|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-10-09, 15:48 | #61 |
Snittsyst just nu knappa 50:- men vi slutar nog på de vanliga 8:- innan spelstopp.
|
|
2013-10-09, 16:07 | #62 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Många program skapar massvis med kuponger
2013-10-09, 16:11 | #63 |
Det snackas om att Rocky W ska gå med jänkarvagn. Är det första gången i så fall?
Någon som vet? Senast redigerad av dzeno den 2013-10-09 klockan 16:50. |
|
2013-10-09, 16:18 | #64 | |
Citat:
http://www.gamblersvardag.se/atgs-al...stag-2012-2013 |
||
2013-10-09, 16:19 | #65 | |
Citat:
San Jose - Stand to Reason och Nightjar --- så jag är nog inställd på att öka på det vanliga systemet på 8:- till kanske en ärlig femtilapp...
2013-10-09, 16:23 | #66 | |
Citat:
Jag får hålla mig till en enkelrad och V8 |
||
2013-10-09, 16:33 | #67 |
Spids hest afd 5 ?
Montgomery Gel---er den start hurtig ? og hvilken hest tar spids i dette løb tro I?
|
|
2013-10-09, 16:37 | #68 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Tror 2 tar spetsen
2013-10-09, 16:37 | #69 |
V-86 intervjuer
V86-1 1 Mr Vida (Åke Svanstedt) är en jättefin travare som nu gör debut i ny regi. Är snabb den första biten. Smyger? 2 Baht Launcher (Björn Goop) har bra form, bra läge och bra distans. Jag var nöjd med honom i senaste starten mot tufft motstånd på Romme. Han gick för fullt över mål. Hästen gör alltid sitt. Jag tycker faktiskt att han är en av flera som kan vinna det loppet. Absolut med på kupongen, säger Ola Frisell i team Goop. 3 System Performance (Stefan Melander) är ett fint sto som har haft lite svårt att få till det. Tufft nu. 4 Lindy Later (Gunnar Hermansson) kommer jag nog tyvärr tvingas stryka. Jag har blivit sparkad av en unghäst och kommer nog inte iväg. Jag är konvalescent här hemma, säger Gunnar. 5 Miss Beniss (Jorma Kontio) har varit ifrån ett tag men har tränat på och känns fin. Jag tror att det kan behövas något lopp innan formen sitter där. Gör säkert ett bra lopp men är trots allt lite svårbedömd, säger Clas-Göran ”CG” Björkroth som är försteman hos Timo Nurmos. 6 Delicious U.S. (Daniel Redén) gick jättebra senast och var bara lugnt jobbad innan det. Hade haft kraftiga bekymmer med halsinfektion då. Måste gå framåt med loppet. Våra hästar brukar göra det. På pappret ser det ut som en intressant uppgift. Även om det är några hårda emot, säger Pär Pergenius i Daniels stall. 7 B.W.L.Champion (Ulf Ohlsson) har vilat lite och sedan tränat grundträning. Har ett tråkigt läge och vi kommer ligga ganska lågt nu efter uppehållet. Om han gör en bra insats och får några pengar så måste man vara jättenöjd. Behöver få två, tre lopp för att komma igång, säger Antero Heinonen hos Petri Salmela. 8 Rocky Winner (Örjan Kihlström) gör intressant debut för oss och kom i väldigt fint skick och har tränats lugnt på Karlsro. Han känns bra i de lätta jobben men får dömas på tidigare meriter. Ett dåligt spår men vi tror på en rejäl insats här, säger Jörgen Westholm. 9 Lillen Sisu (Erik Adielsson) var bra i kvalet och senast också. Det var strul i loppet men hästen gjorde en bra insats. Går helt klart framåt nu efter att ha fått kvalet och ett lopp i kroppen. Jag tycker att han kan vara en outsider, säger Antero Heinonen. V86-2 1 Erica (Tommy Hanné) har haft all otur i världen. Senast var det bara hästar i vägen hela tiden. Tyvärr är hon inte tillräckligt startsnabb för att hålla ledningen. Kommer bli sittandes invändigt igen, säger Tommy. 2 Tarragona Ås (Örjan Kihlström) kom aldrig in i loppet senast. Hon är inte så tokig så från ett bra utgångsläge så är det ett platsbud, säger Johan Untersteiner. 