Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-15, 21:15   #1

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Uppsnack V75 Örebro lördag 17/8

Först vill jag börja med att dom som vill strö salt i såren kan gärna göra dt. Bara för att man har fel analys i ett lopp , innebär inte slutet. Man får se helheten och gärna rosa , där man skrivit rätt istället. Kom ihåg: Trägen vinner!

Omgången ska vara blandat och kryddat med favoriter, skrällar och bedövare, tycker jag. Speciellt om man skriver bolagsspel och vill höja utdelningen.

Vill också poängtera, att detta inte är mitt enda spel. Vore tråkigt att lägga ut allt härinne. Fråga Rolf Vadmos om han lägger ut allt han lirar på TV!

Nu till analysen:

V75-1
6 Democrat har blivit en följetång i V75-loppen i år. Han är med därframme hela tiden. Det som missgynnar honom nu är finalerna som körs över full distans. Men häng inte läpp. Per Lennartsson trycker av hästen till spets för att sedan släppa. När luckan kommer (?), kan han använda sin speed för att hinna förbi och vinna. (Vi såg ju hur Daniel Olsson vann med On Track Piraten!) 3 Kaka A.T. har haft hopplösa lägen, och dt har varit svårt för honom att vinna. Nu kan dt vara dags från ett tredjespår! 11 Rocky Race har ett trist spår, men visade uppåtform med en rapp spurt till slut. Loppets bedövare! Ni som tänker gardera vidare vet att 2 Credit Fayline var nära segern senast, trots dödens större delen av loppet. Medeldistans nu är ett plus! Slåss säkert om guldet. 8 Uranus de Tyrole kunde inte avgöra , trots att man fick ett smörlopp. 12 No Deal vinner ofta. 9 Oolong är en löpärlig sort.

V75-2
2 Rolling Stones segertåg rullar vidare i Örebro. Obesegrad efter åtta starter. Svårslagen. Kryddar dock loppet med två andra roliga motbud. 4 Pocchai körs åter av Erik Adielsson. Hästen tjänade fina pengar i fjol, men har ännu inte vunnit i år. Testar barfota runt denna gång , vilket är intressant. 7 Tumble Dust står illa till , men har kapacitet. Takter kör nu. 11 Djali Boko vann på den klart snabbaste kvaltiden 11,6a. 3 Nochebuena Face avgjorde ytter om ledaren senast. 1.10 sista 700. Ludde synar som vanligt.

V75-3
Malin Lövgren säger att 1 Sanity är i mkt bra form. Körs med jänkarvagn igen. Ser ut som han kan försvara innerspåret och kan vara ett spikalternativ. Dags nu? 3 Harry Haythrow har prima form. En trotjänare som ej kan räknas bort. 7 Noras Bean har varit struken och formen är förstås diffus. Skulle han löpa på topp, har han få övermän i klassen. Givet streck! 12 Monster Drive är alltid aktuell. Blev fyra i Berlin-loppet, där man blev grovt störd i sista kurvan. Skall passas igen.

V75-4
11 Virvel vann V75 på Årjäng nästsenast. Testade Kungstravet i finska Kuopio starten efter, där stoet var först i mål, men rullade över i galopp 20 meter före linjen som diskad etta på runt 1.14,5a/2100. Se upp! Tipsettan går dock till 8 Twin´s Fairytail, som fick ett tungt lopp senast , men bjöd strid ändå och andraplatsen var mkt positiv. 7 Krypton Eye växer alltmer. Har bara varit hos Bergh en dryg månad. Med spår innanför tipsettan finns chansen. 6 Attack Diablo är en 3-åring som är starkt uppåt. Möter äldre nu. En svår uppgift, men hästen har tänt till med barfotabalansen. 1 Bar Plombier är lite klumpig i typen, men med i tätstriden om aktionen fungerar. Loppets outsider.

V75-5
8 Mellby Viking är förhållandevis billigt inne i klassen och det kan ge honom en finalseger. 4 Dakadak har varit tätt på vinnaren i de flesta av V75-starterna på slutet. Duger gott. 6 Zinedine Bob kommer från seger i Sommarkampen som gav fina 400.000, vilket var plåster på såren för alla galoppmissarna i karriären. I kanonform. 2 Handsome Knight fick ge sig knappt mot en bra italiensk häst senast. Står bra till här. 12 Kung Fu Face grym på Axevalla. Bortlottad nu? 3 My Ovi är en liten luring. 7 Bear with Me är ej helt borta.

