|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-09-05, 18:24 | #76 |
Det kan nog funka de med ibland, vissa hästar är bättre än vad man bedömt. Finns alltid 2 sidor på ett mynt, som Hamren sa.
Blir de 3 favoriter i inledningen idag V64 herr laxdase? |
|
2013-09-05, 18:29 | #77 |
ingen aning tråkig omgång ej kollat... ska bara spela lördag....
2013-09-05, 18:37 | #78 |
Ja men DD 12 / 1 blir hyffsat roligt odds. Ska satsa en slant
|
|
2013-09-05, 18:39 | #79 |
V 75 Justnu!?
1: 6-7eller 8 hästar 2: U 3 g 2-6 3: 3 PANNE DE MOTEUR 4: U 3 g 2-4-5 5: 6-7el. 8 hästar 6: 6-7el. 8 hästar 7: 5 hästar Utdelning är man optimist 5-15.000 ? |
|
2013-09-05, 19:15 | #80 |
alla spikar Panne i avd3 blir troligen 90%are blir utdelning om den sviker annars har jag svårt att se någon miljonutdelning..
Motdrag till Panne.. New Line som har lopp i kroppen, kommer att köras offensivt.... Alvena Pele kan överraska med klaff, såg fin ut som 3a näst senast och man ser att hästen är på gång. Galopperade senast i starten då hästen var tokladdad, värmde riktigt bra och fartmässigt duger han gott om nu Åke väljer ett allt för offensivt upplägg. |
|
2013-09-05, 19:19 | #81 |
|
|
2013-09-05, 19:29 | #82 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Spelade den på bergsåker, men den var inte jättebra.
Godkänd, men hade inget sparat i rygg. Kan absolut vinna ändå
2013-09-05, 19:46 | #83 |
Har beställt hårt tempo i 6e avd mellan 4, 6, 8 så summan av kardemumman blir att någon av 2, 5, 11, 12 VINNER !
|
|
2013-09-05, 19:50 | #84 |
Frågetecknet på Mr Chicago är väl att den, vad jag förstått, inte kan gå barfota på länge med tanke på den skada den fick i våras (hovbensfraktur). Kanske inte blir samma klipp i steget och därmed inte lika effektiv framöver? Att det är bästa hästen råder inget tvivel om, men jag kommer gardera pga vetskapen om skorna på. Loppet senast sa inte så mycket tycker jag.
|
|
2013-09-05, 19:51 | #85 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2013-09-05 klockan 19:53. Anledning: Sorry, svara på fel tråd |
2013-09-05, 20:13 | #86 |
ViTippa
V75-1 1 Dont Wear Pjs har mycket bättre form än vad raden tyder på. Nu är det perfekta förutsättningar och det är dags att köra i spets. Vi kör barfota fram igen, berättar Johan Untersteiner. 2 Braås Palema blev trött senast från tillägg. Går framåt med loppet men jag tror inte hon har någon riktig toppform. Hon kan öppna ganska bra och får smyga med till fina pengar. Inga ändringar, säger Ville Nisonen. 3 O.U.Glide har hållit fantastiskt bra efter tunga resor i de två senaste starterna. Verkar ha tagit loppen bra för hon känns fin i träningen. Bra läge nu, men man kan inte garantera en lika vass insats och jag är inte säker på att hon har löphuvud nog för att vinna mot dessa tuffa hästar. Bör dock sluta där framme. Minst barfota fram, säger Stefan Melander. 4 Digital Darling satt fast med mycket sparat senast och hon är klart bättre än raden. Passande förutsättningar här och nu byter vi från öppet till helstängt huvudlag. Marcus får köra framåt och märren lär göra en vass insats, säger Stefan Melander. 5 Aloe Vera var inte alls bra senast och jag trodde att det var något riktigt galet men det var bara några småsaker. Hon är åtgärdad efter och har varit finfin i de senaste jobben så jag tror på en bra prestation på lördag. Vi kör barfota runtom nu vilket är ett plus och att det är lite kortare distans är heller inget minus, berättar Fredrik Pedersen. 