Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-09, 11:01   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Uppsnack v64 måndag

vågar man spika Fuxa Håleryd ??? eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-09, 11:07   #2

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vågar man spika Fuxa Håleryd ??? eller?
Tror inte den klarar de snäva spåret. Orutinen som avgör...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-09, 11:24   #3

Klankes avatar

Standard

Ett fräckt lås sitter på leken!?

DD1. 6 Attention in är mycket kvick i starten, Tar väl sig knappast förbi Canvaro as men den hästen är väldigt ojämn i sitt presterande så en liten chans finns att Attention kan vara före vid sargen. Är inte beroende av spets men gör sina bästa lopp därifrån så jag tar en rövare och spikar på en av DD lapparna.... På chansliret vill jag gärna ta med Open del rio som var med i v75 i lördags, hästen startade med voltstart vilket hästen var ovan vid, innan dess visade hästen fint kunnande och med hjälp av startbilens så går det nog mycket bättre nu. Håller hon sig i rätt gångart så är hon med och krigar om segern.. Cerfication är nog bästa hästen i fältet men frågan man ställer sig är om inte distansen är i kortaste lagret för honom? jag chansar bort honom på DD spelet då jag inte ser något spelvärde..

Min vinnare har en skräddarsyd uppgift. Spets ut och slut!

DD2. 2 Art on line är en häst jag gillar skarpt, mycket kvick ut och tar spets med hjälp av solfjäder effekten!? Missar sällan från dessa fina lägen. Hästen är en typisk en höst/vinter häst pga allergier, har sätt väldigt pigg ut på slutet, nu blir det racerbalans dvs barfota runt om och jänkarvagn! Miko lovar full sula från start. Art on line har också varit ute i v75 konkurrens på slutet och står sig billigt inne här tycker jag. Please Perfect är väl den man fruktar mest emot, men ofta hinner dessa inte med och att den ska ta min ide från spets det tvivlar jag starkt på.. Staro Bobcat kan hamna invändigt och hamna i maskin..

DD1. 6 Attention in
DD2. 2 Art on line
* 150

DD1. 2 Open del rio
DD2. 2 Art on line
* 100

DD1. 9-11
DD2. 2
* 50

Totalt 350 kr

Andra drag att bjuda på..

Takter visar vägen till America

avd1. Paolo America har visat gryende form på slutet, kommer nr 5 bort så är jag inne på att man kör för spets. West wing är inte så tokig för klassen och från bricka 3 bör man hamna en bit fram.. "pass upp"

Peter kör en läcker donna...

avd2. Pretty Brodda vinner lopp när som helst, spetsar och körs där? Favoriten med Takter kanske bara är för bra? Men bakspår är alltid bakspår...Vill man kan man ju fegspela och dubbla

Får man aktionen att stämma säger takter bara tack och hej.....

avd3, Borups J är inte så tokig men han är hopplöst osäker, skulle han nu trava så tror jag han vinner med 20. Speedy tiger känns värst emot min tipsetta, det sägs att man ska prova jänkarvagn ikväll vilket kan innebära en viss effekt...!?

Vilken "pärla" till drag!

avd4. Pärlan blir bortglömd igen men från bricka 2 sitter man i andra spår direkt och kan vänta med att anfalla tillls 600 kvar.. Speedig sort. Rosnay vill till spets och om inget indianöverfall kommer så bör hon hålla undan.. Önas Hjärta är också kvick ut, frågan är om man kommer förbi? kan gå...

God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+5), laxdasen (+5)

Senast redigerad av Klanke den 2013-09-09 klockan 17:49.
Gammal 2013-09-09, 16:28   #4

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Blir tre spikar idag.... alla i fjärde
Gammal 2013-09-09, 16:32   #5

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Jag trodde nesmil hanover skulle bli favorit i första.. och tänkte att den skulle jag iaf gå emot! nu lite väl bortglömd tycker jag!!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-09, 16:33   #6

laxdasens avatar

Standard

någon som vet vad TT spikar???
Gammal 2013-09-09, 16:36   #7

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Ett fräckt lås sitter på leken!?

DD1. 6 Attention in är mycket kvick i starten, fått ett spår längre ner i banan spår 5 pga en strykning. Tar väl sig knappast förbi Canvaro as men den hästen är väldigt ojämn i sitt presterande så en liten chans finns att Attention kan vara före vid sargen. Är inte beroende av spets men gör sina bästa lopp därifrån så jag tar en rövare och spikar på en av DD lapparna.... På chansliret vill jag gärna ta med Open del rio som var med i v75 i lördags, hästen startade med voltstart vilket hästen var ovan vid, innan dess visade hästen fint kunnande och med hjälp av startbilens så går det nog mycket bättre nu. Håller hon sig i rätt gångart så är hon med och krigar om segern.. Cerfication är nog bästa hästen i fältet men frågan man ställer sig är om inte distansen är i kortaste lagret för honom? jag chansar bort honom på DD spelet då jag inte ser något spelvärde..

Min vinnare har en skräddarsyd uppgift. Spets ut och slut!

