Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-03, 21:39   #46

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Du har helt missuppfattat poängen i mitt inlägg.
När du lämnar in tidigt och inte vet hur strecken eller insatsprocenten ser ut så har du ingen aning om din s.k. följehäst i dina ögon blir över- eller undervärderad.
Den som däremot väntar med att lämna in kan istället ranka ner de hästar som spelarkollektivet överskattat samt ranka upp de som i ens egna ögon är för lite betrodda. Den infon och det valet saknar du som lämnar in tidigt. För min del får folk lämna in hur tidigt de vill men att påstå att man har en fördel av det är lögn.
Det är ingen idé att du försöker. Har gett upp det där på detta forum för länge sen. Finns inget intresse i travdelen att hålla sig ens till de mest grundläggande i spelteori. Finns några få undantag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1), Migge (+1), Stekel (+1)

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-09-03 klockan 22:01.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 22:26   #47

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Dt var nog lite fel ordval från min sida ang. "urladdning". Dt jag menar egentligen, är att efter ett sånt storlopp, möter man i princip inget nu. Dt var så jag tänkte. Men som sagt, jag garderar ekipaget trots allt. Små fält ska garderas. Daniel forcerar nog fram 5 Oracle till spets, men Panne visade också startsnabbhet från spår sju på Valla. Vågar någon trotsa Örjan? Daniel brukar inte lägga fingrarna emellan,,,,vi får se . mer info fre-lör
Tror knappt nån häst i världen tar en längd på panne när den laddas i synnerhet inte oracle som absolut inte är nån blixt från start. visst har du rätt i att daniel är en offensiv snubbe. Men han är ganska bra på att värdera när han har nåt att köra med. Det är inte bara du och jag som sett panne dominera i start efter start, det har de andra kuskarna också gjort. Därför blir det ingen tokkörning på lördag
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 22:30   #48

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Tänk på att Hultmans hästar alltid har varit väldigt ojämna pga fräschörproblem.
Tycker tvärtom att när hultman startar sina hästar så är de alltid fint iordning. I synnerhet panne som gjort kanonlopp efter kanonlopp i år. Finns ju inte en chans att han startar på lördag om han inte är fräsch. Det är en världsstjärna vi snackar om
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-04, 10:16   #49

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Scouby kanske får för sig att sätta världsrekord i guld och kör exakt så länge lampan lyser för att om möjligt köra sönder pannan och bädda för Oracle el Haraldinho. Inte alls otänkbart. Men tveksamt om det räcker. Känns som pannan fram och baklänges.

Ser inget fel alls i att göra ett tidigt system. Garanterat alla här inne har torskat pengar på att man ändrat sig efter skoinfo,värmningar andras tankar mm mm. Urstarkt Spalato som dasen skulle ha sagt. Dock kan man ju vänta med att lämna in det för att invänta strykningar. Oftast blir det fler system närmare inlämning om man gör ett tidigt.
V75fahlle (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-04, 11:53   #50

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 430

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Scouby kanske får för sig att sätta världsrekord i guld och kör exakt så länge lampan lyser för att om möjligt köra sönder pannan och bädda för Oracle el Haraldinho. Inte alls otänkbart. Men tveksamt om det räcker. Känns som pannan fram och baklänges.

Ser inget fel alls i att göra ett tidigt system. Garanterat alla här inne har torskat pengar på att man ändrat sig efter skoinfo,värmningar andras tankar mm mm. Urstarkt Spalato som dasen skulle ha sagt. Dock kan man ju vänta med att lämna in det för att invänta strykningar. Oftast blir det fler system närmare inlämning om man gör ett tidigt.
Varför skulle Scouby få för sig att sätta världsrekord? skiter nog han i.. Det är väl Uffe som får för sig det isf, åh det tror inte jag han får när hästen inte startat på ett tag!
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-04, 12:51   #51

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 218
Standard

V75-6: Ryktas om barfota runt om för första gången på 5 Calvados Crane.
Spännande att se om det gör någon skillnad. 6 segrar på 11 starter i fjol.
Varit gaffelbandsskadad och ej visat samma form i år. Ruskigt snabb ut. Spännande motbud på 8 Mr Chicago.

Senast redigerad av oHYRA den 2013-09-04 klockan 21:18.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-04, 15:06   #52

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Du har helt missuppfattat poängen i mitt inlägg.
När du lämnar in tidigt och inte vet hur strecken eller insatsprocenten ser ut så har du ingen aning om din s.k. följehäst i dina ögon blir över- eller undervärderad.
Den som däremot väntar med att lämna in kan istället ranka ner de hästar som spelarkollektivet överskattat samt ranka upp de som i ens egna ögon är för lite betrodda. Den infon och det valet saknar du som lämnar in tidigt. För min del får folk lämna in hur tidigt de vill men att påstå att man har en fördel av det är lögn.
En titt på rankingen före eller efter spelar ingen roll för mig om jag redan bestämt mig. Varför vänta? Man ska smida medan järnet är varmt, heter dt ju.
På så sätt blir dt ju en fördel, vill jag påstå.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-04, 22:05   #53

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

DET! Heter det...herregud jag känner till dyslexi, men hur kan det drabba den delen av hjärnan som styr ett specifikt litet ord...

