Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-03, 18:15   #31

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Inom spelet finns inga regler. Har slutat lyssna på "folks" negativa" yttringar. Skriver tidigt eget system utan att bli påverkad av allt inom media. Jag har tillräckligt med pengar och kommer att skriva andra bolag ju närmare veckan kommer. Just då hade jag inte tillräckligt på mig....har inte travpengar på mig när jag jobbar,,,,vi vill ju inte förlora dom,,,,,,,satte 140000 i februari,,,,lugnt för min del ,,,dont worry,,,As usual , som jag gjort i över femton år .....ta dt inte negativt. men jag kör min egen stil.....bryr mig inte om min tidiga lapp har två eller tre rätt,,,,vem vet dt kan t o m bli en sjua!!
Hade varit bra om nån härinne spikade Mr Chicago,,,så får vi väl ett slut på detta tjat.....
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 19:37   #32

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Hade varit bra om nån härinne spikade Mr Chicago,,,så får vi väl ett slut på detta tjat.....
Tjat och tjat jag tror väl snarare att det är så att folk försöker hjälpa dig. Du skriver att du chansspikar DD och ser att du har ett lås i femte. Tänk om en utav dina hästar i femte blir struken, hade det inte varit bättre då att lämna in sent med DD garderad och spik i femte? Vad som helst kan ju hända fram tills lördag.
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 19:47   #33

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Tjat och tjat jag tror väl snarare att det är så att folk försöker hjälpa dig. Du skriver att du chansspikar DD och ser att du har ett lås i femte. Tänk om en utav dina hästar i femte blir struken, hade det inte varit bättre då att lämna in sent med DD garderad och spik i femte? Vad som helst kan ju hända fram tills lördag.
Dt är svårt nog att hjälpa sig själv...no hard feelings.......it is what it is now,,,turordning gäller då.....jag hinner ju skriva om systemet med åttan som spik,,,kostar då endast 27kr,,,,,men vet du vad? Not interested,,,lagt kort ligger !!!
Gammal 2013-09-03, 19:57   #34

Standard

Försöker folk hjälpa Nybrink & Co också, när han delar ut dåliga tips? Men när han vinner är han kung? Nä du Nybrink, du gör det enda sanna....nämligen kör ditt eget race.....han försöker ju också hjälpa till, men Ni nonchalerar honom också,,,,,,,,,precis som med mig,,,,,och jag lägger endast ut ett "skräp" (???)system (får vi ju se hur många rätt dt blir, utan att försöka lura nån; (ett ärligt system med ärliga tankar)som också bortses ????,,,,,skrattar bäst skrattar sist,,,,,,men jag har fler system på lager tills lördag (dom behåller jag för mig själv, sorry)( yeah sure ...som om dt skulle va intressant??? (har faktiskt dragit in en hel del,,,,,(jätteintressant!!!) .... precis som vår käre Ralf V.... Ralf Wadmos (felstav?) när lägger ut sitt system på TV,där han säger sig ha sju rätt, EFTER v75:an är klar,,,,,,först lägger han ju ut ett system som alllmänheten kan se,,,,,men sitt eget privata lägger han inte ut förrän efteråt, då han t o m berättar han sitter med sjuan,,,,hur oempatiskt är dt då? Rygga Ni som ryggar,,,,,Ni andra kan låta bli!!!

Senast redigerad av spalato den 2013-09-03 klockan 20:04.
Gammal 2013-09-03, 20:08   #35
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Försöker folk hjälpa Nybrink & Co också, när han delar ut dåliga tips? Men när han vinner är han kung? Nä du Nybrink, du gör det enda sanna....nämligen kör ditt eget race.....han försöker ju också hjälpa till, men Ni nonchalerar honom också,,,,,,,,,precis som med mig,,,,,och jag lägger endast ut ett "skräp" (???)system (får vi ju se hur många rätt dt blir, utan att försöka lura nån; (ett ärligt system med ärliga tankar)som också bortses ????,,,,,skrattar bäst skrattar sist,,,,,,men jag har fler system på lager tills lördag (dom behåller jag för mig själv, sorry)( yeah sure ...som om dt skulle va intressant??? (har faktiskt dragit in en hel del,,,,,(jätteintressant!!!) .... precis som vår käre Ralf V.... Ralf Wadmos (felstav?) när lägger ut sitt system på TV,där han säger sig ha sju rätt, EFTER v75:an är klar,,,,,,först lägger han ju ut ett system som alllmänheten kan se,,,,,men sitt eget privata lägger han inte ut förrän efteråt, då han t o m berättar han sitter med sjuan,,,,hur oempatiskt är dt då? Rygga Ni som ryggar,,,,,Ni andra kan låta bli!!!
Rena grekiskan, blir nog bra sörru, lycka till.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 20:09   #36

Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Lägg ner offermentaliteten. Skriver du på ett forum så måste du väl räkna med att få feedback på det du skriver, varför skriver du annars här? För att folk bara ska avguda dig den dagen du sätter något men resten utav tiden förväntar du dig att dom ska håll tyst. Du är såklart välkommen att köra ditt egna race utan att ta hänsyn till "experter", det gör jag men att lämna in ett system så tidigt i veckan är helt enkelt bara oseriöst.

Lycka till nu lämnar jag den här "diskussionen"
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 20:15   #37

Standard

Vad försöker jag då säga med mitt system? Jo, ta dt för vad dt är . Inget annat. Jag vet, jag vet, detta är ett forum , där vi byter idéer och mkt annat med analyser. Full respekt! Här finns många kunniga härinne. Absolut! Jag vet också var jag ska titta , tack! Men när nån säger sig försöka "hjälpa" mig, genom att säga att mr Chicago uteblivit på systemet. Jo tack ; jag vet dt redan,,,,,skit i dt. Tror du inte jag visste detta innan jag skrev på forumet? Låter som jag är bitter, men dt är jag inte. Jag vill också rädda Er, från att vinna 423kr (sju rätt på Jägersro förra veckan). Blev Ni rika? Nä, just dt.
Gammal 2013-09-03, 20:17   #38

Sharp$: 373
Standard

Panne de moteur var ute i ett liknande lopp i halmstad i somras då var det caballion och opitergium emot båda dessa hästar körde rätt hårt emot honom i dödens och sen kom monster drive och avgjorde på ett par steg då hade han också bakspår..

Denna gången är det New Line och Scouby Djob 2 st urstarka hästar som antagligen kommer styra fram till dödens nån av dom och göra grovjobbet Monster Drive känns som ett bra garderingstips tycker jag. Lirade honom sist i Halmstad och då blev man inte besviken
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 20:21   #39

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Lägg ner offermentaliteten. Skriver du på ett forum så måste du väl räkna med att få feedback på det du skriver, varför skriver du annars här? För att folk bara ska avguda dig den dagen du sätter något men resten utav tiden förväntar du dig att dom ska håll tyst. Du är såklart välkommen att köra ditt egna race utan att ta hänsyn till "experter", det gör jag men att lämna in ett system så tidigt i veckan är helt enkelt bara oseriöst.

Lycka till nu lämnar jag den här "diskussionen"
Dt är du som tycker dt är oseriöst att lämna tidigt. Jag tycker tvärtom! Jag lämnar in ett senare också. Jag har råd med detta. Varför skulle jag inte få göra dt? Prova nån gång du oxå , dt kanske för tur med sig d v s att spela spontant. Ju mer man tänker desto värre kan dt bli. Jag spelar inget offer. Lägg ner sånt snack. Blir faktiskt riktigt pissed-off på sånt tugg. Helt ärligt.
Gammal 2013-09-03, 20:24   #40

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 799
Standard

Det folk här inne på Rekat och Kla... Förlåt, travforumet, tycks missa är att den tyngsta faktorn till att inte lämna in tidigt är att varken strecken eller insatsprocenten har satt sig. Dessa är A&O. Det spelar liksom ingen roll vilken känsla man har, vilken info man sitter på eller om man ens får facit på hästarnas vinstchanser i samtliga lopp såvida man inte vet vad man ska jämföra detta emot.
Det är samma sak som att spela på ett fotbollslag man värderar till 50% utan att veta om man får 1,80 eller 2,20.