V75-6
11 Mellby Briolett vann långa E3-finalen för tre starter sedan. Hann ej fram i kvalet hit. Inte borta om flyt på vägen. 1 D´One står hittills inför sin tuffaste uppgift. Loppets favorit. 3 Mythical Fortune besitter härlig fart. Har en vass speed som gör henne till ett segerbud i alla gäng. Måste passas! 5 Roaring Drunk testades barfota och var tvåa bakom favoriten i detta lopp. Stallets andra-hästar ska i regel passas och nu kör Åke en av dom. (Berghs)

V75-7
7 Overtaker By Sib trivs med Johan och ekpiaget blir svårslaget över aktuell distans. Spikas! Värst emot är nog 1 Le Mat.
Bedövarna i loppet kan 4 Arazi Boko och 12 Jitanes vara. Den förstnämnde kan en hel del , då han har en bra dag. Hade en mindre bra dag i Sommarkampens final. Kan slå till när då man minst anar. Jörgen Sjunnesson är en riktig skrällkusk.

P g a kostnadskäl kan ej alla nämnda hästar tas med. Systemet är mixat och färdigkryddat

SYSTEMFÖRSLAG
V75-1: 3.6.11
V75-2: 2.4.7
V75-3: 1.3.7.12
V75-4: 6.7.8.11
V75-5: 2.4.8.12
V75-6: 1.3.11
V75-7: 7 OVERTAKER BY SIB

1728rader/864kronor(BOLAGSSPEL)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stall 4 (+3), putte64 (+100), slindoffer (+10), alle (+5), oinkk (+10), Fyran (+5), 1X2 (+7)

Senast redigerad av spalato den 2013-08-16 klockan 00:30. Anledning: FELSTAVNING
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-15, 22:28   #2

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker det var riktigt bra tankar du har Spalato. Har bara ett par kompletteringar.

Avd 1 Caliber T.T normalt en häst jag brukar rata. Tycker dock att den rätt läge och smyg form. 2-3 dje ut och en ruggig avslutning igen. Se upp.

Avd 3 Hard Livin från Redens form stall ska inte nonchaleras. Hyfsat läge o Sanity har innan den bevisat det gjort sitt (bf).

Avd 4 Virvel är nämnd Lås 8-11 för chanstagaren.

Avd 5 Fyra kusar med chans. 2-4-6-8

Avd 6 Kommer bli körning o jag tror inte Dòne tar piken. Sårbar favvo. Se upp med 4 Room To Go. Lite oprövad och lär bli bortglömd.

Avd 7 Gaslopp. Tror 6-7 och 10 är mest gynnade. Eller som Spalato säger, bara o spika Overtaker By Sid.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-15, 22:53   #3

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2592
Standard

Redan i mål, Twin´s Fairytale...

(Som etta)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-15, 23:17   #4
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 72
Standard

Tror jag låser avd 5 med 3,4,6.
Kanske tar med Kung Fu Face också, får se värmningen först
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-15, 23:19   #5
Banned

Standard

Nån som vet när Noa Star springer igen btw?

Hur kollar man upp sånt?
Gammal 2013-08-15, 23:33   #6

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Nån som vet när Noa Star springer igen btw?

Hur kollar man upp sånt?
Regga dig hos trav.spelboken.se
Då får du mail varje gång dina hästar startar
Ovärderligt
Annars kan du kolla hos classiq atg
Där är jag minst två t immar om dagen
Gammal 2013-08-15, 23:36   #7

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Btw
Noa star är inte anmäld till något kopp ännu
Gammal 2013-08-15, 23:57   #8
Banned

Standard

High Stage och Handsome Knight springer något viktigare lopp om några dagar?
Dem lär ju köras passivt isf på lördagen??

Eller är jag ute o cyklar?
Hörde på Liven att dem sa något om det.

Edit. Tog reda på det nu - Derby kval på tisdag för hästar
Super Otto avd 4.
och High Stage, Handsome Knight i avd 5.

Senast redigerad av trance_error den 2013-08-16 klockan 00:30.
Gammal 2013-08-16, 08:14   #9

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Redan i mål, Twin´s Fairytale...