6 True Advantage är bäst i grunden av våra fyra hästar i loppet. Känns fin och satt fast med sparade krafter i Gulddivisionen senast. Om hon kommer till från läget är hon med och slåss. Ingen ändring, säger Stefan Melander. 7 Mousse har inga vettiga uppgifter och får gå ut här. Står tufft placerad och det är pengar som gäller för henne. Minst barfota fram, säger Stefan Melander. 8 Gisela Ås har gått ett rundbanejobb på 1.20 inför detta och ser fin ut. Det var synd på läget och det blir tyvärr svårt att vinna härifrån. Inga ändringar, säger Ville Nisonen. 9 Canaka B.F. har behövt tid på sig för att hitta formen, men nu är hon på gång. Har gått positivt två gånger i rad. Om det klaffar från bakspåret är hon långt framme och vi kör barfota igen, säger C-G Björkroth. 10 Dileva Käll var fantastiskt bra senast och hon har tagit loppen fint. Men nu är det helt andra förutsättningar och vi får hoppas på tempo och att det löser sig till 110% för att hon ska kunna dyka upp där framme. Inga ändringar, säger Pär Pergenius. 11 Recation har formen på topp. Tyvärr har hon fått ett dåligt spår när hon nu skall ut på tufft motstånd. Det gäller att hitta ner och sedan följa med så länge det går. Inga ändringar är planerade, berättar Hans-Owe Sundberg. 12 Drillbit Ås var finfin senast vilket jag hade på känn då hon visat form i loppen dessförinnan. Nu har vi fått sämsta spåret och det går inte att tro på någon större vinstchans. Hon kommer troligen med bakskor denna gång, berättar Svante Båth. V75-2 1 Staro Fendi var bra i comebacken och han borde vara ännu bättre med loppet i kroppen. Läget är perfekt även om vi inte kan vara med och köra om ledningen. Distansen klarar han och vi fortsätter att köra utan skor. En liten fidus, säger Per Linderoth. 2 Immer Fri har galopperat i sina senaste starter. Han har spänt sig utan skor så nu kör vi med skor. Voltstart ser jag som ett plus och tror att han går iväg. Distansen klarar han och jag tror att han duger i klassen, säger H-O Sundberg. 3 Twin’s Fairytail passar distansen för då han är stark. Han kan öppna bra och jag tror att det blir spets. Han måste nästan vinna det här loppet och är stallets bästa chans i omgången, säger Ville Nisonen. 4 Fall Star Tooma har gjort det bra på slutet. Spåret klarar han och distansen har han vunnit på. Det är tufft emot men jag tror ändå att han kan vara i striden om det klaffar, säger Henrik Larsson. 5 Whosyourdaddy kan en hel del, men agerar ojämnt. Tränar riktigt bra nu och jag hoppas han har en bra dag på lördag. Bör klara spåret, men lär tappa i början. Lång distans är annars ett plus. Barfota igen är tanken, säger Stefan Melander. 6 Krypton Eye gör det bra i varje start och han är på väg att växa in i klassen på allvar. Han är hygglig från start och skulle han komma till spets tror jag att han är gynnad. Distansen klarar han. Såvitt jag vet är inga ändringar planerade, säger Jimmy Jonsson. 7 Ayar Boko fick dödens senast och den positionen gillar han inte. vi glömmer den insatsen. Hästen tränar bra och var vass vid segern näst senast över denna distans. Tror han kommer iväg hyggligt snabbt från springspår och med rätt lopp är han där framme. Barfota igen, säger C-G Björkroth. 