Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-19, 14:05   #1

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2611
Standard

Uppsnack V75 24/8 Bergsåker

Jag blir ju väldigt sugen på att bara spika Charlie Trotter och hoppas han inte felar, för då borde han ju redan vara i mål... Finns där fler toppchanser?
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 14:30   #2

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1302
Standard

Veckans V 75 spikar är klara i omgången!
Om inga andra ändringar sker strax innan start på Lör!
För mig, bygger jag allt kring två KLARA... Jag anser att vinst ligger närmare än förlust för dessa STJÄRNOR i omg.

CHARLIE TROTTER

SEBASTIAN K.
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 14:40   #3

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1073
Standard

Dags för Månprinsen, tror han är mest gynnad av distansen och spikar.

Senast redigerad av oinkk den 2013-08-19 klockan 14:52.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 22:50   #4

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Uppsnack V75 Bersgåker lördag 24/8

Lägger en mkt tidig snabb-analys. Sen får vi se hur långt dt räcker. Ibland vill man inte låta sig påverkas av alla tidningar & media. Nåja, här kommer den. OBS! Systemet är på 480 rader och spikarna är Hallsta Lotus och Sebastian K. Vi har tidigare sett exempel på två favoritvinnare, och ändå hög utdelning på V75! Bygger mitt system via detta koncept. Lycka till!

V75-1
6 Tresor D´Inverne har fått ett drömspår och är min spetsvinnare. Från ledningen blir ekipaget svårflörtat.Stallet har dessutom hysterisk form. Hästen svarade för en finfin värmning senast, men den korta distansen gjorde sitt. Mkt bättre distans nu. Vill dock dubbla systemet med 1 Green Star, som flög fram över upploppet senast. Se upp!

V75-2
2 Charlie Trotter, håller Tony Wallin , som en av dom bästa hästarna han kört. Dt säger allt. Ett spikalternativ. Eftersom jag jagar de stora pengarna, garderar jag vidare. Främst med 1 Elegant. Hästen svarade för en stark upphämtning efter galopp på Dannero. 3 Quatro Centro vill jag varna lite för. Hästen körs nu av Erik Adielsson (ffg), som brukar vinna med Luddes hästar. Hästen har bra löphuvud och från spets kan dt bära långt. Hela vägen? Henrik Svensson kan sitta i vinnarhålet med 8 Quick Change om ettan tar ledningen. Bedövaren i loppet är 11 Sarah Lena.

V75-3
9 Hallsta Lotus är kanske inte så värst distansgynnad , men spikas ändå på systemet. Här kommer många att försöka fälla, men jag går tvärtemot. Tack för dt!

V75-4
Tar med hela sex hästar i detta lopp. Hoppas naturligtvis mest på min följehäst och bedövare i loppet 8 Guiding Star. Omgångens rens!

V75-5
Min tipsetta i loppet är 6 Örbäckens Cruella . Från spets blir den svårtuggad. Chansspik? I dessa lärlingslopp bör man gå mer på kuskvalet är hästarna. Tino Ärling, Samu Sundqvist, Oskar J Andersson tillhör övre skiktet.

V75-6
3 Robin Ru hoppade senast, men kan vinna nu istället. Snabb revansch? Dubblar dock med innerspårets 1 Uranus de Tyrole. Åke upp ffg!! I segerstriden.

V75-7
Avslutar med 5 Sebastian K. som är veckans säkraste bank! Kommer troligtvis inte gillas av spelarkåren , men här gäller dt som sagt att tänka tvärtemot. Hästen är oöm för posititioner, men tror ändå att Åke laddar vad som går, och kör hela vägen! Spets och slut!

Systemförslag
v75-1: 1.6
v75-2: 1.2.3.8.11
v75-3: 9 Hallsta Lotus spik!
v75-4: 1.7.8.10.11.12
v75-5: 6.8.10.11
v75-6: 1.3
v75-7: 5 Sebastian K. spik!

480rader/240kronor

Senast redigerad av spalato den 2013-08-19 klockan 23:01. Anledning: radantal
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 23:10   #5

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Har mycket svårt att se hallsta lotus bli favorit på lördag över den dryga distansen. Det bör månprinsen bli som är kraftigt distansgynnad. Faksen är den enda emot enligt mig. fin värmning på månprinsen så är det bara att spika.

Detsamma gäller charlie trotter som joggar hem sitt lopp felfri. verkar han lugn och harmonisk i värmningen så är det bara att hamra in spiken.

för övrigt tror jag att monterrey har bra chans då jag tro det kan bli spets för honom. fin form har den också.

Sebastian K är en annan som är lite missgynnad av distansen. Här har jag fått för mig att det är dags för raja mirchi. framspår nu och erik i vagnen, det måste lossna snart och felfri tror jag han blir farlig. Hästen behöver va med i främre träffen direkt och ta dem på styrka.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 08:13   #6

Standard

Månprinsen A.M. bildar lås tillsammans med Hallsta Lotus på vissad toppform.
Gammal 2013-08-20, 08:26   #7

Standard

Ett streck som är givet att ha med på kupongerna är självaste Pantholops!! Kommer allt mer i form utmanar Vinncennes över upploppet
Gammal 2013-08-20, 08:42   #8

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Avslutar med 5 Sebastian K. som är veckans säkraste bank! Kommer troligtvis inte gillas av spelarkåren , men här gäller dt som sagt att tänka tvärtemot. Hästen är oöm för posititioner, men tror ändå att Åke laddar vad som går, och kör hela vägen! Spets och slut!
Köper inte alls att han är oöm för positioner, han går allra bäst med rygglopp. Därför lär inte Åke ladda mot ledningen, för inte kör han dit och släpper? Dödens vinner han i princip aldrig ifrån, i alla fall inte mot dessa hästar. Personligen tror jag man kan spika Nahar.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 09:40   #9

putte64s avatar

Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Problemet med Gunnar Melander är att han är så dålig som kusk i större lopp.
Från spår 7 måste han försöka ladda och komma före Faksen Jr, men senast laddade han ingenting trots att han sagt hästen kan öppna, och dessutom hade den provstartat i 17 tempo.
Senast han hade spår 6 laddade han heller ingenting.
Hamnar han i dödens på Faksen Jr är han sårbar, annars vinner han loppet.
Tror inte Hallsta Lotus är så pigg på långt nuförtiden, trots att han visat toppform.
Å andra sidan är det ett bra smygläge ifall Faksen och Månprinsen kör hårt mot varandra.
Gammal 2013-08-20, 13:39   #10

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 373
Standard

Lär ju bli rejäl körning i avd 7 om åke är med i den så är det läge för nahar och quicken...
Tror Månprinsen är mest gynnad av distansen men finns en härlig skräll i detta loppet i Höstbo Fredrik som vann detta loppet i fjol.. Även Greenstar Avd 1 såg mycket bra ut senast spurtade fint till 3e priset

Senast redigerad av lejjan den 2013-08-20 klockan 13:48.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 14:13   #11

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejjan Visa inlägg
Lär ju bli rejäl körning i avd 7 om åke är med i den så är det läge för nahar och quicken...
Tror Månprinsen är mest gynnad av distansen men finns en härlig skräll i detta loppet i Höstbo Fredrik som vann detta loppet i fjol.. Även Greenstar Avd 1 såg mycket bra ut senast spurtade fint till 3e priset
Spikar man inte örjan är greenstar given på kupongen
Startsnabb, blir han av med ledning ändå får han fin resa och med lucka kan den vinna
Gammal 2013-08-20, 14:19   #12

Standard

Avd.1. Nöjer jag mig med en stark trio!
Västerbo Highflyer
Pink Elephant
Tresor D' inverne
Gammal 2013-08-20, 14:34   #13

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Ett streck som är givet att ha med på kupongerna är självaste Pantholops!! Kommer allt mer i form utmanar Vinncennes över upploppet
Händer inget oväntat så borde bakspårshästarna vara chanslösa här.
Kommer färmodligen krävas en 12 tid ute i spåren för att vinna. Vem utav dessa hästar gör det?
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 15:17   #14

Standard

Avd.5. Jag har ingen uppfattning om nån i främre träffen som rinner undan i spets. Har du en bra ledare att bjuda på? Själv måste jag strecka båda! Kanske nån mer på info?
Gammal 2013-08-20, 16:03   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Köper inte alls att han är oöm för positioner, han går allra bäst med rygglopp. Därför lär inte Åke ladda mot ledningen, för inte kör han dit och släpper? Dödens vinner han i princip aldrig ifrån, i alla fall inte mot dessa hästar. Personligen tror jag man kan spika Nahar.
Åke har överraskat förr,,,,,i Elitloppet tog han ledningen och kroknade av förklarliga skäl. Denna gången får vi se en annan sida av hästen, förhoppningsvis. Vi tackar för att % inte blir skyhög på Sebastian K. Vet också att hästen är bäst med rygglopp,,,,men tror ändå Åke får överta eller tar ledningen av egen kraft. Vi får se. Du vet också att folk glömmer fort inom travet. man har ett s k korttidsminne. Man har inte tålamodet att vänta ut en häst och gör en häst två sämre lopp på raken, räknar man ut den direkt! Helt fel, tycker jag. Nu kommer man hävda att Sebastian inte har den rätta formen. Har vi glömt hur bra den egentligen är???

Senast redigerad av spalato den 2013-08-20 klockan 16:10.
Gammal 2013-08-20, 16:06   #16

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Från spår 7 måste han försöka ladda och komma före Faksen Jr, men senast laddade han ingenting trots att han sagt hästen kan öppna, och dessutom hade den provstartat i 17 tempo.
Tror inte Hallsta Lotus är så pigg på långt nuförtiden, trots att han visat toppform.
Å andra sidan är det ett bra smygläge ifall Faksen och Månprinsen kör hårt mot varandra.
För Hallsta Lotus del gäller att spara speeden in i dt längsta. Uffe serverar nog bästa loppet. Värst emot är 7 Månprinsen, som är klart gynnad av distansen. Loppet är uträknat att Jan-Olov Perssons 3 Fasken J:R kommer att bädda för stallkamraten Hallsta genom att anföra loppet länge, med Månprinsen på utsidan, och Uffe sveper dom till slut!
Gammal 2013-08-20, 16:10   #17

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1596
Standard

Ni minns väl att Sebastian K vann förra årets Open trot.. Segermelodin då spets och godnatt!
robinavellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 16:29   #18

Standard

vore dock kul om redén laddade allt med shaq då kan det bli en j*vla körning!!! han är ju i fin form.
Gammal 2013-08-20, 16:48   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Har mycket svårt att se hallsta lotus bli favorit på lördag över den dryga distansen. Det bör månprinsen bli som är kraftigt distansgynnad. Faksen är den enda emot enligt mig. fin värmning på månprinsen så är det bara att spika.

Detsamma gäller charlie trotter som joggar hem sitt lopp felfri. verkar han lugn och harmonisk i värmningen så är det bara att hamra in spiken.

för övrigt tror jag att monterrey har bra chans då jag tro det kan bli spets för honom. fin form har den också.

Sebastian K är en annan som är lite missgynnad av distansen. Här har jag fått för mig att det är dags för raja mirchi. framspår nu och erik i vagnen, det måste lossna snart och felfri tror jag han blir farlig. Hästen behöver va med i främre träffen direkt och ta dem på styrka.
Hallsta Lotus blir väl andra-favorit efter Månprinsen?
Gammal 2013-08-20, 16:54   #20

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
För Hallsta Lotus del gäller att spara speeden in i dt längsta. Uffe serverar nog bästa loppet. Värst emot är 7 Månprinsen, som är klart gynnad av distansen. Loppet är uträknat att Jan-Olov Perssons 3 Fasken J:R kommer att bädda för stallkamraten Hallsta genom att anföra loppet länge, med Månprinsen på utsidan, och Uffe sveper dom till slut!
Det är det jag är rädd för
Därför måste melander vara före faksen, men han är ingen taktiker så jag är inte säker på att han förstår det
Gammal 2013-08-20, 17:17   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejjan Visa inlägg
vore dock kul om redén laddade allt med shaq då kan det bli en j*vla körning!!! han är ju i fin form.
Ej distansgynnad
Gammal 2013-08-20, 17:20   #22

Standard

Citat:
Dt är ju just därför han ska köra till tät, om han nu vill undvika dödens. Och backa från ett femtespår gör han ju knappast! Varför skulle han välja andra, tredjepar ytter, när han kan köra till front??? Du kanske svarar att han är bäst med rygg/hänglopp då? Knappast från detta utsökta läge.Nej , nej dt finns inte på min karta.1 Friction släpper nog till Åke och sen ska dt vara en bra chans!

Senast redigerad av spalato den 2013-08-20 klockan 17:23.
Gammal 2013-08-20, 18:37   #23

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Lika chanslös som jag trodde Månprinsen var förra gången lika stenklar är den nu. vilken lekstuga det blir.......bara tacka om vissa okunniga garderar....men det kan inte vara många som gör det...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 19:28   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Lika chanslös som jag trodde Månprinsen var förra gången lika stenklar är den nu. vilken lekstuga det blir.......bara tacka om vissa okunniga garderar....men det kan inte vara många som gör det...
Jo , dt kan bli gruvlig revansch för Melander & Co d v s om man lyckas hålla ihop aktionen, vilket kan bli besvärligare än många tror, men samtidigt så får man sträcka ut på ett annat sätt över aktuell distans, så visst kan dt gå vägen.

Senast redigerad av spalato den 2013-08-20 klockan 21:45.
Gammal 2013-08-20, 19:48   #25

Standard

En PANTHOLOPS I detta lärlingslopp med Tino Ärling till 10% för lite streck på! Finns mycket streckvärde i ett annars jämnt 15 hästarslopp. Detta kommer bli mitt VIND/FYND drag i omgången.
Ligger efter min bjudning på snart 34% under Lördagen
Gammal 2013-08-20, 23:14   #26

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Tio laxar klara innan liret startar
Räknar med 20 hem
Gammal 2013-08-21, 22:16   #27

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Avd.5. Jag har ingen uppfattning om nån i främre träffen som rinner undan i spets. Har du en bra ledare att bjuda på? Själv måste jag strecka båda! Kanske nån mer på info?
Ginala har bra läge, är startsnabb och kusken kör i bra flyt dessutom. Tycker att hon står vettigt inne i loppet och lär inte bli så hårt betrodd heller. Kul A-häst på joker eller liknande kanske?
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 08:14   #28

Standard

Kan hålla med dig Ginala är jättefin. Men frågan lyder, vilken position?
Gammal 2013-08-22, 09:19   #29

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Spets eller rygg ledaren
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 09:23   #30

Standard

Citat:
Trodde förra svaret var svar på din fråga😃Ledningen och då blir hon svårtuggad tror jag.
Gammal 2013-08-22, 14:12   #31

Standard

Ja, spetsen tar Ginala antagligen i såfall. Är väl inte mycket imot i första sväng!
men känns som tillägg hästarna gör upp om seger trots allt.. De står bra inne!

Vincennes + Pantholops

Bra lås på bägge!!
Gammal 2013-08-22, 15:10   #32

Standard

Sen har vi ju avd 6. Stall Bergh hela 4 hästar till start där!
Uranus de tyrole nr.1 Åke
Across the bridge nr.4 Nicklas
Simoun nr.5 Björn
Ed you nr.11 Robert

Hur har dom tänkt lägga upp taktiken här. Nyförvärvet Ed you fin senast, den Robban tror mest samnt kör i loppet.
?
Gammal 2013-08-22, 15:18   #33

Standard

Citat:
Ja, spetsen tar Ginala antagligen i såfall. Är väl inte mycket imot i första sväng!
men känns som tillägg hästarna gör upp om seger trots allt.. De står bra inne!

