Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-25, 20:19   #16

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

DD
12-2,10,11
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-25, 20:30   #17

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Är väl ingen skillnad mot här? Tycker samma folk spelar friskt oavsett vad för skitlopp som serveras, noll pålästa, skiter i banunderlag, balanser, värmningar..
Skulle det skilja mot Finland? Våra livenissar snackar ned hästarna här med
Haha, så sant så sant.

Och på det, känns det inte aningen spänt mellan Richard i studion och Robin på banan??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-25, 20:36   #18

Standard

På liven vurmade dem för massa hästar så jag kör en DD enligt följande

4,6,12 x 2 200:-
4,6,12 x 3 75:-
4 x 3,9,11 75:-

Nu speedway!!!
Gammal 2013-10-25, 20:44   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
På liven vurmade dem för massa hästar så jag kör en DD enligt följande

4,6,12 x 2 200:-
4,6,12 x 3 75:-
4 x 3,9,11 75:-

Nu speedway!!!
usch vad kall man e.

Synd att BG hamnade bakom en Stein Daylight som gick som ett sänke
Gammal 2013-10-25, 21:03   #20

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Nyss hemkommen från spelbutiken med två stycken vinnare i ryggen x 500 kronor. Här har jag dessutom 500 vinnare på STENKLARE Twitter. Möter klart överkomligt motstånd ock rossar dem utvändigt om nödvändigt.

Här kommer det gå undan rejält i början om inte Magnus direkt får ta hand om taktpinnen - hoppas det blir tre i bredd in i första sväng. 2, 3 och 4...

TWITTER!!!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-25, 21:05   #21

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hakade Goop ihop med bögen Petter Karlsson, eller - så konstigt ut!

Gammal 2013-10-25, 21:09   #22

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Snacka om att vinna pliktskyldigt - detta skulle en felfri Twitter aldrig lagt, men det är ju trav vi spelar på. Såg dock ut som om de hakade ihop där ett tag - annars hade Goopen hamnat bra till i tredje ut, tror jag... Jaja, bara spekulationer - nya tag i morgon...

Gammal 2013-10-25, 21:12   #23

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Hakade heterosexuelle Goop ihop med bögen Petter Karlsson, eller - så konstigt ut!

Nu vet jag inte om Goop är hetero, å andra sidan bryr jag mig inte... Lika lite som jag bryr mig om Petters ev läggning...
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-25, 21:16   #24

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Hakade heterosexuelle Goop ihop med bögen Petter Karlsson, eller - så konstigt ut!

Nu vet jag inte om Goop är hetero, å andra sidan bryr jag mig inte... Lika lite som jag bryr mig om Petters ev läggning...

Du verkar annars ta mitt inlägg hårt, hehe...

Gammal 2013-10-25, 21:26   #25

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Du verkar annars ta mitt inlägg hårt, hehe...

Nope, tycker bara att man kan skriva allas sexuella läggning, eller inga alls...

Men du kanske har en annan uppfattning och kanske är det viktigt för dig...Hehe... ;-)
Gammal 2013-10-25, 21:36   #26

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
inte ens en klocka klarar atg o sköta. hade gjort system och skulle bara föra över flis o litar på deras j-la tid kvar till start. Har ju blivit av med liven o ville prioritera systemet.

1, 1,2,7,8,10
2, 2,7
3, 7
4, 2,4,5,6,8,9,10,12,13,15
5, 4,5,6,12
6, 2,3,4

1200 rader
Liven ligger ca 500 meter efter den internationella sändningen, iaf hos mig..:

http://www.toto.ee/en/LiveStream
Gammal 2013-10-25, 21:42   #27

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Nope, tycker bara att man kan skriva allas sexuella läggning, eller inga alls...

Men du kanske har en annan uppfattning och kanske är det viktigt för dig...Hehe... ;-)

Nja, skiter i sexuell läggning - har bara så svårt för PK!

