Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-08, 23:39   #91

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
OM Harry tar spets, vilket jag tror, vem ska dra upp tempot..? UDH, Oasis, nån tredje..?

Jag spelar på att PU kör sig till spets och visar upp högernäven efter mål...
Visst det har sin charm att ha så många V7 starter på raken, men börjar bli trött på orden "det är verkligen dax för Harry nu" så sitter varenda jävel och svär över att den var 2.a eller 3.a IGEN.

Tror inte det finns att han får sitta och bestämma precis som han vill över 2140, någon kommer trycka upp det hela och då är det minst 5 spurtkanoner som kommer i sista kurvan när den värsta spurtaren av dom alla försökt köra i ledningen och rasar som en sten genom fältet.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 23:53   #92

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Känns bra det här...

1) 3
2) 1 2 3 4 5 8 9 10
3) 3 5 7
4) 1 2 3 4 5 7 8 10
5) 1 2 3 4 6 7 8 9 11 12
6) 3
7) 4

Spikarna:
3 Art On Line - TAR SPETS! Inget snack! Sett dunderfin ut! Klättrade i ryggar sist och nu är hösten här! Startade i samma lopp sist och det är otrolig skillnad på intryck över mål även om jag är medveten om att Art satt fast på innerspår och fick ett mycket snällare lopp men här är det spets och slut!

3 Huge Star sitter fint på det i tredje ut direkt och spurten sist var formidabel! Lite över 10 sista 500 med fullt sprut över mål! Skulle inte förvåna mig om Adrian kör gunga från start och Namale är jag inte orolig för då den tränaren inte kan hålla formtopp i mer än två starter på sina hästar! Duo med Heiskanen från bakspår! Räcker inte ända fram! Flemming är klar!

4 True Advantage körs fram till dödens och pressar sig till vinst med en läpp!

Tack för kaffet!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 00:02   #93

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Visst det har sin charm att ha så många V7 starter på raken, men börjar bli trött på orden "det är verkligen dax för Harry nu" så sitter varenda jävel och svär över att den var 2.a eller 3.a IGEN.

Tror inte det finns att han får sitta och bestämma precis som han vill över 2140, någon kommer trycka upp det hela och då är det minst 5 spurtkanoner som kommer i sista kurvan när den värsta spurtaren av dom alla försökt köra i ledningen och rasar som en sten genom fältet.
Det har väl inte så mycket med charm att göra... Vem av dessa ska trycka upp tempot OM HH sitter i spets..?

1 KRÅNGEL h 9 Westholm Jörgen 2140:1 167 2%
2 HARALDINHO v 6 Widell Kaj (Lun Ca)2140:2 106 8%
3 UP DATE HOSS* (FI) h 7 Adielsson 2140:3 32 34%
4 B.W.L.CHAMPION v 8 Takter Johnny 2140:4 137 10%
5 OASIS BI (IT) h 5 Goop Björn (Pet 2140:5 42 32%
6 ORACLE h 7 Olsson Daniel (Mel St) 2140:6 109 12%
8 CAPELLO BOB v 7 Persson Stefan 2140:8 378 6%
9 LORD CAPAR (IT) h 8 Eriksson Kim 2140:9 238 1%
10 AVALON SPIDER h 9 Kontio Jorma 2140:10 512 2%

Jag kan ju ha fel om PU inte trycker av från start men med tanke på att han fick Yarrah Boko o slita rejält för att ta ned HH så tycker jag att han borde köra framåt. I mina ögon spets...

Om PU struntar i spetskörningen så är han rökt, så långt är jag med. Men rent taktisk så kan jag inte se att HH inte borde köras för spets... Men det är min uppfattning och spelar därefter. No hard feelings!
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 01:01   #94

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9186
Standard

Uppdate Hoss spik. Lirad till 5 ggr. Spetsar. Harry måste ta en längd på oracle oasis och b champion o sen Update. Solfjädern räddar. Stig h spikar sig själv. Gud har nästanaldrig fel.
Oktober kronos tar spets. Adrian har vunnit v7 med den innan. Travsäker för ovanlighetens skull. Sen om den vinner är en annan femma.
Där är facit.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 01:06   #95

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9186
Standard

Om någon vill sätta sharps på vem som. Sitter i. Spets efter 500 meter i lopp 3 och i October kronos loppet så ställer jag upp 300 sharps per lopp. Motbud är Harry i första och ni får alla i det andra
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 01:22   #96

SuperFinnens avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1392
Standard

varför varför ska man köra barfota.r.o,jänkarbike o helstängt med Oasis Bi om inte hästen är iordningsvarvad- Åke har hört att det har körts fort inne på Mantorp o varför har Björn känt på/n i banjobb,å ändå ligger de lågt,Faaaan jag blir inte klok på det.Ps Up Date Hoss med jänkarbike för första gången.....verkar som Stickan oxå hade ett äss i rockärmen,vad finns det på Harry förutom att han gått de senaste 12 loppen barfota.r.o
SuperFinnen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 02:31   #97