8 Super Otto gick riktigt bra som fyra i ett derbykval senast och formen är uppåt. Passande smygläge här och hästen är inte alls tokig när han fungerar. Minst barfota fram, säger Stefan Melander. 9 Red Hot Melody vann jag med inom V86 i onsdags och det var en trevlig bekantskap. Gick undan lätt från ledningen. Bakspår och lång distans nu, men det tror jag ska fungera. Dock blir det svårt att slå Svanstedts Twin’s Fairytail. Platschans, säger Mattias Djuse. 10 Born To Walk Alone har uppåtform och har gått bra varje gång på slutet. Hästen behöver ett bra lopp på rulle och måste prestera på topp för att tjäna fina pengar här. Första gången barfota runt om, säger Petter Lundberg. 11 Pave the Way vann i ett billigt gäng senast. Tror vi får svårt att upprepa segern då distansen är väl lång för hans del även om han vann på den senast. Barfota runt om igen, avslutar Fredrik B. Larsson. 12 High Stage höll mycket bra som fyra i ett derbykval senast, detta efter attack i spåren 600 kvar. Formen är uppåt och lång distans passar. Tror på en vass insats och vi kör minst barfota fram, säger Stefan Melander V75-3 1 Perfectly Enough höll bra i spåren sista 700 i Jubileumspokalen senast och formen är ganska bra. Kan öppna kvickt och bör få en fin resa, men Panne de Moteur ser oslagbar ut för dagen. Platschans bakom denne och barfota igen, säger Ville Karhulahti. 2 Scouby Djob har varit ifrån ett tag och är svårbedömd nu, även om han tränar normalt. Hade också helst sett att distansen varit längre då han i första hand är stark. Barfota igen, säger Stefan Melander. 3 Panne de Moteur har ju varit strålande bra vid segrar i både Jubileumspokalen och Sundsvall Open Trot. Accelerationen vid senaste vinsten var grym. Känns fortsatt bra i lugna jobb och det finns inga moln på himlen. Läget blev perfekt och motståndet känns lite enklare än på slutet. Måste vara bra chans och inga ändringar är aktuella, säger Tommy Berghagen i stall Hultman. 4 Monster Drive är jag väldigt nöjd med, hästen spurtar vasst varje gång. Fint läge här och han är inte helt ofarlig, men visst blir Panne de Moteur svårslagen. Ingen balansändring är aktuell, säger Reijo Liljendahl. 5 Oracle var med i ett taktiklopp senast. Det gick väldigt fort till slut och han fick inga pengar, men jag var nöjd med insatsen. Bör gå framåt med det loppet i sig och vi kör barfota igen, men han är knappast vinstaktuell ännu, säger Stefan Melander. 6 New Line möter tufft motstånd och räcker inte mot Panne de Moteur. Jagar pengar och vi gör inga ändringar, säger Ville Nisonen. 7 Alvena Pele var för laddad senast och galopperade vilket han kan bli ibland. Har fått ett skräpspår men Per lär nog prova framåt ändå då hästen är mycket snabb ut och kan hitta en vettig position. Det är öppet bakom Panne de Moteur och vår häst kanske kan vara 2:a-3:a. Inga ändringar, säger Erik Holm. 8 Haraldinho blev alldeles för het senast så det loppet glömmer vi. Känns fin annars och formen tror jag är fortsatt bra, men härifrån gäller det att komma ner i banan och jaga pengar. Barfota igen, säger Stefan Melander. 9 Beau Mec gjorde det anständigt i comebacken efter lång vila. Han kommer att gå framåt med loppet i kroppen. Jag har inte hört att det skall bli några ändringar till den här starten. Han är stark så det är bara att hoppas på stenhårt tempo, säger Jimmy Jonsson. 