Vincennes + Pantholops

Bra lås på bägge!!
Pantholops har innespår på tillägg och är inte speciellt snabb ut. Vart hamnar den? Vincennes med bara 1 lopp i kroppen och som storfavorit just nu. Känns väl inte jätteskul. Om nu Ginala hittar till spets så är det väl ändå hästen att slå?

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-08-22 klockan 15:20.
Gammal 2013-08-22, 15:46   #34

Standard

Får Ginala bestämma i lus tempo utan tryck. Kan hålla, men senast fick den hårt tryck!! var rejält stum på upploppet, enligt mig.. Jag hoppas mycket på PANTHOLOPS spurta sylvasst sist, när luckan kom 3 inv då. Kom in på 10.9a !!! För kort då, gynnas av dagens medeldistans. Får den rätt smygare KLART..
Gillas inte den så är Vincennes given bakom. Ska dessutom lättas något till denna start. Står perfekt inne i loppet med lopp i kroppen.
Gammal 2013-08-22, 16:24   #35

Standard

Citat:
Får Ginala bestämma i lus tempo utan tryck. Kan hålla, men senast fick den hårt tryck!! var rejält stum på upploppet, enligt mig.. Jag hoppas mycket på PANTHOLOPS spurta sylvasst sist, när luckan kom 3 inv då. Kom in på 10.9a !!! För kort då, gynnas av dagens medeldistans. Får den rätt smygare KLART..
Gillas inte den så är Vincennes given bakom. Ska dessutom lättas något till denna start. Står perfekt inne i loppet med lopp i kroppen.
Missade att det va två strukna på framspår. Gör ju loppet klart enklare för bakspårshästarna när det bara står 5 stycken på startvolten. Inte lika många att runda. Dessutom lär dom flesta utav dessa lägga sig på innespår.
Gammal 2013-08-22, 16:47   #36

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Missade att det va två strukna på framspår. Gör ju loppet klart enklare för bakspårshästarna när det bara står 5 stycken på startvolten. Inte lika många att runda. Dessutom lär dom flesta utav dessa lägga sig på innespår.
Det där är bra tänkt
Sämst tredje ut för hårdingarna, men troligtvis ännu bättre
Gammal 2013-08-22, 17:17   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Två strykna, härligt då var saken BIFF mumma...
Gammal 2013-08-22, 17:49   #38

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Greenstar i första, läget talar för spets? Tänk på att det är voltstart i första!

Charlie Trotter är väl klar, felfri..?

Ed You, tycker jag var oerhört förbättrad senast, iofs klent emot men intrycket var bra. Läget är ju värre...

Får se vad Sharps egen Greenstar säger om sin namne, han brukar väl ha bra koll på Henrik Svensson pållar..?
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 18:14   #39

clarunds avatar

Sharp$: 437
Standard

Sundsvall Open Trot:

Tippar 5 Sebastian K. som vinnare. Magnifik på Årjäng och här har han fått ett bra startspår.
2 Nahar vann även han spårlotten, dock, inte 100% i värmning senast (min egen åsikt), då var det hans favoritdistans i den mån han har någon...

Med så många bra hästar brukar det bli tempo och de som går på innerspår skall bevakas noga.

1 Friction kan inte hålla ledningen men får kanske ett lopp 3e par invändigt och med flyt räknas han, formen är nu i Zenit !! 4 Raja Mirchi har mod, det kan plus löpningsförloppet kan avgöra.

9 Panne de Moteur är givetvis absolut elithäst men fick ett halvdåligt spår, med klaff blir han förstås farlig.

7 Save the Quick är en annan med form på topp och har en sällan skådad tuffhet och även speed, dock lite bortlottad, hursomhelst, med nuvarande streckfördelning, 6% insats på en så bra häst är hon intressant !

------------------------------------------------------------------------------
https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/
------------------------------------------------------------------------------
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 18:40   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Greenstar i första, läget talar för spets? Tänk på att det är voltstart i första!

Charlie Trotter är väl klar, felfri..?

Ed You, tycker jag var oerhört förbättrad senast, iofs klent emot men intrycket var bra. Läget är ju värre...

Får se vad Sharps egen Greenstar säger om sin namne, han brukar väl ha bra koll på Henrik Svensson pållar..?
Hehe, kanske det Gillar iaf hästen som ofta avslutar väldigt bra i loppen och jag följer honom hyggligt bra. Han är startsnabb, men jag tror att han är bättre med rygglopp vilket han lär kunna få här om inte kusken vill köra i ledningen, vilket iofs skulle vara skoj att se. Formen verkar var god, satt fast med sparat på Axevalla och avslutade fint senast. Givet streck för mig, men rankar 4 och 6 före då de känns lite hårdare. Men med lite flax...

Charlie Trotter måste vara stenklar, även med startgunga!

Håller även med om intrycket på Ed You senast, knappast sämre på lördag.

I fjärde tror jag mycket på 9 Kentucky Love som jag tror bör ha toppchans att kliva runt detta gäng, inte ens favorit nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+5)
Gammal 2013-08-22, 19:41   #41

kennyvirres avatar

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 561
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-08-24
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 41

Avd Ordinarie hästar
1 4 Västerbo HighFlyer
2 2 Charlie Trotter
3 7, 9
4 1, 4, 9
5 8, 9
6 1, 3, 11
7 2, 5, 7, 9

Vadet gäller startnummer

144 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 72,00 kr

Här e mina hästar, tidigt inlämnat och har hunnit ändra mig ett antal ggr så får bli en lapp till på lördag. Vill gärna ha med Pink Elephant och Lady Lee ifall den skräller igen
kennyvirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 20:35   #42

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

sådan

V75-forslag:
1.afd.: 4 Västerbo Highflyer
2.afd.: 2 Charlie Trotter
3.afd.: 3-7-9
4.afd.: 1-7-9
5.afd.: 4-6-8-9-10-11-12-15
6.afd.: 1-2-5-6-9-10-11
7.afd.: 2-4-5-9
2.016 rækker = 1.008 kroner.
Den bedste ugarderede
6. løb: 2 Charlie Trotter – Kun
galop imod!
Supplerende ugarderet
5. løb: 4 Västerbo Highflyer –
Spids og slut?
V75-fidusen
10. løb: 11 Aloe Vera – Fast
med masser af kræfter sparet
senest.
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 21:35   #43

Helges avatar

Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greenstar Visa inlägg
Hehe, kanske det Gillar iaf hästen som ofta avslutar väldigt bra i loppen och jag följer honom hyggligt bra. Han är startsnabb, men jag tror att han är bättre med rygglopp vilket han lär kunna få här om inte kusken vill köra i ledningen, vilket iofs skulle vara skoj att se. Formen verkar var god, satt fast med sparat på Axevalla och avslutade fint senast. Givet streck för mig, men rankar 4 och 6 före då de känns lite hårdare. Men med lite flax...

Charlie Trotter måste vara stenklar, även med startgunga!

Håller även med om intrycket på Ed You senast, knappast sämre på lördag.

I fjärde tror jag mycket på 9 Kentucky Love som jag tror bör ha toppchans att kliva runt detta gäng, inte ens favorit nu

Samma tankar, spik på Kentucky Love (typ mest fotade hästen för mig i onsdags, innan, under och efter loppet samt vinnarcirkeln ) och härliga Charlie.
Har nog aldrig sett en häst starta i så fel klass som Charlie gör nu, sketen klass II. Borde varit med i silver och vunnit där med. Känns som han kunde haft 60 meters tillägg här och vunnit så en gunga i starten/i loppet bekymrar mig inte
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 22:44   #44

clarunds avatar

Standard

Citat:
Nä håller med om det där med positioner, inte fan är han "oöm", det säger inte ens Åke nuförtiden.

MEN, att den delen är fel betyder inte att resten av resonemanget skulle vara fel; Sebbe vinner detta rätt ofta, fast det finns inga klara i denna typ av lopp, allt handlar om vinstchanser.

Nahar blir grymt överstreckad iaf.
Gammal 2013-08-22, 23:07   #45
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Nahar är ju trög i starten...
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 23:48   #46
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Och Johnny Takter skräller när han inte är favorit.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 10:33   #47

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 4, 6, 8
2 2 Charlie Trotter
3 7 Månprinsen A.M.
4 9 Kentucky Love
5 9, 10, 11
6 6, 11
7 5 Sebastian K.

18 rader
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 11:13   #48

Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Jag är nog så grön på detta som man kan vara, så jag är tacksam för svar.

Hur stor roll spelar det om en kusk kört en häst tidigare? Detta bör väl isf dessutom ge än större utslag i voltstart?
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 12:00   #49

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg

Hur stor roll spelar det om en kusk kört en häst tidigare? Detta bör väl isf dessutom ge än större utslag i voltstart?
Detta varierar. Svårkörd häst så är det bra om man känner hästen.

Trög/Seg häst kan det vara bra med ny kusk, som kanske kan "väcla" upp den.

t.ex. så brukar ofta hästar gå bra när Björn Goop kör ffg. Det man kan tillägga om Björn är att han har "pisken" i vänsternäven, inte många som har det...
slindoffer (+10)
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 14:40   #50

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg

Sen brukar jag tycka det är väldigt intressant om man sett en häst förut som fungerat bra men inte riktigt gått 100% så får man en kuskförstärkning i form av t.ex Björn goop som i 1a avdelningen på lördag New york US har hoppat det 3 senaste gångerna bakom bilen och då har lennartsson kört...
Gammal 2013-08-23, 15:07   #51

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Berg ger klart på Nahar. Bara att spika. Nja. Tycker loppet är öppnare än så. Sebbe drar på sig en massa streck. Det gillas. Kommer inte att strecka den.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 15:51   #52

Sharp$: 115
Standard

Citat:
Om du tror på HL så får du ju ett riktigt bjudodds på unibet. 6.25 x degen senast jag kollade.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 18:04   #53

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Jag kommer fortsätta spika Robin Ru!
Sedan sitter väl Formula One i spets sista?!?
Schaas på Gunnar i vanlig ordning!
Greenstar måste med i första!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 18:09   #54

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Jag kommer fortsätta spika Robin Ru!
Sedan sitter väl Formula One i spets sista?!?
Schaas på Gunnar i vanlig ordning!
Greenstar måste med i första!
Hoppas du har något rätt där !

Tror oxå en del på Greenstar.

Kan bli Formula i spets ja, men det lär kosta med Sanity o Raja innanför, sen kommer väl Nahar.... Tror på körning och då är loppet svårlöst, Sebastian K. dock min förstahäst.

Robin Ru ser jag inte så jättemycket hos i denna klass men vi får se...

Gunnar hmmm ja jag garderar men tror ändå rimligt mycket på Månprinsen, orosmoln finns !??
Gammal 2013-08-23, 18:25   #55

drakens avatar

Standard

Greenstar vinner första med 100 med lucka. Skulle den hålla spets så tror jag nästan att det blir släpp och chansstyrning. Kommer troligen att spika iaf.
Blir nog en ruskig körning i sista. Som bäddat för Nahar men jag tar med nästan alla.
Som det såg ut senast så vinner Faxen jr det här med en gäspning.
Robin ru är halvgiven liksom Ed you men första rösten måste sitta på Sundviks Saigon.
Ska bli kul att se Mousse mot det här gänget i stoloppet
Gammal 2013-08-23, 18:32   #56

Sharp$: 2538
Standard

Dags för 3 Robin Ru i V75 6! Är i nuläget fjärdestreckad på 36 %. Nu hemmabana och vinst, tror jag. Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 19:45   #57

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

Citat:
Håller med! Gillar inte Melander som kusk...han kör skitlopp med favoriter och är skitnöjd med "att den kändes fin" och kom trea.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 20:04   #58

laxdasens avatar

Standard

Månprinsen med hundra.......och sen vinner Bergh första med hundra...... två bra spikar och tidigt i omgången.... ruskigt högt spelvärde att gå ut stenhårt!!!!!!!!!! i morgon ska det sjöas!!!!
Gammal 2013-08-23, 20:41   #59

drakens avatar

Standard

Får byta till namn blackdasen men spikar emot båda. Må fullast i morgon vinna .god tur.
Ändrar namn till blackdasen i morgon om dina spikar sitter.

Senast redigerad av draken den 2013-08-23 klockan 20:42.
Gammal 2013-08-23, 20:42   #60

mijo14s avatar

Standard

så här får det bli...

1 2 4 6
1 2 7
3 7
9
1 3 8 9 10 12 14 15
6 11
5

384 rader
Gammal 2013-08-23, 21:16   #61

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg

Månprinsen värmde som en DEMON senast...

Hur det gick ? Tappade aktionen...

Förvisso kort då , men det var en gång-gång, risigt i sista sväng vid föregående förlust oxå...

En gång är ingen gång två gånger är en gång-gång
Gammal 2013-08-23, 22:01   #62

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

vinnarspel new york us 7.00, satisfied la marc 9.00, global midnight 8.00

dd spelas 11-2 och 11-5 till vardera ca 15 ggr

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 22:04   #63

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Att gå emot dasen är som att kasta pengarna i sjön.

Hade man spelat en hundralapp varje gång han öppnade truten så hade vi varit mångmiljonärer allesammans nu.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 22:40   #64

OtaBengas avatar

Sharp$: 771
Standard

Ramen just nu 826 rader..

1: A 6 B 2-4-10 C 1-7-8
2: U 2 gard 1
3: 3-7
4: U 1 gard 9
5: A 10 B 1-4-8-9 C 2-11-12-14
6: A 2 B 2-6-11 C 1-4-5
7: A 2 B 5-9 C 4-7
saxar avd.2 o 4a
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 22:46   #65

OtaBengas avatar

Sharp$: 771
Standard

Fel avd.6 B 3-6-11
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 22:46   #66

kennyvirres avatar

Standard

Citat:
Månprinsen med hundra.......och sen vinner Bergh första med hundra...... två bra spikar och tidigt i omgången.... ruskigt högt spelvärde att gå ut stenhårt!!!!!!!!!! i morgon ska det sjöas!!!!
jag e grön på sharps men e det mycket fylleskriv här elle??? laxen e ju helt loss

hallsta lotus vinner imorgon igen

Senast redigerad av kennyvirre den 2013-08-23 klockan 22:50.
Gammal 2013-08-23, 23:28   #67

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Här kommer min ranking o system just nu:
avd1. 2 Pink Elephant, 8 Zjanti River, 6 Tresor D`inverne (Elefanten och Zjanti tycker jag har mött tuffast hästar, tresor tar jag nog med på bra form.)
avd2. 2 Charlie Trotter
avd3. 7 Månprinsen A.M (tre hästar sticker ut o jag väljer den jag tror går starkast tillslut)
avd4. 1. Kaiser Broline, 7 Satisfied La Marc, 9 Kentucky Love (den som eventuellt är intressant här är 12 Acriter för att den ska gå barfota första, har annars inte trott på den tidigare så njaa) Svante bakom 7an har bra segerprocent ser jag.
avd5. 8 Pantholops, 10 Vincennes, 9 Global Midnight (känns mkt starkt, att Braås inte tas med och inte är lika mkt streckad som Global Midnight har med kusken att göra!? Gillar global mer men Braås börjar bli streckvärd.
avd6. 9 Montgomery Gel, 6 Sundviks Saigon, 11 Ed You, 2 Outlaw Merci. Jämt lopp så jag rankar o tar med efter form..som jag tror det är! Sen tror jag tex inte på 1an lr 3an.
avd7. 2 Nahar, 5 Sebastian K, 4 Raja Mirchi, 7 Save The Quick, 9 Panne De Moteur. Då har jag med alla jag vill ha med..typ. Så fint lopp Panne har inte lika bra kapacitet som de andra ännu men har grym form o kan få loppet. Ett lås på 2,5 är starkt så det är möjligt det görs för att få med fler i första loppet, samtidigt skönt o sitta med många i sista då det kommer bli ett tufft snabbt lopp.

