Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-04, 18:32   #16

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Vodka and oysters där har ni den som är klar och rensar....
Gammal 2013-10-04, 20:11   #17

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Gillar också den imorgon!

För övrigt så var jag en sväng ute hos Nurmos/Björkroth idag. Passade på att fråga om Finish Future imorgon, svaret var: Han vinner. Den gode CG sa att FF äntligen har fattat vad det handlar om. Jag spikar.

Hallsta Lotus tar jag helt bort imorgon..
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:19   #18

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Då kan vi utesluta att den hästen vinner!

Har någon av dina kusar som du postat på sharps vunnit?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:53   #19

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Spiken: Faksen J:R gör ofta gedigna lopp och möter enbart Hallsta som har haft kolik och diffus form börjar dessutom bli till åren och har vikit sig från spets tidigare. Jag tror Faksen Jr är i bättre slag än favoriten och väljer därmed att spika denne.

Lillspiken: Nahar bollar normalt med dagens förutsättningar. Hemmabana nu och det bör vara en jättechans mot dessa...

Dragen:

Robin Ru trivs bäst på barfota balans vilket det aviseras på lördag. +++

Victor Ruda Närmar sig storformen och bör bli farlig med klaff... +++

Konsert Broline är hopplöst osäker men de dagar man travar gör man ofta bra lopp.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 21:08   #20

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Är inne på att spika form hästen Highspeed Call + Faksen J:r

Senast redigerad av capone den 2013-10-05 klockan 09:48.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 21:13   #21

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Då kan vi utesluta att den hästen vinner!

Har någon av dina kusar som du postat på sharps vunnit?
ok ser du det så så visar du att du ej platsar på denna sida.... men inte förvånad..... finns alltid negativa inkompetenta personer.... de som följt mig vet att jag givit rätt många bra vinnare..... men du är ett surkart som vill ge beska kommentarer.... jag vinner pengar ist för att vara sur....
Gammal 2013-10-04, 21:18   #22

laxdasens avatar

Standard

kan säga att uranus de tyrole blir livsfarlig.... garantirygg på democrat och sen öppnar det sig med 80% sannolikhet....ruggig känsla för den...
Gammal 2013-10-04, 21:20   #23

laxdasens avatar

Standard

Järvsö rune tror jag kan vara spets och slut..... de andra rätt överskattade..... håller undan... den är snabb ut och träffar erik är det spets.....hallsta... missar starten och deltar inte...
Gammal 2013-10-04, 21:21   #24

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Självklart Oggeb har dasen gett bra vinnare men det var ett par hundra vinnare sedan. Alla har vi formsvackor. Your anus ska man hålla sig borta i från också i morgon haha.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 21:28   #25

laxdasens avatar

Standard

de som inte ryggar mig i morgon är redan borta.... rent löjligt hur vissa har behov av att inte inse vem som kan något... kul att VARULV gick med... han är den första på länge som blivit medlem som har något att komma med.. märks direkt när någon har det.... klasskillnad...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 21:30   #26

laxdasens avatar

Standard

vore kul om någon annan startade en tävling av givande slag.... tragiskt att bara jag gjort det sen den här sidan kom igång... och då menar jag inte fjolltävlingar...
Gammal 2013-10-04, 21:48   #27

laxdasens avatar

Standard

Bjuder er på fyra otroligt intressanta skrällar.. av ren snällhet för att jag gillar många här....Uranus, Vodka a O, Järvsö rune och Tyko Marje....ni som kritiserar och säger att jag aldrig satt en vinnare... vore kul om ni någon gång bidrar med något och inte bara klagar... blir liksom något mer givande då....det fattar alla...som har något innanför pannbenet...och som kan trav och inte bara gissar varje vecka utan analys..
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 21:51   #28

OtaBengas avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 771
Standard

Skräll!?

Avd.6 5 NAVARONNE 6%
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 21:57   #29

laxdasens avatar

Standard

analys:

Uranus rygg ledaren(Democrat) öppnar sig när dödens blir kall sen klar
järvsö rune spets... de nadra medelmåttiga erik leker med den från spets
Vodka....mycket bättre senast än många inser såg loppet.... går bra varje gång... blåser av dem till slut.... hoppas det är jänkarvagn igen...
Tyko M... blir ruskigt tempo med robben med fl. Blåser till å det grövsta till slut ensam på målbilden...sport vi minns för något år sen...
Gammal 2013-10-04, 23:04   #30

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Avd 1: Democrat har en bra chans. Skall man gardera den skall Bell med tycker jag. Har form och läge. Uranus de Tyrole skall också med på lappen. Bakspår på kort i Silver känns inte så hett, så jag hoppar gärna Ed You, Vendi och Notre Crown som annars är tre bra hästar. Kanske kan de dra på sig lite streck så man får lite grepp på kollektivet. En riktig kantboll här är Rocky Race som Per Linderoth skall köra.

Avd 2: Finish Future och Rite Passion är väl de bästa hästarna med bra läge. Rocky Reach är väl inte så dum, men Samuel Rehn från spår 12 tror jag inte på. Crusioux från spår 2, med Ulf Ohlsson i vagnen känns väldigt bortglömd, trots fyra raka ettor. Love Lini vann 6 raka i somras, nu har det häxat lite i ett par starter, men kapacitet finns.

Avd 3: Fungerar Nahar så vinner han, men det har hoppats mycket på senare tid. El Sueco, David Sisu och Device är tre bra hästar som troligen är de som gör upp om det om Nahar felar. Orechietti och Pastor Stephen står på bakspår, Up Date Hoss har spår 8 och de skall ha en hel del flax för att vara med. Jag tyckte Lennartsson var lite uppåt med Rakas, och jag ser Francais du Gull som en rolig kantboll.

Avd 4: Järvsö Rune har fått spåret innanför Hallsta Lotus, och om inte Erik vill släppa förbi Lotus så kommer han inte förbi första 500 i alla fall. Faksen Jr, Rino Dox och Timian Best skall med på lappen.

Avd 5: Svårt lopp, många med chans. Konsert Broline är väldigt bortglömd.

Avd 6: Highspeed Call är en bra häst, men Kaj Widell vinner inte så ofta på V75. OFV Continue kan en hel del, och skall streckas. Robben Bob från spår 8 är inte kul, hade kunnat vara singelstreck med bättre spår. Tycker inte man skall glömma bort Ypsilon Broline och Paradiserunner som har vettiga lägen och form.

Avd 7: Laurier Dag blir nog mitt singelstreck i morgon. Han har gått från klarhet till klarhet, och på hemmaplan och i Bronsdivisionen känns han ändå ganska het. Skall man gardera skall man titta på Naold Vox. Aztec Boko står helt fel inne, men oj vilken form han har. Kricken CD kan en del, och borde komma bra på det.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td