10 Clear Sign har varit i min träning i två veckor och ser fin ut. Får dock bedömas på gamla meriter och det blir skor runt om igen, säger Henrik Svensson V75-4 1 Caddie Heart var jättebra senast och distansen den här gången är positiv då hon har problem att hålla ihop travet till slut. Hon ska kunna öppna hyggligt och jag tror inte Per släpper om han hittar till spets. En av de som räknas och vi gör inga ändringar, säger Erik Holm. 2 Romeo Lavec galopperade nästan direkt senast, den starten glömmer vi. Var jättefin vid segern innan och detta är en bra häst. Tror han kommer iväg hyggligt snabbt bakom bilen och läget är perfekt. Kan vara vår bästa V75-chans med tanke på det gynnsamma spåret. Barfota igen, säger C-G Björkroth. 3 Venkatesh är en häst med hög kapacitet för den här klassen. Hade lite problem i början av karriären, men han mognat och lärt sig på slutet och är ju obesegrad i år. Senast öppnade han också bra bakom bilen, kördes tidigt till ledningen och vann lätt. Är inte att lita på till hundra procent ännu, men felfri är det chans. Skor igen, säger Tommy Berghagen. 4 Tagena Run blev generad till galopp senast, men var heller inte speciellt tufft jobbad inför den starten och hon kommer vara bättre nu. Hon går alltid till slut och vi har förhoppningar om en framskjuten placering. Vi har lite funderingar på att trycka av henne från start den här gången. Skor runt om, öppet huvudlag samt jänkarvagn som vanligt, säger Stefan Piper. 5 Royal Apanage var bra igen senast efter en svagare prestation gången innan. Han är bäst i spets eller i dödens så det blir full laddning från start. Troligen barfota bak för första gången vilket kan ge en extra växel. Jag tycker att han skall ses som en outsider, säger Lars Wikström. 6 Quite a Feeling är jag är nöjd med, jag tror att han kan nedåt 1.13 och kanske snäppet under, sedan får vi se hur långt det räcker. Trea-fyra är realistiskt. Utgångsläget blev kanske lite väl långt ut, men jag har funderingar på helstängt huvudlag för att få honom snabbare från start och det har han inte haft på länge. Barfota fram, säger Per Nordlund. 7 Aibohphobia är en jättefin häst som vi har stora förhoppningar på. Han var sjuk senast och har stått över lite efter men har känts fin i de senaste jobben. Vi kommer som senast att köra barfota runt om. Han är mycket startsnabb och det blir full laddning för spets och sedan körs han där, berättar Ulrika Wällstedt. 8 Quiteanotherstory har varit bra på slutet. Nu är det tuffare motstånd och ett lite lurigt läge så det är en plats i första hand som är målet. Troligen barfota runt om denna gång, berättar Johan Untersteiner. 9 Glen Turner har gått bra på slutet och distansen är ett plus och han är mogen att rekordsänka. Är dock bäst när han är med där framme och behöver ryggresa så det kan bli svårt att vinna. Barfota runt om, säger Henrik Svensson. 11 Elegant har väldigt bra fart för klassen och hade varit med i segerstriden felfri senast, men den här gången känns han bortlottad och det går inte härifrån. Barfota bak samt öppet huvudlag som vanligt, säger Håkan Skoglund. 12 Big Ben är i fin författning och jag hade förhoppningar när jag anmälde men från det här läget kommer det att krävas massor av tur. Han fungerade bra utan skor senast så vi kör barfota igen, avslutar Hans-Owe Sundberg. V75-5 1 Ivers är en bra sprinter i form. Finfin vid segern senast. Han har ett perfekt läge och kan öppna bra. Den bästa av de norska hästarna, säger Joar Lysaker. 