NiklasJ var är dina tips? nå jänkarvagns-info? Ha det gött o lycka till allihopa!
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 23:32   #68

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Ständut blakk på estreet
Kanon
I morgon rensar vi
Först banan, sedan kasinot
Gammal 2013-08-23, 23:38   #69

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ständut blakk på estreet
Kanon
I morgon rensar vi
Först banan, sedan kasinot
Hehe får väl sluta upp vid casinot.

Du kan ta banspelet så tar mitt bolag V7 potten

Skämt åsido, med Charlie Trotter och någon ytterligare halvfavorit stannar det nog på sjusiffrigt...

ps Månprinsen AM får man försöka fälla när man nu spikar Charlie.
-------------------------------------------------------------------
Gammal 2013-08-23, 23:55   #70

Fyrans avatar

Sharp$: 160
Standard

Körde denna igår, torsdag:

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1 Greenstar
2 2 Charlie Trotter
3 3, 5, 7, 9
4 9 Kentucky Love
5 1, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 15
6 11 Ed You
7 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Vadet gäller startnummer

256 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 128,00 kr

Kvittonummer: XYZ

Har även raket på Greenstar, Charlie och Ed Yoy: V-V-V och P-V-P, Atg så vet ej oddsen... Men känslan är bra! :-)
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 23:57   #71

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg

Skämt åsido, med Charlie Trotter och någon ytterligare halvfavorit stannar det nog på sjusiffrigt...

Basic strategy ocj card counting funkar ju inte längre
Sex oblandade lekar i skon var roligare
Gammal 2013-08-23, 23:58   #72
Banned

Sharp$: 620

Standard

Kaiser Broline ledningen från start till mål?
fruktsoppan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 00:20   #73

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fruktsoppan Visa inlägg
Kaiser Broline ledningen från start till mål?
Ja så tänker folk.

Jag tror han är för blöt för det, vi får se...
Gammal 2013-08-24, 00:50   #74

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Det finns ju en hel del stora favoriter, och några öppnare lopp som alla kommer att gardera i. Vinner Charlie Trotter, Kaiser Broline, Nahar och någon av Månprinsen eller Hallsta Lotus så kan det skrälla nästan hur mycket som helst i de övriga loppen, det blir inte pengar i alla fall.

Med det i bakhuvudet ger jag mig på omgången.

Avd 1: Många streck, men jag vill inte betala för Greenstar som inte precis vinner ihjäl sig, och som är skrik på många håll. Känns lite överstreckad. Un Sacco di Soldi är nöjd med pengar, brukar inte räcka till i sådana här sammanhang. Nu är det första med Adielsson, men det räcker inte i alla fall. Maillot vill jag inte heller betala för och inte Zizou Limburgia. Tresor d'Inverne blir nog utgångshäst, men jag vill backa upp den med resten icke nämnda.

Avd 2: Charlie Trotter kan hoppa bort sig, och då känns 86% som guds gåva att man garderat. Love Lini kommer med sex raka segrar, i enkla gäng, men skall respekteras. Örjan sitter upp bakom Ulrika Sisu, och den känns tidig om Charlie hoppar bort sig. Det kan bli en del streck till när man börjar skrapa lite.

Avd 3: Första tanken var att låsa på Månprinsen och JOP:s alla hästar. Sedan fick jag syn på att Lomar körs av Åke Svanstedt för första gången på länge. De har vunnit en hel del pengar tillsammans tidigare i hästens karriär, och det blir nog ett streck på den också.

Avd 4: Bakom Kaiser Broline finns det några kul drag. Krypton Eye har varit ute i rikstotolopp några gånger och fått med sig pengar och hårdhet. Berkut Boko var stor favorit senast då den reste för första gången. Nu är det hälften så långt att resa, men hästen är nästan bortglömd.

Avd 5: Lärlingslopp med 250kkr och hästar med kapacitet. Det kommer gå undan och nästan vem som helst kan vinna.

Avd 6: Ed You över medeldistans från bakspår? Känns väldigt överstreckad. Bergh har däremot en del andra hästar i loppet som känns mer intressanta. Klar kuskförstärkning på Quick Razz. Robin Ru och Outlaw Merci har intressanta lägen.

Avd 7: Jag tycker man får rätt bra valuta för en chansspik på Save The Quick som har bevisad form, och som verkade trivas med Björn Goop i hårt tempo. Har man hittat andra vägar att gå kort behöver inte ett streck på Sanity vara fel, bra spår nu och han visade bra takter senast utan att behöva gå sig tom. Allergisäsongen är över.

Det blir en intressant förmiddag i morgon för att se vad man kommer fram till.

Senast redigerad av Viroid den 2013-08-24 klockan 00:52.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 01:13   #75

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det finns ju en hel del stora favoriter, och några öppnare lopp som alla kommer att gardera i. Vinner Charlie Trotter, Kaiser Broline, Nahar och någon av Månprinsen eller Hallsta Lotus så kan det skrälla nästan hur mycket som helst i de övriga loppen, det blir inte pengar i alla fall.

Avd 1: Många streck, men jag vill inte betala för Greenstar som inte precis vinner ihjäl sig, och som är skrik på många håll. Känns lite överstreckad. Un Sacco di Soldi är nöjd med pengar, brukar inte räcka till i sådana här sammanhang. Nu är det första med Adielsson, men det räcker inte i alla fall. Maillot vill jag inte heller betala för och inte Zizou Limburgia. Tresor d'Inverne blir nog utgångshäst, men jag vill backa upp den med resten icke nämnda.

Avd 2: Charlie Trotter kan hoppa bort sig, och då känns 86% som guds gåva att man garderat. Love Lini kommer med sex raka segrar, i enkla gäng, men skall respekteras. Örjan sitter upp bakom Ulrika Sisu, och den känns tidig om Charlie hoppar bort sig. Det kan bli en del streck till när man börjar skrapa lite.

Avd 3: Första tanken var att låsa på Månprinsen och JOP:s alla hästar. Sedan fick jag syn på att Lomar körs av Åke Svanstedt för första gången på länge. De har vunnit en hel del pengar tillsammans tidigare i hästens karriär, och det blir nog ett streck på den också.

Avd 4: Bakom Kaiser Broline finns det några kul drag. Krypton Eye har varit ute i rikstotolopp några gånger och fått med sig pengar och hårdhet. Berkut Boko var stor favorit senast då den reste för första gången. Nu är det hälften så långt att resa, men hästen är nästan bortglömd.

....
....

Avd 7: Jag tycker man får rätt bra valuta för en chansspik på Save The Quick som har bevisad form, och som verkade trivas med Björn Goop i hårt tempo. Har man hittat andra vägar att gå kort behöver inte ett streck på Sanity vara fel, bra spår nu och han visade bra takter senast utan att behöva gå sig tom. Allergisäsongen är över.

Tack för att du påminde om Berkut Boko, en viktig sak var att den gick med skor sist, avvaktar balansinfo imorgon, riktigt vass barfota men möjligen är kort hans distans ??
Jamen vi fäller ju samtliga favoriter utom Charlie imorgon
Gillar Greenstar.
Sista , hmmm älskar den där märra... men såna här lopp vinns från innerspår... (Om inte Sebbe fixar biffen förstås).
Gammal 2013-08-24, 01:29   #76

mr_stylezs avatar

Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kennyvirre Visa inlägg
jag e grön på sharps men e det mycket fylleskriv här elle??? laxen e ju helt loss

Laxen är alltid loss, kommer du märka efter ett tag, men det är charmigt så bara att gilla!
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 01:32   #77

mr_stylezs avatar

Sharp$: 5211
Standard

Veckans syn på omgången, tagit från min blogg : http://mangetippartrav.wordpress.com/

Omgången för lördagen ser intressant ut, och det finns en del roliga skrällar att ta med som verkar bortglömda! Sen att min favorithäst Vincennes kommer ut är en kul bonus! =)

Då kör vi!

Avd 1) Här kommer dagens första lås! Nr 6 Tresor D’inverne med Robert Bergh har hemmplan, och springspår samt toppform! Kommer han till spets blir han väldigt tuff att ta ner! Skulle det häxa i spetsstriden eller krångla på annat sätt för nr 6 så, tror jag att nr 10 New york Us vinner! Björn Goop kör för första gången och sånt ska man alltid passa! Han är i absolut toppslag för dagen den mannen, och man bör strecka i stort sett alla hans hästar =)
Nr 4 Västerbo Highflyer är möjligen bästa hästen men har inte imponerat som vanligt på slutet, och har uselt startspår! Han kommer tappa kanske 30 m från start på de två andra.. vilket jag inte tror han har råd till!
Nr 1 Greenstar chansar jag bort då jag tror att han får rygg ledaren och inte kommer loss. Kan bli farlig med fritt dock!

Ranking: 6,10,4,1,12,7,8,3,9,11,12

Avd 2) Jag är svag för nr 2 Charlie Trotter, och han är ju totalt överlägsen i nuvarande klass om han går felfritt. Har gjort så på slutet, senast från samma spår, och bör göra så denna gången med! Spikas givetvis. Vill man gardera kan man ta allihop bakom, då det är väldigt jämnt bland de andra… Regeln är att ska man ändå gardera en storfavorit, så de då för tusan till att garanterat sätta skrällen! Att gardera nr 2 här med 2-3 hästar och ändå missa skrällen som vinner är inte att rekommendera.. det är bara att slösa streck.

Ranking: 2, sen alla, rankar inte då det är rena gissningsleken bakom nr 2.

Avd 3) Här ska jag jobba in en skräll! Då de tre favoriterna alla är sårbara och de andra är i stort sett ostreckade bakom dessa så kör jag en helgardering här! Kallblodslopp kan det skrälla till i ofta tycker jag!
Förstahäst är såklart nr 7 Månprisen A.M. Han älskar lång distans och travar han hela loppet bör han vinna. Då han dock hoppat bort sig på slutet så är det inte så smart att spika anser iaf jag.. Närmast Bakom har vi nr 3 Faksen J:r, som ogillar lång distans, samt nr 9 Hallsta Lotus, som blivit bekvämare i loppen med ålderns rätt och på slutet har kunnat ge sig sista biten.. Lång distans är heller ingen fördel!

Bakom dessa tre är det jämnt, men passa nr 4 Lomar med Åke Svanstedt, han bör ta spets enkelt och sedan släppa, kan vinna från rygg ledaren!

Ranking: 7,3,9,4,5,2,10,12,1,11

Avd 4: Här tycker jag antingen man kan spika nr 1 Kaiser Broline, som Åke låter uppåt på, och som bör hålla spets, eller helgardera loppet. Har gått bra på slutet, även om han var lite sämre än väntat senast, dock är han bättre på medel än lång distans! Är dock inte säker på att han håller upp spets, och därmed helgarderar jag istället, då det är väldigt jämnt bakom, jag tycker samtliga hästar kan vinna detta.

Först i rankingen bakom kommer nr 9 Kentucky Love med formkusken Johan Untersteiner. Har gått väldigt bra lopp på slutet och kan få en helt ok position från sitt spår! Även 10 Krypton Eye med Robert Bergh är tidig liksom nr 5 Monetery som har form!
7 Satisfied La marc har absolut toppform och nr 11 Nimble är kanske bästa hästen i grunden i loppet!

Ranking: 1,9,10,5,7,11,12,6,2,4,3,8

Avd 5) Ett Kul lopp med riktigt bra ston!

Först rankar jag såklart nr 10 Vincennes, som vid full form varit omgångens bästa spikförslag i mina ögon. Hästen går både i spets och är bra spurtare och vill verkligen vinna!Nu har den fått ett lopp efter uppehåll, då den kom tvåa och var väldigt neddövad och gick med tung balans.. Ska lättas lite nu och vara mycket bättre enligt tränaren! Dock, i stlopp skräller det ofta och jag garderar därför med några tuffa motbud!

Nr 1 Ginala har perfekt läge (spår 1 i stolopp, voltstart med tillägg ska ALLTID streckas) och bör leda loppet länge!
Andra utmanare är nr 8 Pantholops som är riktigt bra med fin form samt nr 9 Global Midnight och nr 12 Braås Palema från Åke Svanstedts stall båda två. Dessa hästar är bland landets bästa ston då de tävlar på topp, och gör dem det på lördag så får övriga se upp!
Jag lämnar nr 4 The editor utanför systemet då den varit borta i ett år , och det närmast är omöjligt att prestera på topp direkt efter sådan vila..

Ranking: 10,1,8,9,12,4,7,3,11,15,2,13,14

Avd 6) Ett otroligt svårrankat lopp, då alla hästarna kan vinna med rätt lopp! Senast som nr 2 Outlaw Merci och nr 3 Robin Ru var med på V75 så hade jag dem som säkert lås. De svek mig då (outlaw kom tvåa och Robin Galopperade, nr 6 Sundsvik saigion vann då från spår 12). Därmed kan man tro att jag borde spika Sundsvik Saigon denna gången, men då jag tror på en hård spetsstrid mellan nämnde Sundsvik och nr 4 Across the bridge, så blir så inte fallet! Helst skulle jag vilja ta alla hästar, men jag tar en rövare och spikar en skräll som blir lågstreckad, nämligen nr 5 Simoun!

Han var också med i samma lopp som ovan 3 nämnda hästar och var rätt hårt betrodd från spår 8.. Han sågs aldrig med chans då, men bör vara bättre till det här loppet, samt får Björn Goop upp i sulkyn! Han tränas dessutom av Robert Bergh vilket är ytterligare ett plus på Bergsåkers bana! Just nu streckad till 13 % och en kul spik!

Ranking: 5,6,3,11,2,4,1,10,7,9,12,8

Avd 7) Så har vi kommit till dagens finaste lopp!

Här tänkte jag först ha 3 st hästar, nr 2 Nahar, nr 5 Sebastian K och nr 9 Panne de moteur. Nu aviserar dock Svanen att han ska till spets med Sebastian K, och därmed tar jag bort den från mitt system! Han har gång på gång vikit ner sig från ledningen och jag tror han gör så denna gången med! Visst har han vunnit därifrån ett par ggr, men nu möter han Eliten, och jag tror nog att exempelvis Robert Bergh är smart nog att inse att han kan pressa sönder Sebastian från dödens med sin Nahar! Jag tror så blir fallet, och då är bara frågan om Nahar kan stå emot ungtuppen Panne de moteur, som har absolut toppform för dagen. Missgynnas av bakspåret, men med formen han har tror jag ändå på bra vinstchans!

Ingen häst i loppet är chanslös så strecka på om ni har råd!

Ranking: 2,9,6,7,4,5,3,1,8,10

Systemen blir då som följer! :

Stora systemet :

Avd 1) 6,10
Avd 2) 2
Avd3) Alla
Avd 4) Alla
Avd 5) 1,8,9,10,12
Avd 6) 5
Avd 7) 2,9

2400 rader, 1200 kr.