DD2. 2 Art on line är en häst jag gillar skarpt, mycket kvick ut och tar spets med hjälp av solfjäder effekten!? Missar sällan från dessa fina lägen. Hästen är en typisk en höst/vinter häst pga allergier, har sätt väldigt pigg ut på slutet, nu blir det racerbalans dvs barfota runt om och jänkarvagn! Miko lovar full sula från start. Art on line har också varit ute i v75 konkurrens på slutet och står sig billigt inne här tycker jag. Please Perfect är väl den man fruktar mest emot, men ofta hinner dessa inte med och att den ska ta min ide från spets det tvivlar jag starkt på.. Staro Bobcat kan hamna invändigt och hamna i maskin..

DD1. 6 Attention in
DD2. 2 Art on line
* 150

DD1. 2 Open del rio
DD2. 2 Art on line
* 100

DD1. 9-11
DD2. 2
* 50

Totalt 300 kr

Andra drag att bjuda på..

Takter visar vägen till America

avd1. Paolo America har visat gryende form på slutet, kommer nr 5 bort så är jag inne på att man kör för spets. West wing är inte så tokig för klassen och från bricka 3 bör man hamna en bit fram.. "pass upp"

Peter kör en läcker donna...

avd2. Pretty Brodda vinner lopp när som helst, spetsar och körs där? Favoriten med Takter kanske bara är för bra? har vunnit 5 av 9 lopp. Men bakspår är alltid bakspår...Vill man kan man ju fegspela och dubbla

Får man aktionen att stämma säger takter bara tack och hej.....

avd3, Borups J är inte så tokig men han är hopplöst osäker, skulle han nu trava så tror jag han vinner med 20. Speedy tiger känns värst emot min tipsetta, det sägs att man ska prova jänkarvagn ikväll vilket kan innebära en viss effekt...!?

Vilken "pärla" till drag!

avd4. Pärlan blir bortglömd igen men från bricka 2 sitter man i andra spår direkt och kan vänta med att anfalla tillls 600 kvar.. Speedig sort. Rosnay vill till spets och om inget indianöverfall kommer så bör hon hålla undan.. Önas Hjärta är också kvick ut, frågan är om man kommer förbi? kan gå...

God tur!
Har favoriten i andra vunnit 5 av 9 lopp???? eller tolkar jag dej fel?? ser ut som den startat en gång en seger
Gammal 2013-09-09, 16:40   #8

Steffe1988s avatar

Sharp$: 1367

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Blir tre spikar idag.... alla i fjärde
Lust att bjuda på någon spik? =).

Mvh
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-09, 16:41   #9

laxdasens avatar

Standard

spikar Art on Line.... och två till ej bestämt helt än....
Gammal 2013-09-09, 16:42   #10

Steffe1988s avatar

Standard

Skönt på art iaf min spik idag med =). Elr är min chans spik, min andra spik får bli i avd 2 nr 9 som det känns nu
Gammal 2013-09-09, 16:47   #11

laxdasens avatar

Standard

Tror mkt på Paulo A också....
Gammal 2013-09-09, 16:56   #12

Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Steffe1988 Visa inlägg
Skönt på art iaf min spik idag med =). Elr är min chans spik, min andra spik får bli i avd 2 nr 9 som det känns nu
Spika inte 9an i andra, det är mitt tips.. kan absolut vinna.. men 80-85 procent på ett 3 årigt sto med 25000 på kontot??? såååå jäkla överlägsen är hon inte!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-09, 17:01   #13

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Snoken spikar nellie..... och rosnay
Gammal 2013-09-09, 17:05   #14

Steffe1988s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Spika inte 9an i andra, det är mitt tips.. kan absolut vinna.. men 80-85 procent på ett 3 årigt sto med 25000 på kontot??? såååå jäkla överlägsen är hon inte!

Får hoppas SS och TT har rätt om 9an i andra då jag valde att spika den på ena lappen.

Så här fick det bli:

Registrerat spel

Datum: Måndag 2013-09-09
Bana: Halmstad
Spelform: V64, omg. 103

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 5, 6 (7, 11)
2 9 Nelli Eighteen May (2, 1)
3 3, 4 (7, 11)
4 1, 4, 12, 14, 15 (2, 13)
5 2 Open del Rio* (3, 11)
6 1, 2, 4, 6, 9, 10 (11, 5)

Vadet gäller startnummer

180 rader x 4 x 1,00 kr Totalt: 720,00 kr

Kvittonummer: 0520 041B **** ****

Registrerat spel

Datum: Måndag 2013-09-09
Bana: Halmstad
Spelform: V64, omg. 103

Avd Ordinarie hästar
1 6 Paolo America*
2 1, 9
3 3, 4
4 1, 4, 14, 15
5 2, 3, 6, 11
6 2, 9

Vadet gäller startnummer

128 rader x 4 x 1,00 kr Totalt: 512,00 kr

Kvittonummer: CFAC 2C1F **** ****

Fick bli små lappar ihop om att någon håller o ger 4gg vinsten iaf.

God tur på er alla
Gammal 2013-09-09, 17:06   #15

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Har favoriten i andra vunnit 5 av 9 lopp???? eller tolkar jag dej fel?? ser ut som den startat en gång en seger
Det var jag som skrev fel...
Svara

td