Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-19, 09:38   #61

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Man blir lite förvirrad !
Har plockat kommentaren från Expresssen via en travsajt.
Antar Expressen får den på Tor.
SS kommentarer kanske är från Fre ?
Han får väl betalt från SS så det kanske är tillförlitligare ?
Här är exemplet på att det är en konst att bedöma intervjuer. Läste för några veckor sen någon intervju som var helt olika på två ställen. Jag tror i alla fall han laddar allt.....gör han det så tror jag han sitter i spets i första sväng...
Gammal 2013-10-19, 09:46   #62

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Kolla lopparkivet, skapa dig en uppfattning om hästen och motståndet. Räkna sen själv ut taktiken med hjälp av läge, utrustningsförändringar mm. Att läsa intervjuer är ett skämt då kuskarna/tränarna oftast är sämre på att bedöma chanser än vi spelare.
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 09:53   #63

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Kolla lopparkivet, skapa dig en uppfattning om hästen och motståndet. Räkna sen själv ut taktiken med hjälp av läge, utrustningsförändringar mm. Att läsa intervjuer är ett skämt då kuskarna/tränarna oftast är sämre på att bedöma chanser än vi spelare.
Självklart, men jag gör alla dessa saker........ på heltid.
All information är bra, och vill de avslöja sin taktik är det kanon, framförallt om det går emot hur man själv tänkt sig loppet.
Gammal 2013-10-19, 10:03   #64

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7517
Standard

Citat:
Man blir lite förvirrad !
Har plockat kommentaren från Expresssen via en travsajt.
Antar Expressen får den på Tor.
SS kommentarer kanske är från Fre ?
Han får väl betalt från SS så det kanske är tillförlitligare ?
PERS kommentar på SS...
7 Alvena Pele (V75-7) Det har väl inte varit någon riktig karaktär på de här segerloppen på slutet men han har vunnit lätt och varit fin och det är ingen tvekan om att han är på vägtillbaka på allvar.
Ska man säga något negativt så är det väl att han kändes ännu finare på Gävle än senast, han kändes lite tyngre och inte fullt samma spänst då.
Men det var ju absolut ingen katastrof och det blev ju också ett litet annat lopp med full distans och fart hela vägen och han var inte lika uppspritsad som inför starten innan.
Jag tror att han går framåt ytterligare med ännu ett lopp i kroppen och jag är helnöjd med den utvändiga strykningen, nu ökar chanserna att han håller sig lugn och fin och då går det att ladda honom.
När han är så där lugn och fin så är det få som svarar honom, men jag gissar att Björn gör ett försök.
Min chans att vinna loppet är att ta hand om ledningen så jag kommer i alla fall att ladda det som går.
När vi väl kommit iväg är det ingen fara och från spets tycker jag att det är bra chans.
Kommer vi inte till ledningen sjunker chanserna avsevärt, och blir jag kvar utvändigt om Björns häst så vinner nog ingen av våra.
Barfota bak och samma grejer, hälsar Per.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:06   #65

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
PERS kommentar på SS...
7 Alvena Pele (V75-7) Det har väl inte varit någon riktig karaktär på de här segerloppen på slutet men han har vunnit lätt och varit fin och det är ingen tvekan om att han är på vägtillbaka på allvar.
Ska man säga något negativt så är det väl att han kändes ännu finare på Gävle än senast, han kändes lite tyngre och inte fullt samma spänst då.
Men det var ju absolut ingen katastrof och det blev ju också ett litet annat lopp med full distans och fart hela vägen och han var inte lika uppspritsad som inför starten innan.
Jag tror att han går framåt ytterligare med ännu ett lopp i kroppen och jag är helnöjd med den utvändiga strykningen, nu ökar chanserna att han håller sig lugn och fin och då går det att ladda honom.
När han är så där lugn och fin så är det få som svarar honom, men jag gissar att Björn gör ett försök.
Min chans att vinna loppet är att ta hand om ledningen så jag kommer i alla fall att ladda det som går.
När vi väl kommit iväg är det ingen fara och från spets tycker jag att det är bra chans.
Kommer vi inte till ledningen sjunker chanserna avsevärt, och blir jag kvar utvändigt om Björns häst så vinner nog ingen av våra.
Barfota bak och samma grejer, hälsar Per.

psst

Jag fick en livslång varning här av moderator för att postat SS intervjuer.
Nu vågar jag bara göra det ibland, efter loppet

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:08   #66

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7517
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
psst

Jag fick en livslång varning här av moderator för att postat SS intervjuer.
Nu vågar jag bara göra det ibland, efter loppet

OK! Tack ska försöka att inte göra det igen..Vill ju bara hjälpa till..

