|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-08-25, 16:35 | #16 | |
Citat:
Efter ett tag med test av mindre summor kanske man har lärt sig något om man även tar in tipsen som kommer från er här inne |
||
2013-08-25, 19:48 | #17 | |
Citat:
En som åtminstone är nära i sitt tänk. Orkar inte dra vad jag tycker är rätt användning, för man får så många korkade kommentarer som stjäl energi. Blir fascinerad varje dag av att så många använder verktygen "fel", sen må det vara Joker HPT eller whatever. Inte ens HPT (skribenten) verkar ha alla hästar hemma i spelteorin. Dock, var och en är salig på sin egen tro och de flesta spelar väl på hästar för att det är kul, och då kan det vara viktigare med att ha spänningen kvar i några lopp än att spela mer optimalt. |
||
2013-08-26, 10:33 | #18 | |
Citat:
Jag vet självklart att det KAN ge hög utdelning på många favoriter och några skrällar/egna ideer. HPT var det första programmet som införde reducering utifrån utdelning (och det är bara Joker som lyckats plagiera det). MEN, nu rörde trådstartarens fråga ABCD-reducering, så då höll jag mig till det. Jag är programmerare/statistiker och har byggt marknadens mest avancerade reduceringsprogram för trav. Jag vet inte vilka kvalifikationer du har för att vara så dryg som du är, men det måste vara något i hästväg (japp, jag gjorde det)... :-P
|