Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-05, 21:14   #136

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Innan var det Ludde du lämnade klaringar från?
Nu var det väl inte Bergh heller ni lyssnat på?
Fömedlar enbart infon som jag får, sen vad folk väljer att göra med den skiter jag fullständigt i. Men vi gör såhär nu, jag slutar posta överhuvudtaget så slipper vi denna form av diskussion.

Lycka till alla.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 21:16   #137

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Hmm ja det känns lite Lindblom över Ludde och Bergh, han kan komma med en otränad och ostartad 150 oddsare och säga att han vinner med 60 meter följt av ett leende och en "blingande" guldtand.

Man får ta info från dessa 3 herrar med 1 kg salt.

Ja! Men hur kan man glida in och skriva "KLART" på dom om man nu har kontakterna? Inte första gången det händer och inte sista

Jag har det INTE och köper inte deras snack rakt av. Läser SS och infon skiljer sig, mest intressanta ikväll att följa. Framförallt Robbans bfro anmälningar som man VET ändras i sista stund/så även idag. Inget att lita på även om han var mer korrekt i SS infon på det idag.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 21:27   #138

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja! Men hur kan man glida in och skriva "KLART" på dom om man nu har kontakterna? Inte första gången det händer och inte sista

Jag har det INTE och köper inte deras snack rakt av. Läser SS och infon skiljer sig, mest intressanta ikväll att följa. Framförallt Robbans bfro anmälningar som man VET ändras i sista stund/så även idag. Inget att lita på även om han var mer korrekt i SS infon på det idag.
"klart" var deras ord, som jag förmedlar. Jag lägger ingen värdering själv i orden, jag förmedlar vad som SA.
Gammal 2013-11-05, 21:27   #139

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Fömedlar enbart infon som jag får, sen vad folk väljer att göra med den skiter jag fullständigt i. Men vi gör såhär nu, jag slutar posta överhuvudtaget så slipper vi denna form av diskussion.

Lycka till alla.
Bergh personligen lämnar bra info på SS MEN aldrig att lita på. Du kan läsa hans alla intervjuer gratis på SS efter V65 gått i mål - jämför med er info.

Tycker du ska fortsätta men kanske även ta lärdom av både Ludde samt Berghs info via kontakter, som du delgett tidigare - att man får sålla/tänka själv.

Finns en jag nästan aldrig ifrågasatt och det var Svanens klaringar på SS, dom satt i 9 av 10 fall - helt outstanding.

Gammal 2013-11-05, 21:31   #140

Helges avatar

Standard

Citat:
"klart" var deras ord, som jag förmedlar. Jag lägger ingen värdering själv i orden, jag förmedlar vad som SA.
Ja, du var inte ensam - Robinavellan hade fått samma på SMS men INTE från Bergh.

Har precis pratat med Nicklas Westerholm och fått följande klartecken.
Nordsjö Douglas bara spika
Uranus de tyrole - måste gå långsamt där fram ifall den ska stå sig
Över 26, så den borde ni syna.
Json Savage-bör leda runt om, håller upp ledningen utan problem.
Callela Loyalty-har förbättrat aktionen avsevärt sedan den kom till Bergh, anmäld barfota runt om direkt. Toppchans
Bbs Mandarino-går inte så bra från spår 12
Västerbo collect- vinner inte

Jag tycker du ska köra på, självklart! Men för din egen skull inte köpa allt rakt av bara så
Gammal 2013-11-05, 21:32   #141

Standard

Klart som fan man ska sålla, aldrig påstått något annat, och tro mig, jag sållar en helvetes massa själv. När det kommer till Ludde så är dom oftast helt snett på det hela tiden. Olympic var det avslag på, han vann. Klaringar går i mål nu, så info därifrån betyder oftast nada.
Gammal 2013-11-05, 21:39   #142

Helges avatar

Standard

Citat:
Klart som fan man ska sålla, aldrig påstått något annat, och tro mig, jag sållar en helvetes massa själv. När det kommer till Ludde så är dom oftast helt snett på det hela tiden. Olympic var det avslag på, han vann. Klaringar går i mål nu, så info därifrån betyder oftast nada.
Ok, verkade inte så

Nya tag!

