Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-08, 14:45   #46

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

UP DATE HOSS och MAN WINNER är de två som bara vinner.... tack och lov fattar inte alla det....sen smäller det i fem lopp...enkelt med V7
Gammal 2013-11-08, 15:10   #47

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 430

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
UP DATE HOSS och MAN WINNER är de två som bara vinner.... tack och lov fattar inte alla det....sen smäller det i fem lopp...enkelt med V7
Mm nja, Up Date håller jag med på, Tror mer på Kebab! vet inte om det beror på att jag är hungrig jämt nu lr vad.. men tror på spets på den
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 15:13   #48

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Citat:
Grattis till dina kommande 5 rätt..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 15:16   #49

laxdasens avatar

Standard

Man Winner är ännu klarare.... kommer ni inse på lördag men då är loppet redan i mål.... totalt överlägsen kommer den va.... ren uppvisning.
Gammal 2013-11-08, 15:18   #50

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Grattis till dina kommande 5 rätt..
ja så länge jag inte spelar v7 får jag ju utdelning på 7,6 och FEM rätt
Gammal 2013-11-08, 15:22   #51

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

1. NBC - klar favorit, jag synar. Flemming är gjuten på lappen!

2. YTN - Uppträde lika hetsigt som en rysk hora på tjack senast, håller han sig lugn så borde han ha bra chans. Jag testar dock att fälla honom. UPW är tidig.

3. Hela veckan varit inne på att Harry bombar till spets sen är det slut, har dock börjat tänka om. Tycker infon på Oasis vs balans o utrustning är mer än konstigt! Avvaktar värmningar och mer info. Kommer att spika dock, antingen Oasis el Harry.

4. Alla

5. Alla

6. Flemming vinner ju alltid på V7 när han kommer, Huge star blir min andra spik. Tror och hoppas October inte kan hålla upp ledning, annars så kör väl Adrian galopp så löser det sig ändå...

7. 2,3,4 lås
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 15:22   #52

laxdasens avatar

Standard

Lägg in era sju chanslösa innan alla chanslösa speltjänster skriver....de kommer bara påverka er
Gammal 2013-11-08, 15:26   #53

laxdasens avatar

Standard

UP DATE håller spets hur lätt som helst med hjälp av björn....sen är loppet över... björn ner i rygg harry dödens eller tredje in..... denna text kommer ge många sharps på lördag då alla inser jag hade rätt i analys och resultat.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 15:28   #54

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
1. NBC - klar favorit, jag synar. Flemming är gjuten på lappen!

2. YTN - Uppträde lika hetsigt som en rysk hora på tjack senast, håller han sig lugn så borde han ha bra chans. Jag testar dock att fälla honom. UPW är tidig.

3. Hela veckan varit inne på att Harry bombar till spets sen är det slut, har dock börjat tänka om. Tycker infon på Oasis vs balans o utrustning är mer än konstigt! Avvaktar värmningar och mer info. Kommer att spika dock, antingen Oasis el Harry.

4. Alla

5. Alla

6. Flemming vinner ju alltid på V7 när han kommer, Huge star blir min andra spik. Tror och hoppas October inte kan hålla upp ledning, annars så kör väl Adrian galopp så löser det sig ändå...

7. 2,3,4 lås
OCTOBER tas bort på allt.... nej håller ej spets och sen är det bara 3,9,10 som kan vinna.. tar dessa tre...trodde ART ON LINE var gjuten på din lapp.... det är den på min....och din med vet jag

Senast redigerad av laxdasen den 2013-11-08 klockan 15:30.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 15:36   #55

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

http://classic.atg.se/index.jsp?newsId=1.339798

Nu kommer de små ersättningarna för allt strul de senaste åren - om de bara kunde lyssna och ge oss mer...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 15:37   #56
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1766
Standard

Kazire De Bob - går den felfritt i starten, kommer jag samtidigt gå till luckan för att hämta ut. Har alltid gillat den hästen och följt hela tiden. Nu ser den fin ut i travet och tror den är klar, gynnad av distans också. Hoppas att den stannar på ca 20%.
Är även sugen att spika Art On Line.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 15:43   #57

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Kazire De Bob - går den felfritt i starten, kommer jag samtidigt gå till luckan för att hämta ut. Har alltid gillat den hästen och följt hela tiden. Nu ser den fin ut i travet och tror den är klar, gynnad av distans också. Hoppas att den stannar på ca 20%.
Är även sugen att spika Art On Line.

Den var mycket bra vid senaste vinsten, trots stor galopp - hade spelat och redan förbannat spelgudarna, men han vann ju lekandes lätt ändå... Ju längre distans, desto bättre gäller dock för denne och 2640 meter kanske skulle varit 500 meter längre?

Men, som denne såg ut senast så klarar han även lite kortare då utgångstempot kommer bli högre i början och mitten utav loppet och därmed fler sega kusar till slut, när denna ställer sin fråga, över upploppet!

Blir nog en chansspik, för mig med... Har sett kanonfin ut på sistone!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 15:50   #58
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Den var mycket bra vid senaste vinsten, trots stor galopp - hade spelat och redan förbannat spelgudarna, men han vann ju lekandes lätt ändå... Ju längre distans, desto bättre gäller dock för denne och 2640 meter kanske skulle varit 500 meter längre?

Men, som denne såg ut senast så klarar han även lite kortare då utgångstempot kommer bli högre i början och mitten utav loppet och därmed fler sega kusar till slut, när denna ställer sin fråga, över upploppet!

Blir nog en chansspik, för mig med... Har sett kanonfin ut på sistone!

Att öppna omgången med spik + spik och fegdubbling 3,7 och ha brukat 2 rader på 3 lopp kan vara fint läge. Går ju an att dubbla om man spikar 2 st. till ca 25%. Överlever man första 3 så sitter man bra till sedan. Spricker man blir det tipslördag
Gammal 2013-11-08, 15:52   #59

laxdasens avatar

Standard

HARRY 69% måste vara årets skämt! dödens eller tredje in.... ja det låter ju bra för en storis
Gammal 2013-11-08, 15:57   #60
DIF

Standard

Citat:
HARRY 69% måste vara årets skämt! dödens eller tredje in.... ja det låter ju bra för en storis
69% på en pålle som vinner 4 lopp av 40 och startar från spår 7 och haft form i 1 år är lurigt....verkar ju också kräva hänglopp för att gå bäst, och helst i stenhårt tempo. Risken finns att det blir ett lustempo om 3 tar spets. Sen kan det bli svårt att ta något. Men onekligen en svår fan att räkna på det där. Kanske man ska öppna med spik på 3-3-3 och sen defilera in 7:an
Svara

td