3 Quite a Yankee (Jorma Kontio) gick bra senast i ett försök till Oaks. Satt i fjärde in, kom ut och spurtade bra. Var riktigt bra faktiskt. Loppet nu är liknande med en del bra hästar med. Man får se henne som en outsider. Behöver ha lite flyt på vägen, säger Stig Sjögren. 4 Rive Gauche (Erwin Bot) är i god form, har ett bra nummer och jag tror att det är ett bra lopp för henne. Kan inte de andra hästarna, det här är en bra enkel häst. Senast var hon bra men jag tror att den här distansen är ännu bättre, säger Erwin. 5 Talk the Talk (Stefan Melander) har börjat bra och placerar sig oftast topp tre. 6 Vincere Scis Win (Erik Adielsson) har gått bra några gånger på slutet. Gjorde så även senast. Klart att jag har haft betydligt högre krav och förväntningar på henne än vad hon hittills har infriat. Vi hoppas att det är på väg att lossna. Så att vi får utdelning på det rätt dåliga resultat som hon faktiskt har åstadkommit hittills, säger Stig H Johansson. 7 Ajja Dara (Per Lennartsson) håller en hög grundkapacitet. Tycker att hon gjorde ett sämre lopp senast i Oaksuttagningarna. Förmodligen var det bara tillfälligheter, för hon känns bra i träningen. Vad vi kan känna hemma så är allt som det ska med henne. Barfota runt om och jänkarvagn, säger Erik Holm i Pers stall. 8 Classification (Marcus M Melander) var ute i Oaks senast. Enklare emot nu. 9 I Saw Her (Åke Lindblom) tränar på och gör det bra nu. Det är dags för start efter frånvaron men hästen behöver loppet. Vi kommer smyga med, säger Åke. 10 Rugiada dei Rex (Ulf Ohlsson) är en rätt fin märr som jag har tränat på under hela sommaren. Fick ett intetsägande lopp i kroppen på Bollnäs. Behöver kanske ett lopp till innan hon har den där formen som man vill. Ska man ta med många så ska man ta med henne, säger Stefan Hultman. 11 My Gliding Angel (Björn Goop) har tråkigt läge. Hade det även senast men gjorde ett grymt bra lopp ändå. Jättefin häst som kommer mer och mer. Behöver inte vara borta, säger Ola Frisell. 12 Cairo (Veijo Heiskanen) är formen bra på men det är klart att det blir kämpigt med spår tolv. Vi får hoppas att det blir tempo. Hästen är i alla fall bra i ordning. Med tanke på läget måste jag så klart ligga lågt, säger Veijo. V86-3 1 Super Zantos (Ulf Ohlsson) ser bra ut. Det är en bra häst som kanske är lite hårt anmäld. Han kan vara med hyfsat långt fram. Tvåa, trea, säger Tina Lisell. 2 Diamonds of Gold (Jorma Kontio) STARTAR EJ 3 Dionne Sisu (Johnny Takter) hoppade tyvärr senast i första sväng. Möter några bra men är bra själv också. Haft lite strul nästa hela året och det tycker jag gör henne lite svårbedömd, säger Antero Heinonen. 4 Love Dancer (Fredrik B Larsson) är bra i ordning. Det är en bra häst och jag känner mig inte helt golvad på förhand, säger Fredde. 5 Rolex Bigi (Åke Svanstedt) var strålande i hårt gäng senast. Toppchans. 6 Rasmus Sisu (Björn Goop) gick okej senast. Ett tufft lopp och spår långt ut igen. Han får svårt att komma till. Det har blivit tre nollor nu och då tappar man självförtroendet lite. Har man fel flyt är det tufft, säger Stellan Lundqvist. 7 Digital Pointer (Stefan Melander) är en bra häst som var ursäktad senast. 8 Vernin Starlight (Örjan Kihlström) hoppade bort en Kriterieplats näst senast. Surt som fan. Senast gick han 11,5 sista 1 500. En häst som kommer mer och mer. Han är stark och rejäl, säger Stefan Hultman. 9 Det är K.H.K.Boko (Oscar Nilsson) möter några bra hästar. Får smyga med. En plats tycker jag är möjlig. Men att vinna tror jag inte på, säger Fredrik Persson. 10 Dream With Me N.L. (André Bakker) känns fin i jobben. Står bra inne i loppet och går bra från alla håll och kanter. En jättefin häst som fått en liten paus men ser jättefin ut i jobben. Tror inte att han behöver något lopp, säger Lars Thornberg hos Lutfi Kolgjini. 