Senast redigerad av hanscrispi den 2013-10-19 klockan 10:10.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:12   #67

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Det var min tanke med men det fick man inte, bara återge med egna ord isf.

Lycka till idag!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:27   #68

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Det var min tanke med men det fick man inte, bara återge med egna ord isf.

Lycka till idag!
Inget problem.
Använd google translate och översätt sve->thai->sve så är problemet löst
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:31   #69

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Nu lät du som persbrandt i beckfilmen lots brödraskap haha....." jag vill så gärn hjälpa till'" haha
Gammal 2013-10-19, 10:36   #70

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Min lilling

1. 2,6,7,10
2. 1,11
3. 7
4. 9
5. 3,13,14
6. 10
7. 1,10,11,12

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:39   #71

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Inget problem.
Använd google translate och översätt sve->thai->sve så är problemet löst
brukar använda sve till urdu.....brukar vara lätt
Gammal 2013-10-19, 11:27   #72

laxdasens avatar

Standard

Om Rote jon vinner v75 lovar jag att sluta med trav...ja tar den en plats så svimmar jag också...
Gammal 2013-10-19, 11:31   #73

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Riktigt rolig omgång idag!

Rommes bana är klart en av de roligaste.. långt upplopp (205 meter) och framförallt vinklad vinge där spår 6,7,8 har klar fördel... så detta är väl motsatsen till jägers t.ex... hästarna kan helt enkelt oftare vinna från ett normalt sämre startspår! Detta ser man inte minst på utdelningarna.. de 2 senaste omgångarna har ju gett 5 resp 22 millar på 7 rätt!

1. första tanken var att overtaker redan var i mål.. och jag vet egentligen inte om jag har ångrat mig.... men man läser ju för mkt i all press och man börjar då tvivla:(
Kanske att det blir spik, men annars A häst.. känns ju som att den bör sitta i front och att den enda som har en lika bra häst är Jorma, men han är ju inte snabb ut från detta spår och bör hamna en bit bakom... som sagt det lutar åt spik... och nu är den ju inte ens favorit.. trodde det skulle bli typ en 70%:are på den! det som talar emot är väl att den fick gå i botten senast...gardera lär man väl göra på ngn mindre bong och då åker kalle Quivirera med som en liten personlig favorit som man har sett göra ettriga upplopp många ggr...

2. 1-11 kanske ett lås... tror 11 är klart bästa hästen och med minsta klaff tror jag den blåser fältet... man får kaiser maska i ledningen så kanske den kan rinna undan.. eftersom att knappast åke bommar spets och definitivt inte släpper tät så vinner den väl om ingen kör mot han, men annars kommer 11 om det blir körning.. tror det kan vara ett vettigt lås... Dock var ju erik uppåt på sin vilket man ska ta på allvar...

3. omgångens bästa SPIK... Nr 7 RECATION... Normalt snabbast ut och nu dessutom med vinklad vinge.. den enda som möjligt kan vara snabbare från start är princess wine.. men jakobsson släpper väl alla dagar i veckan med denne.. och recation har ju vart grym i varje start... denna kan jag inte se förlora såvida den inte hoppar eller är sjuk!

4. 3 blir A häst... Låter ju bra från stallet och hästen är klart bra.. Men här blir det många hästar....

5. Alla verkar spika Douglas... Tror att jag nöjer mig med utgång... Vem gillar att spika ett kallblod till 75% om kallblodet inte heter Järvsfaks??? dessutom är den inte säker på benen då den har hoppat mkt... Visst står den bra till i loppet och gjort det jätte bra på slutet.. men det rensar bra bakom och gardering lockar... t.ex med fältets enda norrman Jeppes Odin 6%... tycker norrmännen ofta vinner när dom kommer hit med sina kallblod. och denna verkar riktigt bra och tränaren är optimist.. Senast gick han barfota och var riktigt fin och ska gå med samma balans nu.. men det finns många bra där bakom.. dom som är streckade i första hand såklart 9,13,14

6. omgångens nästa singelstreck blir troligen nr 10 Laurier dag som har vart sjukt fin det senaste.. 4 starter hos berg och 4 vinster.. Men jag gillar verkligen inte Jonny Takter !! hade berg kört hade jag inte tvekat men Jonny kan köra bort det mesta... garderar jag så låter Stig H lite uppåt på nr 1 endast 6%.... Första med jänkarbike senast och var ju rikitgt bra... startsnabb också... bra spår... 2,3,4,5,11 åker också med vid gardering

7. omgångens bästa lås 1,7,11 ... ledaren, rygg ledaren och skrällen med bra kapacitet och rätt form... detta låset spricker inte!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Farjkarlen (+10)

Senast redigerad av jocklon den 2013-10-19 klockan 11:32.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 11:39   #74

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Riktigt rolig omgång idag!

