|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-03-19, 17:27 | #1 |
Besöka Vincennes
Hej!
Älskar detta forum och tänkte försöka bli lite mer synlig och inte bara spökläsa, so here it comes, jungfrutråden: Tänkte bjuda med tanten på en resa till Paris nu i vår. Listig som jag är tänkte jag ju då också besöka travbanan Vincennes som av en tillfällighet råkar ligga i krokarna Har varit inne på deras officiella sida, om jag nu hittat rätt: http://www.cheval-francais.fr/ Men det står ju bara på franska där och jag förstår inte riktigt? Kan man åka ut dit i stort sett varje dag och småspela lite? Vill mest bara se stället och "känna av" det lite. Så, kan man hitta någon bra information om det hela online, på engelska? Eller är det någon som varit där och kan dela med sig lite av sina erfarenheter? Sorry, detta är ju inte riktigt ett "reseforum", men tråden är väl ändå relativt relaterad till ämnet. |
|
2010-03-24, 12:15 | #2 |
|
|
2010-03-24, 17:01 | #3 | |
Citat:
C är en bra uppsättning som kommer att hjälpa t |
||
2010-03-24, 23:25 | #4 |
Jag har bara varit där under PDA-helgen så jag kan inte riktigt uttala mig om hur vardagstravet är. Fin anläggning och väl värt ett besök imo.
Om man är intresserad så ska det bara vara att knalla in på stallbacken och kika runt. På PDA är de hårda men har man ett hästägarkort eller liknande från Sverige så är de snälla. Har hört att det är ingen koll på vanliga dagar. |
|
|