11 Ghost Pirate (Erik Adielsson) fick ett ryckigt lopp senast men borde ändå ha varit lite vassare till slut. Kanske var så att han helt enkelt ledsnade för han känns pigg och fin i jobben. Har svårt att se att han ska räcka till seger från det här läget men i normalt slag så ska en plats inte vara omöjlig, säger Svante Båth. 12 Frodo Vip (Joakim Sternsjö) hade en febersläng senast och jag var tvungen att stryka men har tränat på bra efter det. Det blir ett lopp i kroppen innan Breeders’ Crown-semin. Bara att köra med och kanske tjäna en slant. För att komma igång, säger Jocke. V86-4 1 Domestic Victoria (Jonas Martinsson) känns som att hon har bra form. Fick ett bra spår och är där hon ska vara. Nöjd om hon tar en peng där, säger Jonas. 2 Denco’s Neelakilab (Veijo Heiskanen) gick bra senast. Spåret tror jag inte bekymrar. Hon är hygglig och räknas igen, säger Veijo. 3 Stella Nova Viva (Kevin Oscarsson) är fin för dagen men har för liten kostym för att vara på Valla. Hon försöker få pengar i första hand, säger Patrick Wickman. 4 Upset Recovery (Ulf Ohlsson) drog i spets senast men stumnade. Nej. 5 Panama As (Jorma Kontio) ser fin ut i jobb. Spåret ska hon klara. Har kapacitet och inte så mycket pengar på sig. Ska vara med långt fram, säger CG Björkroth. 2 160 meter 6 Engla Håleryd (Johnny Takter) har fått ett lopp i kroppen efter vila. Var ivrig och slog ihop direkt. Ska gå framåt och känns fin i träningen. Jag sätter Panama först, säger CG Björkroth. 7 Thula Sana (Kim Eriksson) har varit sisådär. Fast med krafter kvar senast. Bättre i träning och bör närma sig vårens prestationer, säger Stefan Pettersson. 8 Robis Sara (Erik Adielsson) var en besvikelse senast. Gick inte bra i första starten heller men då tyckte jag att det fattades lite träningsmässigt och hoppades på att hon skulle gå framåt. Tyvärr var det inte så. Efter den starten har vi tränat rätt tufft och hon fortsätter att både orka och kännas bra. Otroligt svårbedömd, säger Stig H Johansson. 9 Famna Käll (Kaj Widell) gick okej senast, fick en bra löpning. Hon är lite ojämn. Jag tror att hon kan vara med på en hygglig placering men inte att hon har någon vinstchans här, säger Stig H. 10 Vendome (Mattias Djuse) gick bra senast. Håller bra form och känns fortsatt fin efteråt. Taskigt spår som gör att vi får se var vi hamnar. Kör snällt och ser om det klaffar, säger Mattias. 11 Leia Way (Johan Untersteiner) är allting bra med men motståndet är tufft. Ska gå barfota runt om och med helstängt huvudlag. Chanserna är väldigt små, säger Mats Swartling. 12 Priceless Pellini (Örjan Kihlström) har hög kapacitet i sig men är mycket osäker. Är en ständig outsider på sin grundkapacitet, säger Johan Untersteiner. 13 Unique Gowan (Åke Svanstedt) är bättre än raden men övertygar inte helt. 14 Idonette (Torbjörn Jansson) fick visa näst senast vad hon kan. När hon sköter sig. Inte hundra att lita på men när hon sköter sig har hon kapacitet för att vinna, säger Antero Heinonen. 15 Blended Bellouet (Björn Goop) står på 20 med krångligt spår. Bökigt. Har bra form annars. Behöver tur, säger Ola Frisell. V86-5 1 Montgomery Gel (Jorma Kontio) blev det galopp för senast. Det loppet kan vi glömma. Hästen känns fin och har bra form. Innerspåret kan bli en fälla. Måste ha lite tur därifrån. Blir svårt att hålla ledningen men slutar långt fram om det löser sig lite, säger CG Björkroth. 2 A.Hannibal (Åke Lindblom) har fått ett bra startspår och är bra i jobben. Med tanke på förutsättningarna tycker jag att han ska räknas tidigt, säger Åke. 3 Turbo Daylight (Erik Adielsson) STARTAR EJ 4 Mugger M.M. (Torbjörn Jansson) ser bra ut. Lite långt mellan starterna men vi tyckte att det här passade bra. Så det ser bra ut. Planen är helstängt och jänkarvagn. Vi får smyga. Spets och släpp vore bra. Det här är ett tufft gäng. Så man får vara lite snäll med honom, säger Morten Waage. 