|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-08-31, 17:23 | #211 |
Eftersom vi är massa folk som skriver här får man ju sila....jag lyssnar också på andra som jag vet har något att komma med... det finns ett gäng man ska ha respekt för och lyssna till ..jag är tacksam för all bra info som kommer....ingen behöver lyssna på mig det är ju bara att tänka själv.....har jag en bra känsla så skriver jag den....hade mer rätt än de flesta idag bla en stenklar spets och slut till 10 ggr.... det räcker för mig men inte för alla... även jag har fel och det vet ju alla.... så förstå¨r inte problemet... jargong.... jaaa det är ju vad det handlar om .... tror du robert aschberg blev programledare för att han var så politiskt korrekt hela tiden????
2013-08-31, 17:26 | #212 | |
Citat:
|
||
2013-08-31, 17:28 | #213 |
jag har stor respekt för dig och många andra här....fattar bara inte varför man inte får skriva vad man tycker..... om folk inte fattar vilken styrning TT och SS har så är man inte kunnig....enda jag ville säga....och det står jag för till 100%
2013-08-31, 20:39 | #214 | |
Citat:
Det får du! MEN det får alla andra med som INTE håller med och ska så få göra utan att bli kallad idiot. Förstår du inte, var du går över gränsen, eller vad fattas dig? |
||
2013-08-31, 21:17 | #215 |
jag går aldrig över gränsen....jag skriver bara det som gäller.. rena fakta underbyggda av 100 års forskning......det håller alltid!puss