2 Rigeljerven hade pausat inför senast och behövde det loppet i kroppen, han ska vara mycket bättre den här gången. Får han bara åka med har han alltid en pollett till slut och jag tycker han ska räknas. Det är den bästa av mina två i loppet. Barfota fram den här gången, i övrigt öppet huvudlag som vanligt, säger Jan Nordh. 3 Närby Kalabalik har en stigande formkurva och jag tror att kort distans är hans bästa så jag blir inte förvånad om han är långt fram. Vi kör utan framskor igen, säger Jan-Olov Persson. 5 Yr Gubben är väldigt upp och ned i sina prestationer beroende på vilket humör han vaknat på, och det är inget man kan veta innan. Han känns fin för dagen, men är alltid svårbedömd. Han skulle ha mycket att hämta om han bara ville leverera. Skor runt om samt öppet huvudlag som vanligt, säger Stefan Björkvall. 6 Arnblessen vann efter en smörresa näst senast. I sin senaste start var det monté och att han inte var så bra då är inget att bry sig om då han är bättre framför vagn. Gillar kort distans - en outsider, avslutar Joar Lysaker. 7 Ulvsås Brasse avslutade sylvasst till seger över lång distans senast vilket tyder på att han är i toppform. Kort distans nu vilket jag ser som ett plus. Får han ligga still i det längsta har han en vass avslutning och han skall räknas. Barfota runt om igen, meddelar Jimmy Jonsson. 8 Lärkan är en bra sprinter som är i full form. Spåret är bra, inte minst med tanke på att det är springband. Vi kör med skor som vanligt. Stallets bästa chans i loppet, berättar J-O Persson. 9 Faksblixten har varit ifrån ett tag men har jobbat bra den senaste tiden. Han har även fått en genomkörare i ett montékval nyligen så jag tror att han kommer att göra ett bra lopp. Gynnas av den korta distansen. Barfota fram som senast, avslöjar J-O Persson. 10 Karelli har toppform och aktuell distans är en fördel för henne, det ska bli spännande. Att vinna loppet blir givetvis tufft, men fina pengar ligger inom räckhåll. Hon går bra varje gång. Skor runt om samt halvstängt huvudlag som vanligt, säger Kent Hafstad. 11 Ulvsås Zico är väl ungefär som vanligt, det man hoppas på är att han ska gå iväg från start då han har en tendens till att galoppera där. Kliver han iväg är siktet inställt på en slant, då det var tufft emot. Skor runt om samt öppet huvudlag som vanligt, säger Gunnar Gabrielsson. 12 Flex har ej varit som bäst på slutet så formen är svårbedömd. Är dessutom lite lurig i volten och är inte tillräckligt snabb för att utnyttja springspåret. Är tillräckligt bra för att vara med där framme om han sköter sig. Fötterna gick sönder sist men jag hoppas det går att köra barfota fram åtminstone, säger Jan-Olov Åberg. 13 Trippa Undan har aldrig varit bättre än nu och jag tror på jättechans. Det är ett offensivt upplägg som gäller och jag tror hon går en låg 1.23-tid. Skor runt om då hon blir mer stabil med den balansen, i övrigt öppet huvudlag som vanligt, säger Bror Grönlund. 14 Sarpsfoss var duktig vid seger senast och håller fin form, tyvärr lottades han till bakspår på tillägg och det blev ett riktigt skitläge. Vi får hoppas på en riktig Örjanstyrning och då är dom med i matchen. Barfota runt om den här gången, i övrigt öppet huvudlag som vanligt, säger Gabriella Laestander. 