Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-03, 11:07   #46

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Jag vet inte heller vilket lopp den gode dasen har tittat på! På Axevalla sitter hon verkligen kvar med rubbet kvar, flyttas ut i ryggen på Rica över upploppet och klättrar i ryggen... Hur Dasen får detta till att hästen är kall och tom övergår mitt fulla förstånd....
Om du anser att den klättrar i rygg sista 100 så svimmar jag... den har inget kvar alls i det läget slak....typisk häst som luas se bra ut en bit för att sedan se totalt kall ut...
Gammal 2013-11-03, 11:11   #47

laxdasens avatar

Standard

Amour dinverne är ett annat exempel...spurtade rätt bra sist men otroligt dålig gången innan så varför skulle den va bra just idag??? (gick 13.0 men stirra inte på tiden den var usel.. bara att ni kollar)
Gammal 2013-11-03, 11:24   #48

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Om du anser att den klättrar i rygg sista 100 så svimmar jag... den har inget kvar alls i det läget slak....typisk häst som luas se bra ut en bit för att sedan se totalt kall ut...
Du behöver helt klart nya glasögon min vän! Ta och titta på upploppet igen är du vänlig! Slak??? Peter sitter i rygg på Sahara, när Jonny lyfter ut Fascination så lyfter Peter ut i Ricas rygg. Peters huvud går som en propeller i det läget för att försöka hitta ytterligare lucka. Han driver ingenting. Hon sitter med RUBBET sparat! Hon blir livsfarlig idag.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 11:24   #49

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Youana gick på Axevalla i vinnarhålet hela vägen, tror inte att den hade spurtat särskilt starkt om den fått fritt på upploppet. I loppet efter följde den med i ryggar hela vägen fram till 300 kvar, men fick ändå släppa förbi sig Baileys Sweet Grim (som gått bakom Youana hela vägen) på upploppet. Det känns inte som någon hysterisk form.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 11:26   #50

Standard

Citat:
Du behöver helt klart nya glasögon min vän! Ta och titta på upploppet igen är du vänlig! Slak??? Peter sitter i rygg på Sahara, när Jonny lyfter ut Fascination så lyfter Peter ut i Ricas rygg. Peters huvud går som en propeller i det läget för att försöka hitta ytterligare lucka. Han driver ingenting. Hon sitter med RUBBET sparat! Hon blir livsfarlig idag.
Men bara för dig Dasen så ska jag ringa Peter och höra, om han håller med dig att hon var slak och tom i det läget.. håller han med dig så lovar jag att sluta med trav.
alle (+5), laxdasen (+5)
Gammal 2013-11-03, 11:31   #51

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Youana känns som omgångens idé! Jag är inne på att hon kan få loppet (andra,tredje ytter?) en sjukt rolig spik!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 11:32   #52

laxdasens avatar

Standard

Youana är chanslös.. medioker häst... vi säger att den hade rubbet kvar.... spelar ingen roll gäller att bedöma motstånd... och den kanske tar pengar idag med bra lopp...däremot är SYSTEM P farlig idag... mkt bättre häst och vrålvässad idag....

Senast redigerad av laxdasen den 2013-11-03 klockan 11:34.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 11:33   #53

Standard

Citat:
Men bara för dig Dasen så ska jag ringa Peter och höra, om han håller med dig att hon var slak och tom i det läget.. håller han med dig så lovar jag att sluta med trav.
Det är riktigt intressant och få höra vad du får ut av Peter!! Väntar spänt på resultatet..

Staro Harlequin är det många som snackar om här på sharps också, passa på och fråga om den med?
Gammal 2013-11-03, 11:36   #54

laxdasens avatar

Standard

Kolla tex på HIGH STAGE igår fast med rubbet förra gången.... usel igår trots kanonlopp... så ta inget förgivet.
Gammal 2013-11-03, 11:38   #55

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Kolla tex på HIGH STAGE igår fast med rubbet förra gången.... usel igår trots kanonlopp... så ta inget förgivet.
Så är det alltid.. prestationerna går upp och ner.. kolla romeo lavec igår.. kanon bra senast och igår usel! Finns oändligt många exempel!
Gammal 2013-11-03, 11:40   #56

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Så är det alltid.. prestationerna går upp och ner.. kolla romeo lavec igår.. kanon bra senast och igår usel! Finns oändligt många exempel!
ja så är det....och Youana har ständigt visat att den inte räcker mot de bästa.... men lycka till ni som tror på den.. den rensar bra och har ni rätt är det bra....jag betalar inte för chanslösa...
Gammal 2013-11-03, 11:42   #57

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Jag betalar nog bara för Rica Neo i dag. Möjligen att jag dubblar med Sweet Grim.
Skulle vilja spika i kallblodsloppet men inte helt lätt.. Känns som att raggmunken kommer fälla många på upploppet.

Senast redigerad av draken den 2013-11-03 klockan 11:44.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 11:43   #58

laxdasens avatar

Standard

Jag spikar SYSTEM P på ett bra system.... den kan vinna.... såna ska man spika björn brukar ha en viss framgång i dessa lopp
Gammal 2013-11-03, 11:47   #59

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Det är riktigt intressant och få höra vad du får ut av Peter!! Väntar spänt på resultatet..

Staro Harlequin är det många som snackar om här på sharps också, passa på och fråga om den med?
Pratade precis med Peter. Youna är absolut inte tom i det läget!! Hon sitter inte kvar med rubbet men minst en längd till finns kvar i henne säger han. Hon har gått framåt sen senaste loppet och idag rycker man skorna för första gången! På fråga om han även kan göra det på en regnig bana så säger han ja, hon har så pass mkt hov nu.

Staro: Bara uppåt på den hästen!

Neona: Kan inte sannolikt ta en längd på I am U.

Varsågoda!
elwiz (+20), alle (+10), riddler (+20), jopase (+20), putte64 (+50), oinkk (+5), Djingis (+10), Lillis (+15)
Gammal 2013-11-03, 11:50   #60

Standard

Citat:
Pratade precis med Peter. Youna är absolut inte tom i det läget!! Hon sitter inte kvar med rubbet men minst en längd till finns kvar i henne säger han. Hon har gått framåt sen senaste loppet och idag rycker man skorna för första gången! På fråga om han även kan göra det på en regnig bana så säger han ja, hon har så pass mkt hov nu.

Staro: Bara uppåt på den hästen!

Neona: Kan inte sannolikt ta en längd på I am U.

Varsågoda!
Du är kung varulv.. jag spikar fanimej!!!
förhoppningsvis lär det inte ha hunnit regna sönder för mycket!
Svara

td