Chanssystemet:

Avd 1) 1,6,10
Avd 2) 2
Avd 3) Alla
Avd 4) 1
Avd 5) 1,10
Avd 6) Alla
Avd 7 9

720 Rader, 360 kr
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 02:11   #78

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:

Hur vet du det om du är grön?
Gammal 2013-08-24, 02:14   #79

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:

Melander vinner bara när det ger max 50 kakor
Bergspik med annan kusk men nu blir man väl tvungen gardera
Gammal 2013-08-24, 02:16   #80

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:

Tror på max 10 laxar
Gammal 2013-08-24, 07:23   #81

Standard

SYDSVENSKA DAGBLADET TIPPAR (CHANSFÖRSLAG)
V75-1: 2.4.6.10 (3.5)
V75-2: 2 CHARLIE TROTTER (7.1)
V75-3: 7 MÅNPRINSEN A.M (9.3)
V75-4: 1.2.6.7.9.10.11.12 (5.8)
V75-5: 1.4.8.9.10 (12.15)
V75-6: 3.11 (6.2)
V75-7: 2.5.7 (6.3)

960RADER/480KRONOR
Gammal 2013-08-24, 07:45   #82

Standard

Lägger ut en ny analys. Kontrar min tidiga! Skriver två systemförslag

V75-1
10 New York U.S ska gå skolöst idag. Björn Goop upp ffg är intressant. Kul tipsetta! Dubblar dock systemet med 6 Tresor D´Inverne. Tar sig troligen förbi 1 Greenstar. Leder mycket länge!

V75-2
2 Charlie Trotter larvigt billigt inne. Vinner lätt. Omgångens bästa spik!

V75-3
9 Hallsta Lotus är inte distansgynnad, men gynnas dock lite av strykningarna. Lämnar honom ändå ute på systemet! Låser på två!

V75-4
Här kan dt skrälla! Vem som helst kan vinna. Tar med alla tolv på kupongen. Har vaskat fram en bedövare i loppet, nämligen 2 Remember My Name. Höll undan för Krypton Eye vid vinsten senast, och kan rekordsänka nu med ev. barfotabalans. Se upp!

V75-5
Min utgångshäst i loppet är 4 The Editor. Har inte startat på ett tag, men är säkert väl förberedd. Tar med alla tretton i detta lärlingslopp, där allt kan hända.

V75-6
Berghs trio gör upp om dt hela. Tipsettan till innerspårets 1 Uranus de Tyrole. Åke var ju seggerrik med kallblodet Ulvsås Brasse igår. Repris nu?

V75-7
Avslutar omgången med ett starkt sto i 7 Save the Quick. Tiden 10,9a imponerade senast. Kommer att finnas med på målfotot!

SYSTEMFÖRSLAG (BOLAGSSPEL)
V75-1: 6.10 (2.4)
V75-2: 2 CHARLIE TROTTER (7.1)
V75-3: 3.7 (9.2)
V75-4: ALLA TOLV (2.11)
V75-5: ALLA TRETTON (4.8)
V75-6: 1.5.11 (2.6)
V75-7: 7 SAVE THE QUICK (2.5)

1872 RADER / 10 PERS

"CHANSSYSTEMET"
V75-1: 1.2.4.6.10 (8.3)
V75-2. 2 CHARLIE TROTTER (7.1)
V75-3: 2.3.7.9 (5.10)
V75-4: 2.11 (6.9)
V75-5: 4 THE EDITOR (8.10)
V75-6: 1.5.11 (2.6)
V75-7: 1.2.5.7.9 (4.3)

600 RADER

DD-1: 1.5.11
DD-2: 7 SAVE THE QIUCK

DD-1: 1 URANUS DE TYROLE
DD-2: 1.2.5.7.9

LYCKA TILL!

/SPALATO

Senast redigerad av spalato den 2013-08-24 klockan 08:08.
Gammal 2013-08-24, 08:04   #83

Standard

"HARRY-BOY"

V75-1: 3.6.7.10
V75-2: 2 CHARLIE TROTTER
V75-3: 2.3.5.7.9
V75-4: 1 KAISER BROLINE
V75-5: 3.9.10.14
V75-6: 2.3.6.8.11
V75-7: 2 NAHAR

400 RADER
Gammal 2013-08-24, 08:16   #84
Banned

Sharp$: 76
Standard

En bedövare kan vara Notre Crown, gjorde fint lopp senast, går upp lite i klass nu men kan plocka ner alla om det blir överpace.

Erik A har fått offensiv körorder, Formula One kan öppna bra, likaså Sebastian K. Luktar lite körning i sista avdelning. Spikar Panne De Moteur eller dubblar med Nahar, får se hur det blir

GL
Pilkast (+1)

Senast redigerad av trance_error den 2013-08-24 klockan 08:18.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 10:01   #85

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg

Avd 5: Lärlingslopp med 250kkr och hästar med kapacitet. Det kommer gå undan och nästan vem som helst kan vinna.

Avd 6: Ed You över medeldistans från bakspår? Känns väldigt överstreckad. Bergh har däremot en del andra hästar i loppet som känns mer intressanta. Klar kuskförstärkning på Quick Razz. Robin Ru och Outlaw Merci har intressanta lägen.

Berkut Bokos hovar är slitna. Bäst med barfotabalans. Om så, absolut att vinnarbud.
Gammal 2013-08-24, 10:05   #86

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Erik har fått order att köra till spets med raja mirchi
Ha säger att formula one aldrig kan ta sig förbi
Vet inte om det blir släpp till svanen
Gammal 2013-08-24, 10:08   #87

laxdasens avatar

Standard

Laxen sätter v7 idag! ... och fyllesnack är det aldrig... påverkas inte av sprit....
Gammal 2013-08-24, 10:19   #88

Sharp$: 2301
Standard

Min idé är aloe vera, minns ni inte loppet senast.. jag trodde hästen skulle få utgå efter den idiot körningen, men johan hade fog för det! Står visserligen stenhårt inne, men med ett bra lopp så är jag säker på att den kan skrälla! A-HÄST!

Bra kusk dessutom!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 10:19   #89

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 4, 6, 8, 10 (1)
2 2 Charlie Trotter (7)
3 2, 3, 7, 9, 10 (5, 4)
4 9 Kentucky Love (6, 5)
5 8, 10 (9, 7)
6 1, 3, 5, 6, 9, 10, 11, 12 (2, 8)
7 5 Sebastian K. (2, 3)

Vadet gäller startnummer

400 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: 8FAC 20D5 5863
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 10:21   #90

laxdasens avatar

Standard

V7 kommer vara värt obegr lite efter tre lopp idag.... men sen... då smäller det!
Gammal 2013-08-24, 10:24   #91

Migges avatar

Sharp$: 3522
Standard

Citat:
V7 kommer vara värt obegr lite efter tre lopp idag.... men sen... då smäller det!
Redan vaken???

Du skulle ju vakna 30 min innan V75:1 idag...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 10:26   #92

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Redan vaken???

Du skulle ju vakna 30 min innan V75:1 idag...
Handlar om att vara seriös! Satte klockan på 8 för att kunna läsa på allt som krävs... vill vara 100% säker på att sätta v7 idag!
Gammal 2013-08-24, 10:37   #93

Standard

Idag ska RÖDINGARNA håvas in vill jag lova
Jag älskar travet o brinner för V75 så klart !
Spelar endast för V7. Max 100 tusen utdelning idag.
Känns mer som en V6 omg på Bergsåker...
Gammal 2013-08-24, 10:44   #94

laxdasens avatar

Standard

blir A-häst på Raja idag...
Gammal 2013-08-24, 11:04   #95

kennyvirres avatar

Standard

Citat:
Idag ska RÖDINGARNA håvas in vill jag lova
Jag älskar travet o brinner för V75 så klart !
Spelar endast för V7. Max 100 tusen utdelning idag.
Känns mer som en V6 omg på Bergsåker...
När jag läste detta så försvann bakfyllan, så glad blev jag.
Jag upptäckte travet för några månader sen och föll pladask.
Skit i jobbet o flickvän..bara jag har travet så e jag mer än nöjd.
Nu blir det öl och Pink floyd i i väntan på hästarna
Pilkast (+5)
Gammal 2013-08-24, 11:06   #96

kennyvirres avatar

Standard

Citat:
Handlar om att vara seriös! Satte klockan på 8 för att kunna läsa på allt som krävs... vill vara 100% säker på att sätta v7 idag!
now we're talking
Gammal 2013-08-24, 11:10   #97

kennyvirres avatar

Standard

Kan någon ge ett tips i DD1...jag har ingen känsla för någon där. Robin Ru vinner la inte idag heller. Är det Saigon som vinner igen eller?

Citat:
Har du nåt tips på nån bra sajt?

Senast redigerad av kennyvirre den 2013-08-24 klockan 11:18.
Gammal 2013-08-24, 11:12   #98

drakens avatar

Standard

Bergsåker var en riktig skrällbana förut men på senare tid har det tenderat att bli favoritkavalkader.. Blir nog inte speciellt mycket till utdelning i dag heller men hoppas kan man ju.
Gammal 2013-08-24, 11:22   #99

Sharp$: 5330
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Att gå emot dasen är som att kasta pengarna i sjön.

Hade man spelat en hundralapp varje gång han öppnade truten så hade vi varit mångmiljonärer allesammans nu.
kasta pengarna i sjön = sjöa?
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 11:28   #100

mijo14s avatar

Standard

http://travmasen.dinstudio.se/
Gammal 2013-08-24, 11:33   #101

Standard

Kaiser broline tycker jag är en stark A-häst!
Gammal 2013-08-24, 11:43   #102

mijo14s avatar

Standard

Mkt spel på Sanity!
Gammal 2013-08-24, 11:43   #103

clarunds avatar

Standard

Finn Fem Fel

Diös - Sundsvall Open Trot - Gulddivisionen, Final (Gr. I - UET Masters Series)
1:A PRIS 1 000 000, 2140 A
Omsättning lördag 24 aug, kl 11:31 V75: 37 538 148 kr, kl 11:34 Vinnare: 338 414 kr
1 FRICTION h 6 Melander Stefan 2140:1 371 7%
2 NAHAR v 8 Bergh Robert 2140:2 48 55%
3 SANITY v 7 Takter Johnny (Löf Ma) 2140:3 42 9%
4 RAJA MIRCHI h 6 Adielsson Erik (Kol Lu) 2140:4 42 13%
5 SEBASTIAN K. h 7 Svanstedt Åke 2140:5 39 43%
6 FORMULA ONE (US) h 6 Kontio Jorma (Lil Re) 2140:6 167 13%
7 SAVE THE QUICK* (FR) s 7 Goop Björn (Leb Fr) 2140:7 108 18%
8 SHAQ IS BACK (US) h 6 Redén Daniel a 2140:8 361 5%
9 PANNE DE MOTEUR h 5 Kihlström Örjan (Hul St) 2140:9 107 27%
10 MONSTER DRIVE h 7 Untersteiner Johan (Lil Re) 2140:10 585 5%
..............

338k omsatt !!???

Märkliga odds:
Nahar, onormalt högt
Sanity, onormalt lågt
Raja Mirchi, onormalt lågt
Sebastian K., onormalt högt

Vadan detta ?
Gammal 2013-08-24, 11:49   #104

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Finn Fem Fel

Diös - Sundsvall Open Trot - Gulddivisionen, Final (Gr. I - UET Masters Series)
1:A PRIS 1 000 000, 2140 A
Omsättning lördag 24 aug, kl 11:31 V75: 37 538 148 kr, kl 11:34 Vinnare: 338 414 kr
1 FRICTION h 6 Melander Stefan 2140:1 371 7%
2 NAHAR v 8 Bergh Robert 2140:2 48 55%
3 SANITY v 7 Takter Johnny (Löf Ma) 2140:3 42 9%
4 RAJA MIRCHI h 6 Adielsson Erik (Kol Lu) 2140:4 42 13%
5 SEBASTIAN K. h 7 Svanstedt Åke 2140:5 39 43%
6 FORMULA ONE (US) h 6 Kontio Jorma (Lil Re) 2140:6 167 13%
7 SAVE THE QUICK* (FR) s 7 Goop Björn (Leb Fr) 2140:7 108 18%
8 SHAQ IS BACK (US) h 6 Redén Daniel a 2140:8 361 5%
9 PANNE DE MOTEUR h 5 Kihlström Örjan (Hul St) 2140:9 107 27%
10 MONSTER DRIVE h 7 Untersteiner Johan (Lil Re) 2140:10 585 5%
..............

338k omsatt !!???

Märkliga odds:
Nahar, onormalt högt
Sanity, onormalt lågt
Raja Mirchi, onormalt lågt
Sebastian K., onormalt högt

Vadan detta ?

Harry Boy påsen skickar med ett vinnarspel i sista avdelningen, så Robotspel helt enkelt!
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 11:50   #105

kennyvirres avatar

Standard

nästan 360k nu...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 11:50   #106

hammmmmars avatar

Sharp$: 1722
Standard

Raja Mirchi vinner idag. Spikar på allt. Sebbe K vinner inte när han tävlar mot stall kolgjini.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 11:52   #107

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Harry Boy påsen skickar med ett vinnarspel i sista avdelningen, så Robotspel helt enkelt!
Men bara på Raja Mirchi & Sanity ?

Senast redigerad av clarund den 2013-08-24 klockan 11:54.
Gammal 2013-08-24, 11:56   #108

clarunds avatar

Standard

Ryggar ATG sina vinnande spelare eller statistik eller spelar någon mot Harry ?

Jag vet inte om ATG inser hur allvarligt sånt här är !?

Helt sjukt då vissa sitter inne med Harrys algoritmer !!

Den informationen borde inte vara hemlig om skiten ska tillåtas utan 100% offentlig !

Reservation för att antagna fakta (att Harry Boy storspelar vinnare) kan vara felaktiga

Senast redigerad av clarund den 2013-08-24 klockan 12:17.
Gammal 2013-08-24, 12:01   #109
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Raja Mirchi vinner idag. Spikar på allt. Sebbe K vinner inte när han tävlar mot stall kolgjini.
http://classic.atg.se/ResultatServle...ype=VP&race=11
http://classic.atg.se/ResultatServle...ype=VP&race=10

KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 12:02   #110

kennyvirres avatar

Standard

Tjena clarund. Orkar du förklara vad som pågår? Jag e nybörjare och förstår inte

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 12:03   #111
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Lutar nog mot en spik för mig, Kaiser Broline helt enkelt. Åke tror själv på spets och slut där, hans egna ord
Systemet för närvarande:

Travkungen vad har du idag? Du brukar ju endast vara efterklok med efterhandssystem, fram med idéerna före loppets start
Gammal 2013-08-24, 12:05   #112

clarunds avatar

Standard

Citat:
Tjena clarund. Orkar du förklara vad som pågår? Jag e nybörjare och f

Ja skulle gärna själv ha en förklaring, gärna från ATG.

Forumfolk påstår att vinnarspel i "Harry Boy påsar" gör den onormalt höga omsättningen på vinnarspel i avdelning 7.

Det vore isåfall intressant att veta hur Harry "väljer" sina spel.

