|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-09-28, 17:00 | #1 |
Uppsnack X-tra V75 29/9 Solvalla
Dra igång tråden så att det hinner bli lite snack här..
Vad tror ni om Amazing Man i sista? Fav i fara Djali Boko, hur start snabb är den? Instängd? D'One? |
|
2013-09-28, 17:29 | #2 |
D one stenklar...möter inget... överlägsen.... Boys going in vinner den med.....blir idiotöppning mellan 1 och 2 där....
2013-09-28, 17:33 | #3 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Bgi chanslös Tar den plats ska jag krypa hem från valla
2013-09-28, 17:38 | #4 |
ok hoppas du har knäskydd och susp..... dasen tar skada den med i din ålder
2013-09-28, 17:42 | #5 |
D´one och Air Frame blir nog min två spikar imorgon iaf..
Sen har jag lite feeling för Montgomery Gel i 4:e |
|
2013-09-28, 18:09 | #6 |
om man säger att Boys g i är chanslös så känns det som brist på kunskap....
2013-09-28, 18:12 | #7 |
SEM JAFET är klar... spikas på exakt allt.... möter inget.....Montgomery upphaussad utan anledning..
2013-09-28, 18:13 | #8 | |
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Mitt badkar säger trubbel Bra häst räcker inte med skitlopp..... men jag har haft fel förr
2013-09-28, 18:24 | #9 |
jag tror på idiotöppning med 1 och 2...... de räknar jag bort helt.....men visst kan andra vinna men jag tror på Boys... pga det.... den har så mkt mer än den visat på slutet... och tror fredrik satt den i ordning...
2013-09-28, 18:32 | #10 | |
Citat:
Alla som har en åsikt bidrar Allt kan hända
2013-09-28, 18:40 | #11 |
jag med....klart vi ska kivas lite det piggar upp! sen är vi människor så reaktioner kommer alltid komma hos oss både genomtänkt och sponant
2013-09-28, 18:45 | #12 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Djali Boko - STENKLAR!!! Start till mål...
Air Frame - STENKLAR!!! Start till mål... D´One kan vara stenklar, men tveksam - alla seriösa system tar med Fly The World som nu har två lopp i kroppen efter kortare vila - gynnas kraftigt utav hårt utgångstempo, annars rökt... Neona Princess, även denne given efter kanonlopp och sett lysande ut på slutet - söker nog rygg på ledarinnan och farlig med lucka... Air Gunner - STORRYSARE med Örjan... Ta även med Montgomery Gel - bästa kusken på långt... Joker Stursk, ytterligare en STORRYSARE med toppform... Clint W. Boko - STORRYSARE - alla starka och snabba hästar gynnas av att Ludde är med med en favorit och har framspår = stenhårt tempo hela vägen... Indigious, given på kupongen... Hanky Panky Pagan riktigt vass senast, kan bli svårslagen, men Fromage leder väldigt länge och enormt kuskförstärkt... Gisela Ås och Pearl Axe, givna på en seriös lapp... Rokkakudo - fram och baklänges, är känslan! Såg finast/bäst ut senast (klenast försök, dock, så en höjning kräves till finalen) och kommer smygandes upp bakifrån, sent på säsongen... Startsnabb och får en bra resa - leder länge, hela vägen...?! Glöm dock ej Ruhuna Tea, trots läget - är troligtvis bästa hästen... Lycka till, alla!
Champinj0nen (+2) Senast redigerad av Pilkast den 2013-09-28 klockan 19:26. |
2013-09-28, 19:03 | #13 |
Clint W storrysare?? trodde den blev i stort sett favorit?
2013-09-28, 19:11 | #14 |
Jag hoppas det blir åka av
Attack diablo och sir ratzeputz blev jag grymt imponerade av Öppet derby, långskott får alltid plats på min bong
2013-09-28, 19:16 | #15 |
Knappast - tror Ludde blir favorit före Eriks, men ja, storrysare kanske var att ta i, hehe... Tredjehandare blir den nog tillsammans med Bazires, som ALLTID drar på sig för många streck! Kör ju oftast som en idiot i Norden... Återstår också att se hur fransmännen klarar övergången från den perfekta kolstybben till Solvallas ganska hårda banunderlag... Thai Broadway med lucka kan även denne vara intressant - såg ju MYCKET fin ut över mål senaste efter kanonresa och lucka - med samma upplägg och flyt igen så kan denne kanske smälla till igen... Lycka, till!
2013-09-28, 19:28 | #16 |
Ju mer jag sitter och analyserar och funderar så känns det ju som 3 stenklara i första 3 loppen. Så frågan är om man ska börja med 3 spikar och lägga på lite extra i de andra 4 loppen eller om man ska hitta något lås i första 3 iaf....
Gör bara ett system till V75 som hamnar på max 300:- (det är vad man har råd med just nu så) Hur skulle ni göra? spika första 3 eller försöka hitta ett bra lås i någon av dem? Självklart är det Djali Boko, Air Frame och D´one jag tänker på att spika i så fall..... |
|
2013-09-28, 19:42 | #17 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
FYI såg jag även en intervju med Anders Lindqvist, han brukar ju alltid vara uppåt på franska hästar som startar i Sverige, men denna gång var det 2 mediokra hästar som startade enligt honom, han var säker på att ingen av dem har med segern att göra. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
2013-09-28, 19:57 | #18 |
|
|
2013-09-28, 20:01 | #19 |
instämmer till fullo. fattar ingenting. stod vid upploppet på Kalmar och undrade vad det det var för art som flög förbi som i en startrusning sist sem jafet startade.
|
|
2013-09-28, 20:02 | #20 |
Kan dasens gamla klara galopphäst Xena Brick hålla ledningen så kan den vara en liten luring.
|
|
2013-09-28, 20:06 | #21 |
|
|
2013-09-28, 20:07 | #22 |
Spännande - Financial Dust (V75-1) funderar Per på att rycka skorna på ffg!
|
|
2013-09-28, 20:08 | #23 |
Blir väl åka av utav bara den. Bäddar väl för någon bakifrån eller Hanky Panky
|
|
2013-09-28, 20:12 | #24 |
gillar gisela ås skarpt. men är det någon som har koll på cherry chapsticks startsnabbhet?
|
|
2013-09-28, 20:12 | #25 | |
Citat:
Tyvärr kommer denne bli hängande från start och är sedan rökt...! Ensamt springspår och springband låter i bland bättre än vad det i verkligheten är... Och PU kommer ju ladda och sedan INTE hitta position - det som kan rädda ekipaget är att det inte är så många på start... Men, det måste klaffa optimalt för att denne, oftast, sege häst skall komma till sin rätt, till slut - annars håller jag med om att den avslutade bra senast, om än som storfavorit i ett ytterst ljummet gäng... Är ju dessutom väldigt ojämn i sina prestationer... Men, lycka till - jag tar den INTE med! Märk därmed väl att jag aldrig heller sätter streckspelen, hehe...
