Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-02, 22:33   #121
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Robotspel igen då... hoppas att de inte betalar ut vinsten.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 22:35   #122

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Robotspel igen då... hoppas att de inte betalar ut vinsten.
Behöver inte vara, kan bara vara en stor reducering
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 22:36   #123
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Aga Khan Boko Skulle gå med lätta aluminium skor runt om, enligt Timo Nurmos.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 22:39   #124

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Fattar INTE denna sida.. när övertramp sker i robotspel.. så kommer Dasen in och säger - Jag klev in och lirade TUNGT..

Dasen fattar INTE att dessa spel INTE är möjliga från Sverige - kanske han har ett utlandskonto - men skriker - kolla NU går jag in med ett tungt bet, på ATG.

Antingen är jag DUM *PUNKT*

Eller så fattar INTE halva Sharps vad som sker?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 22:44   #125
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Om man kollar på ATG: vinstlista så ser man att den Internationella Partnern satte 100st sjuor+sexor också med 7 spikar. Ingen spelar system med sju spikar.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 22:50   #126

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Fattar INTE denna sida.. när övertramp sker i robotspel.. så kommer Dasen in och säger - Jag klev in och lirade TUNGT..

Dasen fattar INTE att dessa spel INTE är möjliga från Sverige - kanske han har ett utlandskonto - men skriker - kolla NU går jag in med ett tungt bet, på ATG.

Antingen är jag DUM *PUNKT*

Eller så fattar INTE halva Sharps vad som sker?
Fan att ni orkar med det. ATG har ju bevisat att sånt spel finns, så upp till dem att stoppa detta, annars förlorar dem vanliga spelare som till slut tror att allting är fusk.
Själv, försöker jag leka robot och hitta något bra att vinna på, men lyckas ine riktigt än så länge.
Det kommer en vacker dag
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 22:58   #127
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Men jag kan ju säga att ATG redovisar ju bara vinster på över 50.0000kr på V86. Alltså kan ju samma stora system ha tagit hela potten själv. Alla vinster under 50.000kr redovisas ju inte. Men min gissning är att den här gången tog de nästan alla vinster själva. Endast ett ATG ombud fick in åttan idag och det skedde hos Sonjas Kiosk i Saltsjö Boo. De/Han/Hon eller Hen satte en V8.... grattis.

Senast redigerad av robust den 2013-10-02 klockan 23:01.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 23:00   #128

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Fan att ni orkar med det. ATG har ju bevisat att sånt spel finns, så upp till dem att stoppa detta, annars förlorar dem vanliga spelare som till slut tror att allting är fusk.
Själv, försöker jag leka robot och hitta något bra att vinna på, men lyckas ine riktigt än så länge.
Det kommer en vacker dag

Du leker.. Laxdasen TROR han är den som manipulerar allt spel
Han har INTE ens tagit in vad som sker..för han i sin värld STYR spelet - NÄR inlämning sker ..på hans PYTTE system = i sammanhanget.

Vad kallar man en sådan person? Nar.....

Ni får följa bäst ni vill men skulle önska ATT ni vakna lite... *bara LITE*

Kanske stämmer? Laxdasen i Usa med vänner?

Jamno ‏@Maciejowka7 8m
@Vinnarskallar @dalatimo Kupongen i Usa på hela 1,92 kronor! 7 spikar! 3,84 ggr 8 rätt, 3,84 ggr 7 rätt, inga sexor!

Senast redigerad av Helge den 2013-10-02 klockan 23:05.
Gammal 2013-10-02, 23:09   #129
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Hästen som Adielsson körde idag, var ju helt galet skumt idag. FATTADE INGENTING!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 23:11   #130

Standard

Citat:
Du leker.. Laxdasen TROR han är den som manipulerar allt spel
Han har INTE ens tagit in vad som sker..för han i sin värld STYR spelet - NÄR inlämning sker ..på hans PYTTE system = i sammanhanget.

Vad kallar man en sådan person? Nar.....

Ni får följa bäst ni vill men skulle önska ATT ni vakna lite... *bara LITE*
Han kommer fatta till slut men det tar tid. I slutändan vill han som alla andra vinna så mycket så han slipper jobba
Spelar själv Joker system och inte omöjligt att man sätter små system, men dessa spelar för jätte summor. Undrar hur länge dem har hållt på med det
Gammal 2013-10-02, 23:12   #131
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Jorma körde sömniga hästar med ingen krut alls i.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 23:15   #132

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Hästen som Adielsson körde idag, var ju helt galet skumt idag. FATTADE INGENTING!
Inte jag heller, vad var det som hände där??? Trav????
Gammal 2013-10-02, 23:25   #133

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Han kommer fatta till slut men det tar tid. I slutändan vill han som alla andra vinna så mycket så han slipper jobba
Spelar själv Joker system och inte omöjligt att man sätter små system, men dessa spelar för jätte summor. Undrar hur länge dem har hållt på med det
Det klart.

Ändrar du streckfördelning på det sätt som dessa utlandsbolag gör, ja då spelar du inte för ett par tior. Sen att vinstbongen är på 7 spikar, hela dersa system bygger ju på enkelrader. Det är det som fuckar upp streckfördelningen.

Det har väl funnits i ett par år. ATG försökte ju att ändra sättet strecken redovisades på, med bla insats.

Jag är absolut inte insatt i exakt hur det funkar, men ska man tro skribenter på twitter och nätet så sitter ju dessutom dessa storspelare och har rakeback från de utländska bolagen. Snacka om orättvisa förutsättningar.

Bästa vore väl om ATG sa upp alla sina j-la utlandsavtal. Vinsten från dessa kan aldrig kompensera för att alla Harry-boy snubbar tappar förtroende för travet och spelet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 23:31   #134

Helges avatar

Standard

Citat:
Har avnjutit två år med NOLL jobb.. nu jobbar jag på "fast" tjänst till 44%.. resten trav.

OM du har ett "V75 tillsammans" .. så är jag gärna på. Men en presentation först, på PM ok.

Gammal 2013-10-02, 23:39   #135

Standard

Citat:
Har avnjutit två år med NOLL jobb.. nu jobbar jag på "fast" tjänst till 44%.. resten trav.

OM du har ett "V75 tillsammans" .. så är jag gärna på. Men en presentation först, på PM ok.

Nej, ingen "V75 tillsammans", ensam varg för det mesta+ ett bolag på jobbet

Senast redigerad av dzeno den 2013-10-02 klockan 23:50.
Svara

td