Som det är nu sitter en liten klick inne med den infon och kan således dra nytta av den för att placera sina spel (och eventuellt manipulera odds).
kennyvirre (+1)
Gammal 2013-08-24, 12:09   #113

clarunds avatar

Standard

Kan tillägga att jag för tillfället är glad att jag högg 12,50 på Raja Mirchi, banoddset verkar bli ett helt annat...
Gammal 2013-08-24, 12:12   #114

Standard

i dina länkar har raja galopperat båda gångerna

https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=775964

Tror inte sebastian k kan vinna om han får raja utvndigt
Gammal 2013-08-24, 12:14   #115

drakens avatar

Standard

Tror att första vinns på speed. Antingen av nr 1 om lucka eller nr 10 som troligen går med jänkarvagn i dag för första gången.
Andra vinner såklart storfavoriten om han inte hoppar. tredje vinner någon av de 3 stora. Tror mest på nr 3 men kanske dubblar med 7.
Fjärde vinns av antingen 1 eller 9. Hade räckt med de 2 på banan .

Senast redigerad av draken den 2013-08-24 klockan 12:17. Anledning: lite bråttom. Stavfel
Gammal 2013-08-24, 12:16   #116
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
i dina länkar har raja galopperat båda gångerna

https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=775964

Tror inte sebastian k kan vinna om han får raja utvndigt
Tror jag inte heller, Raja är kungen. De möttes för något år sedan och Raja vann med 5 längder före Sebbe trots att Sebbe var spelad som favorit.
Jag plockar med Raja, alltid gjort. Kostat mig väldigt mycket pengar men kan inte låta bli att ta med en häst man tyvärr är förälskad i. Dessutom som 13 procent nu..
Gammal 2013-08-24, 12:17   #117

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 151
Standard

Greenstar ströks precis, det förändrar ju en del i det loppet
clarund (+1)
johnnyb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 12:18   #118

laxdasens avatar

Standard

det som pågår är att folk spelar på trav och det är som vanligt absolut inget att bråka om... ägna tiden till att sätta v7 istället! jag är inte här för att lyda order, jag är här för att vinna ett krig!
Gammal 2013-08-24, 12:23   #119

clarunds avatar

Standard

Citat:
det som pågår är att folk spelar på trav och det är som vanligt absolut inget att bråka om... ägna tiden till att sätta v7 istället! jag är inte här för att lyda order, jag är här för att vinna ett krig!
hmmm

sant.

inget att göra, robotarna har tagit över för gott.

det är/blir omöjligt att bedöma odds då de ändå ändras radikalt sista sekunderna.

Unibot703, Bet3655 och andra modeller härjar vilt, agendan är att förvilla ATGs kunder och driva över "kunskapsspelarna" till utländska bolag med fasta odds

Edit: glömde Harry Bot 1 ...

◖(◣☩◢)◗

Senast redigerad av clarund den 2013-08-24 klockan 12:28.
Gammal 2013-08-24, 12:25   #120

Migges avatar

Standard

Citat:
Ja skulle gärna själv ha en förklaring, gärna från ATG.
Om du nu så gärna vill ha en förklaring ifrån ATG varför inte mejla dom med din fråga?

Att dom ska läsa just "ditt" inlägg hos Sharps.se är högst osannolikt!
Gammal 2013-08-24, 12:26   #121

laxdasens avatar

Standard

Haha det smyger in en viss oro för ironi när jag läaer Lindvallens...... SJÖA!
Gammal 2013-08-24, 12:34   #122

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1325
Standard

Jag tycker Monterey är bortglömd det tycker jag är dagens fynd! Men kan ju ha fel
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 12:35   #123

kennyvirres avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tror jag inte heller, Raja är kungen. De möttes för något år sedan och Raja vann med 5 längder före Sebbe trots att Sebbe var spelad som favorit.
Jag plockar med Raja, alltid gjort. Kostat mig väldigt mycket pengar men kan inte låta bli att ta med en häst man tyvärr är förälskad i. Dessutom som 13 procent nu..
Är det du som är Mr. Hands?

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 12:35   #124

clarunds avatar

Standard

Citat:
Om du nu så gärna vill ha en förklaring ifrån ATG varför inte mejla dom med din fråga?

Att dom ska läsa just "ditt" inlägg hos Sharps.se är högst osannolikt!
Din tolkning.

Vad jag syftar på är att när ATG inför dylika saker kunde de (om det nu är Harry) gärna skicka ett pressmeddelande.

Jag har varken tid eller intresse att tala med deras kundtjänst (de lär ändå inte ge något omedelbart svar, än mindre en bra förklaring(av naturliga skäl kan inte de känna till utomstående spelares strategier)).

Diskuterar mycket hellre med folk som begriper sig på spel !

ps Är du kusin med Jante !?

Senast redigerad av clarund den 2013-08-24 klockan 12:39.
Gammal 2013-08-24, 12:38   #125

Viroids avatar

Standard

Citat:
hmmm

sant.

inget att göra, robotarna har tagit över för gott.

det är/blir omöjligt att bedöma odds då de ändå ändras radikalt sista sekunderna.

Unibot703, Bet3655 och andra modeller härjar vilt, agendan är att förvilla ATGs kunder och driva över "kunskapsspelarna" till utländska bolag med fasta odds

Edit: glömde Harry Bot 1 ...

◖(◣☩◢)◗
Det är knappast Harrypåsar som orsakat det här. I den vanliga påsen ingår ett vinnarspel på 15kr, och det blir inte så himla stor omsättning på det. 150kkr om de säljer 10k påsar.
Gammal 2013-08-24, 12:39   #126

Migges avatar

Standard

Citat:
ps Är du kusin med Jante !?
Nej!
Gammal 2013-08-24, 12:42   #127

drakens avatar

Standard

Lutar åt detta i dag.
1,10
2
3
1,9
1,4,8,9,10,11,12,15
2,3,6,11,12
2,4,7
480 rader
Gammal 2013-08-24, 12:45   #128

kennyvirres avatar

Standard

Vinnare 12:43: 436 573 kr

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 12:54   #129

Standard

Kan pink elephant ta spets nu? Spik kanske, bergh son tror inte så mkt på tresor väl
Gammal 2013-08-24, 12:59   #130

clarunds avatar

Standard

Ok, enligt tobakshandlarn säljer Harry inte vinnarspel, Viroid påstår 15kr...

ingen aning om antalet påsar osv men troligtvis var hörsägen fel.

Således case closed angående ATGs inblandning.
Gammal 2013-08-24, 13:00   #131

Sharp$: 20
Standard

1) Tresor D Inverne SOS
2) Charlie Trotter överläggsen
3) Månprinsen A.M, dags nu på lång
4) Helgardera
5) 1,3,4,7,8,9,10,11,12,15
6) Helgardera
7) 2,5
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 13:01   #132

Sharp$: 1182
Standard

Tror hårt på mitt system idag :

1 - 2,6,8,10 U Häst = 2
2 - Spik 2
3 - 3,7,9 U Häst = 7
4 - 1,2,3,4,7,8,9,10 A Häst = 1
5 - 1,4,7,8,9,10 A Häst = 10
6 - Spik 6
7 - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 A Häst = 5

984 Rader efter reducering.
Minst en U Häst och minst en A Häst.
Kom igen Jobba Jobba Jobba !!!!!

Lycka till med era spel idag !
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 13:01   #133
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Spelar man Harry Boys nya Superpåsen för 199kr, så går 35kr (inklusive avgift) av insatsen på vinnarspelet i sista avdelningen på en häst. Många som köper den nya påsen just nu.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 13:07   #134

clarunds avatar

Standard

Citat:
Nej!
Hehe

Själv är jag en obotlig Messerschmidt...

Att mejla ATG på en lördag var därmed aldrig ett alternativ, om jag fått ett svar hade jag ändå ifrågasatt deras kompetens pga min förutfattade mening därom och därför förkastat svaret oavsett vad det innehöll
Gammal 2013-08-24, 13:08   #135
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Påsen innehåller en V75 för 100kr en dagens dubbel för 64kr och ett vinnarspel för 35kr
clarund (+1)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 13:09   #136

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

1: 6
2: 2
3: 2,7
4: 1,12
5: Alla
6: 3,6
7: 2,10

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 13:09   #137

Standard

Latitude broline anmäld barfota runt om. När gjorde den det senast? Och har någon koll på hur pink elephant i första kommer gå iväg från första spår i volt. Spets möjligt?
Gammal 2013-08-24, 13:17   #138
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

2 likadana trådar sammanfogade. Räcker med 1 tråd! /MOD
Zniper (+6), alle (+1), Viroid (+1), Migge (+1), clarund (+2), joppe59 (+1)
Gammal 2013-08-24, 13:25   #139

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Registrerat spel

Bana: Bergsåker, omg. 35
Lopp: 3
Spelform: Tvilling

Hästar: 3, 6
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

1 x 226,00 kr Totalt: 226,00 kr

Kvittonummer: A324 0897 5A23 0905

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 13:30   #140

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Påsen innehåller en V75 för 100kr en dagens dubbel för 64kr och ett vinnarspel för 35kr
Ok, Tack!
Då drar jag slutsatsen (rätt eller fel) att det är ett jäkla skrik på Raja Mirchi (alternativt storspel på denna) och att folk spelar folkets häst Sanity, vad Harry lirar på är höljt i dunkel...
Gammal 2013-08-24, 13:32   #141

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2, 4, 6, 10
2 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
3 7 Månprinsen A.M.
4 1, 9
5 4 The Editor
6 1, 2, 11
7 5 Sebastian K.

Vadet gäller startnummer

216 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 108,00 kr

Håller tummarna för favvisgalopp i andra dårå
BOL!
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 13:38   #142
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Ja vinner Panne De Moteur i sista så får man jävligt bra betalt.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 13:41   #143

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Som Panne Du Moteur såg ut senast så lägger han inte detta med lite hjälp med tempot och position! En häst på väg uppåt och med fortsatt utvecklingspotential. Lättplacerad och tar rygg på Nahar, varvet kvar och får perfekt draghjälp...

Såg ni inte intrycket senast - bakspåret behöver inte vara fel när första varvet kommer gå i trakterna 1.10-1.10.5!

Kör, Kihlström!

Gammal 2013-08-24, 13:42   #144

Standard

Citat:
När jag läste detta så försvann bakfyllan, så glad blev jag.
Jag upptäckte travet för några månader sen och föll pladask.
Skit i jobbet o flickvän..bara jag har travet så e jag mer än nöjd.
Nu blir det öl och Pink floyd i i väntan på hästarna
Hahahaa!! Alltid kul ge glädje
Idag hinner jag inte följa travet varken på tv eller live radio.
Min dotter fyller år Det får bli att mn tittar till mobilen senare igen
Hoppas nån får del av mina tidiga tips !
Gammal 2013-08-24, 13:43   #145

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Krånglar det med startlistorna på både ATG.Se och Classic för någon mer än mig? Djävla skitbolag!!!

AVGÅ!!!

Gammal 2013-08-24, 13:44   #146

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

STÄNGSKRIV UTÅTERBETALNING
Blir nog en eller två till
Bergsåker 41 2013-08-24 V75
Avd Ordinarie Reserver
1 6
2 2
3 2 3 7 9 10
4 1 6 9 12
5 8
6 1 2 3 6 11
7 1 2 3 4 5 7 9
700 rader * 1 * 0,50 kr = 350,00 kr
2013 8DA8 8215 32XX XXXX
24 augusti 2013
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 13:44   #147

laxdasens avatar

Standard

allt funkar här pilkast bara ta en taxi och komma.... sen sjöa!
Gammal 2013-08-24, 13:45   #148

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Vilken häst Svanstedt hadde där - 1.13.8!

Gammal 2013-08-24, 13:46   #149

Standard

kun 84 kr i dag-plus dd x 30 kr

V75

V75 BANE
24.08.2013

V75-1: 4
V75-2: 2
V75-3: 7
V75-4: 1,7,9
V75-5: 4,8,9,10,11,12,15
V75-6: 1,2,3,5,6,9,10,11
V75-7: 5

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

0,50 kr.

168
84 kr.

Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S
1,2,3,5,6,9,10,11
5
x 30 kr
Gammal 2013-08-24, 13:50   #150

Standard

Citat:
En PANTHOLOPS I detta lärlingslopp med Tino Ärling till 10% för lite streck på! Finns mycket streckvärde i ett annars jämnt 15 hästarslopp. Detta kommer bli mitt VIND/FYND drag i omgången.
Ligger efter min bjudning på snart 34% under Lördagen
Årets bjudning
Gammal 2013-08-24, 14:04   #151

Standard

super info her-derfor dd spik

Jakob Croon startar sin 10 Quick Razz (V75-6) sent på dagen så vi kommer inte att hinna på honom på backen – så vi ringer upp istället. Hästen är intressant för han är ständigt glömd numera trots sin höga inneboende kapacitet.

"- Allt är jättebra med honom och jag har varit ute och joggat med honom på morgonen innan vi åkte, och det blir lagom att komma fram när tävlingarna börjar, då har vi gott om tid på oss. Hästen var inte bra senast och jag kände att han var seg och loj hela dagen och förstod då att han inte skulle vara på topp, men han har känts så en gång tidigare i karriären och vann ändå så det var inte värre än att vi i alla fall startade. Nu blev han tvåa ändå enbart på sin skalle, men han drack ovanligt mycket efteråt och jag vet inte om han var lite uttorkad eller om han hade nåt skit i halsen som många av mina hästar haft i sommar. Efter det har han fått en pust, men det är nästan bara ett plus då han alltid går bra efter uppehåll, han har heller inte gått några banjobb men brukar inge behöva det på en dryg månad så här och i sista jobbet i lördags kändes han så fin att hag beslöt att anmäla. Idag blir det barfota runt om igen vilket är ett plus, dessutom ska vi prova första halvstängt på honom, han har hittills gått med öppet i alla starter, men med en murphy på ena sidan i de flesta. Jag vet inte vilken effekt det kan ge, men jag hoppas att det ska göra honom lite piggare mitt under loppen då han brukar somna in lite och man vill gärna ha kontakt med honom hela tiden. Dessutom blir det första proffskusk på länge nu då jag inte får köra på V75 och det är ett plus så klart, de hamnar ofta lite bättre till i loppen och får mer gratis på något sätt. Jag har också lånat en jänkarvagn som Johnny får värma i, jag har aldrig provat en sådan på honom och har svårt att bedöma det men de säger ju att det kan vara en enorm fördel. Det som kan störa planen är att han kan springa och kränga ner en del i kurvorna och typiskt sett behöver stöd, men det där får Johnny känna på i värmningen. Jag hoppas att vi kan köra så och många plusfaktorer kan betyda en bra insats och jag är inte direkt rädd för något av de andra namnen", konstaterar Croon.
Gammal 2013-08-24, 14:06   #152

Standard

DD x 200 kr

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
Jakob Croon startar sin 10 Quick Razz (V75-6) sent på dagen så vi kommer inte att hinna på honom på backen – så vi ringer upp istället. Hästen är intressant för han är ständigt glömd numera trots sin höga inneboende kapacitet.