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Känns som att många här tror att jänkarbike är Guds gåva till travsporten. Finns absolut inget speciellt med en sån förutom att vissa hästar svarar bättre men de flesta likadant eller sämre. Kolla bara på Jorma han vägrar åka i na
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 03:37   #98

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Känns som att många här tror att jänkarbike är Guds gåva till travsporten. Finns absolut inget speciellt med en sån förutom att vissa hästar svarar bättre men de flesta likadant eller sämre. Kolla bara på Jorma han vägrar åka i na
Goop förklarade det där i Björnkollen på Halmstad för ett år sedan.
Han tycker det ger effekt, lyssna och lär av ett proffs.

Jorma gillar den inte för att man halvligger och tappar känsla.

Senast redigerad av putte64 den 2013-11-09 klockan 03:39.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 04:02   #99

Pilkasts avatar

Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg

Fattar du inte att jänkarvagnen ger effekt så är du lost... På vissa hästar mer och andra mindre... Som med alla andra utrustningsändringar, men denna vagn ger i bland otroliga effekter då den "Lyfter" vissa hästar i slutstriderna...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 04:36   #100

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Det är som med "betygen" i rektävlingarna - det slår helt fel och är bara löjligt!!! Jag har varit den mest sharpsvänlige vännen på denna sida, dvs. att ge bort dem... Har jag sett dem komma i min väg i lika stor omfattning - nej, för faan - glöm detta! Här är tron på att dessa sharps någonsin skall gälla någonting fortfarande stor... Därför har jag inte gjort någon stor sak av detta!

Glöm detta!!! Denna "affär" och/eller butik finns bara i admins drömmar...

Det jag vill ha sagt är att; jag är sur, inte bitter (hehe) över att, I PRINCIP ALDRIG, får tillbaks ens en tiondel av det jag ger i form utav sharps... Är ni så djävla kåta över dessa sharps som ALDRIG kommer komma er till någon som helst kredit/bonus, så får det väl vara så - men jag har nu lagt min sista "Sharps" - är bara så löjligt!!!

Den som först skriver att: "SD har den mest svenskvänliga agendan", vinner alla mina sharps...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+1000), Trinity (+5), Fyran (+50), Farjkarlen (+10)

Senast redigerad av Pilkast den 2013-11-09 klockan 04:41.
Gammal 2013-11-09, 04:38   #101

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg

Du kan ju inte sett Harry tävla allt för många ggr alltså....
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 04:59   #102

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Det är som med "betygen" i rektävlingarna - det slår helt fel och är bara löjligt!!! Jag har varit den mest sharpsvänlige vännen på denna sida, dvs. att ge bort dem... Har jag sett dem komma i min väg i lika stor omfattning - nej, för faan - glöm detta! Här är tron på att dessa sharps någonsin skall gälla någonting fortfarande stor... Därför har jag inte gjort någon stor sak av detta!

Glöm detta!!! Denna "affär" och/eller butik finns bara i admins drömmar...

Det jag vill ha sagt är att; jag är sur, inte bitter (hehe) över att, I PRINCIP ALDRIG, får tillbaks ens en tiondel av det jag ger i form utav sharps... Är ni så djävla kåta över dessa sharps som ALDRIG kommer komma er till någon som helst kredit/bonus, så får det väl vara så - men jag har nu lagt min sista "Sharps" - är bara så löjligt!!!

Den som först skriver att: "SD har den mest svenskvänliga agendan", vinner alla mina sharps...
SD har den mest svenskvänliga agendan..
Pilkast (+1766)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 06:14   #103

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Goop förklarade det där i Björnkollen på Halmstad för ett år sedan.
Han tycker det ger effekt, lyssna och lär av ett proffs.

Jorma gillar den inte för att man halvligger och tappar känsla.
Sulkyn gynnar dom som driver rejält på ett upplopp! Jorma sitter bara och mesar och bär så honom gynnar det inte.
Gammal 2013-11-09, 06:17   #104

doobs avatar

Standard

Erik var "tvungen" svara ja/nej i Vass eller kass på frågan om han kan svara Harry H. Det satt långt inne men sedan kom "nej". Men han ska försöka...
Gammal 2013-11-09, 06:20   #105

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Nej, "amerikavagnen" gynnar dem som vågar ligga raklånga, bakåt - det gör inte gamla rävar som ex. Jorma... De som törs har större fördel och det är därför man oftast ser de yngre kuskarna har som fördel...

Fyran (+10)
Svara

td