Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-05, 12:14   #61

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Min spik också, krävs rätt många annars. Hoppas den sjunker i %! 4-5 i kallblod, vilka har bäst vinstchans på förhand? Får inget grepp alls och helgardering blir för dyrt..
Jag skulle nog ranka kallblodsloppet enligt följande: 1-6-8-14-7. Var tidigt inne på att spika Ivers, men jag tycker den är för mkt streckad, kändes som en rolig chansspik i öppet lopp, men nästan favorit, nä blir gardering. Intressant kusk upp på Arnblessen.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 12:18   #62

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 3057
Standard

Citat:
Min spik också, krävs rätt många annars. Hoppas den sjunker i %! 4-5 i kallblod, vilka har bäst vinstchans på förhand? Får inget grepp alls och helgardering blir för dyrt..
Känns nästan konstigt att skriva det, men det som oroar mig med Bradley mer än spår 12 är kusken! Erik kör inte bra just nu, när vann han på V7 senast? Och bara någon enstaka vinst på V8 också nu på slutet. Kuskens självförtroende är också viktigt.
Stekis0757 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 13:24   #63

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 218
Standard

Citat:
V75-5: Ser riktigt knepigt ut på förhand.
Min ranking ser ut som så:

8 Lärkan
11 Ulvsås Zico
7 Ulvsås Brasse
2 Rigeljärven

Håller sig Ulvsås Zico på benen rensar den riktigt bra. Efter dessa tycker jag det är hur öppet som helst.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 13:29   #64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

V75-1
-----
Här kan det bli toköppning, och då kanske de med svåra spår kan komma in i matchen.
Men om digital darling får spets relativt enkelt och så vinner hon.

Dont wear pjs
Verkar inte ha någon form, hände inget när örjan vred på senast.

Braås palema.
En start i kroppen på fel distans
Lysande sprinter, kan öppna och får fin resa, passas.

Ou glide.
Nyttig men vinner ju aldrig.
Kanske vid stor gardering.

Digital darling.
Fast senast med krafter kvar från dåligt läge.
Nu åter igen kanonspår.
Spets och slut ?

Aloe vera.
Heroisk på Valla efter 07 öppning.
Fast med krafter kvar i ledarrygg.
Aldrig varit bättre, storskräll ?

True advantage.
Tappar från början.
Måste bli toköppning för att hon ska komma in i matchen.

Mousse.
Nej, det går inte.

Gisela ås.
Kan en del, men måste bli toköppning för att hon ska komma in i matchen från spår 8.

Canaka bf
Duger inte

Dileva Käll.
Bra i ny regi, chans trots spåret.

Recation.
Kanonform, men utelämnad till de andra.

Drillbit ås
Grym efter 08 öppning senast.
Chans med lite tur.

V75-2
-----
Twins fairytail har aldrig startat över långt men ser stark ut, spik.
Värst emot är nog krypton eye från ledningen.
Immer fri kan röra på sig, rysare med rätt resa.

V75-3
-----
Panne de moteur, spets och slut.
Monster drive värst emot.

V75-4
-----
Venkatesh sitter i spets eller dödens efter 500m.
Det spelar ingen roll vilket, spik.
Romeo lavec är samma typ av häst, stark och går till mål, första utmanare.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 16:48   #65

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Tycker tvärtom att när hultman startar sina hästar så är de alltid fint iordning. I synnerhet panne som gjort kanonlopp efter kanonlopp i år. Finns ju inte en chans att han startar på lördag om han inte är fräsch. Det är en världsstjärna vi snackar om
Då undrar jag om vi har sett samma lopp. Hans hästar håller ofta hög klass och är tidiga men ack så sköra efter att ha körts i hårda årgångslopp.
Nu har PDM varit riktigt fin i några lopp men startar ganska tätt emellan och det kan mkt väl sitta någonstans i kroppen på honom. Dessutom så har det varit en ganska lång formtopp. Hultman brukar ha korta intensiva formtoppar.

Vi spelar ju alla olika och travet vore väl jävligt tråkigt spelobjekt annars. Själv så har jag gått på för många nitar med karln (Jocose, Jaded, Fashing, Marre osv)
Enda som varit jämn under riktigt lång tid var Triton som hade grundträningen från Ludde och Roger Malmqvist av alla.

Senast redigerad av sigh den 2013-09-05 klockan 16:55.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:05   #66

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1533
Standard

Hämtat från http://travmasen.dinstudio.se/news_1.html

LULLUS NÄSTAGÅNGARE:

KING EXPRESS- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 4 2-utv som blev rygg led e 700, seg rygg 300 kv, sent loss, hann inte tömmas

O.U.GLIDE- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 5 hängande i tredjespår hela vägen, närmade sig si biten, fruktansvärt tapper

TRUE ADVANTAGE- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 5 3-utv, satt kvar, 2-utv 500 kv, fastnade med sparat, formintryck

RECATION- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 5 led, valde att släppa e 600, fick chansen si biten, störtdök, men hann inte utmana

MONSTER DRIVE- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 7 4-inv, loss 100 kv, spurtade piggt e sen lucka rapp slutstöt