"- Allt är jättebra med honom och jag har varit ute och joggat med honom på morgonen innan vi åkte, och det blir lagom att komma fram när tävlingarna börjar, då har vi gott om tid på oss. Hästen var inte bra senast och jag kände att han var seg och loj hela dagen och förstod då att han inte skulle vara på topp, men han har känts så en gång tidigare i karriären och vann ändå så det var inte värre än att vi i alla fall startade. Nu blev han tvåa ändå enbart på sin skalle, men han drack ovanligt mycket efteråt och jag vet inte om han var lite uttorkad eller om han hade nåt skit i halsen som många av mina hästar haft i sommar. Efter det har han fått en pust, men det är nästan bara ett plus då han alltid går bra efter uppehåll, han har heller inte gått några banjobb men brukar inge behöva det på en dryg månad så här och i sista jobbet i lördags kändes han så fin att hag beslöt att anmäla. Idag blir det barfota runt om igen vilket är ett plus, dessutom ska vi prova första halvstängt på honom, han har hittills gått med öppet i alla starter, men med en murphy på ena sidan i de flesta. Jag vet inte vilken effekt det kan ge, men jag hoppas att det ska göra honom lite piggare mitt under loppen då han brukar somna in lite och man vill gärna ha kontakt med honom hela tiden. Dessutom blir det första proffskusk på länge nu då jag inte får köra på V75 och det är ett plus så klart, de hamnar ofta lite bättre till i loppen och får mer gratis på något sätt. Jag har också lånat en jänkarvagn som Johnny får värma i, jag har aldrig provat en sådan på honom och har svårt att bedöma det men de säger ju att det kan vara en enorm fördel. Det som kan störa planen är att han kan springa och kränga ner en del i kurvorna och typiskt sett behöver stöd, men det där får Johnny känna på i värmningen. Jag hoppas att vi kan köra så och många plusfaktorer kan betyda en bra insats och jag är inte direkt rädd för något av de andra namnen", konstaterar Croon.
10
5
x 200-.
Gammal 2013-08-24, 14:08   #153

Helges avatar

Standard

Citat:

Vi får inte posta SS här michel65.. :( Jag fick en anmärkning för det, så varnar i all välmening
Gammal 2013-08-24, 14:09   #154

lonerangers avatar

Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

bara jag som inte kommer in på atg.se och classic.atg.se just nu??
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:11   #155

Standard

okey

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vi får inte posta SS här michel65.. :( Jag fick en anmärkning för det, så varnar i all välmening
ja det var min fejl,og jeg ved det godt.tak for info
Gammal 2013-08-24, 14:23   #156

Shooters avatar

Sharp$: 38056
Standard

1) 2,4,6,10
2) Spik 2
3) Spik 7
4) 1,6,7,9,11
5) 1,4,8,9,10,11
6) Spik 3
7) 2,4,5,6,7,9

Nu åker vi!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:24   #157

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
bara jag som inte kommer in på atg.se och classic.atg.se just nu??
Nej, mitt fungerar som det skall nu...

Lycka, till...!

Gammal 2013-08-24, 14:25   #158

laxdasens avatar

Standard

Reducerat system idag:

343200 rader blev 9778 rader... nu ska det sjöas!
Gammal 2013-08-24, 14:27   #159
Banned

Sharp$: 2102

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar (Res.)

1) 6 Tresor d'Inverne (4, 2)

2) 2 Charlie Trotter (7, 1)

3) 3 Faksen J:r (7, 9)

4) 1, 6, 9, 11 (3, 5)

5) 1, 2, 4, 7, 8, 9, 10, 11 (3, 12)

6) 1, 2, 3, 5, 6, 11 (8, 4)

7) 9 Panne de Moteur (2, 5)

Vadet gäller startnummer

192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer:
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:28   #160

Sharp$: 1236
Standard

Avd Ordinarie Reserver
1 6
2 2
3 3 7 9
4 1
5 1 4 8 9 10 12
6 1 2 3 5 6 11
7 2 3 4 5 6 7 9
756 rader * 1 * 0,50 kr = 378,00 kr

2013 2F40 CA5B 1E87 0145
24 augusti 2013
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:28   #161

Sharp$: 2231
Standard

E lätt idag
6
2
7
1,9
1,4,8,9,10,11,12,14,15
1,3,6,8,10,11
2,4,5,6,7,9
324kr lycka till
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:28   #162

Sharp$: 4030
Standard

Svårt idag när man vill göra det svårt för sig
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:29   #163

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5572
Standard

Registrerat spel

6 Tresor d'Inverne
1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
3, 7, 9
1 Kaiser Broline
10 Vincennes

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
2, 5

Totalt: 396,00 kr
Gammal 2013-08-24, 14:30   #164

Sharp$: 1236
Standard

Avd Ordinarie Reserver
1 6
2 2
3 3 7 9
4 1
5 2 11 14 15
6 1 2 3 5 6 11
7 2 4 5 7 9
360 rader * 1 * 0,50 kr = 180,00 kr

2013 0D8A 627B 1A87 0905
24 augusti 2013
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:34   #165

laxdasens avatar

Standard

haha jag får nog många rätt på sju chanslösa idag !
Gammal 2013-08-24, 14:35   #166

Standard

Västerbo Highflyer

klart bedste hest i feltet,ingen grund til gadering der
Gammal 2013-08-24, 14:40   #167

Sharp$: 399
Standard

har lite problem å lägga in min jokerbild, hur göra?

edit never mind

Senast redigerad av dyrer den 2013-08-24 klockan 14:43.
dyrer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:40   #168

laxdasens avatar

Standard

började med en B-häst....man får jobba vidare
Gammal 2013-08-24, 14:43   #169

Standard

Gammal 2013-08-24, 14:44   #170

Sharp$: 525
Standard

V75 - 2013-08-24 - Bergsåker
Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu)

V75-1: Sundfrakt - Bronsdivisionen, försök 2 - 1:A PRIS 110 000 kr 2140 V
2(B) - Pink Elephant
4(C) - Västerbo HighFlyer
6(A) - Tresor d'Inverne
10(C) - New York U.S. (US)

V75-2: Klass II, försök 2 - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 V
2 - Charlie Trotter

V75-3: BOX Destillery - Svenskt Mästerskap - 1:A PRIS 250 000 kr 2640 A
3(B) - Faksen J:r
7(A) - Månprinsen A.M.
9(C) - Hallsta Lotus

V75-4: Office - Klass I, försök 2 - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A
1(A) - Kaiser Broline
2(B) - Remember My Name
5(C) - Monterey
6(C) - Berkut Boko
7(C) - Satisfied la Marc
9(B) - Kentucky Love
10(C) - Krypton Eye
11(C) - Nimble

V75-5: Lars Lindbergs Minne - Stolopp - Lärlingslopp - 1:A PRIS 250 000 kr 2140 V
1(B) - Ginala
3(C) - Check in Blågul
4(C) - The Editor
8(C) - Pantholops (US)
9(B) - Global Midnight
10(A) - Vincennes
11(C) - Aloe Vera
12(C) - Braås Palema
14(C) - Bell

V75-6: Silverdivisionen, försök 2 - 1:A PRIS 125 000 kr 2140 A
1(C) - Uranus de Tyrole (FR)
2(C) - Outlaw Merci
3(A) - Robin Ru
5(C) - Simoun* (FR)
6(B) - Sundsvik Saigon* (FI)
11(B) - Ed You
12(C) - Notre Crown

V75-7: Diös - Sundsvall Open Trot - Gulddivisionen, Final (Gr. I - UET Masters Series) - 1:A PRIS 1 000 000 kr 2140 A
2(A) - Nahar
5(A) - Sebastian K.
6(C) - Formula One (US)
7(B) - Save the Quick* (FR)
9(B) - Panne de Moteur

Systemstorlek: 30 240
Reducerad storlek: 1 398
Kostnad: 699,00 kr

ABCD-Villkor
2,3,4,5 A-Hästar
1,2,3 B-Hästar
0,1,2 C-Hästar

Utgångar: 1 av 1
Utgång: 4,5,6 vinnare
Tresor d'Inverne
Månprinsen A.M.
Kaiser Broline
Kentucky Love
Vincennes
Robin Ru
Sundsvik Saigon* (FI)
Nahar
Pantholops (US)
Global Midnight
Uranus de Tyrole (FR)

Dags den här gången?

Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:48   #171

Standard

charlie trotter står i 1,3.. bra odds tycker jag!
Gammal 2013-08-24, 14:51   #172

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

8 Quick Change över 60 ggr!? Vansinne! Liten peng vinnare, platsspel och U på tvilling! Överodds ska tas!

OCH en rak 2-8 lite tyngre! Tack för gratis rygg ledare! KOM IGEN NU!!

Senast redigerad av doob den 2013-08-24 klockan 14:53.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:54   #173

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
8 Quick Change över 60 ggr!? Vansinne! Liten peng vinnare, platsspel och U på tvilling! Överodds ska tas!

OCH en rak 2-8 lite tyngre! Tack för gratis rygg ledare! KOM IGEN NU!!
synd!
Gammal 2013-08-24, 14:55   #174

doobs avatar

Standard

TACKAR!!! Men OJ vad nära vinst också!!
Gammal 2013-08-24, 14:55   #175

laxdasens avatar

Standard

en C häst...... nu ska det jobbas vidare!!!
Gammal 2013-08-24, 14:56   #176
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Vad hände???
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:56   #177

Sprites avatar

Sharp$: 8377
Standard

JAAAAAAAADÅÅ! 1%-are jo man tackar
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:57   #178

doobs avatar

Standard

474 ggr på tvillingen!!!

8,57 på plats!

Lördagen är hemma!!

Senast redigerad av doob den 2013-08-24 klockan 14:58.
Gammal 2013-08-24, 14:58   #179
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Körde Vinnare plats på alla hästar utom 2... 100kr
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 14:59   #180

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
synd!
Jag klagar inte....
Gammal 2013-08-24, 15:00   #181

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hade 10 000 plats på nummer 8!

moneybag:

laxdasen (+5)
Gammal 2013-08-24, 15:01   #182

laxdasens avatar

Standard

jag hade 50000 vinnare nr 4!
Gammal 2013-08-24, 15:01   #183

doobs avatar

Standard

Registrerat spel

Lopp: 6

Hästar: 1, 2, 4, 6, 7
U-hästar: 8 Quick Change

Vadet gäller startnummer

5 x 30,00 kr Totalt: 150,00 kr

Kvittonummer: 2366 C23F XXXX XXXX
Gammal 2013-08-24, 15:03   #184

doobs avatar

Standard

Hur fan kan Månprinsen vara så stor favorit på V5 och favorit överhuvudtaget? Hallsta bara tredjehandare på V5!? Är folk fulla???

Hallsta Lotus och Vincennes spikar på V5 sedan måla på!!
Gammal 2013-08-24, 15:05   #185

clarunds avatar

Standard

Citat:
Hur fan kan Månprinsen vara så stor favorit på V5 och favorit överhuvudtaget? Hallsta bara tredjehandare på V5!? Är folk fulla???

Halvspik Faksen Jr, gadd Månprinsen, Hallsta lämnar jag därhän.
Gammal 2013-08-24, 15:06   #186

laxdasens avatar

Standard

Citat:

båda dem är helt chanslösa doob! nu har du lite "född i farstun" karaktär
Gammal 2013-08-24, 15:08   #187

drakens avatar

Standard

Jaaa jag vann också fruktansvärt mycket pengar. Hade 4 årslöner vinnare på nr 4. Not. Black så det dånar om det. Bara att ta nya tag.
Lassar in lite på Faksen Jr

Senast redigerad av draken den 2013-08-24 klockan 15:11.
Gammal 2013-08-24, 15:09   #188

laxdasens avatar

Standard

klart man är kvar på v7.... men några A måste in och en spik!
Gammal 2013-08-24, 15:10   #189

doobs avatar

Standard

Citat:
båda dem är helt chanslösa doob! nu har du lite "född i farstun" karaktär
Ja jag känner mig lite halvsvag nu... Ha ha ha!
Gammal 2013-08-24, 15:11   #190

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5572
Standard

Fan att man sprack i första. Hade varit gött med två rätt nu

Blir en liten V5:a som tröst

Registrerat spel

2, 3, 7, 9
1 Kaiser Broline
10 Vincennes
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
2, 5

Totalt: 96,00 kr
Gammal 2013-08-24, 15:12   #191

doobs avatar

Standard

1,70 !!??
Gammal 2013-08-24, 15:12   #192

Viroids avatar

Standard

Det här blir spännande. 450 rätta rader kvar, men mycket tuffa villkor kvar att fylla upp...
Gammal 2013-08-24, 15:12   #193

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Lopp: 7

Hästar: 7, 9
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

1 x 390,00 kr Totalt: 390,00 kr

Kvittonummer: 0F0A 0831 3EE3 8105

Gammal 2013-08-24, 15:13   #194
Banned

Standard

Registrerat spel

Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar
1 3, 7
2 1, 6, 9, 11, 12
3 4 The Editor
4 1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12
5 2, 5, 9

Vadet gäller startnummer

270 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 270,00 kr

Kvittonummer: AF80 0AD5 xxxx xxxx
Gammal 2013-08-24, 15:17   #195

laxdasens avatar

Standard

DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB! byt bild..... då funkar hjärnan bättre! tycker du att Hallsta hade bra chans????????????????????????? men men du kommer igen..... om några lopp
Gammal 2013-08-24, 15:18   #196

doobs avatar

Standard

Hatten av! Där var jag ute och snurrade! Men det drabbar ingen fattig...
laxdasen (+5)
Gammal 2013-08-24, 15:19   #197

drakens avatar

Standard

Jag går och r*nkar istället. Totalt värdelös såklart.
Gammal 2013-08-24, 15:20   #198

laxdasens avatar

Standard

3 rätt..... nu ska det jobbas in!
Gammal 2013-08-24, 15:22   #199

drakens avatar

Standard

Kanske är din dag i dag. Lycka till
Gammal 2013-08-24, 15:23   #200

laxdasens avatar

Standard

blir svårt..nu måste spiken in! KENTUCKY LOVE!!!! dags att börja ladda upp rejält!!!!
Gammal 2013-08-24, 15:25   #201

drakens avatar

Standard

Den tror jag är helt överlägsen så det borde vara lugnt men med tanke på min form så ska du nog vara orolig när jag säger att det är klart
Gammal 2013-08-24, 15:28   #202

laxdasens avatar

Standard

jag ser inte riktigt vad det står på min avatar...... kan någon hjälpa mig????
Gammal 2013-08-24, 15:30   #203

Viroids avatar

Standard

Citat:
blir svårt..nu måste spiken in! KENTUCKY LOVE!!!! dags att börja ladda upp rejält!!!!
Nej, nu vinner Kaiser Broline, annars är vi borta

Må bäste häst vinna!
Gammal 2013-08-24, 15:32   #204

drakens avatar

Standard

Vi får se men känns lite som att du är på g idag. Kan bli kul. Lär väl bli obegränsat med inlägg framåt 6e loppet
Viroid (+1)
Gammal 2013-08-24, 15:33   #205

kennyvirres avatar

Standard

Nej nu vinner Ulf med MARELD

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 15:34   #206

clarunds avatar

Standard

Tvillingdax

Hoppas på galopp eller något för 1an.

Registrerat spel

Lopp: 8

Hästar: 7, 9, 11
U-hästar:
Gammal 2013-08-24, 15:36   #207

kennyvirres avatar

Standard

Med tanke på mina Vinnare och Plats-spel hittills...
http://www.youtube.com/watch?v=STn26-Vbt2s

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 15:39   #208

laxdasens avatar

Standard

ja vad ska man säga.... totalt usel och under isen.....sjukt dålig
Gammal 2013-08-24, 15:39   #209

Viroids avatar

Standard

Jaha, ja, då kan man klippa gräsmattan istället...
laxdasen (+5)
Gammal 2013-08-24, 15:42   #210

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
ja vad ska man säga.... totalt usel och under isen.....sjukt dålig
Ja, men vad fasiken trodde Untersteiner - att han skulle bli nedsläppt??? Idiotkusk...!!!

