Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-11, 02:39   #16

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Kolla ettåringarna Avatar Brodde och all in no out, dom ropa vi in på aktionen, fortfarande står det ingen ägare på dom..
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-11, 07:05   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1247

Lemon Dra
Stats: 1575 - 4962 - 219
ROI: 110.56%
Vinstprocent: 24.09%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Tror som du att det kommer bli väldigt jobbigt för Bergharn.. Ang startsnabba, KLM släpper, Zjanti släpper. Den enda jag ser som kan lugga Prey på ledningen är Call me hanover, tveksam om den plockar längden på Prey från start dock. Får gå igenom arkiven under veckan.

Off topic: Plockar ut Bearhawaii på onsdag i lopp 13, första starten i min ägo. Det jag vill säga med detta är: att hästen har grym kapacitet det vet ni, att han hoppar mest hela tiden, vet ni också. Det Erik kommer att göra med hästen framåt i loppen är att försöka bygga den för framtiden, han måste få tid på sig att mogna och vi har kommit överens om att resultaten i detta läget är totalt ointressant. Med det inte sagt att han inte kan vinna, för det kan han. Men räkna inte med tok offensiva styrningar. Det enda viktiga är att hästen lär sig att fungera i lopp.
En fråga, om nu ska bygga en häst för framtiden och lära hästen och funka i lopp, varför sätter man upp Erik Adielsson som kusk är det inte bättre och ta en kusk som kan hålla i hästarna.

För Erik har ju ändå en galopp% på över 40 i år när han kör Svante Båths hästar.
satori är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-11, 08:18   #18

Standard

Bemödar mig inte ens att kommentera ditt korkade inlägg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+20)
Gammal 2013-11-11, 08:22   #19

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Tror som du att det kommer bli väldigt jobbigt för Bergharn.. Ang startsnabba, KLM släpper, Zjanti släpper. Den enda jag ser som kan lugga Prey på ledningen är Call me hanover, tveksam om den plockar längden på Prey från start dock. Får gå igenom arkiven under veckan.

Off topic: Plockar ut Bearhawaii på onsdag i lopp 13, första starten i min ägo. Det jag vill säga med detta är: att hästen har grym kapacitet det vet ni, att han hoppar mest hela tiden, vet ni också. Det Erik kommer att göra med hästen framåt i loppen är att försöka bygga den för framtiden, han måste få tid på sig att mogna och vi har kommit överens om att resultaten i detta läget är totalt ointressant. Med det inte sagt att han inte kan vinna, för det kan han. Men räkna inte med tok offensiva styrningar. Det enda viktiga är att hästen lär sig att fungera i lopp.
Han har alldeles för lite pengar på sig, kan bli hur bra som helst om man hittar nyckeln till hans beteende.
Men Erik har i mina ögon fått alldeles för många chanser på honom.
Han har tydligt visat att han är fel man att lösa problemet.
Sätt upp Jorma, världens bästa kallblodskusk vet hur man kör besvärliga hästar.
Gammal 2013-11-11, 08:49   #20

Standard

Har full tillit till Erik, och vi ska testa det nya upplägget och se. Funkar det inte så kommer det att flyttas till annan tränare, det är alla överens om.
Gammal 2013-11-11, 08:56   #21

Standard

Precis som du säger handlar det om att hitta nycklarna. Dream vacation är lite knepiga och omogna länge. Kolla tex Vernin starlight, vacqueyras.. Bearhawaii är lite "ta inte i mig, kontrollera mig inte, jag bestämmer!" Det är ett valpbeteende i mina ögon, viktigt dock att se till att inte det sätter sig i psyket på honom, ja du fattar hur jag menar. Åke Svanstedt ringde upp Båth under kriterieveckan och sa, "synd att kriteriet inte är om 3v, för jag vinner isf kriterit med denna".....
Gammal 2013-11-11, 09:08   #22

Standard

Erik har kört hästen totalt 7ggr, tror det är något tidigt att döma ut honom nu. Dessutom har han nu inga prestationskrav resultatmässigt på sig. Jag bryr mig inte om att det kommer 0.0.0.0.0 i raden nu. Står det 0 men utan g, är jag glad..
Gammal 2013-11-11, 09:12   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Han har alldeles för lite pengar på sig, kan bli hur bra som helst om man hittar nyckeln till hans beteende.
Men Erik har i mina ögon fått alldeles för många chanser på honom.
Han har tydligt visat att han är fel man att lösa problemet.
Sätt upp Jorma, världens bästa kallblodskusk vet hur man kör besvärliga hästar.
Han är inte besvärlig att köra, det är det som är det knepiga! Erik säger att galopperna kommer HELT utan varning, det handlar inte om aktionen, han är bara en snorunge som valpar sig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Gammal 2013-11-11, 10:01   #24

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Väldigt jämna lopp tycker jag att det ser ut som. Mycket tillfälligheter kommer att avgöra. Svårt redan från första V75.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-11, 13:01   #25

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 430

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker det känns på förhand att det finns två klara i dom avslutande loppen, Laurier Dag och Digital Ink! ( Indigious emot, blir kul och se vad Stig H tycker om chanserna )
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-11, 15:08   #26

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Alla djur är individer med säregna beteenden. Vissa mer extrema än andra. Om den fortsätter att krångla så är ju dressyrträning ett alternativ. Men många utav dessa beteenden blir ju bättre med åldern.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 00:00   #27
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Gulddivisonen är ju ett skitlopp. Bara 9st Startande? Perfect Toll vinner enkelt eller?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 07:09   #28

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Gulddivisonen är ju ett skitlopp. Bara 9st Startande? Perfect Toll vinner enkelt eller?
300 i förstapris, och ändå mest föredettingar. De flesta där har kutat in betydligt mindre pengar i år än förra året. Womanizer tror jag mest på. Reven d'Amour och Perfectly Enough vill nog vara med och göra upp om det också.

Har mycket lite feeling för de andra. Monster Drive har kapacitet, men verkar ha tappat formen. Perfect Toll verkar inte ha vuxit in i eliten ännu.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 18:36   #29

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Ser ju riktigt klurigt ut på förhand, blir mycket analyserande fram och tillbaka hela veckan med andra ord...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-12, 21:52   #30

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

No Deal-topchanse

optimal balance(bfr)-spor flemming har haft dette løb i tankene i meget lang tid,og tro mig fejfrit er dette hest sten sikker spik !!!!!
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td