Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-31, 11:55   #61

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Jag förstår inte hur ni tänker som ratar HH i guld? Hästen blir väl för första gången på de senaste 69 starterna favorit på spelet idag?

Skriver man att en häst inte vinner ihjäl sig kan det vara bra att även ta med infon att den inte varit favorit någonsin på 71 starter förrutom i sin andra start i livet. Jag tror på SoS och det kan bli den enda favoriten som vinner idag.
Jag tror den har blivit favorit i egenskap av att vara mest känd av hästarna i fältet. Det har ju skrivits en och annan spaltmeter om denna häst. Att den inte spelats till favorit mer ofta beror nog mest på att den inte vinner så ofta heller. Den hänger med utan problem, kommer med en truddelutt till slut nästan oavsett hur fort det gått, men det räcker inte till vinst, "bara" fina pengar. Senast man prövade med honom i spets blev han tokhet och var slagen in på upploppet. Jag tror inte man är så sugen på det upplägget igen.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:58   #62

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag tror den har blivit favorit i egenskap av att vara mest känd av hästarna i fältet. Det har ju skrivits en och annan spaltmeter om denna häst. Att den inte spelats till favorit mer ofta beror nog mest på att den inte vinner så ofta heller. Den hänger med utan problem, kommer med en truddelutt till slut nästan oavsett hur fort det gått, men det räcker inte till vinst, "bara" fina pengar. Senast man prövade med honom i spets blev han tokhet och var slagen in på upploppet. Jag tror inte man är så sugen på det upplägget igen.
Peter har sagt att han kör i spets.
Gammal 2013-08-31, 12:09   #63

putte64s avatar

Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Så här vinner man 200 lax för 36 spänn.

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-08-31
Bana: Jägersro T
Spelform: V75, omg. 42

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 7 (5, 6)
2 1 Donttellmeanymore (2, 6)
3 1 Express Duo* (8, 7)
4 3, 5, 9 (6, 10)
5 5 Stylish Hanover (1, 15)
6 2, 4, 9, 10 (6, 3)
7 2, 4, 6 (10, 3)

Vadet gäller startnummer

72 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 36,00 kr

Kvittonummer: 2944 9180 5109 xxxx
Gammal 2013-08-31, 12:09   #64

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

info-Flemming Jensen +Steen Juul

No Deal (6 i V75-1) holder stærk form, og alt er normalt med hesten. Den møder gode heste her, men det er de jo i denne klasse. Sidst gik han udvendigt på førerhesten hele vejen. Det vil jeg helst undgå igen, selv om han har vist, han magter det. Jeg håber på en god ryg eller føringen. Det er nok min bedste chance på dagen, siger Flemming Jensen.

– Alamo Boko (3 i V75-6) er en meget fin hest. Der er ingen tvivl om, han har et stort talent, men der er stadig en del, der skal rettes med ham. Der er blandt andet lidt med skoningen, og hesten skal også lige lære min måde at køre på. Samspillet mellem hest og kusk er meget vigtigt – at vi forstår hinanden.

– Der er ingen tvivl om, at de 2640 meter er til vores fordel – sidst på Åby gik han 1.11 de sidste 500 meter, uden at jeg havde trukket vattet eller animeret ham på nogen måde. Han gjorde det selv, det er sådan en hest, jeg godt kan lide, siger Flemming Jensen
Steen Juul prøver nu igen at starte Neo Holmsminde. Gulddivisionstraveren har ikke helt indfriet forventningerne i denne sæson.

– Hvis han skal være med helt fremme, så kræver det, at han er helt på toppen og har løbsheldet, siger Steen Juul til Ekstra Bladet.

Ingen effekt

Neo Holmsminde er blevet behandlet ved dyrlægen.

– Jeg synes ikke, at det har givet nogen effekt på ham. Måske er han ved at være lidt slidt. Han er jo otte år, og han har gået mange hårde løb. Nu prøver vi at starte ham.

