Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-20, 19:48   #46

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
tror jorma ger upp första direkt....kör inte en meter från start.... han skiter i om han vinner eller inte eller blir sist.....sen leker han i andra och i skilje vinner han med hundra det fattar alla.... så ......alla vet vem som står som segrare till slut...
Jag är inte lika säker, Jorma lägger sig inte gärna på rygg o bresar...

Edit: Vi snackar ju inte Örjan nu...

Senast redigerad av Fyran den 2013-09-20 klockan 19:50.
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 19:52   #47

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Jag är inte lika säker, Jorma lägger sig inte gärna på rygg o bresar...

Edit: Vi snackar ju inte Örjan nu...
varför offra speed i början i första när han vet att han vinner nästa och skilje? hästen kan ta slut i första om det häxar och kostar..... inte värt det.....men finnar är ju speciella
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 19:59   #48

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 4030
Standard

Jag håller med Laxen här. Skulle tro att Jorma bara glider ner där han får plats, 3:e ytter? och sen kommer han säkert köra till slut men han kommer inte bränna allt för mycket krut i första försöket
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 20:01   #49

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1723
Standard

Han tar ju spets utan större problem om han vill. Kommer någon sedan i en himla fart så är det ju bara o släppa och nyttja open stretch... Vinner båda tror jag...
Fyran (+5)
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 20:03   #50

Standard

Citat:
varför offra speed i början i första när han vet att han vinner nästa och skilje? hästen kan ta slut i första om det häxar och kostar..... inte värt det.....men finnar är ju speciella
Varför köra 3 lopp när det räcker med 2??
TOBYTYKE (+10)
Gammal 2013-09-20, 20:10   #51

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Varför köra 3 lopp när det räcker med 2??
Exakt! Därför kör han inget i 1:a försöket så är han fräsch inför de sista 2 loppen där han har störst segerchans
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 20:12   #52

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Klart vi är, men med Travelling Man i spets finns det väl ingen anledning torska första försöket bara för att... Obs! Mitt scenario!! Kan ju hända att jag har fel i spetsdiskussionen..?
Gammal 2013-09-20, 20:17   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Exakt! Därför kör han inget i 1:a försöket så är han fräsch inför de sista 2 loppen där han har störst segerchans
njae.. ett lopp är ett lopp är ett lopp...
Gammal 2013-09-20, 20:27   #54

Fyrans avatar

Standard

Glöm inte: Örjan kör blankt!! Kolla hans statistik för september. Han har vunnit 8 lopp varav 3 stått i under 2 ggr. Samtidigt har han bränt 5 megafavoriter...
Gammal 2013-09-20, 20:44   #55

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Glöm inte: Örjan kör blankt!! Kolla hans statistik för september. Han har vunnit 8 lopp varav 3 stått i under 2 ggr. Samtidigt har han bränt 5 megafavoriter...
även om örjan har formtapp så är han fortfarande världsklass. har han form så är han övermänsklig. statistiken kan du skrota
Klanke (+5)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 20:51   #56

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
även om örjan har formtapp så är han fortfarande världsklass. har han form så är han övermänsklig. statistiken kan du skrota
Jepp! Eller inte... Jag gav bara fakta..!
Gammal 2013-09-20, 21:12   #57

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Örjan har vunnit många SM i att bränna storisar på V75 men trots allt en mästare bakom hästar.Man skall hellre spika som andra,3djehandare. En klar favorit bland kuskar. Går på känsla,liksom jag.
Därför står jag fast i mitt i mitt uttalande att betaltjänsterna har absolut ingenting med utdelningar att göra. Att det sedan finns folk som inte orkar försöka själva och kopierar deras tips,och gör så att de blir sämre utdelning när de någon gång har rätt, det är en helt annan sak.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 22:04   #58

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Gällande Sebastian K: I första lär väl Travelling Man flyga till spets o Jorma ser väl till att vara först fram och överta = spik. Bakskor, skor, barfota, what ever, Jorma kan köra en hundspann bakom honom och vinna ändå... I andra tar han spets direkt och så är loppet över, då ingen ändå tror de kan slå Sebastian. Frågor på det??
Dream On
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 23:04   #59
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Snabba tankar.

1. Sebastian med skor=bort. 1,2,3,5 heltäckt

2. Bästa hästen 9, nr 2 med jänkarvagn på nytt, räknas då. Skrällbud nr 10.

3. No Deal kan nog öppna bättre än många tror, men håller knappast ngn ledning iaf. 5 lär dyka till spets, vek rackare & som "kommunare" plockar jag bort, kommer bli bra tryck i detta lopp med flera starka & det tror jag inte Arazi klarar. 1,4,12 högst rankade. Skrällbud 10.

4. Klurigt lopp. Första häst nr 12. Gått bra lopp på slutet. Även här luktar det tryck på tillställningen så den kan hamna bra på det. Lägger på 2,4,7,10 & hoppas överleva.

5. Bättre chans för Sebastian här såklart, kan vara klar. Men jag kommer gardera. Gillar The Best Madrik, kan hamna bra på det & med tryck på Sebastian kanske den kan slinka förbi på snikspåret. Även Nahar åker med på kupongen.

6. Omg bästa spik, 3. SOS, bläddra vidare.

7. Klassigt lopp, Bergh åter upp på Bradley vilket gör den till förstahäst för mej. Åke uppåt på Perfect, rejält tränad nu=given. Streckar även 1,6,14

Lycka till
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 23:27   #60

OtaBengas avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 771
Standard

Sågen i sista för 9 BRADLY tilläggen är ju nästan ikapp från start. Spikar nog Perfekt Toll spricker den vinner 15 eller 14.
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td