Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-10, 23:34   #16

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
hur är det med danska lopparkivet. är det gratis?
Nej, tyvärr inte
Gammal 2013-10-10, 23:36   #17

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3850
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nej, tyvärr inte
Klart det är gratis, och mycket bättre kvalité än det svenska också för den delen!

https://danskespil.dk/dantoto/resultater.html
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-10, 23:39   #18

putte64s avatar

Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Klart det är gratis, och mycket bättre kvalité än det svenska också för den delen!

Åfan
Tack
Gammal 2013-10-11, 00:16   #19

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 784
Standard

Namale Kronos går hela vägen in får hoppas på rejäl körning från start
Nimbus C.D. Bör vara stenklar
Olivia får ju inte ledningen denna gång....Dileva trolig spets kan få svar av Vincennes
Valentin Laday ska visst vara KLAR! Passa Tore o Martini Akema
Sandra kör bättre än Fredde och är klart MYCKET snyggare kan vi få typ 7%
Credit Fayline om Magnus kör med hjärnan
Orecchietti Punkt

Senast redigerad av Oldljungken den 2013-10-11 klockan 00:38.
Oldljungken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 07:30   #20

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Någon som såg Vinnare V64 igår? Va tvungen att se för att få höra om Sören Lennartsson skulle uttala sig om Vincennes. Som jag kunde tolka det han sa så siktade han mot ett 5-årslopp nere i Frankrike. Dock så hängde jag inte riktigt med i sista meningen från Sören, om jag fattade rätt så fick inte Vincennes vinna på lördag, för då hade hon tjänat för mkt pengar för det loppet, någon som kan bekräfta/dementera dessa uppgifter?
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 07:44   #21

zzzmans avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 2514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Någon som såg Vinnare V64 igår? Va tvungen att se för att få höra om Sören Lennartsson skulle uttala sig om Vincennes. Som jag kunde tolka det han sa så siktade han mot ett 5-årslopp nere i Frankrike. Dock så hängde jag inte riktigt med i sista meningen från Sören, om jag fattade rätt så fick inte Vincennes vinna på lördag, för då hade hon tjänat för mkt pengar för det loppet, någon som kan bekräfta/dementera dessa uppgifter?
Ja vann Vincennes SM så gick hon över för att starta i det franska 5-års loppet. Men slutmeningen var han siktar på SM först.

Du kan ju se det igen på atgplay.se
zzzman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 08:22   #22

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Spår 11 och det är svårt att veta hur bra hästen är! har absolut gått bra tider, men motstånd? gick inget hos lindgren förra året och han börjar segla upp till stor, stor favorit!!

Vad vet vi EGENTLIGEN?
Ta och kika i finska lopparkivet och plocka sedan upp hakan som fallit i backen
Jäkla häst! Kikat på de två senaste som den vunnit överlägset med massa krafter kvar, på fina tider - som står sig mer än väl i detta lopp.
Här har vi en undantagshäst, min amatörmässiga synpunkt.

Finska lopparkivet outstanding - intervjuer efter loppet med kusk, tränare och ägare. ATG har mycket att lära.
Bra för sporten - alla intervjuas och som spelare, får man mycket nyttig info där

Enligt intervjuerna så var hästen mycket valpig/omogen och satts igång 1 år för tidigt i Sverige, nu har den fått ta det lugnt och mogna samt träning, träning och för 3-4 månader insåg dom att detta kunde vara något utöver det vanliga.

Senast redigerad av Helge den 2013-10-11 klockan 09:02.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 09:15   #23

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zzzman Visa inlägg
Ja vann Vincennes SM så gick hon över för att starta i det franska 5-års loppet. Men slutmeningen var han siktar på SM först.

Du kan ju se det igen på atgplay.se

Sant. Tänkte jag inte på, tänkte bara på att det är loppen som visas där... Ibland är jag en
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 12:18   #24

Helges avatar

Sharp$: 42467
Standard

Verkar rest bra so far.

Han har imponerat i Finland och jagar femte raka segern. Nu är Valentin Laday storfavorit i V75 trots bakspår. - Hästen har vunnit med gott om krafter kvar och kändes mycket stark och fin i tisdagens träning, säger Matias Salo. Vi når Valentin Ladays tränare Matias Salo fredag morgon när han är på väg till Åby med sin segerstaplare. Han rapporterar att allt har gått väl med såväl resa och övernattning än så länge. - Vi åkte torsdag kväll från Finland och har övernattat på vägen. Just nu har vi 25 mil kvar till Göteborg och räknar med att vara framme klockan tolv. Hästen är lugn och reser bra. Han har inga problem med att äta och dricka som han brukar göra, berättar Matias Salo. ”En sekund sparat i finska V75” Salo fick Valentin Laday i träning i fjol (kom från Marcus Lindgren i Halmstad där han gjorde tre starter men galopperade i samtliga). Han gjorde debut på finsk mark den 1 augusti och vann direkt. Sedan har det blivit ytterligare tre raka segrar och hästen har imponerat på slutet. - De två senaste segrarna har varit i V75-lopp i Finland och då har han varit överlägsen. Han var mycket bra både näst senast och senast. Hästen har avslutat loppen snabbt och haft krafter kvar varje gång. Senast hade han nog en sekund sparat. Han är väldigt snabb en bit men också stark och blir inte trött, säger Matias Salo. ”Springer en 1.14-tid över distansen” Nu är det V75-debut i Sverige för Valentin Laday och efter de övertygande insatserna är han klar favorit i den fjärde avdelningen. Detta trots att han har bakspår. - Jag vet inte så jättemycket om de andra hästarna men litar väldigt mycket på Valentin Laday. Jag tror att han har en mycket bra chans att vinna. Blir tempot lågt så tål han att köras offensivt och då får kusken attackera tidigt. - Han gick jobb i tisdags och kändes stark och fin så hästen har toppform. Jag tror att han springer en 1.14-tid över distansen och då får de andra vara bra om de ska slå honom. Lång distans passar mycket bra. Det blir inga förändringar i balansen utan han går med skor runt om igen, säger Matias Salo.

/ATG nyhetsbrev
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1), alle (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 12:53   #25

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg

tack så mycket. när man ändå är i farten. hur är det med norskt?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 12:58   #26

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 1347
Standard

Citat:
Norskt vet jag inte men finska finns här
http://tototv.icareus.com/web/guest/archive
Sök häst i rutan "Hevonen"
ConRoy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 13:04   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ConRoy Visa inlägg
Norskt vet jag inte men finska finns här
http://tototv.icareus.com/web/guest/archive
Sök häst i rutan "Hevonen"
finska har jag koll på. tack ändå
Gammal 2013-10-11, 13:25   #28

Sharp$: 2096
Standard

Citat:
Prova här
https://www.rikstoto.no/RikstotoDirekte/RDsisteuke/
finnsailor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 13:33   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av finnsailor Visa inlägg
verkar kosta en slant som i sverige
Gammal 2013-10-11, 16:16   #30

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

nu skall vi sjua obegripligt -- bara följa vackra klara...

en spelvärd komb till 8.61 på unibet

11 valentin laday - flygande finnen

10 orecchietti - spiken

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td