15 Rigel Odin lottades till sämsta tänkbara utgångsläge och härifrån blir det givetvis svårt. Jag trodde han var på gång då han vann näst senast, men senast var han bara dålig igen. Barfota fram den här gången, i övrigt öppet huvudlag som vanligt, säger Jan Nordh. V75-6 1 Ginala fick inleda i lugnt tempo senast och öka eftersom och var jättefin när hon vann. Har fått ett perfekt läge och det är inte omöjligt att jag kör i spets. Det är klart tuffare emot nu men hon gör inte bort sig. Skor bak nu, säger Henrik Svensson. 2 Bell brukar jag köra och jag kan konstatera att märren är riktigt bra i ordning. Läget blev perfekt och hon har blivit lite snabbare från start sedan hon började köras i jänkarvagn. Dock är hon inget spetsbud. Med tempo på tillställningen spurtar hon vasst, intygar Lars-Göran Söderberg. 3 Stormysky gjorde första starten för mig senast och han gick rejält som tvåa i en vass spurt. Det känns i jobben att han gått framåt med loppet. Perfekt läge här och nu byter vi från öppet till helstängt huvudlag. Hästen är snabb ut och med klaff blir han inte lätt att tas med. Barfota igen, säger Reijo Liljendahl. 4 Kaka A.T. hade en omöjlig uppgift i lördags. Spurtade fullt godkänt i skymundan som femma, men det kan hända att formen var lite vassare för någon månad sedan. Bra läge här dock och täta starter bör gå bra. Långt framme om han presterar på topp och vi kör barfota igen, säger Ville Karhulahti. 5 Calvados Crane var bra senast efter uppehåll och formen borde vara lite bättre nu. Har fått ett bra spår och ska räknas med chans. Barfota runt om för första gången, har gått med järnskor tidigare, säger Peter Eriksson. 6 Credit Fayline fick äntligen vinna senast efter att ha varit med i striden flera gånger på V75. Allt är som det ska i jobben efter. Vi laddar från start då han är snabb bakom bilen och trivs på distansen. Kommer vi till spets så har han bra chans. Barfota runt om igen, meddelar Magnus Jakobsson. 7 Jeppas Hugo gör det bra varje gång och lär göra det nu också. Dock är läget dåligt och motståndet hårt så jag ligger lågt. Inga ändringar, säger Torbjörn Jansson. 8 Mr Chicago gick bra senast och kommer vara förbättrad med loppet i kroppen. Han behöver lite tur härifrån men om han får ett bra lopp så är han med där framme. Hade haft problem med en hov inför senast och kommer gå med skor nu också men Åke tycker inte att det spelar så stor roll, säger Ville Nisonen. 9 Rocky Race har fått ett ganska ok läge så han behöver smyglopp så här på ålderns höst. Kan tjäna en fin slant men får svårt att vinna. Inga ändringar, säger Leif Witasp. 10 Seabiscuit är i grunden en mycket bra häst som fått två lopp i kroppen. Gick bra som tvåa senast och formen är kraftigt på väg uppåt. Med klaff från läget tror jag han är riktigt långt framme. Det kan också hända att vi rycker skorna på lördag, säger C-G Björkroth. 11 Democrat gick hyggligt som sexa i V75-finalerna senast efter en tung inledning. Formen består, men visst krävs det tur från läget. Minst barfota fram, säger Stefan Melander. V75-7 1 Långarsbo Blixten är åtgärdad efter senaste loppet. Han har gått jobb i ett par veckor och jag tror att han kommer att göra ett bra lopp då han ofta går bra efter vila. Läget är fint men vi kan inte hålla spets. Han kommer som i de senaste starterna att köras barfota runt om vilket passar bra, avslutar Troels Andersen. 