2013-09-28, 20:18 | #26 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
||
2013-09-28, 20:29 | #27 | |
Citat:
Kan vara bra att lyssna på andra men tror du stenhårt på den så spika... Finns inget värre än att ha lyssna på andra när man har en "STENKLAR" från början och så vinner denne och så har man garderat - uurkk... Kan även lägga till att även jag ÄLSKAR hästar som kommer från en mersmakande insats och då även en stark slutspurt - kan få nytta av dessa sparade krafter i morgon... Kör hårt!
2013-09-28, 20:58 | #28 | |
Citat:
|
||
2013-09-28, 21:02 | #29 |
V75-analyse + forslag (sorry men på dansk )
Det første bud på en ugarderet kommer ikke i en af hovedbegivenhederne, men derimod i det mindre Oaks Consolation (V75-2). Her bør 2 Air Frame have en solid vinderchance.
Senest i Oaks-kvalifikationen havnede hun fra spor 9 uheldigvis udvendigt for den førende D’O ne. Det blev ikke overraskende for hårdt, men Air Frame holdt godt ved i dødens og det var først på de sidste meter at Ragata kom forbi og tog finalepladsen fra Air Frame. Melander-hesten er ligeså god som mange af dem der er med i finalen og fra dette perfekte startspor, så er der en god chance for at hun holder spidsen. Modbuddet 5 Katla Celeber skal normalt set ikke være i stand til at tage en længde på Air Frame og dermed er meget vundet for Air Frame. Det er desuden en fordel at en hest som 6 I am Unique er tidligt slettet, da den kunne finde på at være med at til at trykke på i spidskampen. Bedst med det hele Roger Wahlmanns 2 D’One er bedst på mange fronter i V75-3, hvor Svensk Trav Oaks afgøres. Hun var den der imponerede mest i prøverne, hun har den bedste afstamning og umiddelbart ser det også ud til at være hende, der har den bedste udgangsposition i feltet. Forrige gang så hun rigtig giftig ud, da hun fik frit spillerum sidst i opløbet og bare fløj til sejr med en utrolig fin acceleration. Den dag gik hun uden sko og det så bestemt ud til at give D’One et ekstra gear, så mon ikke man også piller skoene af denne gang. I modsætning til mange af konkurrenter sad de på i kvalifikationen, men D’One havde ikke de mindste problemer med at afgøre fra spids. Spidschancen er god her og D’One uden sko er en trumf overfor mange af konkurrenterne. Derfor må det anses at være søndagens bedste ugarderede i V75. V75-spillet starter lidt tricky med Kriterium Consolation, hvor Per Nordström vel ikke har mange andre valg end at trykke 1 Djali Boko af fra start og så kan den blive lige hed nok. Han imponerede dog stort i indledende forsøg, hvor han var den direkte årsag til, at Amazing Man kunne sætte ny svensk rekord. Kapacitetsmæssigt er det helt klart den bedste hest, og selv om det kan blive forkert fra dette spor, så virker Djali Boko forbedret både mentalt og styrkemæssigt. Selv hvis han skulle ”ligge lidt hårdt på”, så er han en stor vinderchance med de sidste præstationer in mente. Åbent i Europaderbyet Selv om man har set alle hestene hele året, er det faktisk svært at udpege vinderen af Europaderbyet, idet deres vej frem til dette løb har været så forskellig. Man gør nok klogt i at krydse de to vindere fra Vincennes 2 Clint W. Boko og 3 Vaux Le Vicomte. Begge vandt deres løb fra spids, med Clint W. Boko som den mest sikre vinder af de to. Clint W. Boko var i øvrigt hesten, der blev besejret af Super H T Byg på Copenhagen Cup-dagen i fjor, men siden er der sket en hel del for den hollandske hest. Den svenske Derbyvinder 4 Mosaique Face er også selvskreven på bon’en og en god chance, hvis den når spidsen. En hest som 5 Indigous har været matchet længe mod dette løb og det kan bestemt vise sig at være en fordel. Han virker bedre og bedre og nu smider man skoene igen. Jokeren i legen er 12 Molle C.D. som godt nok blev besejret af Thai Broadway senest. Det var dog efter et løb i dødens. Det kunne være sjovt at se Molle C.D. komme bagfra i et overpacet løb. Det er muligt han med tiden bliver bedre på sprint, men kan han få et rygløb her, så er han en god joker, da formen er bedre, end man lige skulle tro. Interessant bliver det også at se, om Daniel Redén vover at smide skoene, som han var på vej til i Svensk Derby for to starter siden. Dagens øvrige løb Med tre ugarderede fra start er der råd til lidt garderingere resten af vejen. Specielt V75-4 ser ikke ud til at være let at løse og der skal mange heste på kuponen. En hest, man for guds skyld ikke må glemme, er 10 Montgomery Gel der har været lidt uheldig den sidste tid. Hesten viser dog glimrende form og så uhyre fin ud de sidste 100 meter senest. Han har fordel af distancen og flasker det sig blot bedre med positionerne denne gang, så er det en god chance. Fra startvolten virker 4 Listas Rafiki og 5 Paying Guest som både de bedste og de mest formstærke. Hestene på 20 meters tillæg ser uhyggeligt stærke ud og nærmest alle virker til at have chance. Eller hvad med heste som 6 Carlos Lightning, 7 Joker Stursk, 9 Air Gunner og 11 Sem Jafet? Derimod ser 40 meters tillægshestene ikke så formstærke ud, men fra toptillæg 60 meter, kommer 15 Deuxieme Picsous med på bon’en, selv om det trods alt bliver svært derfra. Et flot hoppeløb udgør V75-6, hvor det igen er svært at udpege en storfavorit. 