5 Parodie (Örjan Kihlström) smyger vi med här för att ta en placering i första hand. Är svårt att tro på mer, säger Johan Untersteiner. 6 I Me Mine (Tommy Hanné) var jag besviken på senast. Borde ha varit tvåa med det loppet. Jag tycker ändå att hon kommer mer och mer. Får starta tätare. Platschans, säger Tommy. 7 Overtaker by Sib (Johan Untersteiner) galopperade in i första sväng senast. Vi tar inte så hårt på detta utan allt verkar bra med hästen. Lite långt ut på vingen men hästen är stark och oöm så vi tror Overtaker by Sib är med och gör upp om segern nu, säger Johan. 8 Magnifik Gelj (Jennifer Tillman) skulle jag nästan vilja säga harformen på topp. Men spåret gör att det känns som att det kvittar. Jag tycker lite synd om hästen, säger Johan Högberg. 9 Ardi Boko (Ulf Ohlsson) fick tyvärr ett bakspår. Blev het senast och pullade bort en del krafter men känns fin i träningen. Kommer göra ett bra lopp. Så får vi se vad det kan räcka till här, säger CG Björkroth. 10 Blue Rocket (Ante Lisell) jagar en peng där. Han får åka med och jaga pengar. Lite resesällskap till Super Zantos. Det är egentligen ett fint lopp för honom men han vill inte ta i för mycket, säger Tina Lisell. 11 Ulm Karsk (Mattias Djuse) håller bra form. Det blev inget lopp senast. Gick för långsamt mitt i loppet. Vi blev bortlottade igen och får ligga lågt. Annars är allt bra med honom, säger Mattias 12 Berlusconi (Björn Goop) har ett skitläge. Han har aldrig tur med spåren. Håller sin fina form och gick grymt bra i skymundan senast, säger Ola Frisell. V86-6 1 Honan Tooma (Johan Untersteiner) sträckte lite på sig senast. Det var vad man kan begära. Hon är lite trög av sig. Hoppas på att få en slant, säger Jan Nordin. 2 Västerbo Martinix (Örjan Kihlström) satt fast senast. Tycker att det är en jättefin häst. Han är rätt så bra från början. Taktiken överlåter jag naturligtvis till Örjan. Ska kunna blanda sig i där framme bland de främsta, säger Roger Malmqvist. 3 Malin Sisu (Ulf Ohlsson) har varit helt okej men möter alldeles för hårda hästar. Om hon får pengar här måste man vara jättenöjd, säger Antero Heinonen. 4 How Amazing Tooma (Jan Nordin) gjorde ett jättefint sistavarv senast. Fortfarande grön men speed och kapacitet tycks hon ha. Hetast av mina tre, säger Jan. 5 Soonerorlater (Roger Malmqvist) var jättebra senast och har gått bra hela tiden. En jättefin häst. Hon är strået vassare än de flesta för dagen. Vi fick ett bra läge. Är bra nog att kunna vinna det här, säger Roger. 6 Dream Hope (Erik Adielsson) är allting bra med. Han underpresterade senast men vi hoppas att han gör ett bättre lopp nu. På förhand är vi chanslösa att vinna, säger Ulrika Vikström. 7 Kid Vicious (Björn Goop) har fin kapacitet men är lite knepig. Långt ut. Svårbedömd, säger Jan Nordin. 8 Even Sweeter (Johnny Takter) är en fin häst som har gjort det kanonbra i de här starterna. Har fått ett hiskeligt tradigt läge tyvärr, säger Tomas Malmqvist. 9 Orion Tilly (Torbjörn Jansson) har en enorm kapacitet men är verkligen inte att lita på. Kan hitta på vad som helst. Som många tvååringar. Håller hög kapacitet och är inte borta i ett sådant här gäng, säger Erik Holm. 10 Odd Face (Christoffer Eriksson) är en fin häst som gör vad han ska. Det är alltid ett handikapp att ha bakspår. Han går ända hem. Det är svårt att värdera motståndarna men Odd Face är en travsäker och bra häst, säger Lars Thornberg. 