(Som etta)
Tror oxå den blir svårslagen så som den såg ut senast. Brukar inte gilla att spika ifrån bricka 8. Men här tror jag åke bara kör från start tills han sitter i spets, ganska snabb ut dessutom. Sen kan/vill ingen svara.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 08:25   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg

V75-7
7 Overtaker By Sib trivs med Johan och ekpiaget blir svårslaget över aktuell distans. Spikas! Värst emot är nog 1 Le Mat.
Bedövarna i loppet kan 4 Arazi Boko och 12 Jitanes vara. Den förstnämnde kan en hel del , då han har en bra dag. Hade en mindre bra dag i Sommarkampens final. Kan slå till när då man minst anar. Jörgen Sjunnesson är en riktig skrällkusk.

P g a kostnadskäl kan ej alla nämnda hästar tas med. Systemet är mixat och färdigkryddat

SYSTEMFÖRSLAG
V75-1: 3.6.11
V75-2: 2.4.7
V75-3: 1.3.7.12
V75-4: 6.7.8.11
V75-5: 2.4.8.12
V75-6: 1.3.11
V75-7: 7 OVERTAKER BY SIB

1728rader/864kronor(BOLAGSSPEL)
Tycker det finns klara frågetecken på båda dom mest streckade i sista. Le Mat tror jag blir över från start, sen krävs det lite tur. Overtaker By Sib vart hamnar han ifrån start ? Kan bli positionsproblem, någon ledning lär det väll inte bli härifrån. Känns inte som någon bra spik i mina ögon.
Gammal 2013-08-16, 08:37   #11

kennyvirres avatar

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 561
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-08-17
Bana: Örebro
Spelform: V75, omg. 40

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 6, 9
2 2 Rolling Stones
3 1 Sanity
4 8, 11
5 8, 12
6 1 D'One
7 1, 3, 7, 9

Vadet gäller startnummer

64 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 32,00 kr
t
Vinnare på Rolling stones och Plats på Harry Haythrow blev de oxå. Nu kan jag bara plussa
kennyvirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 08:38   #12

Standard

[QUOTE=spalato;267153]

V75-6
11 Mellby Briolett vann långa E3-finalen för tre starter sedan. Hann ej fram i kvalet hit. Inte borta om flyt på vägen. 1 D´One står hittills inför sin tuffaste uppgift. Loppets favorit. 3 Mythical Fortune besitter härlig fart. Har en vass speed som gör henne till ett segerbud i alla gäng. Måste passas! 5 Roaring Drunk testades barfota och var tvåa bakom favoriten i detta lopp. Stallets andra-hästar ska i regel passas och nu kör Åke en av dom. (Berghs)

Härligt lopp ! Många fina ston, spelar inte utan Amazon Am
Gammal 2013-08-16, 09:06   #13

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 373
Standard

Man kan väl tänka sig att lovely buv tar täten och släpper till Twins fairytail... Då är mycket vunnet av loppet tänkbar spik.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 09:43   #14

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Nu till analysen:

V75-1
6 Democrat har blivit en följetång i V75-loppen i år. Han är med därframme hela tiden. Det som missgynnar honom nu är finalerna som körs över full distans. Men häng inte läpp. Per Lennartsson trycker av hästen till spets för att sedan släppa. När luckan kommer (?), kan han använda sin speed för att hinna förbi och vinna. (Vi såg ju hur Daniel Olsson vann med On Track Piraten!) 3 Kaka A.T. har haft hopplösa lägen, och dt har varit svårt för honom att vinna. Nu kan dt vara dags från ett tredjespår! 11 Rocky Race har ett trist spår, men visade uppåtform med en rapp spurt till slut. Loppets bedövare! Ni som tänker gardera vidare vet att 2 Credit Fayline var nära segern senast, trots dödens större delen av loppet. Medeldistans nu är ett plus! Slåss säkert om guldet. 8 Uranus de Tyrole kunde inte avgöra , trots att man fick ett smörlopp. 12 No Deal vinner ofta. 9 Oolong är en löpärlig sort.

V75-2
2 Rolling Stones segertåg rullar vidare i Örebro. Obesegrad efter åtta starter. Svårslagen. Kryddar dock loppet med två andra roliga motbud. 4 Pocchai körs åter av Erik Adielsson. Hästen tjänade fina pengar i fjol, men har ännu inte vunnit i år. Testar barfota runt denna gång , vilket är intressant. 7 Tumble Dust står illa till , men har kapacitet. Takter kör nu. 11 Djali Boko vann på den klart snabbaste kvaltiden 11,6a. 3 Nochebuena Face avgjorde ytter om ledaren senast. 1.10 sista 700. Ludde synar som vanligt.