ELEGANT – Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 8 rygg led, galopp 1 550 kv, sexa på innerspår sedan, vida spår över upploppet, stark upphämtning, 13,2 si 1 400

STORMYSKY- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 10 gjorde en positiv comeback som tvåa i mål i ny regi

KAKA A.T. – Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 10 6-inv, fram i andraspår varvet kvar, kom loss 150 kv, bra via 1.11 si 800
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:17   #67

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helgesson Visa inlägg
Hämtat från http://travmasen.dinstudio.se/news_1.html

LULLUS NÄSTAGÅNGARE:

KING EXPRESS- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 4 2-utv som blev rygg led e 700, seg rygg 300 kv, sent loss, hann inte tömmas

O.U.GLIDE- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 5 hängande i tredjespår hela vägen, närmade sig si biten, fruktansvärt tapper

TRUE ADVANTAGE- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 5 3-utv, satt kvar, 2-utv 500 kv, fastnade med sparat, formintryck

RECATION- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 5 led, valde att släppa e 600, fick chansen si biten, störtdök, men hann inte utmana

MONSTER DRIVE- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 7 4-inv, loss 100 kv, spurtade piggt e sen lucka rapp slutstöt

ELEGANT – Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 8 rygg led, galopp 1 550 kv, sexa på innerspår sedan, vida spår över upploppet, stark upphämtning, 13,2 si 1 400

STORMYSKY- Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 10 gjorde en positiv comeback som tvåa i mål i ny regi

KAKA A.T. – Startar 2013-09-07 på Bollnäs lopp 10 6-inv, fram i andraspår varvet kvar, kom loss 150 kv, bra via 1.11 si 800

Det där betyder inte så mycket nu.
Man måste sätta in det i sitt sammanhang;
- Vilka möter den nu, bättre eller sämre än senast ?
- Har den bra startspår ?
- Bra Kusk ?
- osv.

Har också ett gäng nästagångare, som påminnelse om bra prestationer, inte som lir.
Gammal 2013-09-05, 17:31   #68

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
- Bra Kusk ?
- osv.

Har också ett gäng nästagångare, som påminnelse om bra prestationer, inte som lir.
Är väl ett ämne för diskussion anser jag.
Vet inte vem som missförstår ämnet?
Du eller jag?
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:37   #69

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helgesson Visa inlägg
Är väl ett ämne för diskussion anser jag.
Vet inte vem som missförstår ämnet?
Du eller jag?
Håller inte med.
Det visar hur hästen gick senast, och det är information vi vill ha.
Men det utgör bara en del av det beslutsunderlag jag använder för att bestämma mig om hästen ska streckas, spelas osv.
Det är absolut ingen indikation på spelvärde.
Gammal 2013-09-05, 17:49   #70

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
DET! Heter det...herregud jag känner till dyslexi, men hur kan det drabba den delen av hjärnan som styr ett specifikt litet ord...

Nog om det. Mycket snack om att PDM ska vinna fram och baklänges. Och visst, han har höjt sig mer än ett snäpp sedan den oväntade torsken på Umåker i våras, och visst har han bra läge och chansen/risken är stor att han får det här relativt billiga loppet till skänks. MEN så blir han sannolikt en av omgångens allra största. Den enda värdiga motståndaren är väl egentligen Monster Drive som var bra redan hos Åke och har höjt sig ytterligare i Reijos träning med jänk och allt. Spelvärde pojkar...finns flera på pappret lätta avdelningar som man kan gå kort i och få råd med en dubbling (en vanlig omgång hade jag kanske förordat spik på Monstret, men vid jackpottomgång finns det allt värde i dubblingen också).
Stekel , tagga ner ,annars får du en propp
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:50   #71

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
- Bra Kusk ?
- osv.

Men är man insatt i V75 cirkusen så vet msn :

- Vilka hästen möter nu...

- Om motståndet är bättre eller sämre än senast

- Vad hästen har för start spår

- Vad den har för kusk

- osv... eller?
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:53   #72

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ASteffEA Visa inlägg
Men är man insatt i V75 cirkusen så vet msn :

- Vilka hästen möter nu...

- Om motståndet är bättre eller sämre än senast

- Vad hästen har för start spår

- Vad den har för kusk

- osv... eller?
Javisst.
Det jag säger är att en nästagångare inte ska jämställas med att den ska spelas i nästa start.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:57   #73

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Håller med Putte helt. Nästagångare måste alltid bedömmas efter det motstånd den möter i nästa start.... den kan ju i vissa lägen vara helt chanslös i nästa start om motståndet är för tufft.... och man ska ju beakta att det kan finnas flera nästagångare i samma lopp och då sätts travkunnighet på prov......
Gammal 2013-09-05, 18:04   #74

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1177
Standard

Tycker bara att sånt säger väl sig självt, helt outtalat. Kanske inte för putte o laxen
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 18:14   #75

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ASteffEA Visa inlägg
Tycker bara att sånt säger väl sig självt, helt outtalat. Kanske inte för putte o laxen
jo för mig är det helt självklart. Men inte för alla. Vissa ser en häst som sitter fast och ser bra ut eller är väldigt bra som tvåa fr dödens och sen spelar de utan att tänka i nästa lopp oavsett motstånd... hur vanligt och hur huvudlöst som helst.

td