|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-10-29, 21:40 | #16 |
Dt blir ju ingen överraskning för motståndarna om man avslöjar taktiken på förhand. Man kan ju inte berätta allt för spelarna. Dt gäller att läsa mellan raderna. Ibland kan dt vara svårt, men gå på känsla.
|
|
2013-10-30, 07:46 | #17 |
7 Västerbo My Madam.... Kom ihåg var du horde det först.... enda nackdelen är kusken..
|
|
2013-10-30, 11:27 | #18 |
Old Faithful tror jag vinner första tämligen lätt om den kan gå barfota. risk för skor runt om. Tippade Friction senast och vet i fan om jag inte borde göra det igen men tycker den var tämligen usel igen. Kommer vakna snart och då är det försent att ta betalt. Tycker det ser ut som att det kommer bli rejäl körning. Tippar Perfekt Toll som etta den här veckan. Kommer chansspika på ett litet system.( VM).Tyckte det fanns tendenser till uppåtform senast.
Visst är det svårt att gå emot Seabuisqit. Förmodligen får han det gratis som en promenad i parken men Overtaker är lite av en favorit och Seabuisqit blir megalampa så förmodligen slösas det några streck i onödan men men. |
|
2013-10-30, 20:08 | #19 |
Äntligen, bara 3 dagar kvar till dubbeltrav på hemmabanan. Tyvärr så har vi inget starkt hemmalag att erbjuda, men en att passa är Lars D Carlsson i lopp 4.
|
|
2013-10-31, 10:52 | #20 |
Samma här,och för dasen med flera. Lär svida kraftigt i plånboken.
Är ju lite utav en speedwaybana med rätt kort upplopp så det kan bli en rätt trist tillställning också. V75 1 kan mycket väl vara spets och slut för Yield to none även fast jag kommer spela nummer 9. 2 och 4 bör också med om man garderar. Andra kan Erik sitta bakom en rätt bra chans då Bill Bac är rätt osäker och Asterix inte speciellt snabb ut 3dje tror jag som tidigare nämnts mest på Perfekt Toll. Men skulle Alvena råka sprattla till ledningen så är det möjligt att den orkar vinna. 3,10,11 4 orkar jag inte titta på. Kryssar i ett gäng. 5 Här kommer en fåstartad favorithäst som börjar vakna till. Ett måååååste streck. Gitano. Bara lassa in och hämta ut.Kan ju dock bli en jättetråkig Looba som joggar hem det också. 6 Seabuisqit eller seabuisqit. Plånboken får avgöra om det blir fler. 8,9,12 i så fall. 7. Open mind be ska tävla med huvudstång vilket säkert gör honom mindre strulig i kurvorna. Annars är väl det inte så mycket emot Prey Frontline. Mitt vmsystem redan klart. Laxpotential så det räcker och blir över men antalen rätt kanske inte blir så många 9 1,4,6 10 1,3,4,6,7,8,11,12 13 6,8,9,12 3,9 Senast redigerad av draken den 2013-10-31 klockan 11:51. |
|
2013-10-31, 14:41 | #21 |
Tre klara spikar tänker köra rätt ut på dem...Big bill bac, Alvena P och Seabiscuit
2013-10-31, 14:44 | #22 |
har sett trav i över 30 år och Sundbyholm har i stort sett aldrig haft ett hemmlag....skulle varit när Per Lennartsson och hockey hade hästar då vann de på skitig bana på örebro......Habbahabbazoot, Whitechapel ....och Bjärs oliver... känns som 25 år sen minst haha
2013-10-31, 20:34 | #23 |
Om Per L kunde lösa licens på Sundbyholm hade vi haft en hygglig uppställning.
Han bor och verkar trots allt 25 meter från banan... |
|
2013-10-31, 20:38 | #24 |
Alvena är stenklar icke först i mål. Sea... nja, för högt streckad, ovärd, vinner inte med 100...
2013-10-31, 21:42 | #25 |
kommer inte seabisquet få en väldigt tung väg(3-4espår) länge för att få försöka överta ledningen när det är så många startsnabba innanför? Alvena pele måste vara en rolig "chans"spik denna gången
|
|
2013-10-31, 22:01 | #26 |
|
|
2013-10-31, 22:27 | #27 |
Tankar angående V75-2
Borde vara ett ganska säkert lås på favoriterna (4,6). Det är två starka hästar som oxå innehar goda spurtegenskaper.
Eriks häst från spår 1 är en häst som verkar ganska duglig men bör bli fast på innerspåret så den kommer inte med på systemet. Roliga skrällar är Conrads Elsa, R.K. Princess och Valentino Gowan. Conrads sitter bra till i andra spåret med en gång och är hyfsad ut så bör få en fin position. Både R.K och Valentino är kuskförstärkta till denna start och har svarat för ganska fina prestationer på sistone men jag tror som sagt att jag låser på favoriterna om ingen annan info framkommer (värmningar, intervjuer...) |
|
2013-10-31, 22:35 | #28 |
Tankar om V75-3
Här kan Alvena Pele vara ett spikförslag. Han blåser väl till ledningen och får han vara ifred där så måste det vara en god segerchans och en fördel är att det är Örjan som kör Fricition för han sänder förhoppningsvis inte fram hästen i dödens för att mörda ledaren och sin egna häst på köpet som Melander kan göra ibland. Trots detta så vill jag nog ha med Reven som har sett lysande ut på sistone (speciellt senast) och blir det lite tempo på loppet så biter hans spurt gott.
Ytterligare garderingsbud kan Monster Drive, Womanizer och Perfect Toll vara där jag tyckte att den sistnämnde visade lite uppåt form senast. Får Monster och Womanizer sina smyglopp så biter deras spurt ganska bra. |
|
2013-11-01, 07:40 | #29 |
Är inget större fans av Fredrik B , men fasen vet om han inte kan ta en dubbel på lördag oxå.
Reven och Insert sock men även Pave the way ( har ju kört vilse o suttit fast mest hela tiden) Technology i lärlingsloppet perfekt inne i loppet,given på kupongen. Spiken är Romeo Lavec. |
|
|