V75-3
Malin Lövgren säger att 1 Sanity är i mkt bra form. Körs med jänkarvagn igen. Ser ut som han kan försvara innerspåret och kan vara ett spikalternativ. Dags nu? 3 Harry Haythrow har prima form. En trotjänare som ej kan räknas bort. 7 Noras Bean har varit struken och formen är förstås diffus. Skulle han löpa på topp, har han få övermän i klassen. Givet streck! 12 Monster Drive är alltid aktuell. Blev fyra i Berlin-loppet, där man blev grovt störd i sista kurvan. Skall passas igen.

V75-4
11 Virvel vann V75 på Årjäng nästsenast. Testade Kungstravet i finska Kuopio starten efter, där stoet var först i mål, men rullade över i galopp 20 meter före linjen som diskad etta på runt 1.14,5a/2100. Se upp! Tipsettan går dock till 8 Twin´s Fairytail, som fick ett tungt lopp senast , men bjöd strid ändå och andraplatsen var mkt positiv. 7 Krypton Eye växer alltmer. Har bara varit hos Bergh en dryg månad. Med spår innanför tipsettan finns chansen. 6 Attack Diablo är en 3-åring som är starkt uppåt. Möter äldre nu. En svår uppgift, men hästen har tänt till med barfotabalansen. 1 Bar Plombier är lite klumpig i typen, men med i tätstriden om aktionen fungerar. Loppets outsider.

V75-5
8 Mellby Viking är förhållandevis billigt inne i klassen och det kan ge honom en finalseger. 4 Dakadak har varit tätt på vinnaren i de flesta av V75-starterna på slutet. Duger gott. 6 Zinedine Bob kommer från seger i Sommarkampen som gav fina 400.000, vilket var plåster på såren för alla galoppmissarna i karriären. I kanonform. 2 Handsome Knight fick ge sig knappt mot en bra italiensk häst senast. Står bra till här. 12 Kung Fu Face grym på Axevalla. Bortlottad nu? 3 My Ovi är en liten luring. 7 Bear with Me är ej helt borta.

V75-6

V75-7

Trevlig analys, tror åter igen på zinedine bob, vunnit fina pengar på honom! en ny favorit häst!

I avd 1 så tror jag inte democrat får spets, tror credit fayline sitter där. Och om nu democrat skulle nå dit är jag övertygad om att han kör där.. Kan bädda för kaka AT, tror man kan låsa på 2 och 3! Trodde att Kaka AT skulle vara sämre senast efter alla tuffa lopp men såg super fin ut och ett hyfsat lopp utan att någon i spets får sitta och bestämma så kan han vinna!

Om inte harry haythrow kör för ledningen mot sanity så vinner sanity, SOS. endast noras bean och nämnde harry emot.. men tror att harry söker rygg på ledaren och då är det topp chans för malin löfgrens springare!

Intressant info på Virvel, honom har jag förlorat endel pengar på.. kanske dax att hämta tillbaka!

Senast redigerad av alle den 2013-08-16 klockan 09:46.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 09:48   #15

Sharp$: 11975
Standard

Credit Fayline är ju riktigt snabb ut o jag tror knappast att någon annan kan flygla över, sedan körs han ju i spets...att Magnus Jakobsson spikar sig själv på "fem tippar v75" gör ju inte saken sämre
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 09:57   #16

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Tycker det finns klara frågetecken på båda dom mest streckade i sista. Le Mat tror jag blir över från start, sen krävs det lite tur. Overtaker By Sib vart hamnar han ifrån start ? Kan bli positionsproblem, någon ledning lär det väll inte bli härifrån. Känns inte som någon bra spik i mina ögon.
Johan kan trycka av sin häst från start, men galopprisken är stor då. Han litar nog mkt på sin häst. Antingen kör han för att ev. överta ledningen, eller så parkerar han i dödens , där han krossar allt! Han måste bara se till så att Le Mat inte hinner före, men ändå ingen katastrof.
Gammal 2013-08-16, 10:05   #17

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Åkes intervjuer på Aftonbladet.

Mina starthästar på V75 är fyra till antalet och jag tycker att det finns en bra vinstchans:

4PLUS
Twin’s Fairytail (V75-4) gjorde ett otroligt bra lopp senast. Det var synd att han blev utsvarad av en sämre häst och inte kom ner i dödens. I så fall hade han nog vunnit. Nu fick han en tung löpning men höll starkt och det är en mycket rejäl häst som har gått framåt och utvecklats på slutet. Han har varit fin i träningen efteråt och tagit det tuffa loppet på rätt sätt. Nu är det dåligt läge och från spår åtta är det alltid strulrisk. Men eftersom han är snabb ut kommer jag att prova från början och köra offensivt. Jag tycker att han är en bättre häst än Helge Zonett och får han ett inte alltför tungt lopp så räknar jag med bra vinstchans. Det blir fortsatt barfota runt om.

