Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-05, 13:50   #46
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 292
Sharp$: 4938
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Måste bara fråga om det är något av bolagen på nätet som har spel på lunchloppen?

Hänger mest hos bet365 och dom har det inte allt för ofta vad jag har sett iaf.

Sedan en följdfråga på det, om du inte spelade Flemming hos något annat bolag än ATG så gick du alltså ALL IN på en häst till 1,60 som precis som något annan skrev inte har vunnit lopp sedan våren 53

Lätt att såga det spelet i efterhand men hade jag läst tråden innan loppen så hade jag varit lika snabb att svara, finns ju inget värde som helst i det spelet och med dom summorna du spelar så var det ju knappast 15:- vinnare du körde heller så ännu mer märkligt spelat.

Grattis till helgens V7.a än en gång förresten, men tragiskt om du slänger bort det på sådana spel.

Expekt brukar ha V/P och H2H på lunchloppen.
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 14:19   #47
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

altid godt med lidt kaffe penge


Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
V5



LUNCH
05.11.2013




V5-1: 2,3,5,6
V5-2: 1,5,7,9,11
V5-3: 3
V5-4: 2
V5-5: 3,5,9,10



Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:



1 kr.

80
80 kr.

Købt d. 05.11.2013 12:10

Serienummer: 780D-84FB-B

Udbydes af Danske Lotteri
bare jeg spiller lige op så går det nok )
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 14:42   #48
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Måste bara fråga om det är något av bolagen på nätet som har spel på lunchloppen?

Hänger mest hos bet365 och dom har det inte allt för ofta vad jag har sett iaf.

Sedan en följdfråga på det, om du inte spelade Flemming hos något annat bolag än ATG så gick du alltså ALL IN på en häst till 1,60 som precis som något annan skrev inte har vunnit lopp sedan våren 53

Lätt att såga det spelet i efterhand men hade jag läst tråden innan loppen så hade jag varit lika snabb att svara, finns ju inget värde som helst i det spelet och med dom summorna du spelar så var det ju knappast 15:- vinnare du körde heller så ännu mer märkligt spelat.

Grattis till helgens V7.a än en gång förresten, men tragiskt om du slänger bort det på sådana spel.
Som nämnts senare erbj Unibet, expekt & bet365 (ibland) spel till lunchloppen som ingår i v4a:n. Har dock inte sett att ngt bolag erbjuder spel från lopp 5 & framåt på lunchen.

Som svar på din fråga: detta vinnarspel lades förmodigen på atg såvida "dasen" inte använder sej av ngn privat bookmaker som självklart också finns att tillgå på marknaden.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td