Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-21, 09:41   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Uppsnack v64 Halmstad

Omgången ser svår ut...kanske spika Capello Bob??? kanske ...nån med bra ide eller bra spik???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 11:13   #2

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13311
Standard

Idag kommer Raise Wise As utan galopp vinner den kvällen drag
Spik Wingait Ida & WYNONA

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 11:17   #3

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Idag kommer Raise Wise As utan galopp vinner den kvällen drag
Spik Wingait Ida & WYNONA
tror ocksp på wynona...vad tycker du om capello bob ? vågar man spika ???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 17:10   #4

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Capello tycker jag inte är het... tror på spets på ZH och sen tror(hoppas) jag den släpper till Manhattan....sen borde Manhattan dirigera loppet.....pärlband....få hästar.....det är min analys av loppet....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 17:28   #5

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Capello tycker jag inte är het... tror på spets på ZH och sen tror(hoppas) jag den släpper till Manhattan....sen borde Manhattan dirigera loppet.....pärlband....få hästar.....det är min analys av loppet....
Har du något bra i sista? Var ine på att Flirtin S. tar spets och sedan håller Uhrberg hela vägen, men ingen häst som vinner på beställning
Wal Di Fiemme eller???
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 17:30   #6
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Har du något bra i sista? Var ine på att Flirtin S. tar spets och sedan håller Uhrberg hela vägen, men ingen häst som vinner på beställning
Wal Di Fiemme eller???
Varför frågar du om råd ?? Är ju du som är MEGAHET

Min åsikt: Flirtin tar ju spets, men som du skriver, vek som attans är den, men frågan är om inte detta är det billigaste motståndet på länge. Borde ha bra chans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 17:33   #7

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Otto säjer att 12Rydens Guzzi (v86-6)trivs på kvällens distans och kan avgöra på styrka
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 17:33   #8

laxdasens avatar

Standard

tror Andre kan svara ut uhrberg i sista.... frågan om han vill det..... de är ju lite gamla polare...men tror Andre på chans så kanske han vill köra i spets...
Gammal 2013-10-21, 17:33   #9

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Se upp för the candyman. Hästen är bra och har ett lopp i kroppen efter litet uppehåll. Springspåret kan göra att han kommer bra på det från start. Bengt är förvisso "rädd" för att vinna. Men nån gång kan även han få den klaff som behövs
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 17:36   #10

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Se upp för the candyman. Hästen är bra och har ett lopp i kroppen efter litet uppehåll. Springspåret kan göra att han kommer bra på det från start. Bengt är förvisso "rädd" för att vinna. Men nån gång kan även han få den klaff som behövs
ja den är med på min kupong....ett av dagens bättre skrällbud. Den är ruskigt bra ibland... klart streckvärd.
Gammal 2013-10-21, 17:42   #11

laxdasens avatar

Standard

Ska även dra på tvillingen ZH-MS känns som pärlband spets och rygg ledaren... brukar ingen kunna ta något till slut...
Gammal 2013-10-21, 17:50   #12

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Varför frågar du om råd ?? Är ju du som är MEGAHET

Min åsikt: Flirtin tar ju spets, men som du skriver, vek som attans är den, men frågan är om inte detta är det billigaste motståndet på länge. Borde ha bra chans.
Hehehe, visst har det gått bra på slutet, men sista loppet har väldigt svårt
och bestämma mig. Lutar åt spik på Flirtin
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 17:57   #13

laxdasens avatar

Standard

Sista är omöjligt antingen tar man alla eller chansar på 2-4 hästar efter plånbok.
Gammal 2013-10-21, 18:02   #14

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Marcus Lindgren V65 – Halmstad, mån 21 sep:

- Amende de Noyer inledde karriären strålande men har varit rent under isen på slutet. Brian kunde inte hitta några fel på henne i Holland så vi provade att byta miljö och ta hem henne. Hon gick 1.17/1600 för en månad sedan och har sedan bara jobbat på som vanligt. Hon känns jättefin och kommer nu att gå barfota bak för första gången. Dock är motståndet alldeles för hårt och André får i uppdrag att smyga med och ta det som bjuds, säger Marcus.

- Belle Nana tränar på riktigt fint för dagen men agerat segt i loppen. Hon har faktiskt varit lite uppåt i jobben den senaste veckan och läget är perfekt. Hon bör nog kunna spetsa men Andre får lägga upp taktiken själv. Rent styrkemässigt borde hon räcka långt men den mentala biten är ett frågetecken. Barfota runt om och första norskt.

Från twitter:

Kvällens övningar verkar gå i regn & rusk. Bäst chans = Ask For You. Klarar hon bara starten ska det vara toppchans! Amour du Coglais >>>
>>> känns fortsatt mkt fin. Han möter dock 1-2 riktigt bra djur ikväll men jag vill inte byta med någon. Amende du Noyer & Belle Nana är >>>
>>> bägge väldigt svåra att sätta in i sina respektive lopp. De tränar bra, speciellt Amende, men känns ändå svårbedömda ikväll. Ligger lågt
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 18:05   #15

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Persson säger till atg att han inte kommer trycka av manhattan sassy då den givit upp i spets förr. Kanske är nice little ärt hetast. var bra sist
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td