3PLUS
Helge Zonett (V75-4) galopperade senast utan att jag vet varför. Normalt sett är han inte osäker och han har tränat på som vanligt efteråt och ser bra ut i jobben. Jag vidhåller det jag sa tidigare att det är en häst under kraftig utveckling och han har varit klart förbättrad i loppen som han gick innan senaste starten. Näst senast var han med i en tuff öppning men kunde ändå spurta lite till slut. Han är snabb ut bakom bilen, kvickare ut än vad han är i voltstart, och läget är perfekt. På sin fina form tycker jag inte att man ska räkna bort honom. Det blir återigen barfota runt om.

2PLUS
Angelo (V75-3) var ute i ett tufft gäng senast och fick gå först i tredjespår sista 700 metrarna. Han blev trött till slut och gav sig men när de vinner på en tid under 1.10 går det inte att springa först i tredjespår på det viset. Så det var inte mycket att säga om. Hästen känns annars som han ska göra och var ju väldigt bra näst senast då han vann trots galopp. Men nu är han i guld för första gången och möter för tufft motstånd för att han ska ha någon vinstchans. Jag är nöjd om han tar en bra placering och tjänar pengar. Barfota runt om.

Clear Sign (V75-3) har bra form men otur med startspåret. Hästen är väldigt beroende av att få en bra resa och helst smyga med invändigt för att räcka. Då bjuder han till mycket bättre. Från spår åtta bakom bilen är det iskallt och han får försöka hitta ner och smyga med. Han får också sikta på att tjäna pengar. Eftersom hovarna är lite slitna kanske det blir skor runt om den här gången.
.
Åke Svanstedt
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 10:15   #18

Standard

Citat:
Johan kan trycka av sin häst från start, men galopprisken är stor då. Han litar nog mkt på sin häst. Antingen kör han för att ev. överta ledningen, eller så parkerar han i dödens , där han krossar allt! Han måste bara se till så att Le Mat inte hinner före, men ändå ingen katastrof.
Återstår att se , plockar nog bort både 1 och 7 på min lapp
Tycker spelvärdet på båda är lågt.
Men kanske får stå där med dumstruten på efter avd7
Gammal 2013-08-16, 10:35   #19

Standard

roligt med oscar nilsson bakom caliber t.t den har dunderform blir det överpace kan den bli löjligt farlig till slut
Gammal 2013-08-16, 11:39   #20

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Tror inte det bli konstigare än såhär...

2 3
2
1
8
1 2 3 6 8 9 12
1 3 6 9
1 3 6 7 9

Kör på detta!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 13:04   #21

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3851
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Credit Fayline är ju riktigt snabb ut o jag tror knappast att någon annan kan flygla över, sedan körs han ju i spets...att Magnus Jakobsson spikar sig själv på "fem tippar v75" gör ju inte saken sämre
Känns som ett bra lopp att ta ställning i också med 4st hästar runt 40%. Jag kommer spika och har redan spelat vinnare till 4,5 som jag anser är mjcket högt. Känner mig säker på spets(ni som är osäkra kan ju även kolla hur han öppna under elitloppshelgen) och Örebro är en riktigt spetsbana. Bästa hästen, No Deal har fått omöjligt läge, democrat känns mest överstreckad och tycker intrycket varit dåligt senaste starterna och formen tycks vara nedåtgående. Värst emot är väl Kaka men tror ändå han får svårt att ta ner Credit från dödens.

