Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-25, 22:08   #31

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
När stängs spelet i ex. Estland och Sverige då? För om det är som du stämmer kan man ju kolla Live i Estland och sedan betta i Sverige efter 2-300 meter körda, eller tänker jag kanske fel. Kanske därför man ofta ser kraftiga oddssänkningar på ledarhästen...

Nej, jag är varken paranoid eller misstänksam...!

Jag förutsätter att spelstopp sker när loppet går. Jag har ju läst, bl a här på Sharps, att man fått igenom spel efter att loppet startat. Hur och varför det sker har jag ingen aning om, men märkligt är det.

Vad jag ville säga är att ATG Live är senare än vad de påstår de är. Fast, konstigt nog, så har Liven legat före TV-sändningen ibland, iaf för mig. Så egentligen vet jag inte vad jag ska tycka, Liven är kass, vad mig anbelangar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-25, 22:55   #32

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

att liven e kass har ju egentligen ingenting med fördröjningen att göra, det är ju helt relaterat till vilka som jobbar.

Så fort den här j-la Anton sitter i sändning är det bara att stänga av, hans Sidekick Robin är lika usel han. De sitter bara och ordbajsar och verkar tro de får betalt efter antal ord och hur mycket de haussar värdelösa lik.

Är inget personlig fan av Richard Hansson, tycker han e en pajas och ovanligt dryg, men han e bra det måste jag ge honom. Inte alls forcerad som de andra utan redovisar sina intryck rent objektivt.

Matteus och Molle är mina favoriter, helt outstanding i mina ögon.

Men smaken är ju som baken, delad!!!
Pilkast (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-26, 00:35   #33

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
att liven e kass har ju egentligen ingenting med fördröjningen att göra, det är ju helt relaterat till vilka som jobbar.

Så fort den här j-la Anton sitter i sändning är det bara att stänga av, hans Sidekick Robin är lika usel han. De sitter bara och ordbajsar och verkar tro de får betalt efter antal ord och hur mycket de haussar värdelösa lik.

Är inget personlig fan av Richard Hansson, tycker han e en pajas och ovanligt dryg, men han e bra det måste jag ge honom. Inte alls forcerad som de andra utan redovisar sina intryck rent objektivt.

Matteus och Molle är mina favoriter, helt outstanding i mina ögon.

Men smaken är ju som baken, delad!!!
Att Liven är kass, tycker jag, självklart handlar om vad man får. LIVE innebär att du har rätt få sekunder innan, då du kan lämna in spel. På ATG innebär live-sändningen: Sköt dig själv!! När lntertionella sändningen ligger 500 meter före så borde man fundera på om spelstopp på ATG Live är så trovärdigt..?

Kontentan: Lägg dina lir i tid, om du inte har internetbolag du kan lita på...

Kommentar i övrigt: Vilka löss det än är som kommentatorer, så är det fortfarande upp till dig som tippar, eller..?
Gammal 2013-10-26, 01:52   #34

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
...

Kommentar i övrigt: Vilka löss det än är som kommentatorer, så är det fortfarande upp till dig som tippar, eller..?
Absolut, men har du en videofeed med ljud kan du väl åtmindstonde ha folke som är värda att lyssna på och inte 2 j-la pajaser som får Malla att framstå som expert
Fyran (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-26, 03:01   #35

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Absolut, men har du en videofeed med ljud kan du väl åtmindstonde ha folke som är värda att lyssna på och inte 2 j-la pajaser som får Malla att framstå som expert
Alltså är det upp dig som konsument att ta reda på vilka som är pajasar och vilka som är pålitliga...

Att ATG anställt en hel del löss i stället för dig och mig, ja, det beror väl på att vi glömt skicka in ansökan..???
Svara

td