Ps.. menar verkligen inget illa.
Gammal 2013-11-05, 21:44   #143

Standard

Verkade inte så? För att jag gick in på Callela på allt idag? Jag gillade faktiskt hästen långt innan den kom till Bergh, den hade en kort sejour hos Båth, som jag dessutom i nuläget har 3 hästar hos. Han vittnade om en grym kapacitet i hästen men problemet var aktionen. Även Erik A gillade hästen i loppen han körde den. Idag när det kom ut hos Bergh och enligt uppgift, aktionen var klart förbättrad, så värderade jag segerchansen som extremt hög. Att jag klev in på hästen på "alla lappar" hade absolut ingenting med vad Bergh sa angående "toppchans" m.m.
Gammal 2013-11-05, 21:46   #144

Standard

Citat:
Verkade inte så? För att jag gick in på Callela på allt idag? Jag gillade faktiskt hästen långt innan den kom till Bergh, den hade en kort sejour hos Båth, som jag dessutom i nuläget har 3 hästar hos. Han vittnade om en grym kapacitet i hästen men problemet var aktionen. Även Erik A gillade hästen i loppen han körde den. Idag när han kom ut hos Bergh och enligt uppgift, aktionen var klart förbättrad, så värderade jag segerchansen som extremt hög. Att jag klev in på hästen på "alla lappar" hade absolut ingenting med vad Bergh infon sa angående "toppchans" m.m.
Och tillsist, aktionen var kraftigt förbättrad idag!
Gammal 2013-11-05, 21:50   #145

Helges avatar

Standard

Citat:
Verkade inte så? För att jag gick in på Callela på allt idag? Jag gillade faktiskt hästen långt innan den kom till Bergh, den hade en kort sejour hos Båth, som jag dessutom i nuläget har 3 hästar hos. Han vittnade om en grym kapacitet i hästen men problemet var aktionen. Även Erik A gillade hästen i loppen han körde den. Idag när det kom ut hos Bergh och enligt uppgift, aktionen var klart förbättrad, så värderade jag segerchansen som extremt hög. Att jag klev in på hästen på "alla lappar" hade absolut ingenting med vad Bergh sa angående "toppchans" m.m.

Bra, då var det egen bedömning och inget annat. Har ju bara haft hästen i typ 3 veckor..Inget nytt balans/utrustningsmässigt.

Var kom nya Lauriel ifrån under kvällen?
Gammal 2013-11-05, 21:52   #146

Standard

Westerholm uttryckte sig på det sättet.
Gammal 2013-11-05, 21:55   #147

Helges avatar

Standard

Citat:
Westerholm uttryckte sig på det sättet.
Ok! Men nu räcker det med utfrågning

Lycka till med framtida spel och fortsätt skriv för 17
Gammal 2013-11-05, 22:23   #148

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

SS måste ju vara ledsna när dom nu inte kan använda svanen som den stora dragningskraften till sin service.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 22:33   #149

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
SS måste ju vara ledsna när dom nu inte kan använda svanen som den stora dragningskraften till sin service.
Ja, gud ja! Jag med! En av de få som man kunde lita på info gällande balans i förtid. En av de få som var påläst på motstånd - var det klart så var det.. (hände inte ofta men då det var klartecken, satt dom 9/10)
Saknar han massor, och SS är inte värd namnet längre.

Får se om dom utvecklar produkten eller vad som händer, vilka dom knyter an.

För min del krävs nog ett rödtjut a la Melander som ger raka besked ist för idag.. gissa till vi går i mål.
Gammal 2013-11-06, 12:49   #150

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Ja julio var klar det vet alla som vet vad den kan

td