Förövrigt en favoritbetonad omgång och jag kommer gå på flerbångar!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 15:33   #22

Standard

Köpte in mig på ett andelsspel i Malmö (=100kr)
gjort av Åke

v75-1: 2.3.6.12 (9.4)
v75-2: 1.2 (3.4)
v75-3: 1.3.7.12 (5.9)
v75-4: 8 Twin´s Fairytail (6,3)
v75-5: 4.6.8 (2.12)
v75-6: 1.2.3.9 (6.4)
v75-7: 1.3.6.7.9 (4.11)

1920 rader / 960kr
Gammal 2013-08-16, 15:36   #23

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 430

Standard

Citat:
Köpte in mig på ett andelsspel i Malmö (=100kr)
gjort av Åke

v75-1: 2.3.6.12 (9.4)
v75-2: 1.2 (3.4)
v75-3: 1.3.7.12 (5.9)
v75-4: 8 Twin´s Fairytail (6,3)
v75-5: 4.6.8 (2.12)
v75-6: 1.2.3.9 (6.4)
v75-7: 1.3.6.7.9 (4.11)

1920 rader / 960kr
Vilken Åke? Svanstedt eller?
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 15:57   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Vilken Åke? Svanstedt eller?
Nej inte den Åke du syftar på hehehe
Gammal 2013-08-16, 16:00   #25

Helges avatar

Standard

Citat:
Nej inte den Åke du syftar på hehehe
Men med tanke på hans intervjuer inför morgondagen så kunde man trott det, med den spiken

Gammal 2013-08-16, 16:22   #26

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Alltid härligt med finaler! Längre analys av loppen kommer senare ikväll, men det finns ju några guldkorn redan nu, som exempelvis My Ovi, Esterella Dorada och Framförallt Blue Rock i toppslag till patetiska 7% just nu... helt given spik om den håller sig under 15% för mig, sett till streckvärde....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 17:43   #27

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

årets klaraste tvilling i v75-2. 2-4. Ska lasta obegr ....var länge sen jag var så säker! nu ska det sjöas!!!!!!!!!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 18:13   #28

Sharp$: 2528
Standard

Är det inte dags för 2 Credit Fayline i V75 1?! Bra spik att inleda med eller hur...? Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 18:46   #29

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Är det inte dags för 2 Credit Fayline i V75 1?! Bra spik att inleda med eller hur...? Lycka till med era spel!
Lite Info ang 2 Credit Fayline V75-1.

Jag tycker att han måste ha rätt så bra chans, även om det så klart är tufft i en V75-final.
Han var riktigt bra senast tycker jag och han känns mycket fin efter loppet så han skall vara minst lika bra nu.
Vi fick bästa läget och jag tror nog att jag kan hålla ut Democrat från början och tanken är helt klart att köra i ledningen, vi kör tills de bär ut oss!
Om han är bättre på 1600?
Jo han har väl gjort sina bästa lopp på sprinterdistans, men han har inga som helst problem med full väg heller, inte i den form han har för dagen i alla fall och han biter ifrån sig fint i ledningen.
Jag ändrar inget på honom, det blir barfota runtom och norskt huvudlag och jag hoppas leda hela vägen.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 21:08   #30

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

LIRAREN

Nedan bjuder vi på rankingen och analysen av den kluriga V75-avslutningen.

Avdelning: 7

Ranking

A: 7-1

B: 10-9-3-11-6-2-4-12-8-5

C: -

ANALYSEN

På dagskapacitet sticker favoritduon ut en del och har man dåligt med streck kvar att lägga i epilogen behöver det inte vara fel att låsa på dessa. Vi anser dock att båda har mer eller mindre besvärande lägen och tycker att det ser värst ut för den trolige favoriten 1 Le Mat. Han löper en stor risk att blir över från början och då i princip samtliga utvändigt är startsnabba bör de ha en vettig chans att hålla kvar honom på innerspår. De vet också att deras egen chans att vinna loppet ökar om Le Mat aldrig får se dagens ljus… Det är på grund av detta som vi tar bort honom på DD-spelet men givetvis ska han streckas på V75. Att tipsettan istället går till 7 Overtaker By Sib beror på att han åtminstone har loppet i sina egna händer från det tråkiga läget och han har verkligen visat att han går med alla upplägg. Vi tror dessutom på hygglig chans till att han kan överta ledningen och då är extremt mycket vunnet. Faktum kvarstår dock att båda har kluriga lägen och bakom är det vidöppet, av denna enkla anledning väljer vi att måla på rejält!R
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 21:22   #31