11 Enya Boko (Per Lennartsson) är en riktig merca alltså. Fantastiskt fin häst. Har gjort nästan allting rätt. Hämtade upp galoppen senast och vann utan problem. Mer pålitlig än Orion Tilly. Vi funderar på jänkarvagn, säger Erik Holm. 12 Eunice Boko (Jorma Kontio) var kanonfin senast och vann med mycket sparat på en bra tid. Hästen är riktigt fint i ordning. Det var skit med det läget och givetvis behövs det lite tur därifrån, säger CG Björkroth. V86-7 1 Steely Knight (Örjan Kihlström) blev lite för vass senast. Vi ändrar huvudlaget. Provar lång distans för första gången men det bör gå. Duger bra sin klass och bör få ett fint lopp från det läget. Kan vara platsaktuell, säger Johan Untersteiner. 2 Mind Your Face (Daniel Olsson) avslutade bra i V75-finalen senast. Gick bra. Rycktussarna vi hade för första gången fick vi inte använda. De finns kvar. Kommer mer och mer för varje gång, säger Lars Friberg. 3 Falcon Håleryd (Oscar Nilsson) har en större vinstchans. Det är klart att det är Charlie Trotter emot, men den brukar galoppera ibland. Så Falcon måste räknas. Tidig bakom favoriten, säger Fredrik Persson. 4 Sir Chic (Anna Rönning) är allt bra med. Formen är 120 procent. Den kan jag inte klaga på. För en gångs skull har han fått bra spår. Har bara haft skräp tidigare, säger Jörgen Nordquist. 5 Västerbo Cointreau (Paw Mahony) vann ganska enkelt senast. Ett lopp som kanske inte var den tuffaste konkurrensen, men definitivt inte den sämsta heller. Verkar ha tagit det loppet på rätt sätt. Helt annan konkurrens nu, säger Paw. 6 Charlie Trotter (Åke Svanstedt) är det svårt att ge klartecken på. Kapaciteten finns och intressant kusk nu. Jag kan få någon fingervisning av honom. Det är värt att ta hjälp med honom. Vinna eller försvinna, säger Diederik Meilink. 7 Fromage (Johnny Takter) är snabb ut. Smyger helst. 8 Digital Motion (Per Lennartsson) visar ej toppform. 9 Dante le Soleil (Jennifer Tillman) räknas bakom Diederiks häst. Om inte den fungerar. Varit ute mot tuffagrabbar ett tag. Jag hoppas att han får lön för det nu, säger Stefan Pettersson. 10 Bar Plombier (Björn Goop) var fin senast och allt verkar väl efter. Vi är nöjda med vår häst. Har en tendens att bli vass innan start så bakspår kan vara bra. Charlie Trotter är bra men vår tidig bakom vid favoritfall, säger Eric Martinson. 11 Kazire de Bob (Kim Eriksson) gjorde ett bra lopp igen senast. Känns inte sämre. Formen är jäkligt bra. Stark och rejäl men måste ha lite flyt på vägen. Visst står han på tur men den här gången ser det värre ut, säger Jocke Wallin. 12 Casanova Boko (Jorma Kontio) har ett dåligt utgångsläge. Kanske behöver ett lopp till för att hitta den fulla formen. Från det här läget är det bara att ligga lågt, säger CG Björkroth. V86-8 1 Gisela Ås (Åke Svanstedt) fick ge sig trots en stark insats senast. Snabb ut. Ändå bäst med ett smyglopp nu? 2 Porthos Amok (Björn Goop) var tvåa i Derbyt senast. Bland de tre första i elva starter (2-8-1) av tolv starter i år. 3 Magic Tonight (Örjan Kihlström) kördes defensivt senast mot äldre. Är en av de bättre fyraåringarna i landet och kan vara vinnaren med ett bra lopp, säger Johan Untersteiner. 4 Beer Summit (Ulf Ohlsson) var lite sämre senast. Varit lite snorig och har hostat efter loppet. Det är lite osäkert eftersom han var så dålig senast men han är kollad nu. Känns frisk, fräsch och fin hemma. Ett litet frågetecken efter senaste insatsen men normalt borde han vara med där framme, säger Antero Heinonen. 5 Increased Workload (Per Lennartsson) har hittat formen men behöver ha hjälp med hårt tempo hela vägen för att kunna vinna. 6 Quite an Avenger (Markku Nieminen) är en stark och bra häst men jag känner inte till motståndet. Det är en bra häst. Det fattas lite, med startsnabbheten och sådant. Men hästen är stark och trivs bäst i dödens. Kommer säkert att köras offensivt härifrån, säger Martti Alaseppälä som är Markkus manager. 