4 Hankypanky Pagan har vundet lodtrækningen, men mangler måske noget erfaring i disse sammenhænge. Desværre galopperede hun i Hoppederbyet og det er svært at sige, hvor god hun egentlig er. Bedst kapacitet har 8 Delicious U.S. muligvis og det er ikke umuligt at hun kan skyde til spids fra spor 8, men det er trods alt et kedeligt spor og der er uendelig mange muligheder for at det skal blive forkert. Fra bagspor er 9 Gisela Ås, 10 Pearl Axe og 11 Blended Scotch alle tiltalende. Gisela Ås virker på vej tilbage til den form der bragte hende sejren i Drotning Silvias Pokal. Pearl Axe var uhyggelig fin i Italien i fjor, hvor hun vandt Oaks. Der har været langt mellem snapsene i år, men senest var hun klart forbedret på Kalmar og er luringen i løbet. Blended Scotch choksejrede i StoChampionatet, men har vist at det er en god hest, som også har muligheder i dette løb, hvis det flasker sig lidt med positionerne. V75 afsluttes med Kriteriet og normalt har man en kæmpefavorit her, men eftersom ”stjernen” Rolling Stones galopperede sine chancer væk i det indledende heat, skal der fødes en ny stjerne her. 4 Amazing Man vandt prøven i ny svensk rekord, men det blev kørt lidt i halsen på ham og det kan meget vel være, at der er brug for andre egenskaber denne gang. 5 Jens Patrik er ny på scenen, men Timo Nurmos har det med at have sine heste klar til dette løb og Jens Patrik var stort forbedret senest uden sko. 2 Final Oak har været forrygende hele tiden, men bliver han for hidsig over distancen? 1 Nimbus C.D. er luringen i løbet og bliver virkelig farlig med det rette rygløb. Vi ender med også at tage 3 Rokkakudo, 6 Boys Going In, 7 Attack Diablo og 8 Ruhuna Tea med på bonen. Har man råd så er det ikke forkert at helgardere, da der kan ske ting og sager her. V75-forslag: 1.afd.: 1 Djali Boko 2.afd.: 2 Air Frame 3.afd.: 2 D’One 4.afd.: 4-5-6-7-9-10-11-15 5.afd.: 2-3-4-5-12 6.afd.: 4-8-9-10-11 7.afd.: 1-2-3-4-5-6-7-8 1.600 rækker = 800 kroner. Den bedste ugarderede 6. løb: 2 D’One – Har et ekstra gear. Supplerende ugarderet 5. løb: 2 Air Frame – Fører hele vejen. Supplerende ugarderet 4. løb: 1 Djali Boko – Virker klart forbedret. V75-fidusen 7. løb: 10 Montgomery Gel – Er i kanonform, sejren kommer snart |
|
2013-09-28, 21:20 | #30 |
Funderar lite på detta. 864 rader x 2. 1 A måste vinna.
1,4,7 alla (2) 2 11 alla 1,9 alla(6) |
|
2013-09-28, 21:46 | #31 |
Jag kommer att att chansa på att Nimbus CD inte fastnar, borde bli lucköppning någonstans sista 400 och då kan alla andra spana in i dennes fishål. Det var en spik i morgon. Har idag genomlidit Lidingöloppet och avslutat en klassiker. Så nu väntar lite travlektyr och några till kalla. Skål alla trevliga och glada travvänner:-)
|
|
2013-09-28, 22:53 | #32 |
Klara hästar:
D-One (Ser inte hur någon ska kunna slå denne..?) Clint W. Boko (Gjort det väldigt väldigt bra ute i Europa med många vinster i Tyskland & Holland. Även vunnit lite i frankrike) Nimbus C.D. (Visst, kan vara dumt att kalla Nimbus klar.. Men jag ser inte någon springa förbi denna häst. Blir det idiotkörning så finns det såklart många bakom.) Hästar som kan göra livet surt för de andra: Kan Ha (Gjorde det bra i E3) Air Frame (Utan tvekan bästa hästen i loppet och bara plus att Goop sitter i sulkyn. Gjorde det okej i kvalet till oaks. Inte lätt att rå på D-one.) Pearl Axe (12,9 på voltstart senast. Ett utropstecken bland de andra!) |
|
2013-09-29, 00:15 | #33 |
avd1. 1 Djali Boko ser ut att vara överlägsen detta gäng, vinner utan "otur".. hur snabb ut är diamonds of gold? Om djali boko kan gå ut i andra spår på en gång så vinner den även från dödens.
avd2. Air Frame spets och slut, känslan är att ingen annan har häst nog att gå fram och utmana, även om det sker så har nog air frame nog nosen först för hon har bättre tider i benen än motståndarna. avd3. Omgångens jämnaste lopp kapacitet och formmässigt. Ser inte någon häst här som en överraskande vinnare. D´one kan inte få bestämma detta lopp i ledningen. Hur var prestationen Our Precious kontra mythical fortune senast? såg ej loppet. D,One och Neona Princess tävlar om ledningen!? Classification med björn goop intressant. avd4. Känslan här är att de bästa kuskarna sitter bakom de bästa chanserna i loppet. Åke med Listas Rafiki och Örjan med Air Gunner först o främst men båda dessa har 4espår i volt...så Bergh med Paying Guest kan rinna undan då han är med där framme direkt o Johhny takter med Deuxieme Picsous där bakom kan vinna då det kan bli lite galloper där framme på betrodda. Montgomery gel har jag trott på tidigare men njaa inte denna gång, och björn kan vi räkna bort i detta lopp med fisher king. Ranking: 4,9,5,15,11 vem kan jag ha missat? avd5. 4 Mosaique Face har styrkan o verkar trivas bra med lutfi. Kan göra repris på repris o drar sönder gänget. Känner mig trots allt inte helt övertygad, gillar inte hästens trav lr att spika lutfi. Indigous grym sist, barfota nu?? vem sätter sig i dödens o försöker trycka ner Mosaique? Indigous väll. Vem kan utmana Mosaique om spets? Om nu Mosaique tar spets vem hamnar i ryggen? Thai Broadway? luckan kommer o pang Clint.w Boko har jag inte koll på den kanske kan utmana på det långa upploppet. avd6. Kanske spik på 9 Gisela Ås som alltid går bra, tror den är bäst här, Redéns kanske är bättre men har inte startat på länge o har spår 8a. avd7. Nu kör Erik Adielsson 2 Final Oak, ändå första hästen. Jens Patrik kan väl inte ha utvecklats så mkt att han kan vinna med barfotabalansen i detta lopp..nej. Så motbuden till Final Oak.. 1 Nimbus C.D o 4 Amazing man, smög med förvisso senast men vilken tid.. o då skulle han inte vara på topp ens enligt Veijo..!? 3 Rokkakkudo imponerade sist också, o boys going in var ju bra ändå med så mkt tryck av djali boko. så ranking 2,4,1,3,6 tror jag |
|
2013-09-29, 01:07 | #34 | |
Citat:
|
||
2013-09-29, 01:27 | #35 |
|
|
2013-09-29, 07:09 | #36 | |
Citat:
2013-09-29, 08:12 | #37 |
funderar på att köra på denna rad..
