|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-08-29, 14:15 | #241 |
NiklasJ, det känns f.ö. som att vi inte kommer längre, jag hoppas för egen del att vi sparar på ryktesspridiningen tills dess att något konkret kommer ut.
Jag är sugen på att spela Åby V64 idag och hoppas du kommer bidra i tråden , för tips och bra input om själva sporten har du alltid! Pigga på och sjöa gränslöst |
|
2013-08-29, 14:19 | #242 | |
Citat:
I dessa dagar där spelsäkerheten inte är något man kan ta för givet ens av ett statligt bolag och där ATG och travsportens trovärdigheten är extremt låg hos både mig och många andra, så måste man granska saker med kritiska ögon och ställa frågor. |
||
2013-08-29, 14:32 | #243 | |
Citat:
Dileva Käll har vunnit 6 av sina 11 vinster hos Norman som 3 åring i stolopp. Och vunnit större delen av sina pengar i stolopp med bra pallplaceringar. Vann iof Sto-SM ett år men har annars haft svårt att hävda sig i stoeliten. |
||
2013-08-29, 14:57 | #244 | |
Citat:
|
||
2013-08-29, 15:12 | #245 |
Frågan blir ju irrelevant då infon man fått redan innan loppet från olika håll va att det skulle vara mycket bra chans. Men i gammal regi hade hästen nog bromsat på upploppet och slutat 3-4a om den gått i spets. Det är ju inte att den vann som är grejen utan att den är klart förbättrad och med helt annat mod i ny regi av bara en månads lätt träning. Den svarade alla på upploppet och vann pisslätt.
|
|
2013-08-29, 15:16 | #246 | |
Citat:
Och som jag sagt förut, detta med nytränare, ny omgivning, ny kusk, en kusk som kör hästen som den borde köras, eftersom den är startsnabb och har kapacitet borde den gå i spetts. Med dessa parametrar är det väl inte det minsta lilla konstigt att den vann, eller? |
||
2013-08-29, 15:18 | #247 |
Usch, nu börjar jag bli sådär irriterad igen, har du inte genom dina år sett hundratals hästar tända till i ny regi? Är inte detta nästan en regel? Brukar det nästan inte alltid varnas för hästar i dessa situationer? Varför inte dra den slutsatsen istället för att antyda och anspela på den senaste tidens dopinsnack?
|
|
2013-08-29, 18:09 | #248 |
|
|
2013-08-29, 18:22 | #249 |
Är det 100% säkert vilka dessa kuskar/tränare som har blivit varnade är?
Har sett 10 talet inlägg med 10-15 olika kuskar och tränare i här inne där folk skriver att det är från en 100% säker källa, någon som har mer info än detta eller är det infon från Bosse punköl på en bänk utanför lokala spelbutiken som är denna säkra källa? Vad jag har sett så är det inga som helst namn som har kommit ut offentligt på något ställe än? I så fall är det ju bra tragiskt att travtråden endast ska få lite liv och snack genom att spekulera i vilka dessa personer är och skita ner deras rykte utan säker information. OM tex Redèn skulle vara en av dessa som har fått en varning så lär det väl märkas inom en snar framtid om alla bara sitter ner i båten tills dess, tror inte ens han är så korkad så han skulle fortsätta trycka i sina hästar saker när han har ögonen på sig. Så fortsätter han att visa resultat som han har gjort senaste året/åren så lär man med största säkerhet kunna släppa allt vad misstankar heter angående honom utan att blinka. Senast redigerad av sandro den 2013-08-29 klockan 18:26. |
|
|