Rommes bana är klart en av de roligaste.. långt upplopp (205 meter) och framförallt vinklad vinge där spår 6,7,8 har klar fördel... så detta är väl motsatsen till jägers t.ex... hästarna kan helt enkelt oftare vinna från ett normalt sämre startspår! Detta ser man inte minst på utdelningarna.. de 2 senaste omgångarna har ju gett 5 resp 22 millar på 7 rätt!

1. första tanken var att overtaker redan var i mål.. och jag vet egentligen inte om jag har ångrat mig.... men man läser ju för mkt i all press och man börjar då tvivla:(
Kanske att det blir spik, men annars A häst.. känns ju som att den bör sitta i front och att den enda som har en lika bra häst är Jorma, men han är ju inte snabb ut från detta spår och bör hamna en bit bakom... som sagt det lutar åt spik... och nu är den ju inte ens favorit.. trodde det skulle bli typ en 70%:are på den! det som talar emot är väl att den fick gå i botten senast...gardera lär man väl göra på ngn mindre bong och då åker kalle Quivirera med som en liten personlig favorit som man har sett göra ettriga upplopp många ggr...

2. 1-11 kanske ett lås... tror 11 är klart bästa hästen och med minsta klaff tror jag den blåser fältet... man får kaiser maska i ledningen så kanske den kan rinna undan.. eftersom att knappast åke bommar spets och definitivt inte släpper tät så vinner den väl om ingen kör mot han, men annars kommer 11 om det blir körning.. tror det kan vara ett vettigt lås... Dock var ju erik uppåt på sin vilket man ska ta på allvar...

3. omgångens bästa SPIK... Nr 7 RECATION... Normalt snabbast ut och nu dessutom med vinklad vinge.. den enda som möjligt kan vara snabbare från start är princess wine.. men jakobsson släpper väl alla dagar i veckan med denne.. och recation har ju vart grym i varje start... denna kan jag inte se förlora såvida den inte hoppar eller är sjuk!

4. 3 blir A häst... Låter ju bra från stallet och hästen är klart bra.. Men här blir det många hästar....

5. Alla verkar spika Douglas... Tror att jag nöjer mig med utgång... Vem gillar att spika ett kallblod till 75% om kallblodet inte heter Järvsfaks??? dessutom är den inte säker på benen då den har hoppat mkt... Visst står den bra till i loppet och gjort det jätte bra på slutet.. men det rensar bra bakom och gardering lockar... t.ex med fältets enda norrman Jeppes Odin 6%... tycker norrmännen ofta vinner när dom kommer hit med sina kallblod. och denna verkar riktigt bra och tränaren är optimist.. Senast gick han barfota och var riktigt fin och ska gå med samma balans nu.. men det finns många bra där bakom.. dom som är streckade i första hand såklart 9,13,14

6. omgångens nästa singelstreck blir troligen nr 10 Laurier dag som har vart sjukt fin det senaste.. 4 starter hos berg och 4 vinster.. Men jag gillar verkligen inte Jonny Takter !! hade berg kört hade jag inte tvekat men Jonny kan köra bort det mesta... garderar jag så låter Stig H lite uppåt på nr 1 endast 6%.... Första med jänkarbike senast och var ju rikitgt bra... startsnabb också... bra spår... 2,3,4,5,11 åker också med vid gardering

7. omgångens bästa lås 1,7,11 ... ledaren, rygg ledaren och skrällen med bra kapacitet och rätt form... detta låset spricker inte!

OBS måste ju vara chanslös att ta spets.
Det går inte att köra på den för då galopperar den i första kurvan
Gammal 2013-10-19, 11:40   #75
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

7 Overtaker By Sig
1 Kaiser Broline
2,4,5,7
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12
3,9,11,13,14
3,4,10