1 Djali Boko 2 Air Frame 2 D´one 5-9-10-11 2-4-5-7-9 3-4-7-9-11 1-2-3-4-6-8 600 rader 300:- |
|
2013-09-29, 08:19 | #38 |
Avd 1: Djali Boko vinner om han får bestämma. Om Ludde sätter upp farten med New Moon Face så kan 8 Kan Ha och 10 Gimeheaven Sisu blanda sig i.
Avd 2: Tre strykningar hittills, så det finns nästan inga dåliga spår nu. Air Frame är nog en bra utgångshäst, men skulle det strula eller vara en dålig dag så är det många jämna där bakom. Avd 3: D'One kan mycket väl vinna det här om formen är fortsatt på topp, men jag tycker inte det är en spik. Det är många som har mycket att köra för, det har slipats på form och experimenterats med utrustning. Det finns rätt många där bakom som jag hyser den största respekt för. Avd 4: Deuxieme Picsous skall runda alla, och har kapacitet till det. Paying Guest i täten, Sem Jafet en bit ned i slagläge, Montgomery Gel pratar man om, i övrigt känns det inte som det är så mycket kvalitet med. Avd 5: Clint W Boko skall naturligtvis med, liksom Mosaique Face som är i sitt livs form. Indigious skall nog också med, och jag har respekt för Chelsea Boko trots spåret som ändå blivit lite bättre. Sedan skall vinnare på Vincennes inte nonchaleras så Vaux Le Vicomte skall också med. Skall Molle C.D. blanda sig i det här behöver han ha tur. Avd 6: Öppet lopp i mina ögon, många kan vinna. Chocolatique och M.T. Harmony är t.ex. två lite bortglömda hästar som jag tror kan hävda sig väl. Avd 7: När alla andra säger att det är öppet brukar man kunna skapa grepp på kollektivet genom att spika. Och jag är lite grann inne på att spika Jens Patrik. Timo Nurmos äger själv, Kontio valde denna framför t.ex. Final Oak. De vet uppenbarligen något. Om man skall gardera den, så skall inte Amazing Man glömmas bort. Veijo börjar få fart på Dencos hästar och det har slagits en del rekord på sistone. |
|
2013-09-29, 08:33 | #39 |
Dagens tvilling måste väl va 2,5 i andra om örjan har lagt bort fantomen
|
|
2013-09-29, 09:00 | #40 |
Funderar starkt på att spika 7 Joker Stursk med Tobbe Jansson. Tror den kan prestera bra på 3140 V, vad säger ni? Tar hellre den än Montgomery Gel.
|
|
2013-09-29, 09:18 | #41 |
v75 systemet
1,3,4,7 2 Air Frame 2 D'One 4,7,9,10,11,15 8 Chelsea Boko 9 Gisela Ås 2,3,6,8,11 120r/60kr Lycka till! |
|
2013-09-29, 09:23 | #42 |
någon som har sett Svanens tankar om dagen?
|
|
2013-09-29, 09:26 | #43 |
Avd Ordinarie hästar
1 1 Djali Boko 2 2 Air Frame 3 2, 3, 5, 9, 10 4 6, 11, 13, 15 5 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9 6 5 M.T.Harmony 7 4, 6 280 rader |
|
2013-09-29, 09:30 | #44 |
|
|
2013-09-29, 09:41 | #45 | |
Citat:
|
||
2013-09-29, 09:54 | #46 |
Det tär på en att låsa på två av första loppets loppets mest galoppbenägna hästar (Djali Boko & New Moon Face), men ibland måste man anpassa sig efter plånbokens storlek. Hur kan Gimmeheaven Sisu ligga på 1% i skrivande stund förresten? Stabil häst som alltid gör fina lopp. Ska man gardera så bör man ta med den helt klart. Känns som att den bör ha god chans om båda favoriterna gör bort sig.
Senast redigerad av astockel den 2013-09-29 klockan 09:59. |
|
2013-09-29, 10:04 | #47 |
3 Mad Neo (V75-1) Pengar som gäller.
4 Listas Rafiki (V75-4) Bra igång borde räknas tidigt här om han går iväg. Han är svår i volten fjärde sämsta tänkbara. Första gången han provar distansen, felfri gör han ett bra lopp. 13 Angelo i samma lopp är behandlad och har pausat och det är många att runda. 9 Gisela Ås (V75-6) är min bästa chans. 12 Alchemilla i samma lopp går hon längre än en plats blir jag överraskad. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
siarmo (+5) |
|
2013-09-29, 10:08 | #48 |
1: 1,4
2: 2,5 3: 2,9 4: 5,9 5: 2,8,10 6: 9,10 7: 4 Lycka till! |
|
2013-09-29, 10:37 | #49 |
Nu har jag sovigt på saken och beslutat att jag ska sjöa på dasens gamla mordvinnare. Xena Brick blir dagens klara.All in på allt. Spets och slut.Hämta ut.
|
|
2013-09-29, 10:40 | #50 |
minns inte ens att jag trott på den
2013-09-29, 10:45 | #51 |
Då lär du bli påmind i eftermiddag varför du har trott på den. Hoppar såklart och kommer inte i mål om jag spikar men strecken säger att det måste bli så.
