Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-23, 12:23   #16

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Tycker Boys Going in är intressant på alla spelformer idag. Darren Boko struken, den som hade klyddat om spets. Nu tror jag samtliga invändigt är nöjda med rygg.

Det blev lite för rätt mellan starterna senast i kriteriet men gör ändå ett fullt godkänt lopp tycker jag. Blir inte favorit nu ser det ut som och hittar minus på de alla andra betrodda, dåliga lägen, form osv. Boys ska även lättas i balansen idag, något som stallet tror ska göra hästen bättre. Liknande prestation som på jägers för fyra starter sen räcker mycket långt idag tror jag!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 12:38   #17

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Redén på twitter nu

Får jag be om er uppmärksamhet några sekunder, Ska ni spela v86 så har jag lite spelinfo till er som vill ha alla rätt ikväll �� Vi börjar med Molle C.D, han tränar som han ska. Ikväll blir det barfota bak o en ny modell (för honom) skor fram, var inte helt körbar senast, jag hoppas det här blir bättre! Ett offensivt upplägg kommer det att bli. Spår 12 är iskallt men jag litar på min pålle. Call Me Keeper är en av stallets vassaste hästar, barfota senast och vilken 5��insats han svarade för efter galopp, han blev för ivrig bakom bilen, ikväll byter vi tillbaka till Wincen vagn(aldrig förlorat) samt barfota igen. Ser med spänning fram emot kvällen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), Fatpipe (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 12:58   #18

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
hur är det imorgon? Antar att de som vinner sina försök får välja spår först, 2orna sen, sen 3orna och sist 4orna? Tänkte om det var lottning till finalen så placeringarna i semin inte räknades?
Tänk på att det bara är tre försök till varje final, och därmed är man som tvåa garanterad att inte få sämre spår än 6. Jag tror inte någon riskerar drivningsböter på en trött häst för att försöka vinna istället för att vara tvåa.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:49   #19

clarunds avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vågar man chansspika Backfire??? nån med bra spikar till idag???tacksam
Amazon AM största vinstchansen inom V86 enligt mig.

bra chans även Thai Broadway, Digital Ink, Twins Fairytail, Rokkakudo i nämnd ordning.

Blended Scotch bästa hästen i sitt lopp men lurigt innerspår oroar lite en chansning som Bailey Sweet Grim kan gå hem om man vill spika en ickefavorit.

Att chansspika Backfire ? hmmm känns lite onödigt med 8 lopp men möjligt den har värde (hur blir strecken?) men vinstchansen dras ned av läget.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:08   #20
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Kan Acriter i första vara något för den som letar efter skräll ?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:15   #21

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Alla lopp ska köras, trav är trav,sägs det.
Men som Digital Ink imponerar hela tiden så fattar inte jag hur han ska förlora

Senast redigerad av dzeno den 2013-10-23 klockan 14:16.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:18   #22

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Nej
Helt omöjligt
Som om division 8 lag i fotboll ska vinna mot Barcelona
Grym klasskillnad
Gammal 2013-10-23, 14:18   #23

Helges avatar

Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Tycker Boys Going in är intressant på alla spelformer idag. Darren Boko struken, den som hade klyddat om spets. Nu tror jag samtliga invändigt är nöjda med rygg.

Det blev lite för rätt mellan starterna senast i kriteriet men gör ändå ett fullt godkänt lopp tycker jag. Blir inte favorit nu ser det ut som och hittar minus på de alla andra betrodda, dåliga lägen, form osv. Boys ska även lättas i balansen idag, något som stallet tror ska göra hästen bättre. Liknande prestation som på jägers för fyra starter sen räcker mycket långt idag tror jag!
Fredrik inte alls nöjd med att BGI har fått gått i botten 3 ggr på slutet nu, aldrig bra och speciellt då hästen bara är 3 år. Lugnt tränad nu och inte samma form som när han vann på Solvalla i våras. Lite osäker på honom, men han hoppas iaf gå vidare till final. / SS
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:20   #24

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg

bra chans även Thai Broadway, Digital Ink, Twins Fairytail, Rokkakudo i nämnd ordning.

Blended Scotch bästa hästen i sitt lopp men lurigt innerspår oroar lite en chansning som Bailey Sweet Grim kan gå hem om man vill spika en ickefavorit.

Att chansspika Backfire ? hmmm känns lite onödigt med 8 lopp men möjligt den har värde (hur blir strecken?) men vinstchansen dras ned av läget.
Rokkaduko borde vara chanslös därifrån
Nu kan han inte sitta still och få lucka 200 kvar
Gammal 2013-10-23, 14:22   #25

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:

Blended scotch tar spets om han är körbar
Har sett honom öppna rejält men också orent
Gammal 2013-10-23, 14:26   #26

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Regnade en del igår, lite bättre idag, men gråtrist och småblåsigt. Bör dock bli vettiga förutsättningar för årstiden då det ska vara uppehåll ikväll. Fin kvalitet på loppen och det ska nog kunna bli en vettig slant, även om det inte blir miljonutdelning.

1) Spik 7 - Trycker sig nog till spets och så är det över. Dreams Take Time borde släppa om den inte vill bli mosad.
2) Spik 5 - Tror även Amazon AM kan köra sig till spets. Donna Di Quattro är startsnabb, men viss galopprisk. Funderade lite på att ta några streck här och spika Molle C.D. i nästa, men det kan bli svårt för Redén från läget även om Molle är bästa hästen.
3) 4,5,9,12.
4) 1,2,5,7,9,11,12 - Skulle kunna skrälla här.
5) Spik 1 - Toppchans för Peter att få styra och ställa i ledningen. Treåriga ston är ju annars lite vanskliga, men jag singlar.
6) Spik 9 - Visserligen inte Åke i jollen, men hästen har imponerat. 53 % är taget!
7) 3,4,5,6,7,8,9,10,11 - Hoppas på en rensare här också. Tycker det är ett jämnt lopp.
8) 2,5,6,11 - Skulle kunna tänka mig lika många hästar till i avslutningen, men jag hoppas ringa in vinnaren på fyra streck.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:29   #27

clarunds avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Rokkaduko borde vara chanslös därifrån
Nu kan han inte sitta still och få lucka 200 kvar
Bakspår är aldrig kul.

Men distansen passar ju bättre nu och vad är egentligen emot? Mot dessa tål han nog gå lite. Boys Going In kan iofs oxå gynnas av kortare. Finnen och sen ett koppel outsiders, fast jag tror de väger lätt mot Kriterievinnaren.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:31   #28

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Har precis slutat regna
Gammal 2013-10-23, 14:37   #29

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Bakspår är aldrig kul.

Men distansen passar ju bättre nu och vad är egentligen emot? Mot dessa tål han nog gå lite. Boys Going In kan iofs oxå gynnas av kortare. Finnen och sen ett koppel outsiders, fast jag tror de väger lätt mot Kriterievinnaren.
Det brukar alltid vara någon som går 14 och då går det inte att runda
Själv tror jag alkalizer am vinner om den har tur och kommer ner någonstans
Gammal 2013-10-23, 14:44   #30

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Ni som vill vinna pengar imorgon: Gardera i Avd 1+2+5+7+8 och spika i resten så vinner ni pengar.
mycket givande kommentar. tackar!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td