Gammal 2013-08-24, 15:43   #211

laxdasens avatar

Standard

fan va trist att att den ska vara så usel....man fick inte ens chansen....

Nu blir jag förbannad och dunkar på 1-4,5 på DD.
Gammal 2013-08-24, 15:44   #212

drakens avatar

Standard

Det var tråkigt. Ingen lever efter 4.Får jobba in en DD istället. Verkar kunna bli vad som helst idag
Gammal 2013-08-24, 15:44   #213

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
fan va trist att att den ska vara så usel....man fick inte ens chansen....

Nu blir jag förbannad och dunkar på 1-4,5 på DD.

Glöm INTE Panne Du Moteur - han krossar dem...!

Gammal 2013-08-24, 15:45   #214
Banned

Standard

Jag lever på v5

spik på The Editor nu. :/. Vinner den så lär jag få in v5:an

Senast redigerad av trance_error den 2013-08-24 klockan 15:46.
Gammal 2013-08-24, 15:45   #215

laxdasens avatar

Standard

1-4,5 x 500
1-9 x 100

ok gör en liten med den....(Panne)
Gammal 2013-08-24, 15:45   #216

Sprites avatar

Sharp$: 8377
Standard

Drygt att åka på häst som är "klar". Åkte dessvärre jag med men hade ingen klar i det loppet så inget att gräva ner sig över.

Sista spelet blir vinnare på Sebastian K. För att täcka V75-insatsen
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 15:46   #217

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

peter........mja läget är illa platschans bla bla... jävla lallare står å ljuger i intervjuer

hade 7 hästar på v5an 1-3-5-6-9-10-11 så förstör den där sopan.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 15:50   #218

kennyvirres avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
peter........mja läget är illa platschans bla bla... jävla lallare står å ljuger i intervjuer

hade 7 hästar på v5an 1-3-5-6-9-10-11 så förstör den där sopan.
Hahaha Ja vad fan ska man göra nu då, kolla om nån granne har Lsd kanske.
Fan va festligt..inga rätt på hästarna och tjejen har stuckit. livet e ju kanon

Roky Erickson

Senast redigerad av kennyvirre den 2013-08-24 klockan 15:52.
Gammal 2013-08-24, 15:52   #219

Sharp$: 3475
Standard

Min V5 lever än iallafall

Ordinarie Reserver
1 3 5 7 9 10
2 1 7 9 10 12
3 4 10 12 14
4 3 6 11
5 5
300 rader * 1 * 1,00 kr = 300,00 kr
2013 05E0 821D XXXX XXXX
24 augusti 2013
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 15:54   #220

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Min V5 lever också men vet inte om jag vågar jinxa den genom att lägga upp den här...?

Gammal 2013-08-24, 15:54   #221

laxdasens avatar

Standard

Har akseli lahtinen flyttat ??? var är han???
Gammal 2013-08-24, 15:57   #222

laxdasens avatar

Standard

vincennes måste vara en av de mest chanslösa fav som startat på länge.....tvilling klart.

1,4,8,9,11 runt om...
Gammal 2013-08-24, 15:57   #223

kennyvirres avatar

Standard

Vad lite system det var kvar då, bara 459,1. Alltid nåt att glädjas åt

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 16:01   #224

kennyvirres avatar

Standard

Registrerat spel

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 471

Avd Ordinarie hästar
1 5, 8
2 2, 5

Vadet gäller startnummer

Jag misstänker att denna sitter enkelt

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 16:02   #225

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Djävla amatörer!!!

Kul för ägarna - hästen har inte startat på nästan ett år och så blir han utkörd utav värdelöse Frank!!! Hehe, liiite tryckt i stallet nu, månne...???!!!

Senast redigerad av Pilkast den 2013-08-24 klockan 16:04.
Gammal 2013-08-24, 16:03   #226
Banned

Standard

Fan att man inte lägger reserv när man spikar the editor !!!! hade valt nr 1 Ginala isf.
Gammal 2013-08-24, 16:03   #227

Standard

kör tvilling nu och en dd sen skiter jag i travet hela månaden. SOPORNA KAN JU INTE ENS VOLTA, 10k i böter dirr.

9u
8-11-12-13 x 200:-

DD
1-6
4-5-9 x 100
Gammal 2013-08-24, 16:05   #228

Sharp$: 2499
Standard

att dom inte lär sig med att INTE köra voltstart med lärlingsk.u.kar - fungerar ju fan aldrig men ingen bryr sig som vanligt...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 16:06   #229

Standard

fan va otur :( men du kan trösta dig med att 1an inte heller vinner

måste göra en till tvilling pga alla omstarter

7-8-9-11-12-13-14-15 x 10

och

u14
7-8-9-11-12-13-15 x 20

klart han fick kanonstart den här gången

7an spetsade i 3 av omstarterna

Senast redigerad av shjuve9le den 2013-08-24 klockan 16:10. Anledning: fel jag hade ;>
Gammal 2013-08-24, 16:07   #230

Sharp$: 20
Standard

Nu vinner
Braås Palema
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 16:11   #231

kennyvirres avatar

Standard

Fan vad man är dum ibland (alltid)...visste ju att man skulle ha med Ginala

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 16:12   #232

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Vilken nolla jag är!!! Jag har inte med Ginala på 5 hästar!!! Men, lätt med facit i hand, iofs...

SUUUURRTTT!!!

Gammal 2013-08-24, 16:13   #233

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Vilken nolla jag är!!! Jag har inte med Ginala på 5 hästar!!! Men, lätt med facit i hand, iofs...

SUUUURRTTT!!!
ja det var dåligt av dig Den var A häst på mitt reducerade... men är ju borta....fan...
Gammal 2013-08-24, 16:16   #234

kennyvirres avatar

Standard

Släng v75 åt helvete..men de e iaf bra att DD:n sitter lätt

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 16:21   #235

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Svanstedt kan väl inte köra i ledningen? idiotiskt i så fall! Med Seb K. alltså...

Gammal 2013-08-24, 16:22   #236

laxdasens avatar

Standard

hoppas han kör i spets med uranus nu..... garantispets.... hoppas ingen mördar honom då vinner han!
Gammal 2013-08-24, 16:23   #237

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 9, 11
2 9 Panne de Moteur

Vadet gäller startnummer

3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: 8700 0811 18E7 0901

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5 Simoun*
2 9 Panne de Moteur

Vadet gäller startnummer

1 x 57,00 kr Totalt: 57,00 kr

Kvittonummer: CF22 2C33 90E9 8141

Gammal 2013-08-24, 16:24   #238

doobs avatar

Standard

11 Ed You och 5 Sebastian K. kvar för fyra sexor! Orkar inte jobba in det på DD så jag går emot lite! 12 Notre Crown blir livsfarlig om den kommer till! "Har aldrig haft så mycket att åka med i mål någon gång..." lät det i segerintervjun sist! Monster Drive en rolig kantboll om det blir ö-pace...

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 6, 12
2 2, 10

Vadet gäller startnummer

4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr

Kvittonummer: EDA4 82F7 XXXX XXXX
Gammal 2013-08-24, 16:26   #239

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
11 Ed You och 5 Sebastian K. kvar för fyra sexor! Orkar inte jobba in det på DD så jag går emot lite! 12 Notre Crown blir livsfarlig om den kommer till! "Har aldrig haft så mycket att åka med i mål någon gång..." lät det i segerintervjun sist! Monster Drive en rolig kantboll om det blir ö-pace...

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 6, 12
2 2, 10

Vadet gäller startnummer

4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr

Kvittonummer: EDA4 82F7 XXXX XXXX

Ja, det kan ju ge en del... Hur många femmor räknar du med ca.?

Lycka till!!!

Gammal 2013-08-24, 16:26   #240

doobs avatar

Standard

Robin Ru enormt mycket spelad på förtid. Gick upp men nu innan start under 4 ggr... Påställt?
Gammal 2013-08-24, 16:29   #241

laxdasens avatar

Standard

k-k!
Gammal 2013-08-24, 16:30   #242

doobs avatar

Standard

Oj oj oj!!! Där var det påställt!! Han försökte mörka i intervjun i TV på lunchen men den gubben gick jag inte på!!

Kanske borde ha bombat mina spikar på V75 11-5 istället??

Aja... Fyra sexor borde betala lite om Åke sätter Seb nu!?
laxdasen (+5)
Gammal 2013-08-24, 16:30   #243

Standard

sebbe nu så får man hämta på v5an iaf
Gammal 2013-08-24, 16:31   #244

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
k-k!

Ja, det loppet köpte Bergh lätt med sina hästar!

Gammal 2013-08-24, 16:32   #245

doobs avatar

Standard

Citat:
Ja, det kan ju ge en del... Hur många femmor räknar du med ca.?

Lycka till!!!
OM Sebastian vinner blir det 4 sexor och 68 femmor...
Pilkast (+3)
Gammal 2013-08-24, 16:32   #246

laxdasens avatar

Standard

kan bli sedin show idag.....
Gammal 2013-08-24, 16:33   #247

Sharp$: 488
Standard

Herrejävlar vilket lopp Ed You gör
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 16:35   #248

Standard

Citat:
OM Sebastian vinner blir det 4 sexor och 68 femmor...
Den ska jobbas in!

Håller tummarna!
doob (+10)
Gammal 2013-08-24, 16:35   #249

laxdasens avatar

Standard

hoppas du sjöar dooooooob... kan ge rätt ok...
Gammal 2013-08-24, 16:37   #250

Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ja, det loppet köpte Bergh lätt med sina hästar!
jo men det har väl varit illa om han gjort som många ggr förr, låta den mindre spelade vinna istället.....
Han hade bara bästa hästen just nu och fick en bra löpning i tempot.
Pilkast (+5)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 16:37   #251

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dyrer Visa inlägg
Håller tummarna för dig också

Kan ge skapligt på den V5.an.
Gammal 2013-08-24, 16:37   #252

laxdasens avatar

Standard

lova att du byter bild om det sitter??? du får 500 sharps om du byter den för evigt!!!
Gammal 2013-08-24, 16:37   #253

doobs avatar

Standard

Tack boys men herrejävlar om 8 Quick Change hade vunnit i andra... Sprack på fyra där och hade åttan med... Då hade det varit puls nu...
Pilkast (+1)
Gammal 2013-08-24, 16:40   #254

doobs avatar

Talking

Citat:
Är du med? Vad har du kvar? Lycka till!

Dasen!! Slänger du upp 5.000 cash så byter jag ändå inte bild!
Gammal 2013-08-24, 16:42   #255

Standard

210kr joker v5 med sebbe spik i sista
Pilkast (+1)
Gammal 2013-08-24, 16:43   #256

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Är du med? Vad har du kvar? Lycka till!

Dasen!! Slänger du upp 5.000 cash så byter jag ändå inte bild!
nej jag vet mår bara så otroligt dåligt när jag ser den.... finns inte mkt som gör mig så illamående....har alltid en hink bredvid här om du är här! Men jag gillar dig..... för övrigt
Gammal 2013-08-24, 16:44   #257

doobs avatar

Standard

Citat:
210kr joker v5 med sebbe spik i sista
Då jobbar vi in den tillsammans!!
Gammal 2013-08-24, 16:44   #258

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Tyvärr, för de flesta så krossar Pannan de andra nu!

Gammal 2013-08-24, 16:46   #259

Helges avatar

Standard

Skiter vi i det då - må illa.

Senast redigerad av Helge den 2013-08-24 klockan 17:27.
Gammal 2013-08-24, 16:46   #260

Standard

yes nu kör vi
Gammal 2013-08-24, 16:46   #261

laxdasens avatar

Standard

stenklar tvilling..... 4-5.... bjudodds! skönt att avsluta med en så klar...
Gammal 2013-08-24, 16:51   #262

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gammal 2013-08-24, 16:51   #263

doobs avatar

Standard

Det är inte sant!!!! HUR FAN KAN LUCKAN KOMMA!!?? DET ÄR JU EN MUR AV HÄSTAR DÄR!!!?? HELVETE!!!
Gammal 2013-08-24, 16:51   #264
robust
Guest

Sharp$:
Standard

FAAAAN VAD HÄRLIGT!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 16:52   #265

Standard

bra peter eriksson, acriter..........................................k ostade mig en jävla massa pengar............................................ .........................hade fått v7an endast v7 om inte han kukat ur. v5an hade suttit som ett smäck.
Gammal 2013-08-24, 16:53   #266

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Surt dock att missa en stor sudd på V5 - hade ju inte Ginala på fem hästar! Men fyra lax på DDn och vinnare!

Registrerat spel

Lopp: 11
Spelform: Vinnare

Hästar: 9 Panne de Moteur

Vadet gäller startnummer

1 x 300,00 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: AB08 481D 36AB 8145

Gammal 2013-08-24, 16:54   #267
robust
Guest

Sharp$:
Standard

DET DÄR PLUSSADE FINT FÖR DAGEN!!! TACK ÖRJAN!!!
Pilkast (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 16:55   #268

laxdasens avatar

Standard

synd doob.... den var du värd...
Gammal 2013-08-24, 16:56   #269

doobs avatar

Standard

Det är NAHAR som slocknar som ett jävla tomtebloss och bjuder luckan! FAN vad irriterad jag är nu!!!!

Men grattis Pilkast!

7 mille på sju!
10 lax på sex
369 på fem
Pilkast (+5)

Senast redigerad av doob den 2013-08-24 klockan 16:57.
Gammal 2013-08-24, 16:57   #270

Standard

missa 21k på v5 7,2 millar x endast v7. allt tack vare acriter. gött nu ids jag inte ens bry mig om travet.....gl hf på forumet
Gammal 2013-08-24, 16:57   #271

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
bra peter eriksson, acriter..........................................k ostade mig en jävla massa pengar............................................ .........................hade fått v7an endast v7 om inte han kukat ur. v5an hade suttit som ett smäck.
Synd, hur mycket missade du på att kryssa i endast V7? :(

Gav ändå 11K på 6.orna och 350 på 5.orna ju.

Tråkigt även för Doob och ni andra som inte fick något, själv var men helt borta från inledningen.

Senast redigerad av sandro den 2013-08-24 klockan 16:59.
Gammal 2013-08-24, 16:58   #272

laxdasens avatar

Standard

vi kommer igen.... man har haft många tunga stunder....nu samlas vi i kungsan om några timmar alla tar tåget dit och sen kommer hela sthlm och hyllar oss för vår vilja, mod och styrka!
Gammal 2013-08-24, 16:58   #273
Banned

Standard

Avd Ordinarie hästar
1 3, 7
2 1, 6, 9, 11, 12
3 4 The Editor
4 1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12
5 2, 5, 9

Torska 20k på att jag inte satte reserv på Ginala !!!!!!!!!
Pilkast (+10)
Gammal 2013-08-24, 16:59   #274

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

21000 papp missade! Satans - man får aldrig vara helt nöjd!!! Hade dessutom Ginala på fem hästar på V75 och brukar ALLTID köra samma på V5 när jag åkt på V75...

Jaja! Är ganska nöjd om en stund! Otur Doob och alla nadra!