Sharp$: 4815
Standard

v75 analyse + forslag

V75-forslag:
1.afd.: Alle 12
2.afd.: 2 Rolling Stones
3.afd.: 1-3-4-5-7-10-12
4.afd.: 8 Twin’s Fairytail
5.afd.: 4-8
6.afd.: 6 Amazon AM
7.afd.: Alle 12
2.016 rækker = 1.008 kroner.
Den bedste ugarderede
8. løb: 8 Twin’s Fairytail – God
for klassen.
Supplerende ugarderet
6. løb: 2 Rolling Stones –
Bedste hest, kan også vinde
fra dødens.
Fræk ugarderet
10. løb: 6 Amazon AM –
Enorm næstsenest, ”preparé”
senest
3-årige Rolling Stones har haft en
fantastisk 3-års sæson allerede med
sejre i 3-års eliten under Elitloppsweekenden
og næstsenest i E3
finalen over 2140 meter. Nu gælder
det så den korte E3 finale og alt tyder
på, at 2 Rolling Stones på ny er
at finde i vindercirklen efter løbet.
Hesten har nærmest alt, en væddeløber
behøver, og han har faktisk set
temmelig ukørt ud ved alle sejrene,
selv om flere af dem er taget i hård
modstand. Herfra er det ikke sikkert
at Rolling Stones bare tager spidsen,
men man har næsten fornemmelsen,
at han også er i stand til at afgøre
fra dødens. Man skal dog ikke tage
fejl af Rolling Stones, hesten kan sagtens
åbne fra start og er ikke uden
chance for at køre sig til spids i løbet.
Uanset hvad, så er det en god ugarderet
og måske omgangens bedste,
Har man tre sikre i V75 er der virkelig
mulighed for at komme ud i hjørnerne
i de øvrige afdelinger. I V75-6 har
man mulighed for at tage en ”chance”
med 6 Amazon AM. Måske er
det i virkeligheden ikke så stor en
chance, for der er tale om den bedste
hest, selv om det måske ikke lige
står at læse ud af resultaterne. Det er
dog en årsag til at Amazon AM ikke
bliver stor favorit, endsige favorit i
løbet. Hoppen må have været Sveriges
uheldigste hest indtil næstsenest,
hvor forløsningen endelig kom
og hun trådte ind på scenen blandt
de bedste hopper. Her var Amazon
AM helt overdådig, da hun fra spor
11 bare blev kørt frem til dødens på
2 Air Frame, som over den sidste
halve omgang slet ikke havde noget
modtræk til Robert Berghs hoppe,
der bare vandt let fra dødens. Senest
var Amazon AM så ude i samme E3
kval som Air Frame. Her valgte Robert
Bergh fra spor ni at gå med i ryg
på Air Frame med spor 1 bag bilen.
Det betød så at Amazon AM kom til
at sidde fast med masser af kræfter
i behold bag Air Frame som 2’er.
Amazon AM har dog fået det perfekte
opvarmningsløb til denne opgave.
Hun kan nok ikke tage spids direkte
fra start, men som hun gjorde det for
to starter siden bør man ikke frygte
at sidde i dødens, selvom andre positioner
naturligvis er at foretrække.
God lås
I V75-5 finder man en god lås i spidshesten
og den bedste hest. Først til
spids burde 4 Dakadak komme, da
han er utrolig hurtig bag bilen. Muligvis
kan en hest som Handsome
Knight udfordre lidt, men på normaldistancen
burde der bliver trykket på
”slip-spids”-knappen automatisk og
dermed er Dakadak i spids, hvorfra
han bør have topchance. Bedste hest
i feltet er dog uden tvivl 8 Mellby Viking
som har været chokerende sikker
på benene de sidste gange og
man begynder snart at kunne stole
på hesten. Mellby Viking har enorm
kapacitet og at se ham vinde dette
løb fra dødens vil ikke være en overraskelse.
Fra spor 8 kan meget dog gå galt.
Hesten risikerer et første sving ude i
sporene, og hvis han så siden bakkes
sidst, så begynder opgaven at se
vanskelig ud.
Meget afhænger derfor af, hvor
meget Jorma Kontio kan køre med
sin hest fra start, kommer han blot
frem til dødens efter 500 meter er
chancerne gode, men som sagt –
indledningen på løbet er tricky at
regne ud med hensyn til Mellby Viking.
Dagens øvrige løb
Med hele tre ugarderede på bonen
er der råd til at tage den med ro
fra start og male alle 12 heste på i
V75-1. Normalt set afgøres meget af
spidskampen, hvor næsten alle bag
bilen kan åbne. Positionerne på Örebro
er ekstra vigtige og derfor kan
der måske blive kørt lidt for længe
om positionerne, hvilket naturligvis
vil gavne muligheden for en overraskelse.
I udgangspunktet må en hest som
3 Kaka A.T. dog være et solidt bud
på sejren, idet han både er starthurtig,
men samtidigt ikke er afhængig
af spidsen. Skulle der blive kørt vanvittigt
til, så kommer heste som 9
Oolong og 12 No Deal ind i billedet.
I det hele taget et uforudsigeligt løb,
hvor det er meget nemmere at afgøre
chancerne, når der er gået en omgang.
Derfor spilles der med livrem
og seler fra start og en helgardering
er et faktum.
Gulddivisionen udgør traditionen
tro V75-3 og 1 Sanity undgår
næppe favoritværdigheden. Men nul
sejre i ni forsøg i 2013 er ikke en
skræmmende statistik og der skal
garderes bredt. 3 Harry Haythrow
er hurtig fra start og rammer han
ryggen på den formodede spidshest
Sanity, så kan han blive farlig til slut,
som man har være forvænt med hele
sommeren. 4 Iceland leder efter formen
og det er måske lidt frås at give
plads til den tidligere Elitloppsvinder.
5 Hard Livin har et bedre spor end
senest og formen peger opad. 7 Noras
Bean er en tophest der rækker
langt her, hvis blot han får en god
position fra start. 10 Dont Wear PJS
er fidusen i løbet. Hun har vist fremragende
form de sidste par starter
uden helt at komme til. Med det rette
løb er hun langt fremme. Med på kuponen
skal også 12 Monster Drive
der var strålende for to starter siden
i Halmstad. Senest i Tyskland blev
han generet flere gange undervejs
og den start skal man bare glemme,
formen fejler intet.
I V75-7 ser favoritterne lidt sårbare
ud. 1 Le Mat kan komme til at
sidde fast i inderbanen. Starthurtige
3 Ulm Karsk har næppe fordel af
distancen. 7 Overtaker by Sib er i
fin form, men hvor havner han fra
start? Malmö Stads Pris-vinderen 9
Sem Jafet har bestemt ikke fordel af
distancen og der skal virkelig overpace
på, før han kommer ind i legen.
Dermed er der meget at have imod
favoritterne, derfor helgarderes der
til slut
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 22:45   #32

