Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-26, 21:02   #1

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Uppsnack V75 Jägersro 31/8

Avd 1: No Deal kan nog bli favorit men hoppas inte,men jag vill nog ha fler som vanligt i första...
Avd 2: Donttellmeanymore i sin fav position,,,Chansspik?
Avd 3: Ett lopp med kändis namn på hästar som Ronnie o Rod,,och så Erik med sin kärleksbåt,,,,
Avd 4: Här är en häst jag vill se mer av,,Uhrbergs Kemas Magic,,även Per Nordströms Nibus CD och hur kommer Poker att gå..intressant lopp.
Avd 5: Lärlingslopp ja jag tycker som vanligt att man bör ta rollern även om Adrians styrning ser intressant ut...
Avd 6: Alamo Boko var ju kanon sist hästen att slå...
Avd 7: Roligt lopp ,här blir det åka av...Kanske kan det gynna Linda ???

Lite tankar bara inför en stor helg för oss här nere i söder....

Senast redigerad av AbbeAce den 2013-08-26 klockan 21:12. Anledning: Var ej klar
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-26, 21:27   #2

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Jägesro är en favoritbana och man längtar efter helgen lite värre än vanligt. Vid en första anblick vill jag nämna 3 hästar.

Occhione jet tävlar mot sig själv. Hästen stressar upp sig ibland vilket kan rendera i galopp. Står han på benen så får han överta spets här då alla vill ha hans rygg. Det troliga är att Harry sitter i rygg. Då ha Erik som sin enda uppgift att hålla inne honom sen är det klart.

Petri Puro är en riktigt duktig tränare och i västerbottenonthenews har han troligtvis en klassklättrare. Hästen har varit smällfin på slutet och jag tror han kliver runt dessa med minsta klaff.

Lazer broline har också sett riktigt fin ut på slutet och gick ifrån ett bra gäng sist uppe på valla. blir eventuellt lite bortglömd här men gör han en liknande prestation som sist och Erik gör sitt i vagnen kan det bli vinst här
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 07:38   #3

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Tugga igång ordentligt nu! Ser ut som en omgång som inte kommer betala några stora pengar är känslan jag får.

Men en spik har jag klar för mig redan nu, det är Donttellmeanymore! Den spikas utan diskussion, spets & slut!!! Spets & högt tempo, i sista sväng får han den där längden som man brukar kunna få på Jägers. Håller undan och vinner med en halv längd mot någon som avslutar bra ute i banan!

I sista borde Occhione vinna om han funkar. Finns dock ett par frågetecken, kommer Harry köras i spets? Hade Johan kört vette fan om dom inte kört, men Pappa Peter är ju lite försiktigare i stilen och släpper kanske. Magic Tonight har jag hela tiden hävdat är en ren sprinter, önskedistans nu och skoryck? Linda De Casei borde inte kunna vinna från bakspår, men är nog ett fjärdestreck om man får för sig att gardera. Men minst utgång på Occhione
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 11:20   #4

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Occhione Jet struken.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 23:04   #5

OtaBengas avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 771
Standard

Spiklöst torsdagstips

1: A 5 B 6 C 12
2: U 1 G 2-4-5
3: A 7 B 1 C 8
4: U 10 G 1-3-6-8
5: Alla
6: A 3 B 10 C 5
7: A 3 B 6 C 10

A-B-C-A-B-C-A-B-C
U-U-U-U-U-U-U-U-U
A-A-A-B-B-B-C-C-C
G-G-G-G-G-G-G-G-G
ALLA
A-B-C-B-C-A-C-A-B
A-B-C-C-A-B-B-C-A

A-B-C-A-B-C-A-B-C
G-G-G-G-G-G-G-G-G
A-A-A-C-C-C-B-B-B
U-U-U-U-U-U-U-U-U
ALLA
A-B-C-B-C-A-C-A-B
A-B-C-C-A-B-B-C-A

1050 OINLÄMNADE RADER 18 KUPONGER, TEST AV TORSDAGSTIPS.
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-29, 23:15   #6

OtaBengas avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 771
Standard

Fel 945 RADER (TROR JAG).
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 10:23   #7

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

No Deal är omgångens bästa spik !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+2)
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 10:26   #8

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Nu när Occhione Jet inte kommer till start är Strong Boy D.E superintressant ! Kanske spik ?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 11:01   #9
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

För mej är Kadett CD en given spik nu när favoriten är struken. Har svårt att se Harry ta en längd på Robbans från start sida vid sida, med lopp i kroppen (usel då) är jag rätt säker på att det i vanlig ordning är påställt hos Bergarn.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 11:55   #10

putte64s avatar

Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
För mej är Kadett CD en given spik nu när favoriten är struken. Har svårt att se Harry ta en längd på Robbans från start sida vid sida, med lopp i kroppen (usel då) är jag rätt säker på att det i vanlig ordning är påställt hos Bergarn.
Peter laddar och tänker köra i spets
Gammal 2013-08-30, 14:20   #11

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1302
Standard

AVD.7
Ställ er på led övriga i loppet, för Harry Haythrow (3) spårar runt om i epilogen.
Var ju ruggigt nära att ta plats i årets Elitloppet. Ingen Nahar med här, SPIK !!!!!

Lycka till med era spel för övrigt
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 14:26   #12
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Peter laddar och tänker köra i spets
laddar lär han göra, men det gör nog Robban också. sida vid sida krävs det mycket för att plocka en längd. men men, det blir vi varse imorrn, min spik är given iaf.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 14:54   #13

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
laddar lär han göra, men det gör nog Robban också. sida vid sida krävs det mycket för att plocka en längd. men men, det blir vi varse imorrn, min spik är given iaf.
harry haythrow är blixtsnabb. Kadetten är väl knappt startsnabb. i min bok är det givet vem som spetsar
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 15:23   #14

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
harry haythrow är blixtsnabb. Kadetten är väl knappt startsnabb. i min bok är det givet vem som spetsar
Håller helt med dej. Tog spets enkelt från spår 7 i Rättvik 1640A.
Solklart spets o slut scenario här.... Peter får kika långt över axeln på upploppsrakan
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-30, 16:52   #15

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 373
Standard

Lärlingsloppet nr 9 Wingait Sonja tror jag en del på har bland annat varit ut i stosprintern, slutade 5a där.. guldloppet Harry tar spets blir det körning kan det bli Strong Boy DE som sätter nosen först slog Montgomery Hill senast.. kommer även spika October Kronos som slog Dakadak och Recation senast den startade på Axevalla. Avd3 Rolex Bigi otroligt bra senast, Nr 5 Reu du Bac hoppade senast men har varit ute i hårda sällskap kan bli offensivt denna gången.. Avd 2 blir det lås på 1,2 shiraz brrodde kan gå i dödens men distansen är dock fel. Avd 4 Kemas magic, Big bill bac och Poker Kronos är alla kapabla om man vill gardera Västerboonthenews.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td