– Vi kan jo ikke sige, at han har gået dårligt de seneste gange, for det har jo været i toptider. Vi sætter vores lid til, at han som regel er bedst, når sommeren går på hæld, siger Steen Juul.

Den anden Juul-hest i V75-spillet er Please Perfect.

– Den er ligesom Neo en chance blandt de tre første, siger Steen Juul
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 12:11   #65

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
det går aldrig därifrån. hästen klart bäst i front. bara att plocka bort
Haha.. dummaste jag hört.. då är du väldigt dåligt påläst! Dock kan det bli svårt att slå alamo boko om den får bestämma.. men vid överpace har han jätte chans!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 12:16   #66

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
örjan skulle kunna vinna om han trycker till peter rejält, som då brukar fega ur. enda sättet harry kan få stryk. dock inte troligt att detta sker då både peter och örjan sällan ger sig in inåt. här rinner harry undan utan problem i jägers nerförsbacke
Tror inte på ditt scenario och även om du får rätt... Tror du Örjan får sitta och maska i ledningen? Nej, här finns inte hårdheten att vinna i guld - ännu!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 12:21   #67

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Haha.. dummaste jag hört.. då är du väldigt dåligt påläst! Dock kan det bli svårt att slå alamo boko om den får bestämma.. men vid överpace har han jätte chans!
påläst? det här är min analys av den hästen. får se hur det går i eftermiddag
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 12:28   #68

Standard

Citat:
påläst? det här är min analys av den hästen. får se hur det går i eftermiddag
Förstår inte hur du analyserar isf.. men vi får se 16:23..
Given A-häst för mig iaf!
Gammal 2013-08-31, 12:30   #69

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

dagens bästa spelvärde: att 1 förlorar tredje och att 3 vinner sjätte. Tokstollarna på ss och tt gard sjätte ....bara tacka och ta emot och 1 ska jobbas bort i tredje alla spikar den....
Gammal 2013-08-31, 12:32   #70

laxdasens avatar

Standard

V4:

3,8,9
12
5
Alla

enkelt med trav....
Gammal 2013-08-31, 12:38   #71

laxdasens avatar

Standard

DOOB(snålbert) du måste betala in 30 sharps till på sju chanslösa... vi har höjt insatserna... annars blir du diskad! är du black får du låna 30 av mig.....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 12:55   #72

Standard

Spikar: big bill back och zinedine bob!
Gammal 2013-08-31, 12:58   #73

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567
Standard

Skulle aldrig falla mig in att strecka HH i sista. Jag har sparat otroligt mycket pengar på att konsekvent ta bort den på V75. Ett par segrar på nånstans runt 45 raka V75 starter säger en hel del om den hästens vinnarskalle. Visst, en otroligt duktig och nyttig häst som plockat väldigt fina pengar, men helt klart inget hett vinstbud. Skulle den, av någon outgrundlig anledning, råka snubbla in som ette så bjuder jag mer än gärna på det i så fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 13:11   #74

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Första är en dansk uppgörelse då Kaka At har för dåligt spår. Endast 5,6 heltäcker loppet. Resten göra sig inget besvär men bra för sreckgödslingen.
Andra tror jag att Shiraz vinner som han vill. Från dödens om så skulle krävas.
Dasen!
Hur kan spelvärdet bli bättre för att en jättelampa vinner istället för en andrahandare.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 13:16   #75

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Första är en dansk uppgörelse då Kaka At har för dåligt spår. Endast 5,6 heltäcker loppet. Resten göra sig inget besvär men bra för sreckgödslingen.
Andra tror jag att Shiraz vinner som han vill. Från dödens om så skulle krävas.
Dasen!
Hur kan spelvärdet bli bättre för att en jättelampa vinner istället för en andrahandare.
Pga av att TT ochSS offrar streck och pga detta spricker i andra lopp när jag inte spricker! enkelt matematik och logik!

td