|
|
2013-09-29, 10:54 | #52 |
Blir en enkel snabb rad :
1 - 1,4,8 2 - 2,5,11 3 - 2 4 - 10,15 5 - 1,2,4,5,9,12 6 - 9 7 - 10 Solvalla 1945 - funnen på nurmos hemsida http://www.youtube.com/watch?v=RDdXeTaUVoU Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+5) |
|
2013-09-29, 11:03 | #53 |
Stenklar Air Frame
|
|
2013-09-29, 11:08 | #54 |
Är i början av omgången man kan släcka de stora lamporna
Detta blir mitt roliga men inte så troliga bidrag. 1,4,7,8 alla 2,3,5,9 9,10,11 2,4 1 6 Lämnar in ett till som är i stort sätt det motsatta. Tunt i början och allt i slutet. Senast redigerad av draken den 2013-09-29 klockan 11:25. Anledning: glömde ett par hästar |
|
2013-09-29, 11:20 | #55 |
i dag kun 240 kr-top
V75
V75 V75 BANE 29.09.2013 V75-1: 1 V75-2: 2 V75-3: 2,3,4,5,9 V75-4: 5,10,15 V75-5: 1,2,4,8 V75-6: 3,4,9,11 V75-7: 4,6 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 0,50 kr. 480 240 kr. Købt d. 29.09.2013 11:17 Serienummer: 7005-5933-B65A Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
|
2013-09-29, 11:29 | #57 |
Lyssnar man på Nordström så är det bergspets o nästintill stenklart på Nimbus CD, tjaa varför inte...
|
|
2013-09-29, 12:07 | #58 |
New moon face blir spik för mig idag behövs en sån start för at ha bra läge...
2013-09-29, 12:27 | #59 |
Inte ork eller tid att lägga ner sig allt för mycket så det blev en blandning av pilkast stenklara och dasens klara.
1 2 2 11 1,3,7,8,9,10,11,12 3,5,6,7,8,10,11,12 6 Litet system och plockat bort favoriterna helt i 5.e och 6.e då det är spik på 3 raka favoriter i inledningen. Tråkigt system men helt okej för dom små slantarna med tanke på att det kan blåsa bort en hel del system i dom 4 sista om det sitter. Blir säkert ett par lappar till samt några andelar på V75 tillsammans. Lycka till. Senast redigerad av sandro den 2013-09-29 klockan 12:29. |
|
2013-09-29, 12:27 | #60 |
Så här fick de bli på förspelet
1.4 2,3,4,5,7,11 2 4,5,6,7,9,10,11,15 2 1,4,9 1,6 576 rader |
|
2013-09-29, 12:31 | #61 | |
Citat:
|
||
2013-09-29, 12:35 | #62 |
|
|
2013-09-29, 12:44 | #63 |
Blev tidig inlämning. Ska sjöa på sjön. Förväntar mig att se ett fyllt konto när jag kommer hem
|
|
2013-09-29, 12:45 | #64 | |
Citat:
Ett större system med mer potential hade 15 varit ett självklart streck i V75-4 eller på en eventuell multi med endast V7. |
||
2013-09-29, 12:50 | #65 |
Banned
|
V75-1: 1 4
V75-2: 2 3 V75-3: 2 3 4 9 10 11 12 V75-4: 1 2 7 9 11 15 V75-5: 2 4 8 9 V75-6: 1 4 9 10 11 12 V75-7: 1 6 10 Minst 3 fetmarkerade Där har ni eventuellt dagens lösning! Har man råd att välja minst två fetmarkerade så är sju rätt i hamn! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+100) |
2013-09-29, 12:51 | #66 |
Dagens systemram
V75 1: A 1 B 4-8 C 7-10 (r3) V75 2: 5 KATLA CELEBER (r2-4) V75 3: A 2 B 3-5-9 C 6-8-12 (r10-7) V75 4: 5-15 (r11-4) V75 5: A 4 B 2-5 C 1-3 (r8-9) V75 6: 9 GISELA ÅS (r1-8) V75 7: A 1 B 2-4-6 C 3-5-11 (r8-7) Senast redigerad av OtaBenga den 2013-09-29 klockan 12:54. |
|
2013-09-29, 13:08 | #67 |
Nordström på atg nu, bäst vinstchans?-Det är Nimbus CD...mm...
|
|
2013-09-29, 13:10 | #68 |
Känns inte alltför hett spelmässigt idag, enligt mig har de fyra största favoriterna (Djali Boko, Air Frame, D'ONE och Gisela Ås) mycket bra chanser att vinna. Man måste ju försöka fälla åtminstone en av de för att det överhuvudtaget ska vara lönt att spela idag.
Garderar nog därför den som innan kvalen var min förhandsfavorit till att vinna kriteriet, Djali Boko. Hoppas väl att den senaste urblåsningen inte har varit till nytta. I övrigt så tror jag inte ett skit på Luddes eftersom den så sällan fungerar. Mad Neo var även den för klen senast för att tro på idag. Lås på 2,7,8! Spikar de övriga tre nämnda favoriterna och streckar på lite i de tre resterande loppen. Men vad vet jag, fick in 0 av 3 spikar igår. |
|
2013-09-29, 13:10 | #69 |
Avd-1: 1, 3, 4, 5, 7, 8
Avd-2: 2 Air Frame Avd-3: 2 D'One Avd-4: 10 Montgomery Gel Avd-5: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 12 Avd-6: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11 Avd-7: 2, 4, 6 |
|
2013-09-29, 13:19 | #70 |
gå in och kör SJU chanslösa.... 100 p i insats.....
2013-09-29, 13:20 | #71 |
Dagens spel!
1) 1 4 2) 2 3) 2 3 5 6 9 4) 4 5 9 10 11 15 5) 2 3 4 5 7 8 9 12 6) 3 4 9 11 7) 1 --------------------------------------------- Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-29 Bana: Solvalla, omg. 59 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1 La Bellouet (5) 2 1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11 (7) 3 1, 4 (8) 4 2, 4, 5 (11) 5 2, 3, 5, 6, 9 (10) Vadet gäller startnummer 240 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 240,00 kr Kvittonummer: 6B28 C8E8 057X XXXX ------------------------------------------------------- Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-29 Bana: Solvalla, omg. 59 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 9, 11 (5) 2 4 Mosaique Face (2) 3 1, 3, 4, 9, 11 (8) 4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (1) Vadet gäller startnummer 120 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 240,00 kr Kvittonummer: EBC2 E6C6 833X XXXX |
|
2013-09-29, 13:27 | #72 |
Takter har höga krav på sig.
