Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-24, 16:15   #46

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Glöm inte Winning Love. Han har nog inte med segerstriden att göra men jag tror han spetsar. En av de mest explosiva hästar jag sett och har inte Peter koll på det så blir han snuvad de första 50 meterna.

Har pratat med Åke om det och han kommer ladda

Senast redigerad av DavidP den 2013-10-24 klockan 16:17.
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-24, 17:50   #47

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Tror inte ett dugg på Caballion. O då har jag alltid haft ett väldigt gott öga för denna häst. Tycker bara det är ledsamt att se den tävla. Borde ha provats i ny regi för länge sen. Nu tycker jag snarare att dom kan pensionera den. Besitter en otrolig kapacitet men får aldrig ut det i lopp.
En ganska intressant grej är ju att caballion ska gå med norskt huvudlag för första gången någonsin, Fredde satte norsk på reven d´amour i de 2 senaste starterna 2 segrar gav det och när han ryckte den i lördags så flög reven fram mycket intressant.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-24, 18:00   #48

Pilkasts avatar

Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejjan Visa inlägg
En ganska intressant grej är ju att caballion ska gå med norskt huvudlag för första gången någonsin, Fredde satte norsk på reven d´amour i de 2 senaste starterna 2 segrar gav det och när han ryckte den i lördags så flög reven fram mycket intressant.

Intressant, helt klart - om det stämmer... Men, konstigt att testa detta först 60:e starten... Borde finnas en orsak till detta, "hoppas" man...

Kan ju bli het som en kamin och kanske tappa travet än tidigare, om denne ligger på under vägen...

Men, bra att de testar - borde gjorts för lääänge sedan...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-24, 18:08   #49
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Ska bli så skönt o se Yarrah Boko komma med sina stora kliv på slutet och krossa ALLA! Han e KUNG!

C.C har ju bara gjort kortlopp, vet ej om orkar 2640m i samma fina krossande stil.
Caballion skulle kunna överraska, men det vill jag se först innan jag spelar denna häst. Tyckte någon sa att bröderna Larsson hade gått skilda vägar... Kanske nya träningsupplägg för hästen nu?
Harry Haythrow alltid en joker om loppet går hans väg.
New Line fick vi ju aldrig se hur bra han är eftersom han krokade fast med Y.B senast, men det borde vara klasskillnad.
On Track Piraten är ett stort ? Han skulle kunna överraska igen och vinna om loppet körs rätt för honom. Tycker att Adielsson är snäppet vassare än Takter.
Men jag spikar Yarrah Boko alla dagar i veckan när det är bara 10st hästar med i loppet.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-24, 18:11   #50

Pilkasts avatar

Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Ska bli så skönt o se Yarrah Boko komma med sina stora kliv på slutet och krossa ALLA! Han e KUNG!

C.C har ju bara gjort kortlopp, vet ej om orkar 2640m i samma fina krossande stil.
Caballion skulle kunna överraska, men det vill jag se först innan jag spelar denna häst. Tyckte någon sa att bröderna Larsson hade gått skilda vägar... Kanske nya träningsupplägg för hästen nu?
Harry Haythrow alltid en joker om loppet går hans väg.
New Line fick vi ju aldrig se hur bra han är eftersom han krokade fast med Y.B senast, men det borde vara klasskillnad.
On Track Piraten är ett stort ? Han skulle kunna överraska igen och vinna om loppet körs rätt för honom. Tycker att Adielsson är snäppet vassare än Takter.
Men jag spikar Yarrah Boko alla dagar i veckan när det är bara 10st hästar med i loppet.

Från innerspår anser jag detta vara ett grovt "tjänstefel", stor risk för att denne sitter fast eller får backa sig runt...

Men, lycka till! Det behöver vi alla, hehe...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-24, 18:29   #51
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Från innerspår anser jag detta vara ett grovt "tjänstefel", stor risk för att denne sitter fast eller får backa sig runt...

Men, lycka till! Det behöver vi alla, hehe...

Han kan jogga till en början, sen lugnt går han ut och springer sönder hela högen. Det är ju 2640m vi snackar om här inte 1640m
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-24, 18:30   #52

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Slänger in ett system på första feeling......

