Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-31, 17:23   #211

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Eftersom vi är massa folk som skriver här får man ju sila....jag lyssnar också på andra som jag vet har något att komma med... det finns ett gäng man ska ha respekt för och lyssna till ..jag är tacksam för all bra info som kommer....ingen behöver lyssna på mig det är ju bara att tänka själv.....har jag en bra känsla så skriver jag den....hade mer rätt än de flesta idag bla en stenklar spets och slut till 10 ggr.... det räcker för mig men inte för alla... även jag har fel och det vet ju alla.... så förstå¨r inte problemet... jargong.... jaaa det är ju vad det handlar om .... tror du robert aschberg blev programledare för att han var så politiskt korrekt hela tiden????
Gammal 2013-08-31, 17:26   #212

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Eftersom vi är massa folk som skriver här får man ju sila....jag lyssnar också på andra som jag vet har något att komma med... det finns ett gäng man ska ha respekt för och lyssna till ..jag är tacksam för all bra info som kommer....ingen behöver lyssna på mig det är ju bara att tänka själv.....har jag en bra känsla så skriver jag den....hade mer rätt än de flesta idag bla en stenklar spets och slut till 10 ggr.... det räcker för mig men inte för alla... även jag har fel och det vet ju alla.... så förstå¨r inte problemet... jargong.... jaaa det är ju vad det handlar om .... tror du robert aschberg blev programledare för att han var så politiskt korrekt hela tiden????
Nä, men han har en ENORM respekt för alla människor. Där har du stor del i hans framgång, hur vill du bygga din egen?
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 17:28   #213

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Nä, men han har en ENORM respekt för alla människor. Där har du stor del i hans framgång, hur vill du bygga din egen?
jag har stor respekt för dig och många andra här....fattar bara inte varför man inte får skriva vad man tycker..... om folk inte fattar vilken styrning TT och SS har så är man inte kunnig....enda jag ville säga....och det står jag för till 100%
Gammal 2013-08-31, 20:39   #214

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
jag har stor respekt för dig och många andra här....fattar bara inte varför man inte får skriva vad man tycker..... om folk inte fattar vilken styrning TT och SS har så är man inte kunnig....enda jag ville säga....och det står jag för till 100%

Det får du! MEN det får alla andra med som INTE håller med och ska så få göra utan att bli kallad idiot. Förstår du inte, var du går över gränsen, eller vad fattas dig?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Friskus90 (+9), BlackCobra (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 21:17   #215

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Det får du! MEN det får alla andra med som INTE håller med och ska så få göra utan att bli kallad idiot. Förstår du inte, var du går över gränsen, eller vad fattas dig?
jag går aldrig över gränsen....jag skriver bara det som gäller.. rena fakta underbyggda av 100 års forskning......det håller alltid!puss

td