Registrerat spel

Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar
1 7 Månprinsen A.M.
2 1, 4, 7, 9, 10, 11, 12
3 8, 9, 10, 12, 14
4 1, 5, 8, 9, 10, 11
5 9 Panne de Moteur

Vadet gäller startnummer

210 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 210,00 kr

Kvittonummer: AB8A 8033 7AA3 8141

Bytte tyvärr ut Ginala mot Bell!!! Dumstrut på!!!

doob (+10)

Senast redigerad av Pilkast den 2013-08-24 klockan 17:01.
Gammal 2013-08-24, 16:59   #275

Standard

lider med dig, jag går å tar en cigg å skriker könsord på balkongen, peter eriksson ska få sig en ramsa.
doob (+10)
Gammal 2013-08-24, 17:00   #276

Standard

utur der

Citat:
V75-forslag:
1.afd.: 4 Västerbo Highflyer
2.afd.: 2 Charlie Trotter
3.afd.: 3-7-9
4.afd.: 1-7-9
5.afd.: 4-6-8-9-10-11-12-15
6.afd.: 1-2-5-6-9-10-11
7.afd.: 2-4-5-9
2.016 rækker = 1.008 kroner.
Den bedste ugarderede
6. løb: 2 Charlie Trotter – Kun
galop imod!
Supplerende ugarderet
5. løb: 4 Västerbo Highflyer –
Spids og slut?
V75-fidusen
10. løb: 11 Aloe Vera – Fast
med masser af kræfter sparet
senest.
spik 2-galop,gadering i afd 5 -8 heste på ingen 1 på,skidt der
Pilkast (+5)
Gammal 2013-08-24, 17:00   #277

doobs avatar

Standard

1.741.010 kr på sju om Sebastian håller!

Vad tror ni sex och fem rätt hade gett då?
Gammal 2013-08-24, 17:01   #278

Standard

3-4k på 6orna å 150~ på 5orna ?
doob (+10)
Gammal 2013-08-24, 17:03   #279

doobs avatar

Standard

15-20 lax åt helvete med andra ord... Pissförbannad trots rejäl vinst idag...
Enda trösten... TÄNK OM ÅTTAN I ANDRA VUNNIT? Då hade jag åkt ut i skogen nu...
alle (+5)
Gammal 2013-08-24, 17:06   #280

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
15-20 lax åt helvete med andra ord... Pissförbannad trots rejäl vinst idag...
Enda trösten... TÄNK OM ÅTTAN I ANDRA VUNNIT? Då hade jag åkt ut i skogen nu...

Hehe - ja, det hade jag förstått - då hade du säkerligen varit ensam med Seb K. i sista!!!

Gammal 2013-08-24, 17:06   #281
Banned

Standard

Synd Pilkast på den där V5:an .. Du kommer igen !!
Pilkast (+10)
Gammal 2013-08-24, 17:09   #282

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Synd Pilkast på den där V5:an .. Du kommer igen !!

Tack, skall du ha! Den kändes värd ett bättre öde - men jag får skylla mig själv då jag inte följer mina egna principer...

Det har gått troll i streckspelen för mig!

Men, samtidigt kan jag inte klaga allt för mycket - luckan för Kihlström var turlig!

Vi tar dem snart!!!

doob (+10)
Gammal 2013-08-24, 17:12   #283

doobs avatar

Standard

6 Lill Evert utgång mot alla på tvilling nu x en hel del!

IN ANGER!!!
Gammal 2013-08-24, 17:17   #284

Migges avatar

Standard

Tragiskt med "alla" som förordar att spela V7, mycket cash som går förlorat med uteblivna sexor & femmor som istället hade kunnat investerats i kommande V75-omgångar...

Så himla "lätt" är det trots allt inte att sätta 7 rätt på V75 var & varannan vecka (eller ens ett par ggr per år) som en del vill tro!
doob (+10), Viroid (+10)
Gammal 2013-08-24, 17:17   #285

doobs avatar

Standard

8 I´ll Be Back Kemp med Björn Goop i sista!! Just nu 21 ggr!

Den här spikades på lunchen av Spelarservice då Bergh menade att den tränade som en demon och bara skulle vinna om den gick vad den visat i lopp också!

Tror den här är mörkad rejält nu och det är Ed You och den här som ska ge Bergh casinopengarna ikväll! Spelstötar är han skicklig på den där...

Men mig lurar han inte! Vinnare, Utgång på tvilling och snurras runt om på trion!
Pilkast (+25), elwiz (+25)
Gammal 2013-08-24, 17:21   #286

Sharp$: 15752
Standard

Öh......det enda raka verkar vara att klaga på kuskar när man inte sätter sina spelidéer.

Migge (+1)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 17:24   #287

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Usch
2 lax spelen sitter och 5laxarna bränner
Ingen bra dag på jobbet
Bara att dricka mer på efterfesten
Må väl
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 17:27   #288

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Tragiskt med "alla" som förordar att spela V7, mycket cash som går förlorat med uteblivna sexor & femmor som istället hade kunnat investerats i kommande V75-omgångar...

Så himla "lätt" är det trots allt inte att sätta 7 rätt på V75 var & varannan vecka (eller ens ett par ggr per år) som en del vill tro!
hade jag inte alltid spelat v7 hade jag slutat spela.... men alla gör som man vill jag VET att jag tjänar på det i längden...enda viktiga
Gammal 2013-08-24, 17:31   #289

drakens avatar

Standard

Jag vet att jag blir black hur jag än gör i längden men lite kul är det att spela endå. Dagens enda rätt var att totalsåga sebbe. Inte med den på något.
Gammal 2013-08-24, 17:32   #290

doobs avatar

Standard

Vad sa jag!!?? Tackarrrr!!! Plåster på såren!!

15 ggr vinnarspel!
75 kr på tvilling och Trion!
Gammal 2013-08-24, 17:33   #291

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Vad sa jag!!?? Tackarrrr!!! Plåster på såren!!

Djävligt snyggt! Detta blir kulor - tyvärr spelade jag bara plats!!!

Gammal 2013-08-24, 17:34   #292

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag vet att jag blir black hur jag än gör i längden men lite kul är det att spela endå. Dagens enda rätt var att totalsåga sebbe. Inte med den på något.
ja det är svårt....men utan v7 så måste man ju skaffa sig ett intresse... för jobbigt
Gammal 2013-08-24, 17:34   #293

Sharp$: 15752
Standard

Citat:
8 I´ll Be Back Kemp med Björn Goop i sista!! Just nu 21 ggr!

Den här spikades på lunchen av Spelarservice då Bergh menade att den tränade som en demon och bara skulle vinna om den gick vad den visat i lopp också!

Tror den här är mörkad rejält nu och det är Ed You och den här som ska ge Bergh casinopengarna ikväll! Spelstötar är han skicklig på den där...

Men mig lurar han inte! Vinnare, Utgång på tvilling och snurras runt om på trion!

Skönt tips DOOB! Har varit lite off från media idag (fisketur)

blev en tvåhundring på detta
doob (+10)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 17:35   #294

Standard

Citat:

Klart det är så, sedan är det ju vissa som går plus på det och andra minus.

Men en omgång som denna när någon har 6 rätt och ett gäng 5.or om dom inte kryssar V7 så är det bara tragiskt och riktigt synd på en sådan fin rad, handlar ju ändå om ca 15K som dom i så fall ser som små summor och då har man blivit lite smått "fartblind".
Gammal 2013-08-24, 17:35   #295

Standard

ang v7. beror ju lite på vad man har för varianstålighet. v6,7,8 spelarna hämtar ofantligt mkt mer från poolerna om jag läst det hela rätt. En grej som är bra är dock att plocka bort v6,7,8 på dom otroligaste raderna dels för att man då mkt gärna kan ta 1,2 fel å ändå få bra deg plus att är man ensam vinnare så missar man mkt på missade 1,2 felraderna. Reduceringssystem behövs för det.
bokis29 (+5)

Senast redigerad av dyrer den 2013-08-24 klockan 17:37.
Gammal 2013-08-24, 17:36   #296

laxdasens avatar

Standard

du är KUNG DOOB! bra sporre för mig jag behöver motstånd för att tända till! Känner mig redan sugen på nästa V7a!!!!!
Gammal 2013-08-24, 17:37   #297

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hur mycket drog du in på detta superba tips, Doob? Bra jobbat, in i kaklet!!!

Gammal 2013-08-24, 17:40   #298

doobs avatar

Standard

200 vinnare
75 kr på tvilling
2 kr på trion!

Men den här var nära också... Tror Lillaåsofin var fyra efter rejäl tappstart!

Registrerat spel

Lopp: 13
Spelform: Trio

1:a 8 I'll be back Kemp
2:a 3 Lillaosåfin
3:a 13 B.B.S.Mandarino

Vadet gäller startnummer

1 kombination x 20,00 kr Totalt: 20,00 kr

Kvittonummer: A7EE 647F 90E9 XXXX
Pilkast (+10), lepadd (+10)
Gammal 2013-08-24, 17:43   #299

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
200 vinnare
75 kr på tvilling
2 kr på trion!

Men den här var nära också... Tror Lillaåsofin var fyra efter rejäl tappstart!

Registrerat spel

Lopp: 13
Spelform: Trio

1:a 8 I'll be back Kemp
2:a 3 Lillaosåfin
3:a 13 B.B.S.Mandarino

Vadet gäller startnummer

1 kombination x 20,00 kr Totalt: 20,00 kr

Kvittonummer: A7EE 647F 90E9 XXXX

Ja, den var oerhört snygg, trots förlust! Men, ca tio lax in i sista loppet duger väl, hehe...!

doob (+10)
Gammal 2013-08-24, 17:45   #300

drakens avatar

Standard

Vackert avslut som en i en klassisk film. Snyggt
Gammal 2013-08-24, 17:45   #301

Sharp$: 268
Standard

Grattis doob och ni andra som drog in något själv fick man nöja sig med att gå back på v4 vinst och sedan tömma kontot på misslyckade skitspel. Men nu Jävlar ska det obegränsat som plåster på såren.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 17:47   #302

Viroids avatar

Standard

Citat:
ang v7. beror ju lite på vad man har för varianstålighet. v6,7,8 spelarna hämtar ofantligt mkt mer från poolerna om jag läst det hela rätt. En grej som är bra är dock att plocka bort v6,7,8 på dom otroligaste raderna dels för att man då mkt gärna kan ta 1,2 fel å ändå få bra deg plus att är man ensam vinnare så missar man mkt på missade 1,2 felraderna. Reduceringssystem behövs för det.
Du har helt rätt. Det finns stor anledning att spela V7 på de rader som ändå inte kommer ge några pengar på fem rätt. Samtidigt så kräver det en enorm uthållighet om man slänger sexor och femmor överbord en sådan här omgång när det är riktigt fin utdelning i de lägre vinstgrupperna. Att fylla på spelkassan så det räcker några till några veckors V75-spel då och då gör gott för själen.

Med tanke på hur illa jag spelar för tillfället kanske man skulle fråga ATG om de inte kunde införa spel till endast 5-rättspotten...
Gammal 2013-08-24, 17:49   #303

drakens avatar

Standard

Om jag ska få några pengar ska det heta v72. Totalt jävla kass
Migge (+1), Viroid (+1), Pilkast (+10)
Gammal 2013-08-24, 17:55   #304

doobs avatar

Standard

Citat:
Ja, den var oerhört snygg, trots förlust! Men, ca tio lax in i sista loppet duger väl, hehe...!
Jo jag är nöjd! Bra plåster på såren för v75 och det komiska är att en lucka från tredje in fällde mig på v75 och nu vann Goop med Sesam öppna dig från samma position!
Pilkast (+5)
Gammal 2013-08-24, 17:56   #305

laxdasens avatar

Standard

Nya direktiv idag från ATG. Från och med v.35 övergår vi till V71.

I 7-rättspotten ligger 40%
Sedan 10% i alla andra potter. Hoppas alla blir nöjda! Ingen jackpot. Allt betalas ut!
Gammal 2013-08-24, 18:02   #306

drakens avatar

Standard

Det vore guld värt för mig. Den enda som är så usel så man lyckas få ett eller 2 rätt. Skulle sjöa obegränsat på småpotterna hahaha
Gammal 2013-08-24, 18:06   #307

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Det vore guld värt för mig. Den enda som är så usel så man lyckas få ett eller 2 rätt. Skulle sjöa obegränsat på småpotterna hahaha
Ja det skulle det vara för oss alla! men jag skulle spela v7 ändå!
Gammal 2013-08-24, 18:14   #308

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Haha gillar V71, ATGs nya slogan "Vinst vareeenda gång"
Pilkast (+3)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-24, 18:15   #309

laxdasens avatar

Standard

snart ska en urstark kycklingpaj avnjutas....kyckling två röda paprikor, lök , champinjoner(färska) Stek allt ihop och krydda med svartpeppar och salt..Vispa tre ägg och blanda med en burk paprika-chili creme fraiche och blanda i även riven ost. Pajdegen står i kylen i 30 min sen förgrädda den i 10 min. Lägg blandningen av kyckling grönsaker i botten och häll över blandningen. In i ugnen i 35 min. Servera! oerhört urstark!( ber om ursäkt för ordningen orkade inte tänka helt logiskt.
Gammal 2013-08-24, 18:55   #310

kennyvirres avatar

Standard

Nu blir det till att fira jul med Stadsmissionen. Enda som gick var vinnare på Pannan.

Roky Erickson
Gammal 2013-08-24, 19:04   #311

Hiroixs avatar

Sharp$: 789
Standard

Cheers!!!
Hiroix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-25, 17:00   #312

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ja det skulle det vara för oss alla! men jag skulle spela v7 ändå!
Nollrättspotten då ?

Den skulle jag SCOOPA i, kan omöjligt finnas någon som tippar sämre än undertecknad...

Edit: inte ens det går, förbannade Månprins !

(från tävlingen Sju "chanslösa")
Citat:
1) 2 Pink Elephant
2) 7 Love Ini
3) 7 Månprinsen AM
4) 1 Kaiser Broline
5) 4 The Editor
6) 3 Robin Ru
7) 2 Nahar

Gränsen är som vanligt hårfin mellan succé och fiasko i denna tävling

Senast redigerad av clarund den 2013-08-25 klockan 17:06.
Gammal 2013-08-25, 17:06   #313

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Nollrättspotten då ?

Den skulle jag SCOOPA i, kan omöjligt finnas någon som tippar sämre än undertecknad...

Jo, tyvärr, clarund! På streckspelen är det jag som är sidans narr! Så mycket pengar jag lagt ut på dessa så borde de i alla fall genererat något tillbaks, men nej då, inget tillbaks i kassan (nästan i alla fall)...

Nej, tacka vet jag V/P, DD, Tvilling och H2H...

Gammal 2013-08-25, 17:13   #314

Migges avatar

Standard

Citat:
Jo, tyvärr, clarund! På streckspelen är det jag som är sidans narr! Så mycket pengar jag lagt ut på dessa så borde de i alla fall genererat något tillbaks, men nej då, inget tillbaks i kassan (nästan i alla fall)...
ATG får införa motsvarigheten till Oddsets "DNB" (Draw No Bet) vid sina streckspel...om man mot förmodan får 0 rätt så återbetalas insatsen isf
Gammal 2013-08-25, 17:23   #315

clarunds avatar

Standard

Citat:
ATG får införa motsvarigheten till Oddsets "DNB" (Draw No Bet) vid sina streckspel...om man mot förmodan får 0 rätt så återbetalas insatsen isf
Nja som det är nu är det motsatsen som gäller (läs Jackpot).

Då tjuvas pengarna till nästföljande omgång och bjuds ut till utländska syndikat.
Svara

td