Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-31, 13:16   #76

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
dagens bästa spelvärde: att 1 förlorar tredje och att 3 vinner sjätte. Tokstollarna på ss och tt gard sjätte ....bara tacka och ta emot och 1 ska jobbas bort i tredje alla spikar den....
Nu blev det lite tokigt i resonemanget va?
När kollade du strecklistan?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 13:22   #77

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Första är en dansk uppgörelse då Kaka At har för dåligt spår. Endast 5,6 heltäcker loppet. Resten göra sig inget besvär men bra för sreckgödslingen.
Andra tror jag att Shiraz vinner som han vill. Från dödens om så skulle krävas.
Dasen!
Hur kan spelvärdet bli bättre för att en jättelampa vinner istället för en andrahandare.
Håller med om första, men i andra lät inte Båth supernöjd direkt.

Var tydligen helt slut efter senaste loppet, varit väldigt svårt att se vart den står efter det loppet. Långa resor och absolut INGEN ledning som han sa, inte en chans att den kommer dit sa han.

Men du har nog rätt i att det blir dödens iaf
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 13:23   #78

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nu blev det lite tokigt i resonemanget va?
När kollade du strecklistan?
TT och SS styr allt så inget tokigt alls.... i slutändan har jag 100% rätt analys av detta.Får man bort TT och SS ärvägen öppen för bra utdelning... är de med blir det kraftigt underbetalt...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 13:23   #79

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Lär inte vara alltför många som följer deras tips. Knappt märkbart på strecken. Raffes gäng spikade alla 3 an i 6e och sa att det var omgångens i särklass bästa spik. Den enda vassa. Tror det har betydligt större inverkan. Spelvärdet ligger ju i precis det omvända. Att spika 1an och gardera 3an.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 13:25   #80

Standard

Citat:
TT och SS styr allt så inget tokigt alls.... i slutändan har jag 100% rätt analys av detta.Får man bort TT och SS ärvägen öppen för bra utdelning... är de med blir det kraftigt underbetalt...
Håller med, det såg vi väl den omgången när SS satte ALLA sina skrällar (dock V64), ett par av dom var sjukt fina rensare men raden gav 5-10K eller vad var det, hade det inte varit för SS så är jag säker på att den raden hade varit uppe i 3-4 x vad den gav.
Gammal 2013-08-31, 13:29   #81

Helges avatar

Standard

Citat:
Din "rensare" omgångens största favorit just nu med No Deal. Finnen endast 34%

Du menar det kommer bli tvärtom då innan spelstopp? Annars fattar jag nada av ditt tänk här, oavsett SS eller TT tips. Strecklistan ser ut som den gör.
Gammal 2013-08-31, 13:30   #82

drakens avatar

Standard

jag ger mig. Såklart ligger det högsta spelvärdet i att spika omgångens i särklass största favorit som alla spikar inklusive Harry Boy. Ber om ursäkt att jag tänkte fel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10), laxdasen (+10)
Gammal 2013-08-31, 13:35   #83

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Din "rensare" omgångens största favorit just nu med No Deal. Finnen endast 34%

Du menar det kommer bli tvärtom då innan spelstopp? Annars fattar jag nada av ditt tänk här, oavsett SS eller TT tips. Strecklistan ser ut som den gör.
Den rensar inget... men pga att de dublar så blir deras system så mkt sämre... det är det enda jag menar..... läste du inte matematik i skolan?? tar man två blir det dubbelt så dyrt... då får man banta i andra lopp..... men gillar dig ändå.... du kanske är mer för humaniora
Gammal 2013-08-31, 13:37   #84

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
jag ger mig. Såklart ligger det högsta spelvärdet i att spika omgångens i särklass största favorit som alla spikar inklusive Harry Boy. Ber om ursäkt att jag tänkte fel.
Så när du tänker spelvärde räknar du aldrig in chansen som hästen har att vinna utan bara hur alla andra spelar eller hur en harry boy ser ut?

72% är väl ändå 28% som försvinner och ser man den som given vinnare så måste väl ett "bort plock" på 28% helt gratis vara mer än ok, behöver inte vara svårare än man gör det.

Spelvärdet i streckspelet ligger väl ändå i det totala hur raden ser ut efter 7 körda lopp?

Spelar mindre roll om man spikar 1-2 mest streckade i omgången om man ändå lyckas hitta 3-4 vinnare under 10% eller liknande så har man ju gjort det så lätt som möjligt för sig.

Allt beror ju på hur systemet i sin helhet ser ut, spikar man tex dessa 2 så kanske man låter bli att ens ha med någon av dom 1-3 mest streckade i övriga lopp.

Roligt med folk som inte kan snacka upp en omgång utan ska lägga sig på rygg och säga : jag ger mig som någon barnunge om man anser att någon tycker annorlunda.

Senast redigerad av sandro den 2013-08-31 klockan 13:38.
Gammal 2013-08-31, 13:38   #85

Helges avatar

Standard

Citat:
Den rensar inget... men pga att de dublar så blir deras system så mkt sämre... det är det enda jag menar..... läste du inte matematik i skolan?? tar man två blir det dubbelt så dyrt... då får man banta i andra lopp..... men gillar dig ändå.... du kanske är mer för humaniora
Gillar dig med men du skriver mycket konstiga inlägg - ibland.

Jag spelar mot strecklistan/ALLA andra spelare och inte TT eller SS system, dom är inte viktiga på V75 spelet alls.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Gammal 2013-08-31, 13:48   #86

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Gillar dig med men du skriver mycket konstiga inlägg - ibland.

Jag spelar mot strecklistan/ALLA andra spelare och inte TT eller SS system, dom är inte viktiga på V75 spelet alls.

klart de styr massor.... mkt mer än många fattar....men ingen kommer kunna bevisa om du eller jag har rätt så vi lämnar det.
Gammal 2013-08-31, 13:50   #87

Helges avatar

Standard

Citat:
klart de styr massor.... mkt mer än många fattar....men ingen kommer kunna bevisa om du eller jag har rätt så vi lämnar det.
Konstiga utdelningar har snarare med robotspelspåverkan att göra och deras nyckelhästar än TT och SS. Du överskattar dom

Men håller med, släpper det och tar en öl, P&K.

Gammal 2013-08-31, 13:53   #88

laxdasens avatar

Standard

Hoppas ni läste på v4 uppsnacket... då har ni mkt lax nu.... skarp analys och stenklar häst till 9,85!
Gammal 2013-08-31, 13:53   #89

drakens avatar

Standard

Jag håller helt med dig Sandro. Såklart ligger det största spelvärdet i att spika det 2 största favoriterna och gardera resten. Är ju så det blir jättefina utdelningar för ingen annan har ju gjort så. Inte Harry Boy heller eller?.
Gammal 2013-08-31, 14:01   #90

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1497
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-08-31
Bana: Jägersro T
Spelform: V75, omg. 42

Avd Ordinarie hästar
1 1, 5, 6, 8