|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-09-03, 18:15 | #31 | |
Citat:
|
||
2013-09-03, 19:37 | #32 |
Tjat och tjat jag tror väl snarare att det är så att folk försöker hjälpa dig. Du skriver att du chansspikar DD och ser att du har ett lås i femte. Tänk om en utav dina hästar i femte blir struken, hade det inte varit bättre då att lämna in sent med DD garderad och spik i femte? Vad som helst kan ju hända fram tills lördag.
|
|
2013-09-03, 19:47 | #33 | |
Citat:
|
||
2013-09-03, 19:57 | #34 |
Försöker folk hjälpa Nybrink & Co också, när han delar ut dåliga tips? Men när han vinner är han kung? Nä du Nybrink, du gör det enda sanna....nämligen kör ditt eget race.....han försöker ju också hjälpa till, men Ni nonchalerar honom också,,,,,,,,,precis som med mig,,,,,och jag lägger endast ut ett "skräp" (???)system (får vi ju se hur många rätt dt blir, utan att försöka lura nån; (ett ärligt system med ärliga tankar)som också bortses ????,,,,,skrattar bäst skrattar sist,,,,,,men jag har fler system på lager tills lördag (dom behåller jag för mig själv, sorry)( yeah sure ...som om dt skulle va intressant??? (har faktiskt dragit in en hel del,,,,,(jätteintressant!!!) .... precis som vår käre Ralf V.... Ralf Wadmos (felstav?) när lägger ut sitt system på TV,där han säger sig ha sju rätt, EFTER v75:an är klar,,,,,,först lägger han ju ut ett system som alllmänheten kan se,,,,,men sitt eget privata lägger han inte ut förrän efteråt, då han t o m berättar han sitter med sjuan,,,,hur oempatiskt är dt då? Rygga Ni som ryggar,,,,,Ni andra kan låta bli!!!
Senast redigerad av spalato den 2013-09-03 klockan 20:04. |
|
2013-09-03, 20:08 | #35 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
|
|
2013-09-03, 20:09 | #36 | |
Citat:
Lycka till nu lämnar jag den här "diskussionen" |
||
2013-09-03, 20:15 | #37 |
Vad försöker jag då säga med mitt system? Jo, ta dt för vad dt är . Inget annat. Jag vet, jag vet, detta är ett forum , där vi byter idéer och mkt annat med analyser. Full respekt! Här finns många kunniga härinne. Absolut! Jag vet också var jag ska titta , tack! Men när nån säger sig försöka "hjälpa" mig, genom att säga att mr Chicago uteblivit på systemet. Jo tack ; jag vet dt redan,,,,,skit i dt. Tror du inte jag visste detta innan jag skrev på forumet? Låter som jag är bitter, men dt är jag inte. Jag vill också rädda Er, från att vinna 423kr (sju rätt på Jägersro förra veckan). Blev Ni rika? Nä, just dt.
|
|
2013-09-03, 20:17 | #38 |
Panne de moteur var ute i ett liknande lopp i halmstad i somras då var det caballion och opitergium emot båda dessa hästar körde rätt hårt emot honom i dödens och sen kom monster drive och avgjorde på ett par steg då hade han också bakspår..
Denna gången är det New Line och Scouby Djob 2 st urstarka hästar som antagligen kommer styra fram till dödens nån av dom och göra grovjobbet Monster Drive känns som ett bra garderingstips tycker jag. Lirade honom sist i Halmstad och då blev man inte besviken |
|
2013-09-03, 20:21 | #39 | |
Citat:
|
||
2013-09-03, 20:24 | #40 |
Det folk här inne på Rekat och Kla... Förlåt, travforumet, tycks missa är att den tyngsta faktorn till att inte lämna in tidigt är att varken strecken eller insatsprocenten har satt sig. Dessa är A&O. Det spelar liksom ingen roll vilken känsla man har, vilken info man sitter på eller om man ens får facit på hästarnas vinstchanser i samtliga lopp såvida man inte vet vad man ska jämföra detta emot.
Det är samma sak som att spela på ett fotbollslag man värderar till 50% utan att veta om man får 1,80 eller 2,20. Det klokaste som har skrivits i den här tråden. D.v.s. att ta hänsyn till strecken INNAN man tar ställning. |
|
2013-09-03, 20:33 | #41 | |
Citat:
Senast redigerad av spalato den 2013-09-03 klockan 20:34. |
||
2013-09-03, 20:34 | #42 |
har svårt att se TWINS FAIRYTAIL i AVD2 o VENKATESH i AVD4 torska.
|
|
2013-09-03, 20:44 | #43 |
Vid en eventuell storvinst ska snacket helst låta så här typ; Oj vann min häst? Jag trodde den skulle vara favoritspelad ; men i själva verket vara den en storoddsare,,,,,Lira egna tankar och låt inget distrahera Er.......Överraska Er själva genom att inte titta på streck listan och procenten. Skit i procenten! Ta med hästar som är bortglömda bland överdjuren !!! Vi har sett både Bjrön och Örjan vinna till stora odds med icke-betrodda hästar (inte ofta men ändå) bara som ett exempel.......nåja Lycka till med liret
|
|
2013-09-03, 21:05 | #44 | |
Citat:
När du lämnar in tidigt och inte vet hur strecken eller insatsprocenten ser ut så har du ingen aning om din s.k. följehäst i dina ögon blir över- eller undervärderad. Den som däremot väntar med att lämna in kan istället ranka ner de hästar som spelarkollektivet överskattat samt ranka upp de som i ens egna ögon är för lite betrodda. Den infon och det valet saknar du som lämnar in tidigt. För min del får folk lämna in hur tidigt de vill men att påstå att man har en fördel av det är lögn. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
||
|