Rekord stora 4.800.000 kronor få kretsen runt Boys Going In om den vinner. Kan m.a.o bli mer kört med med huvet och övermod. Vingel? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) |
|
2013-09-29, 13:30 | #73 |
Vi kan säga såhär. Dom kommer inte hålla något tillbaka alls idag med BOys going In. Det blir supervässat och fullt ös!
|
|
2013-09-29, 13:30 | #74 |
FINANCIAL DUST i AVD 1 på plats till ODDS 3.0 måste väl vara ganska bra? Chansade 600kr insats på den iaf.
Ser ut som en klurig omgång idag :/. Igår va man bara Playing Tua ifrån 140k :(. Lycka till alla Mina bidrag: Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-29 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 48 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 7, 8 2 2 Air Frame 3 2, 3, 5, 8, 9, 10 4 9, 10, 11 5 2, 4, 12 6 1, 9 7 1, 6 Vadet gäller startnummer 1 080 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 540,00 kr Kvittonummer: **** **** **** **** Samt en detta: Såg nu med att man hade valt fel på A o B kraven. Men men tror inte på Reducerade så mkt idag. V75 - 2013-09-29 - Solvalla Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu) V75-1: Kriterium Consolation - Treåringslopp (Ingående i Kriterieserien 2013) - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A (R1:8, R2:3) 1(A) - Djali Boko(1,3) 4(A) - New Moon Face(3,3) V75-2: Oaks Consolation - Treåringslopp för Ston (Ingående i Kriterieserien 2013) - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A (R1:9, R2:12) 2(A) - Air Frame(1,0) 3(B) - Det är K.H.K. Boko(4,3) 4(B) - Kemas Winnie(5,3) 5(A) - Katla Celeber(2,0) 7(A) - Right of Way(6,3) 10(B) - Lotuscherie(6,0) 11(B) - Denim Boko(3,0) V75-3: Svenskt Trav-Oaks (Gr I, Nat.) - 1:A PRIS 1 400 000 kr 2140 A (R1:3, R2:9) 2(A) - D'One(1,7) V75-4: Walter Lundbergs Memorial - Stayerlopp - 1:A PRIS 100 000 kr 3140 V (R1:14, R2:6) 4(B) - Listas Rafiki(6,7) 5(A) - Paying Guest(2,7) 7(B) - Joker Stursk(7,3) 9(A) - Air Gunner* (FI)(4,3) 10(A) - Montgomery Gel(4,7) 11(A) - Sem Jafet(3,0) 15(B) - Deuxieme Picsous(2,7) V75-5: Grand Prix de l'UET 2013 (Gr I, Int.) - 1:A PRIS 1 754 860 kr 2140 A 1(B) - Thai Broadway* (NO)(6,7) 2(A) - Clint W.Boko* (NL)(2,3) 3(B) - Vaux le Vicomte* (FR)(9,0) 4(A) - Mosaique Face(1,3) 5(A) - Indigious* (DE)(2,7) 7(B) - Satisfied la Marc(9,3) 8(B) - Chelsea Boko(6,3) 9(B) - Your Highness(3,7) 10(B) - Noble Knight(9,7) 11(B) - Vive Majyc* (FR)(9,0) 12(A) - Molle C.D.(6,0) V75-6: Solvallaserien VII - Fyraåringslopp för Ston - 1:A PRIS 150 000 kr 2140 A (R1:11, R2:8) 1(A) - Xena Brick(4,7) 4(B) - Hankypanky Pagan(3,3) 9(A) - Gisela Ås (US)(1,3) V75-7: Svenskt Trav-Kriterium (Gr I, Nat.) - 1:A PRIS 2 000 000 kr 2640 A (R1:2, R2:3) 1(A) - Nimbus C.D.(3,0) 4(A) - Amazing Man(4,3) 6(A) - Boys Going In(2,0) Systemstorlek: 9 702 Reducerad storlek: 3 072 Kostnad: 1 536,00 kr Reduceringsgrad: 68,3 % ABCD-Villkor 6,7 A-Hästar 0,1 B-Hästar |
|
2013-09-29, 13:39 | #75 |
|
|
2013-09-29, 13:42 | #76 | |
Citat:
HÄRLIGT HAMRA IN EN SPIK DIREKT!! |
||
2013-09-29, 13:54 | #77 |
Nu kan du betala in på sju chanslösa.....jag gav dig 100 p...
2013-09-29, 14:06 | #78 |
Vilken jävla prestation av Riff Kronos!
|
|
2013-09-29, 14:08 | #79 |
1) Spik 1
2) 2,3,5,11 3) 2,5,8,9,10 4) 4,5,15 5) Spik 2 6) Spik 9 7) 1,2,3,4,5,6,8 |
|
2013-09-29, 14:16 | #80 |
Ja, vinsten senast svenskt rekord hamnade lite i skymundan, då Vamour Djob avled i det loppet.
(Hårdsatsande Stall Dencos treåring Riff Kronos fick en resa i fjärde utvändigt och avancerade fram till andra utvändigt dryga varvet kvar. Halvvarvet från mål vred Veijo Heiskanen ut till attack och avgjorde mycket enkelt och segermarginalen skrevs till sex längder. Segertiden blev 1.15,1a/2.640 meter vilket var en förbättring av Cao Dai's svenska rekord för utländska treåringar med åtta tiondelar. Riff Kronos inledde sin karriär hos Lucio Becchetti ifjol som tvååring, men kom under december till Veijo Heiskanen. Han är efter Dream Vacation och Elaine Kronos. Den senare är även mamma åt Occasion Kronos som ifjol var trea i Stosprintern och det är hennes enda två avkommor hittills.) Senast redigerad av Helge den 2013-09-29 klockan 14:24. |
|
2013-09-29, 14:21 | #81 |
Så här fick det bli:
1 2 2-3 1-2-4-5-9-10-11-15 1-2-4-5-8-9-12 3-4-9-10 3-6-11 Lycka till alla. |
|
2013-09-29, 14:23 | #82 |
1
2 3 5 10 2 3 5 9 10 11 1 5 6 8 9 10 11 15 4 3 4 9 1 4 6 1728r V7 |
|
2013-09-29, 14:26 | #83 | |
Citat:
|
||
2013-09-29, 14:27 | #84 |
Solvalla Omg 48,
2013-09-29 Ordinarie Reserver V75-1) 1, 3, 4, 5, 7, 8 (2, 10) V75-2) 2, 3, 4, 5, 11 (7, 12) V75-3) 2 (5, 9) V75-4) 4, 5, 9, 10, 11, 15 (7, 13) V75-5) 4 (5, 2) V75-6) 1, 4, 8, 9 (11, 10) V75-7) 6 (1, 8) 720 rader x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr 2013 TSN: AF08 xxxx xxxx 0905 Vadet är registrerat. |
|
2013-09-29, 14:28 | #85 |
Solvalla 48 2013-09-29 V75
Avd Ordinarie 1 1 4 2 2 3 2 3 5 9 4 5 9 10 11 15 5 2 4 6 4 9 7 1 4 6 8 640 rader * 1 * 0,50 kr = 320,00 kr 2013 A72C 224A 8556 8941 29 september 2013 |
|
2013-09-29, 14:29 | #86 |
kör nu ludde!!!