Gammal 2013-10-25, 21:44   #28

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Är väl ingen skillnad mot här? Tycker samma folk spelar friskt oavsett vad för skitlopp som serveras, noll pålästa, skiter i banunderlag, balanser, värmningar..
Skulle det skilja mot Finland? Våra livenissar snackar ned hästarna här med
Nej alltså det är ju säkert en del här inne som spelar på det sättet också men jag kan ju bara svara för min egen del och där kör jag oftast stenhårt på först och främst egen känsla där man lägger ner tid och energi på att hitta bra spel.

När jag sedan har hittat något som jag tror är ett bra spel så försöker jag värdera det oddsmässigt så gott jag kan och sedan hitta bästa möjliga odds på marknaden.

Bästa odds på marknaden finns sällan hos atg, finns inte heller spelet till ett spelvärt odds så står jag lika gärna över och kör om samma sak på nästa "vinnare" som jag letar fram.

Visst går det skit ibland men det är fan så skön känsla när man sätter dom där streckspelen på egna tankar som ger 30-50K eller vinnarspel som ger bra tillbaka då hos nätbolagen så man slipper dom brutala sänkningarna på samma sätt som hos atg.

Tex V4 idag för 12 rader spelat x 5 , satt med spik på 10 Macho Look i sista som blev avslagen strax innan mål..hade iaf varit drygt 13 K där i vinst om den hade vunnit.

12 rader är inget men varför göra större när man inte trodde att det behövdes.

Saken är den att det är bara råkolla på lopp efter lopp och hitta info samt kolla arkiv eller värmningar om man ska kunna bilda sig egna uppfattningar och inte kopiera betaltjänster dag ut och dag in.
Pilkast (+5)
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-25, 21:47   #29

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Liven ligger ca 500 meter efter den internationella sändningen, iaf hos mig..:

http://www.toto.ee/en/LiveStream

När stängs spelet i ex. Estland och Sverige då? För om det är som du stämmer kan man ju kolla Live i Estland och sedan betta i Sverige efter 2-300 meter körda, eller tänker jag kanske fel. Kanske därför man ofta ser kraftiga oddssänkningar på ledarhästen...

Nej, jag är varken paranoid eller misstänksam...!

Gammal 2013-10-25, 22:06   #30

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Nej alltså det är ju säkert en del här inne som spelar på det sättet också men jag kan ju bara svara för min egen del och där kör jag oftast stenhårt på först och främst egen känsla där man lägger ner tid och energi på att hitta bra spel.

När jag sedan har hittat något som jag tror är ett bra spel så försöker jag värdera det oddsmässigt så gott jag kan och sedan hitta bästa möjliga odds på marknaden.

Bästa odds på marknaden finns sällan hos atg, finns inte heller spelet till ett spelvärt odds så står jag lika gärna över och kör om samma sak på nästa "vinnare" som jag letar fram.

Visst går det skit ibland men det är fan så skön känsla när man sätter dom där streckspelen på egna tankar som ger 30-50K eller vinnarspel som ger bra tillbaka då hos nätbolagen så man slipper dom brutala sänkningarna på samma sätt som hos atg.

Tex V4 idag för 12 rader spelat x 5 , satt med spik på 10 Macho Look i sista som blev avslagen strax innan mål..hade iaf varit drygt 13 K där i vinst om den hade vunnit.

12 rader är inget men varför göra större när man inte trodde att det behövdes.

Saken är den att det är bara råkolla på lopp efter lopp och hitta info samt kolla arkiv eller värmningar om man ska kunna bilda sig egna uppfattningar och inte kopiera betaltjänster dag ut och dag in.

Ja, då håller jag med dig! Älskar finskt trav och deras lopparkiv, som är OUTSTANDING. Dom har både lopp och intervjuer med tränare, kusk och ägare i många fall. Krävs kunskap i finska språket men har man det - guld!

Tror jag läser mer än de flesta i betaltjänster, det förhindrar INTE egen koll och egna NG.

Kuriosa om finskt trav i norr. Senast det begav sig live.. var det autostart med en gubbe på flaket som handvevade in vingen på bilen
Pilkast (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td