7 Mellby Amiral (Torbjörn Jansson) möter mycket svårt motstånd men är lite bättre än raden säger. Med tempo och rätt lopp kan det bli en skaplig slant. Räcker inte på de bästa här, säger Johan Untersteiner. 8 Mousse (Johnny Takter) är ett av de bästa stona i kullen. En för svår uppgift. 9 Pojke Kronos (Johan Untersteiner) gick i spets senast. Det blev för tufft i det hårda tempot. Vi smyger och tar några till slut om det blir bra tempo. Möter nog för bra hästar, säger Johan. 10 Nato Dream (Stefan Melander) är en topphäst i grunden. Lopp i kroppen. 11 New Approach (Jorma Kontio) har fin form men fick spår elva och det är inte det roligaste läget. Han har bra form och om han får ett bra lopp räcker han till att sluta en bra bit fram. Spåret gör så klart att det måste till tur, säger CG Björkroth. 12 Standout (Marcus M Melander) är bästa hästen i loppet men kusk- och lägesminus. Därför ej superhet. Källa: Sportbladet |
|
2013-10-09, 16:40 | #70 |
Anders Svanstedt om bästa V86-chanserna
Åke Svanstedt gör resan till Solvalla & inom V86-spelet har tränaren fyra hästar till start, med tre bra chanser enligt Anders Svanstedt. I Vinnare V64 igår avslöjade Anders vilken som är stallets bästa chans; Mr Vida (V86-1). Bra läge Bästa chansen enligt Anders Svanstedt är nyförvärvet Mr Vida som får möta den tidigare Svanstedt-tränade hästen Rocky Winner som gör sin första start för Jörgen Westholm. – Det ska bli väldigt kul att se Mr Vida från det fina läge han fick. I och för sig rätt så tuffa motståndare, jag tänker framförallt på vår gamla Rocky Winner. Men det ska bli väldigt kul att se Mr Vida, säger Anders Svanstedt i Vinnare V64. Uppladdningen inför loppet har bara varit bra. – Han har sett otroligt fin ut. Han gick ett lugnt rundbanejobb i måndags och kändes otroligt fin och såg ut som en stjärna. ”Otroligt bra för klassen” I V86-3 startar Rolex Bigi som gjort två starter i Åke Svantedts regi och vunnit båda gångarna. – Rolex Bigi har tränat på väldigt bra sedan den senaste starten. Han har inte så mycket lopp, det är det här vi ha siktat på sedan senast. Han är otroligt bra för klassen och det har han visat. Han ska vara med där framme också. ”Möter rätt så tuffa hästar” Stallets Gisela Åsa i V86-8, blir ganska hårt betrodd av spelare och landets tipsexperter. – Gisela Åsa har formen på topp men möter rätt så tuffa hästar. Jag såg att hon var högt tippad i många tidningar men jag tycker det är lite väl oschyst, så här tuffa hästar var det länge sedan hon stötte på, säger Svanstedt. Källa: Sportbladet |
|
2013-10-09, 16:42 | #71 |
Marcus M Melander uttalar sig i Expressen så här om stall Melander/Lundströms två bästa chanser:
V86-2: 5 Talk the Talk gick bra från dödens senast, hade varit ifrån lite innan det och kanske kan vara bättre nu med andra ord. Jag tror att det blir skor igen och tycker att hon ska vara ett givet segerbud från ett bra läge. V86-8: 2 Porthos Amok var riktigt bra i Derbyt och har tränat på normalt efter och känns bara fin här hemma alltså. Han gör alltid bra lopp och jag tycker att han ska med på kupongen utan att det är någon spik. Inga ändringar vad jag vet. |
|
2013-10-09, 16:44 | #72 |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-10-09 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 61 Avd Ordinarie hästar 1 1, 6 2 11 My Gliding Angel 3 5 Rolex Bigi 4 2, 12 5 1, 7 6 9 Orion Tilly 7 3, 4, 6, 10, 11 8 3 Magic Tonight Vadet gäller startnummer 40 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: 872A 3D14 4B54 0901 |
|
2013-10-09, 16:48 | #73 |
Fan i röva, lämnat in ett system för runt 1k och glömde åh ta med Orion Tilly på 7hästar...
|
|
2013-10-09, 16:49 | #74 |
|
|
|