V75-1: 1.2.5.8
V75-2: 1 LET IT HAPPEN (OMGÅNGENS BÄSTA SPIK!)
V75-3: 3.6.8.12
V75-4: 11.12
V75-5: 11.14
V75-6: 1 MIDSUMMER KING (BEDÖVARSCHANSSPIK)
V75-7: 1.2.8

200 RADER

midsummer king va kanon bra från spår 12 sist! så varför inte!
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-24, 18:48   #53
robust
Guest

Sharp$:
Standard

På lördag skriver jag mina tre solklara spikar
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-24, 19:55   #54

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Sydsvenska Dagbladet tippar på hemmaplan /Anders Engman

V75-1: 5 Panne de Moteur spik!
V75-2: 1.3.7.8.9.10.12
V75-3: 3 Laurier Dag spik!
V75-4: 1.3.5.6.9.11.12
V75-5: 15 Sem Jafet spik!
V75-6: 2.3.7.9.10
V75-7: 1.2.6.7.8.9

735KR
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-24, 20:02   #55

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dream Visa inlägg
Tror också mkt på LET IT HAPPEN i avd 2, men vad gör hästen till omgångens bästa spik, enligt dig?
Innerspåret kan bli en fälla , men tror Jocke löser detta. Hittar man bara ut ska dt vara en bra chans! Sydsvenskan sa vid senaste vinsten att den skulle passas kommande starter och nu lär den bli favorit.....
Gammal 2013-10-24, 20:31   #56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Innerspåret kan bli en fälla , men tror Jocke löser detta. Hittar man bara ut ska dt vara en bra chans! Sydsvenskan sa vid senaste vinsten att den skulle passas kommande starter och nu lär den bli favorit.....
Ironiskt nog garderas man hästen med ytterligare sex hästar......då vinner den troligen ?
Gammal 2013-10-25, 11:55   #57

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Kommer plocka med både New Line och You Bet Hornline i sista i hopp om att de två som jag tror det kommer stå mellan (Yarrah Boko och C.C) gör bort sig..
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-25, 12:40   #58

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Har hittat omgångens mest intressanta spik... tror det är lekstuga....och strecken gillar jag!
Gammal 2013-10-25, 13:01   #59

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1886
Standard

Lördagen bidrag till ATG...

2 5 8 (hur bra är egentligen Magic...? Untersteiner åker också med få form)
1 4 5 7 8 9 12
1 3 6 (L D såg inte speciellt bra ut sist o nu 150 mil resa...nja...)
5 (kanon som vinner lätt)
2 3 5 9 13 15
2 (bästa spiken,spetsar lätt sen händer det.........inget)
6 (spets efter 300 sen blir det förhoppningsvis samma recept som i lördags (Reven)

Nu inlämning innan egna idéerna blandas ihop med experternas facit...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-25, 13:55   #60

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Ny omgång! inte läst så mkt än, men mer ska det bli... första tankarna är givna när det är jägers... spåren som vanligt jäkligt viktiga och framförallt startsnabbheten på hästarna...
Finns väl ingen bana som hästarna rinner undan så ofta i spets på, som just på denna bana. Upploppet är medellånga 190 meter... Än så länge är det ju varmt och toppfina banor, så vi kommer se snabba tider där det blir svårt att ngt bakifrån. Det krävs helt enkelt en mkt bättre häst än de andra för att kunna vinna från andra positioner än att vara med där framme från start.