2013-09-29, 14:29 | #87 |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-29 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 48 Avd Ordinarie hästar 1 7 Financial Dust 2 2, 5 3 2, 3, 5, 9, 10 4 5 Paying Guest 5 2, 4, 9 6 1, 4, 9 7 1, 3, 4 Vadet gäller startnummer 270 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 135,00 kr Kvittonummer: Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-29 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 48 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 7, 8 2 2 Air Frame 3 2 D'One 4 4, 5, 9, 10, 11, 15 5 2 Clint W.Boko* 6 1, 4, 9 7 1, 3, 4, 6, 8 Vadet gäller startnummer 450 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 225,00 kr Kvittonummer: |
|
2013-09-29, 14:29 | #88 |
V75-1 2, 7, 8
V75-2 2 V75-3 2 V75-4 1, 4, 5, 7, 10, 11, 13, 15 V75-5 2, 4, 5, 8, 12 V75-6 9 V75-7 1, 4, 6, 8, 12 600 rader x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr |
|
2013-09-29, 14:29 | #89 |
Är för dåligt insatt idag så kör en liten bong med utgång ifrån doobs system. Det är väl den bäste ihop med NiklasJ vad gällar tippande här på sharps.
Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 1 Djali Boko 2 2 Air Frame 3 3, 5, 9 4 4, 5, 9, 10, 15 5 3, 4, 5, 8, 12 6 3, 4, 9, 11 7 1 Nimbus C.D. 300 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 150,00 kr |
|
2013-09-29, 14:30 | #90 |
|
|
2013-09-29, 14:38 | #92 |
nu får man slita in v4:an fy faan vad tråkigt å spricka direkt ellerhur Dasen?????!!!!!!
|
|
2013-09-29, 14:39 | #93 |
luddes var kass---- och 1 överskattad-- med på en lapp tog alla....men spik 3 nu och 2 i nästa....ser tunt ut även sen
2013-09-29, 14:46 | #94 |
Fy fan va härligt, väntat som satan på att Gimeheaven Sisu ska sätta dit nosen.
Lever på 2 lappar och vinnarspelet hos bet365 satt som fin fint till 35 ggr med 150 kr. Tyvärr när man för en gångs skull sätter en häst som man har väntat på så ger det nästan det dubbla hos atg men fina pengar ändå. Nu är vi igång. Spik på 2.an i nästa på den ena och ALLA på den andra lappen, sedan spik på 2.an i V75-3 på båda lapparna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5) |
|
2013-09-29, 14:49 | #95 | |
Citat:
Låter bra det. Hur ser resten ut för dig då? Själv hade jag inte med 10an på 5 hästar :/. |
||
2013-09-29, 14:50 | #96 |
Det är alltid givet att gardera per då han saknar omdöme
Men den fick man inte med ändå
2013-09-29, 15:03 | #97 | |
Citat:
|
||
2013-09-29, 15:20 | #98 |
V4
4,9,11 2,4,5,8 4 4,6,8,11 x10
@laxdasen Senast redigerad av laxdasen den 2013-09-29 klockan 15:21. |
|
2013-09-29, 15:23 | #99 |
Tvilling lopp 6
1,2
2013-09-29, 15:28 | #100 |
|
|
2013-09-29, 15:31 | #101 |
Lirar ett sidospel idag. Pearl Axe plats till 4,5@Bet365. Va senast riktigt fin på otrolig tid för att vara voltstart. Hoppas den kan ta rygg på Gisela Ås sista varvet.
|
|
2013-09-29, 15:31 | #102 |
v4.
V4
V75 BANE 29.09.2013 V4-1: 5,6,11,13 V4-2: 4 V4-3: 4,8,9 V4-4: 1,2,4,7,8,10,11,12 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 2 kr. 96 192 kr. Købt d. 29.09.2013 15:29 Serienummer: EC0F-30B3-B65.... Udbydes af Danske Lotteri Spil A |
|
2013-09-29, 15:34 | #103 |
|
|
2013-09-29, 15:37 | #104 |
|
|
2013-09-29, 15:44 | #105 |
varför blev det dubbelt i prispengar för done och brio? vad va de anmälda till?
|
|
2013-09-29, 15:46 | #106 |
Lopp: 7
Insats: 200 Hästar: 15 200 kr En klass för sig. Gratispengar! |
|
2013-09-29, 15:46 | #107 |
V4
Solvalla Omg 59, 2013-09-29 Ordinarie Reserver V4-1) 9, 11 (5, 4) V4-2) 4 (5, 2) V4-3) 1, 4, 8, 9 (11, 10) V4-4) 6 (1, 8) 8 rader x 10 x 2,00 kr = 160,00 kr 2013 TSN: 6B82 xxxx xxxx 0101 Vadet är registrerat |
|
2013-09-29, 15:47 | #108 |
Sem jafet vinner troligen med hundra nu men hoppas på 4,9 på v4... helst 4....men tror Sem är dunderklar....
2013-09-29, 15:49 | #109 |
Air Gunner - Klar! SÖÖÖRRRR, Örjan, SSSÖÖÖÖRRRR!!!!
2013-09-29, 15:55 | #110 |
Vad GÖR Untersteiner j:r??? Varför styr han inte på!? Den flög ju fram sedan... Svagbegåvat!
|
|
2013-09-29, 16:02 | #111 |
Clint W. Boko!!! STENKLAR!!!
