Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-21, 17:54   #256

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Du vet kanske att jag kan bli lite bongstyrig ibland och råker nocka en och annan ibland men jag är fruktansvärt snäll innerst inne. Det vet alla. Inte kommer jag någonsin klappa till dig i alla fall. Det har du mitt ord på.Det har jag aldrig brutit hittills. Men skulle du vifta till mig så lär jag ju se en chans till att jonglera med dig hahaha
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-21, 17:57   #257

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Du vet kanske att jag kan bli lite bongstyrig ibland och råker nocka en och annan ibland men jag är fruktansvärt snäll innerst inne. Det vet alla. Inte kommer jag någonsin klappa till dig i alla fall. Det har du mitt ord på.Det har jag aldrig brutit hittills. Men skulle du vifta till mig så lär jag ju se en chans till att jonglera med dig hahaha
jag vet många som är snälla men som vid visst alkoholintag förändras.... jag förändras också av det men slåss aldrig.... min hjärna funkar inte så av sprit.....och inte annars heller.....föredrar sjöa framför att slåss...... nej vi kommer aldrig att slåss det kan jag inte tänka mig..... vi får ses nång gång... supa spela och sjöa istället! hoppas bröderna har det bra också!
Gammal 2013-09-21, 18:05   #258

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Och hur skulle Goop ha kört då?
Att ta Sebastian på kortspeed är nog knappast möjligt, inte många hästar som klarar det. Hans enda chans hade nog varit att sätta press tidigare, tror att Save The Quick är en starkare häst och eftersom Sebastian inte såg 100%ig ut i travet idag så borde han nog testat. Men vad vet jag? Är ju bara en simpel staketkusk.... Men helt klart är ändå att taktik inte är BG:s starkaste sida, han vinner många av sina lopp på ren vilja och reptilhjärna, vinnarskalle kan man väl också kalla det...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-21, 18:08   #259

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Att ta Sebastian på kortspeed är nog knappast möjligt, inte många hästar som klarar det. Hans enda chans hade nog varit att sätta press tidigare, tror att Save The Quick är en starkare häst och eftersom Sebastian inte såg 100%ig ut i travet idag så borde han nog testat. Men vad vet jag? Är ju bara en simpel staketkusk.... Men helt klart är ändå att taktik inte är BG:s starkaste sida, han vinner många av sina lopp på ren vilja och reptilhjärna, vinnarskalle kan man väl också kalla det...
jag håller med dig helt! det var den chansen han hade.... om det inte räckt hade han i alla fall gjort det enda försök som var möjligt.....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-21, 19:11   #260

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Såklart blir jag inte aggressiv av alkohol utan mer av situationer. Det gäller bröderna grus också. Snälla som lamm
Det man inte kan säga som nykter bör vara osagt. Har ångrat en del här men endast för att det är ett forum

Senast redigerad av draken den 2013-09-21 klockan 19:33.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-21, 21:31   #261

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det köper jag men om Goop hade börjat trycka hade inte Jorma släppt och tagit honom på speed ändå?
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-21, 22:15   #262

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 5330
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
FISKFITTA!!!!!!!!!!!!!!
dasens syster?!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-21, 23:01   #263

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Vilken härlig dag på Åbytravet.
Synd bara att man missar sjuan på Robbans i 4, men får nöja mig
med 3 sexor och en hög med femmor+DD 7500
Nästa vecka, då jävlar sitter den
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-21, 23:53   #264

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1690
Standard

Jorma håller Jones med ena handen

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Är rädd att han kan dö... Kommer bli slaktad och överlever han kommer öronen INTE se bättre ut, i alla fall!!!

Om inte Chuck Norris tar Jones så låt Jorma med blyhänder "mangla" - Jorma The Mauler....
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 12:00   #265

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Dags för Åbys Stora Pris och nu måste vi börja i tid därför tar jag mig friheten att starta tråden redan idag. Kanske därför lika bra att jag ger er en vinnarkupong direkt!

Avd 1: Alla 8
Avd 2: Alla 12
Avd 3: Nr 1 No Deal
Avd 4: 2, 4, 7, 10
Avd 5: Alla 8
Avd 6: Nr 3 Västerbo Highflyer
Avd 7: Nr 9 Bradley

2304 kronor

Tja, kanske inte riktigt så här men varför inte?
Tur man inte lämna in den
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td