1. Första loppet kanske ev garderas med 8 magic tonight. skulle pannan svika så känns det som enda riktiga motbudet... trots åttonde spåret... är ju trots allt ett väldigt litet fält och då spelar ju spåret mindre roll iaf... men det troliga är såklart pannan till spets och bestämma efter eget behag... mermaid ås vart jag ruskigt impad av för 3 starter sen och är den som då så tror jag faktiskt inte att den är chanslös med rätt lopp mot dessa hästar heller... om ngn fjärde häst så är det perfectly enought från bricka 1... detta var ju en kanon som Hultman tyckte var minst lika bra som pannan förr... men sen har den ju stagnerat men verkar på G igen... Men läser man intervjuerna så har ju alla redan gett slaget förlorat och det kloka är väl att spika ändå... får se hur det blir
A-5, B-8 C-1,2

2. Här är ettan favorit, säkert pga läget... dock säger dom från stallet att den är ojämnt startsnabb, min känsla är att den inte kan ta tät... och klart bästa hästen är ju nr 4vacqueyras som det känns! denna blir det troligen utgång på... bakom känns det öppet
många är ju vana vid att segra i den klassen dom befinner sig...
A-4 B-resten

3. Dagens bästa spik såklart... Som jag skrev i ingressen så kommer det krävas att en mkt bättre häst en de andra för att vinna om man inte ä med där framme direkt.. Detta är just en sån- som är mkt bättre än de andra. Hur ska Laurier dag kunna förlora detta nu när han inte har ett fyllo i sulkyn?? Tror Bergh är mindre nöjd med att takter förstörde staketet förra veckan... snabb upprättelse i överlägsen stil kommer vi få se
A-3 B- C- D- Resten

4. Omgångens bästa skräll finner jag här i nr 9 Cutting Edge.. ett måste streck... den är osäker på benen men vid felfritt lopp vågar jag lova att det är bästa hästen ihop med Nimbus... dock omöjligt spår för Nimbus på Jägers över korta häcken...
Annars är ju detta ett mycket fint lopp med många bra hästar. Troligen chansar jag med 1&9 i ett lås här annars blir det nog A hästar på dessa och många där bakom. Skulle ju velat ha med ledaren över denna distansen på Jägersro... Men en mkt svår spetsstrid! Men jag hoppas och tror mest på Handsome Knight i täten men möjligen Trust Launcher och Frans G som utmanar.
A-9,1 B- 5,6,12,2,3 C - resten

5. Ett härligt öppet spelvänligt stayerlopp där många ses med chans... dessa lopp brukar vinnas från första eller sista volten.. Svårt att spekulera i hur loppet blir kört... Men jag gillar det jag har sett av Zanimede och Embassy Photo. Men nu står dessa på just mellanvolten och därför garderar jag friskt. 15 sem Jafet känns såklart mkt tidig. Men som sagt mkt öppet och här streckas minst halva fältet!
A-8,10,15 B- 3,13,9 C - resten

6. Här tror jag mig ha hittat en vettig spik i nr 2 Pojke kronos... Borde klara av att hålla ut democrat när dom står sida vid sida.. Och från spets förlorar han knappast på 1640 meter på Jägersro! I vanliga fall har jag en personlig favorit i <No Deal men f´Flemming ligger lågt och säger att han ska köras försiktigt och med skor och det går ju förstås inte om det inte mot förmodan blir toktryck där framme... Lägg därtill att Senast Pojke var ute i lopp så slog han bättre hästar än dessa han möter nu, Då fick han endast stryk av en för dagen mkt bra Magic Tonight. Dessutom är Walmann uppåt och säger att formen är i stigande och när Democrat har spår utvändigt så tror jag saken är klar! Dessutom är Democrat klar favorit vilket lockar ännu mer till en spik på Pojken!
A-2 B-7,10,3,4,5,1 C- Resten

7. Commander Crowe väl stor favorit i mitt tycke då den inte har varit fullt så imponerande i år som förra året då den iofs var otroligt ruskigt jävla bra... I år har den ju floppat men blivit bättre och bättre på slutet och det är nog ändå min första häst i loppet. Men numera så känns den verkligen inte gynnad av att det är lång distans vilket den var gynnad av förut.. Men med ålderns rätt så blir dom bättre på korta distanser såklart och springer inte lika gärna 2,5-4 varv som dom gjorde som unghästar.
Spelvärdet ligegr iaf att gardera och jag gör så! Mitt första motbud till jättefavoriten är Harry som går kanonbra varje ågng och är lättplacerad och kommer garanterat at vara med från start från detta fina utgångsläge!
A-9 B- 2,6,1,8 C- Resten
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td