2 Ulm Karsk fullföljde duktigt som fyra i bronsfinalen senast och jag var fullt nöjd med honom. Känns fortsatt fin i träningen och har passande förutsättningar här. Från spår 2 laddar jag för ledningen och kör där om vi kommer dit. Tycker att hästen ska räknas och vi ändrar inget i balansen, säger Mattias Djuse. 3 Pink Elephant höll förbättrat som tvåa från spets i V75 senast. Fick bara släppa förbi sig Väsrerbo Highflyer den sista biten och det är ingen skam. Bra läge igen för vår häst och formen pekar uppåt. Tycker han ska räknas tidigt och vi kör barfota igen, säger Tommy Berghagen. 4 Oracle Kronos var mycket bra senast utan skor och helt klart höjde han sig ett snäpp på den balansen. Jag är övertygad om att formen är fortsatt fin. Spåret är bra och distansen ser jag närmast som en fördel. Jag tycker att han skall räknas. Det blir minst barfota fram denna gång och kanske även bak men det får vi se på lördag då hovarna bak blev slitna senast, avslutar J-O Persson. 5 Kimbee Star svarade för en heroisk insats senast då han trots att han var inblandad i en snabb öppning hade krut kvar att spurta till seger. Han öppnar hyggligt utan att vara någon raket och är mycket kortspeedig. Ska ses med hygglig chans om han kommer till och det blir jänkarvagn och barfota igen, säger Erik Holm. 6 Greenstar var svullen i ett ben inför starten senast och vi vågade inte chansa utan strök honom. Det gick dock över fort och han har inte stått över någonting träningsmässigt. Han har riktigt bra form och är inte helt borta om det stämmer. Inga ändringar, säger Henrik Svensson. 7 Eros Tooma vann efter en vid sistasväng senast. Han är på väg mot toppformen och jag blir inte förvånad om han är i striden. Eros är inte så tokig från start men det blir ändå svårt att komma till spets från det här spåret. Barfota runt om igen, avslutar Henrik Larsson. 8 Quangaroo Zet har gjort det jättebra i enklare gäng på slutet, vi har matchat honom så för att få upp självförtroendet på honom. Han kommer mer och mer men nu är det tuffare emot och dåligt läge så det kan bli svårt att vinna. Inga ändringar, säger Pär Pergenius. 9 Fredrik Laday är bra i grunden men var ej som bäst senast barfota så därför blir det skor runt om nu. Har sämre form än Greenstar, säger Henrik Svensson. 11 Tresor d’Inverne visade fortsatt form senast i ett tufft V75-lopp även om han inte vann. Nu har han ett dåligt spår och jag tror att han får svårt att rå på vår andra häst i loppet så jag hoppas i första hand på att han får med sig en slant. Inga ändringar är planerade, säger Jimmy Jonsson. 12 Bradley är en mycket bra häst som visat kanonform ett tag och det var synd att det strulade i Belgien. Han är van att resa men det kan ändå sätta sig lite i benen. Läget är uselt men skulle det klaffa är han långt framme då motståndet inte är det värsta. Jag har inte hört något annat än att det skall bli samma balans som i segerloppen, avslutar Jimmy Senast redigerad av crossbow den 2013-09-05 klockan 20:19. Anledning: korr |
|
2013-09-05, 21:38 | #87 | |
Citat:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eSjälv är bäste dräng |
||
2013-09-05, 21:39 | #88 |
V75-1