2013-09-29, 16:06 | #112 |
|
|
2013-09-29, 16:10 | #113 |
Jobba in MOLLE C.D nu då =). Kooom igen
|
|
2013-09-29, 16:11 | #114 |
Tror Indigious är bästa hästen här. Men kanske får dödens och då är det tufft.
|
|
2013-09-29, 16:11 | #115 |
Sjukt bra odds på Clintan - trodde på 2.5 som högst... Nu skall här sjöas!!!! Dunkeli dunk!!!
2013-09-29, 16:15 | #116 |
Hmmm - Indigious ser GRYMT fin ut!!!
2013-09-29, 16:16 | #117 |
Dagens värmning
Bazire
2013-09-29, 16:16 | #118 |
lirar plats på chelsea....tror det är klart...nattsvart dag hittills
2013-09-29, 16:20 | #119 |
Fan va grym du är Ludde..
Haltmathe (+10) |
|
2013-09-29, 16:21 | #120 |
ja LUDDE kung.....
DD blir sista för idag 1,4-6,8,11x100
2013-09-29, 16:22 | #121 |
Inte mycket o säga. Haft ögonen på denna häst hela året då den va så kraftigt underskattad. Fick alltid stenhårda lopp men höll bra. Nu har den växlat upp ännu en växel och bäst häst vann. Bra Ludde!
Pilkast (+3) |
|
2013-09-29, 16:22 | #122 |
Hade varit "lustigt" med Thai Broadway som vinnare igen med exakt samma löpning och lucka till slut till nästan identiskt odds... Lite kul kuriosa så här när allt annat går åt helvete, hehe...!
2013-09-29, 16:23 | #123 | |
Citat:
Grattis Ludde |
||
2013-09-29, 16:24 | #124 |
Hahahaha! 1.10.8 Auto Medel - WTF!!!
2013-09-29, 16:25 | #125 |
Vad ligger världsrekord tiden på? 1.10.8 måste vara tangerat eller?
|
|
2013-09-29, 16:25 | #126 |
Han vann alltså på 1.10.8 på full väg som 4åring. Grymt! Bara Digital Ink som kan utmana
|
|
2013-09-29, 16:27 | #127 |
still going strong
mr LUDDE, sådan skal trav køres,så længe lammpen ik lyser....stærk LUDDE !!!
|
|
2013-09-29, 16:33 | #128 |
Delicious U.S.
joker i løbet,da skal held til men kan vind løb som dette.--
|
|
2013-09-29, 16:35 | #129 |
Nu kör vi Hankypankypagan 7 ggr sen tack
|
|
2013-09-29, 16:42 | #130 |
Världsrekord med en halv sekund
2013-09-29, 16:44 | #131 |
Dunk på Fromage, plats... Örjan upp och troligtvis tredje inner och lucka - pang!!!
2013-09-29, 16:48 | #132 |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!?
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-29 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 543 Avd Ordinarie hästar 1 11 Blended Scotch 2 1, 4 Vadet gäller startnummer 2 x 500,00 kr Totalt: 1000,00 kr Kvittonummer: 874A 0422 09F0 XXXX Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-29 Bana: Solvalla, omg. 59 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 5, 9, 10, 11, 13, 14, 15 2 2, 4, 7 3 3, 4, 9, 11 4 1 Nimbus C.D. Vadet gäller startnummer 84 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 168,00 kr Kvittonummer: 0B0A C04C 457C xxxx |
|
2013-09-29, 16:50 | #133 |
KONTIO!!! |
|
2013-09-29, 16:50 | #134 |
Hahaha DOOB. Sjuk DD om du sätter den =). riktigt bra
|
|
2013-09-29, 16:51 | #135 | |
Citat:
Djäkligt snyggt! Men tror du åker på Rokkakudo - men tror jag på den så kan du vara lugn, är iskall för dagen... Då håller vi på Nimbus då...! Lycka till!
2013-09-29, 16:52 | #136 | |
Citat:
|
||
2013-09-29, 16:53 | #137 |
Ca. 33 000 (11/4) eller 50 000 (11/1) på DDn om han sätter den. Grymt!!!
2013-09-29, 16:54 | #138 |
Har satt spikar i drivor senaste tiden men åkt på garderingarna... Blir nog så idag också... Synd det inte händer mer i dom första två V4-avdelningarna men gissar att det är att klaga för mycket... OM nu Nimbus sitter...
Men tror stenhårt på spets och slut på ettan nu! |
|
2013-09-29, 17:08 | #139 |
Jag gick lite på Blended Scotch sympatispel norrlänning och får in bra på 1-3-4-5 så det är med andra ord en spelsignal på 6 Boys Going In som jag inte riktigt köper......?!
|
|
2013-09-29, 17:09 | #140 |
Bgi ser fantastisk ut
2013-09-29, 17:14 | #141 |
Veijo förstör för dig...! "Kul" när de två man spelat kör mot varandra!
Win some, lose some...! You´ll Never Walk Alone... Senast redigerad av Pilkast den 2013-09-29 klockan 17:17. |
2013-09-29, 17:16 | #142 |
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!! !
|
|
2013-09-29, 17:17 | #143 |
Äntligen - Rokkakudo - förlåt, doob! Du var värd att sätta denna dubbel!
2013-09-29, 17:18 | #144 |
Yes man ska spela med hjärtat så går det bra Uffe Puffe kan man lita på.......
|
|
2013-09-29, 17:18 | #145 |
|
|
2013-09-29, 17:20 | #146 |
Blev 6 rätt på v75an. Känns jävligt snöpligt att missa idag faktiskt
|
|
2013-09-29, 17:23 | #147 |
Surt med 1:an jag hade tur som spelade på Norrland idag så jag satt även dit Uffe som en goding men din bong var verkligen värd ett bättre öde
|
|
2013-09-29, 17:23 | #148 |
Hade först tänkt spela 11 mot tio hästar i andra x 100... Skulle ha gjort som tänkt från början... FAN vad tungt... Hade varit min i särklass största DD-vinst någonsin...
|
|
2013-09-29, 17:24 | #149 |
Typiskt att man missade i första men fick iaf in 6 rätt
1 x 6 och 16 x 5 ger 1404:- på satsade 300:- 16:- back igår och 1104:- plus idag hyfsad helg iaf |
|
2013-09-29, 18:06 | #150 |
Fyfan vad skönt
Kenny och helena i vinnarcirkeln och 17 ggr på toton Nu blir det fest