Nog om det. Mycket snack om att PDM ska vinna fram och baklänges. Och visst, han har höjt sig mer än ett snäpp sedan den oväntade torsken på Umåker i våras, och visst har han bra läge och chansen/risken är stor att han får det här relativt billiga loppet till skänks. MEN så blir han sannolikt en av omgångens allra största. Den enda värdiga motståndaren är väl egentligen Monster Drive som var bra redan hos Åke och har höjt sig ytterligare i Reijos träning med jänk och allt. Spelvärde pojkar...finns flera på pappret lätta avdelningar som man kan gå kort i och få råd med en dubbling (en vanlig omgång hade jag kanske förordat spik på Monstret, men vid jackpottomgång finns det allt värde i dubblingen också).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
heddari (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-04, 23:28   #54

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1177
Standard

Jag tar ställning och spikar Monsterdrive, ställer halva sharps schack matt.
Spelar antagligen bort mig själv från fina pengar. Hänt förut
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-04, 23:31   #55

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Tidiga tankar...

1/ Tror Digital Darling har bra chans att vinna detta. Spets och slut, för visst svarar inte Örjan när Melander tokladdar?

2/ Twin’s Fairytail fullständigt överlägsen dessa hästar! Bara galopp emot...

3/ Panne de Moteur visar tokform och vinner detta 9 av 10 gånger. För bra chans för att gardera!

4/ Venkatesh ska ju vara något utöver det vanliga. Tycker det ser lite tunt ut bland motståndarna?!

5/ Hatar kallblodslopp!!! Är väl bara att måla på, men 15 hästars lopp kan man ju inte direkt helgardera...

6/ Credit Fayline borde ha bra chans från spets, men för många start katapulter invändigt!? Mr Chicago är väl en blivande stjärna och kommer han bara till från spåret, så borde han vinna då övriga kör för hårt i början.

7/ Öppet lopp. Kan vara så att Ulm Karsk rinner undan, men tycker han brukar tappa farten in mot mållinjen varje gång. Vidöppet bakom som sagt!

Sammanfattningsvis är det 4st starka favoriter och 2st vidöppna lopp. Stor risk för lågutdelning och får överväga att spela flerkupongssystem för att få bättre betalt!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 06:54   #56

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Twins har aldrig startat på lång distans och i det här loppet finns det flera roliga emot som jag tror kommer bli helt bortglömda! Och om man är ute efter dom riktigt stora pengarna ska pdm givetvis garderas, alla har en dålig dag nån gång och monsterdrive kan vinna med rätt lopp, 10%? Kallblodsloppet tycker jag det luktar skräll om lång väg..
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 09:18   #57

drakens avatar

Standard

Huruvida man skall börja tidigt i veckan eller vänta in alla streck för att leta spelvärden så är motståndet om jag inte sett fel ungefär detsamma på Måndagen som det kommer att bli på Lördagen så tant Agdas telefonnummer rader och Harry Boys streck har inte så stor inverkan på vinstchansen.

Håller med att om man lägger till vinnarspel och streck så kan man hitta spelvärden som man har bommat tidigare i veckan. En 10 %are som spelas ner till 4 ggr ute på banan ser nog inte alltför chanslös ut.

Sådana missar man ibland på ett tidigt system. Liksom skoinfo,kuskbyte,jänkarvagn bla bla. Men oftast lämnar man in ett mer "påläst" system närmare start också.

V75 lopp är dock i regel ganska jämna och många kända hästar som alla känner till så det är mycket tillfälligheter som avgör och de kan man ju försöka analysera fram om man vill.

Skiljer inte mycket på ett tidigt och ett sent system..,m
Gammal 2013-09-05, 10:52   #58

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Kan inte i min värld förstå hur Bradley ska förlora.....självklar spik på mina system...robbans nya stjärna efter operation(sedan ett tag) Blir det inte favorit så svimmar jag... ulm karsk ..... nej nej dessa hästar jämför jag inte ens speciellt på denna distans... erik tar dödens tidigt och sen fullständig kontroll.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 11:24   #59

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Kan inte i min värld förstå hur Bradley ska förlora.....självklar spik på mina system...robbans nya stjärna efter operation(sedan ett tag) Blir det inte favorit så svimmar jag... ulm karsk ..... nej nej dessa hästar jämför jag inte ens speciellt på denna distans... erik tar dödens tidigt och sen fullständig kontroll.
Min spik också, krävs rätt många annars. Hoppas den sjunker i %! 4-5 i kallblod, vilka har bäst vinstchans på förhand? Får inget grepp alls och helgardering blir för dyrt..
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 11:58   #60

drakens avatar

Standard

Många kommer bygga sina system på Twins Farytail,Venkatesh och PdM ,så ryker de blir det väldigt mycket pengar på en annars kanske inte så svår rad. Får väl hoppas att åtminstone en av de bränner.
Bradley kommer troligen vara förstahäst hos TT och/eller SS. Ser den också som given förstahäst.
Calvados Crane känns lite intressant
Lärkan lär sitta bra till ganska fort i kallblodsloppet.
Venkatesh kan vara en möjlig klassklättrare men händer rätt ofta att Örjan bränner med favoriter på V75.
Svara

td