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Beroende på hur strecken ser ut kan Credit Fayline vara en spik. Men Chicago kommer hävda sig bra i guld i framtiden. Lär väl bli rätt stor favvis och chansen är väl rätt stor att den krossar allt från dödens ändå.
Det klokaste som har skrivits i den här tråden. D.v.s. att ta hänsyn till strecken INNAN man tar ställning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), NicklasJ (+10)
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 20:33   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Det folk här inne på Rekat och Kla... Förlåt, travforumet, tycks missa är att den tyngsta faktorn till att inte lämna in tidigt är att varken strecken eller insatsprocenten har satt sig. Dessa är A&O. Det spelar liksom ingen roll vilken känsla man har, vilken info man sitter på eller om man ens får facit på hästarnas vinstchanser i samtliga lopp såvida man inte vet vad man ska jämföra detta emot.
Det är samma sak som att spela på ett fotbollslag man värderar till 50% utan att veta om man får 1,80 eller 2,20.

Det klokaste som har skrivits i den här tråden. D.v.s. att ta hänsyn till strecken INNAN man tar ställning.
Oj, jag tycker du är helt fel ute, om du ska vinna dom stora pengarna. Dt är just detta man INTE ska göra d v s stirra sig blind på strecklistan/streckprocenten. Då kan man aldrig lyckas få med lågprocentare....t o m som potentiella spikar. Har man t ex en följe-häst, som inte vunnit på ett tag, fortsätt att jaga den, speciellt efter att den har torskat ett par ggr,,,,,,spika f-nskapet när folk minst anar... . Till slut blir den lågt rankad, och tänket kan hjälpa dig närmare sju rätt och dom stora pengarna. Trägen vinner m a o

Senast redigerad av spalato den 2013-09-03 klockan 20:34.
Gammal 2013-09-03, 20:34   #42

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1236
Standard

har svårt att se TWINS FAIRYTAIL i AVD2 o VENKATESH i AVD4 torska.
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 20:44   #43

Standard

Vid en eventuell storvinst ska snacket helst låta så här typ; Oj vann min häst? Jag trodde den skulle vara favoritspelad ; men i själva verket vara den en storoddsare,,,,,Lira egna tankar och låt inget distrahera Er.......Överraska Er själva genom att inte titta på streck listan och procenten. Skit i procenten! Ta med hästar som är bortglömda bland överdjuren !!! Vi har sett både Bjrön och Örjan vinna till stora odds med icke-betrodda hästar (inte ofta men ändå) bara som ett exempel.......nåja Lycka till med liret
Gammal 2013-09-03, 21:05   #44

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Oj, jag tycker du är helt fel ute, om du ska vinna dom stora pengarna. Dt är just detta man INTE ska göra d v s stirra sig blind på strecklistan/streckprocenten. Då kan man aldrig lyckas få med lågprocentare....t o m som potentiella spikar. Har man t ex en följe-häst, som inte vunnit på ett tag, fortsätt att jaga den, speciellt efter att den har torskat ett par ggr,,,,,,spika f-nskapet när folk minst anar... . Till slut blir den lågt rankad, och tänket kan hjälpa dig närmare sju rätt och dom stora pengarna. Trägen vinner m a o
Du har helt missuppfattat poängen i mitt inlägg.
När du lämnar in tidigt och inte vet hur strecken eller insatsprocenten ser ut så har du ingen aning om din s.k. följehäst i dina ögon blir över- eller undervärderad.
Den som däremot väntar med att lämna in kan istället ranka ner de hästar som spelarkollektivet överskattat samt ranka upp de som i ens egna ögon är för lite betrodda. Den infon och det valet saknar du som lämnar in tidigt. För min del får folk lämna in hur tidigt de vill men att påstå att man har en fördel av det är lögn.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-03, 21:10   #45

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 585
Standard

Kan Melander/Lundström "offra" ngn av sina hästar för att trycka upp tempot om Panne D M sitter i spets?

Vad ska annars hända i loppet är väl ingen som tror dom ska slå Panne från dödens om nu denna sitter i spets
Pinokkler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td