), Klanke (+10), bokis29 (+10), alle (+20)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 23:38   #34

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, att just DET anddelsystemet sålde så bra.. attans!

Sluta gnäll! Gnälls ta mig för allt. Nu kom det till godo för massa andelsspelare..i Sverige.. ska du gråta för det med?
Om ATG kan gnälla på "Robotspel" så kan minsann jag gnälla på LOBOT-SPEL
Helge (+100), Klanke (+20)
Gammal 2013-11-13, 01:09   #35

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Så du menar att dom även ska börja förbjuda flerbongar också..för det är ju vad du faktiskt säger.. DET om nåt skulle vara nåt att gnälla på. Jag skiter fullständigt i "ett-öres lirarna", dom kan få spela sina V75:or för 50-100kr och sen gnälla ihjäl sig på att dom aldrig vinner, men var sååååå nära, att storspelarna tar hela kakan. Good damn it, MAN UP! Har man inte råd att lägga en riktig summa på ett system varje vecka så kanske man borde tänka om sin strategi. Kanske spara dom där 100kr/v till ett system varje månad ist, och då kunna göra ett något bättre system. Nu räcker iofs inte 800r långt i mina ögon heller, men det är fan så mkt bättre än 200r...
clarund (+177)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-13, 01:28   #36

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Så du menar att dom även ska börja förbjuda flerbongar också..för det är ju vad du faktiskt säger.. DET om nåt skulle vara nåt att gnälla på. Jag skiter fullständigt i "ett-öres lirarna", dom kan få spela sina V75:or för 50-100kr och sen gnälla ihjäl sig på att dom aldrig vinner, men var sååååå nära, att storspelarna tar hela kakan. Good damn it, MAN UP! Har man inte råd att lägga en riktig summa på ett system varje vecka så kanske man borde tänka om sin strategi. Kanske spara dom där 100kr/v till ett system varje månad ist, och då kunna göra ett något bättre system. Nu räcker iofs inte 800r långt i mina ögon heller, men det är fan så mkt bättre än 200r...
Ge dig.

Det här idiotiska sättet att spela på som många stormarknader huvudlöst kör gynnar ingen.

ATG varnade "ett hundratal" svenska spelare för robotspel men att lura folk i deras miljondrömmar på andelsspel går fint.

Att sedan använda det här som marknadsföring är ju att idiotförklara läsarna.

Jag orkar helt enkelt inte, V75 är mardrömmarnas spel, när miljonraden slår in har något miffo lämnat in 24 likadana system...

Dessutom blev jag och en spelkompis varnade för "robotspel" trots att vi bara spelar för småpengar.

Nä frågan kvarstår, hur ska man orka spela med alla idiotiska regler och förbehåll samtidigt som man ser dessa idiotsystem gå in vareviga vecka ?
Gammal 2013-11-13, 01:30   #37

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Man måste ju vara otroligt korkad om man köper en andel i ett sånt system som vann i lördags. Detta upplägg dödar ju allt värde i systemet totalt.
clarund (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-13, 01:42   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Ge dig.

Det här idiotiska sättet att spela på som många stormarknader huvudlöst kör gynnar ingen.

ATG varnade "ett hundratal" svenska spelare för robotspel men att lura folk i deras miljondrömmar på andelsspel går fint.

Att sedan använda det här som marknadsföring är ju att idiotförklara läsarna.

Jag orkar helt enkelt inte, V75 är mardrömmarnas spel, när miljonraden slår in har något miffo lämnat in 24 likadana system...

Dessutom blev jag och en spelkompis varnade för "robotspel" trots att vi bara spelar för småpengar.

Nä frågan kvarstår, hur ska man orka spela med alla idiotiska regler och förbehåll samtidigt som man ser dessa idiotsystem gå in vareviga vecka ?
Det är ju bara att välja, antingen spelar du eller så gör du det inte.. Ganska enkelt faktiskt... Och du, om nåt miffo lämnat in samma rad 24 ggr som din miljonrad..säg till mig då så ska jag personligen ersätta dig det du "förlorade"...
clarund (+2)
Gammal 2013-11-13, 01:44   #39

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Man måste ju vara otroligt korkad om man köper en andel i ett sånt system som vann i lördags. Detta upplägg dödar ju allt värde i systemet totalt.
Nu närmar vi oss kärnan (?)

Alltså, jag mår så illa när jag läser en artikel avsedd att marknadsföra travspel på Trav365 och dessutom ser att de skrivit fyra-fem artiklar om samma händelse (plus ett otal om liknande spel på V86).

Min fråga är hur orka gå in på mardrömsspelet V75 ?

--------------------------
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

Senast redigerad av clarund den 2013-11-13 klockan 01:46.
Gammal 2013-11-13, 01:48   #40

Standard

men tror du på fullaste allvar att andelssystemen ala maxi stormarknad är sånt hot mot Utdelningen på V75 så att det ens är värt att diskutera det?? Du har nog en kraftig övertro på systemen och hur ofta dom verkligen sitter... Kan nog nästan lova att dom bidrar mer till den totala potten över året än dom cashar ut.
Viroid (+10)
Gammal 2013-11-13, 01:51   #41

Standard

och som sagt, skulle nu deras rad sitta 24ggr exakt den dagen då DU skulle vinna miljonen..ja, hör av dig till mig då så ska jag ordna mellanskillnaden åt dig
clarund (+1), clarund (+179)
Gammal 2013-11-13, 01:51   #42

clarunds avatar

Standard

Mardrömmen lever (test av signatur)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
varulv (+179)
Gammal 2013-11-13, 02:05   #43

Helges avatar

Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg

Det visste INTE dom 10 första... eller dom senare...
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-13, 02:12   #44

clarunds avatar

Standard

Det enda jag vet är att jag "måste" spika emot Malmroth på lördag

Avvaktar TTs tips således.

God Natt alla rättrogna.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2013-11-13, 15:38   #45

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Bara jag som fått en känsla av att KAKA AT* har bra chans i Avd:1? Tror han kan om han vill köras till ledning eller lägga sig snällt i andra spår och bara vänta fram 3-8 i dödens. Kan bli den som får loppet.

Så här säger intervjun:
– Kaka A.T.(4) känns som han ska
efter förra starten och har varit bra
ett längre tag. Hästen är snabb
bakom bilen, men på sistone har han
haft så dåliga lägen att vi inte kunnat
ladda med honom. Hästen tävlar
med samma balans som tidigare och
läget ser passande ut, säger Ville
Karhulahti hos Stig H Johansson.

td