10 DILEVA KÄLL ÄR EN KANON OCH TROTS BAKSPÅRET KOMMER HON ATT BLI SVÅRSLAGEN. 1 DON´T WEAR PJS HAR SETT FIN UT LÄNGE, MEN INTE VUNNIT ÄNNU I ÅR. 3 O.U. GLIDE GICK I TREDJESPÅR HELA VÄGEN , MEN STRED ÄNDÅ TILL LINJEN MOT MÅNGA AV DE HÄR DELTAGARNA. RYSARBUD. 6 TRUE ADVANTAGE VINNER REGELBUNDET. KANSKE KAN UTMANA OM DET BLIR HÖGT TEMPO PÅ TILLSTÄLLNINGEN! 4 DIGITAL DARLING KAN MASSOR. HAR INTE FÅTT TILL DET EFTER SEGERN PÅ SVENSKT REKORD PÅ MANTORP 1 JUNI. (DRILLBIT ÅS TANGERADE REKORDET PÅ BERGSÅKER SENAST) KAN SMÅSKRÄLLA OM FORMEN ÅTERVÄNT. V75-2 3 TWIN´S FAIRYTAIL ÄR INNE I EN RIKTIG FORMTOPP. NU SKALL HAN TESTA FÖRSTA GÅNGEN PÅ LÅNG DISTANS, MEN I NUVARANDE TOPPFORM GÄLLER HAN FÖRSTÅS SOM LOPPETS FAVORIT. INTE VÄRRE ÄN SENAST, TOPPCHANS. 6 KRYPTON EYE HAR STÄRKT SINA AKTIER FÖR VARJE START PÅ SISTONE, OCH SNART TAR HAN SÄKERT SEGER SOM RÄKNAS PÅ ALLVAR. SER STARK OCH REJÄL UT, OCH ÄR ETT MOTBUD. V75-3 3 PANNE DE MOTEUR FICK ETT UTGÅNGSLÄGE SOM HAN KAN DOMINERA IFRÅN DIREKT. BLIR SVÅRSLAGEN OCH KAN VARA OMGÅNGENS BÄSTA SPIKFÖRSLAG. 4 MONSTER DRIVE HÅLLER FORMEN FRÅN GULDSEGERN PÅ HALMSTAD I JULI , DÅ HAN BESEGRADE PANNE DE MOTEUR, EFTER EN FÖRRYKANDE LÅNGSPURT. KÄNNS SOM ENDA RIKTIGA HOTET TILL STORFAVORITEN. V75-4 3 VENKATESH HAR INTE FÖRLORAT I ÅR, MEN UPP TILL BEVIS NU. FÖRSTA STARTEN PÅ KORT DISTANS GÖR DET OCKSÅ LITE SVÅRBEDÖMT. INGEN SPRINTERTYP PRECIS , MEN ATT HAN ÄR BÄSTA HÄSTEN ÄR DET INGEN TVEKAN OM. KLAR TIPSETTA. MEN KLASS II ÄR KLASS II......2 ROMEO LAVEC VAR MYCKET BRA, DÅ HAN VANN I NÄSTSENASTE STARTEN. SKÖTTE SIG RIKTIGT BRA PÅ DAGENS DISTANS. TIDIGT STRECK. 1 CADDIE HEART ÄR STORVUXEN, MEN BÖRJAR FÅ ORDNING PÅ SINA LÅNGA BEN. PERFEKT LÄGE GÖR HENNE TILL ETT AV MOTBUDEN OM MAN STRECKAR PÅ. 5 ROYAL APANAGE ÄR INTE SÅ TOKIG. 11 ELEGANT DROG ETT TRIST BAKSPÅR, MEN HAR SÅDAN FORM ATT HAN INTE ÄR SLAGEN PÅ FÖRHAND. BESEGRADE T.E.X. STOCHAMPIONATSVINNAREN BLENDED SCOTCH PÅ DANNERO 29 JUNI. V75-5 1 IVERS ÄR EN REN CHANSNING. STOET HAR KOMMIT TILLBAKA STARKT EFTER ETT AVELSARBETE ETT PAR SÄSONGER. HON SPURTVANN SENAST (1.19,5 SISTA 500), PLUSBETONAT! 8 LÄRKAN ÄR 20 BÄTTRE ÄN 7 ULVSÅS BRASSE JÄMFÖRT MED RÄTTVIK 3 AUGUSTI. BRA INNE OCH SNABB NOG! 7 ULVSÅS BRASSE ÄR ALLTID MED DÄR FRAMME. CHANS IGEN. 6 ARNBLESSEN EN TVÅA SOM BÄST I SVERIGE PÅ SEX FÖRSÖK. STÅR NU ENSAM PÅ SPRINGSPÅR OCH HAR VASS STARTKUSK. KUL I SPETS! 11 ULVSÅS ZICO KÖRS LITE DÅ OCH DÅ AV TORBJÖRN JANSSON. EN SEGER PÅ FYRA FÖRSÖK INOM V75 TILLSAMMANS. ETT BUD OM MAN STRECKAR PÅ. V75-6 8 MR CHICAGO ÅTERKOM PÅ TÄVLINGSBANAN PÅ BERGSÅKER OCH TROTS ATT HAN INTE HANN FRAM, SÅG HAN RIKTIGT BRA UT IGEN. TROTS SPÅR ÅTTA FÅR HAN GÄLLA SOM KLAR FAVORIT HÄR. 5 CALVADOS CRANE FICK EN TUNG RESA SENAST, MEN HÖLL BRA. LOPPET KAN HAN INVERKAT POSITIVT PÅ FORMEN. TÄNK PÅ ATT STALLKOMPISEN ACRITER VAR TOPPFIN SENAST VID V75-SEGER. BARFOTA RUNT OM PÅ LÖRDAG. TIDIG! 3 STORMYSKY STÅR BRA TILL OCH ÄR SNABB UT. LADDAS MED HELSTÄNGT. VINNER SNART OCH SKALL PASSAS! 6 CREDIT FAYLINE GÖR ALLTID SITT. V75-7 3 PINK ELEPHANT GICK I LEDNINGEN SENAST MEN FICK GE SIG MOT EN TOPPFIN VÄSTERBO HIGHFLYER ÖVER UPPLOPPET. KAN VARA FÖRBÄTTRAD MED TÄTARE STARTER OCH HAN ÄR YTTERLIGARE EN BRA CHANS FÖR KIHLSTRÖM/HULTMAN. SYSTEMFÖRSLAG (BOLAGSSPEL) V75-1: 1.3.4.6.10 (8.12) V75-2: 3.6 (7.12) V75-3: 3.4 (1.5) V75-4: 1.2.3.5.11 (4.8) V75-5: 1.2.3.6.7.8.11.12.13.14 (15.5) V75-6: 5.8 (3.6) V75-7: 3 PINK ELEPHANT (2.8) 2000 RADER / 10 PERS LYCKA TILL ! /SPALATO Senast redigerad av spalato den 2013-09-05 klockan 22:01. |
|
2013-09-05, 21:42 | #89 | |
Citat:
|
||
|