Standard

Ett litet chanssystem.. Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 9 Oolong
2 1 Djali Boko
3 1, 3, 5, 7, 11, 12
4 5, 8, 11
5 4, 8
6 6 Amazon Am
7 8 Estrella Dorada

Vadet gäller startnummer

36 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 18,00 kr
Gammal 2013-08-16, 23:04   #33

Fyrans avatar

Sharp$: 160
Standard

Äntligen nåt som liknar läge för 3 Kaka A.T. i första. Jag spikar rakt av o vinnarspel är redan lagt..! Medeldistans känns inte som något minus, direkt, i jämförelse med några av konkurrenterna... KEK..!
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 23:41   #34

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1631
Standard

vad är ditt nick på twitter laxen?
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 00:15   #35

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Tjoba!

avd1. 2 Credit Fayline, så som den höll från dödens senast..så håller den undan i ledningen imorn, vilket den kommer ta.

avd2. Jag drömde förra natten att 2 Rolling Stones vinner från dödens, trycker till 500 från mål och övertar av ledaren som är konstigt nog 3 Nochebuena Face..galopperar Djali Boko lr.. iaf så vinner Rolling Stones lätt tillslut i drömmen så kör på det.

avd3. Spets o slut på 1 sanity är troligt "men jag vill ha med 3 Harry o 7 Noras ändå". Känner inte helt för sanity helt enkelt.

avd4. 6 Attack Diablo, fin två raka barfota, nu dessutom jänkarvagn första. 8 Twins, åkes bästa chans så den ska med. 12 Headhunter slog Åkes sist å kan få loppet igen..2100 tror jag e bra.

avd5. Favoriten spår 8a igen men kan mkt väl vinna för att den bara är bäst, Mellby Viking. Bakom väldigt öppet, 10 super ariel har haft en fin utveckling med barfota o jänkare, kan skrälla igen, annars 3,6,9.

avd6. öppet lopp men tycker 3 Mythical Fortune 6. Amazon Am och 9 Denim Boko sticker ut. Tror att Per Nordström med Denim sätter nosen först, revench efter att Djali boko gjort bort sig..

avd7. 1 Le Mat och 7 Overtaker By Sib..alla har sett hur bra dessa gått på slutet. Om det blir positionsproblem för dessa så tror jag på 6 Mr Jef Fior, ska "ändra lite utrustning" inför denna starten, minns den som tvåa bakom Estrella Dorada, och "vill" verkligen att Mr Jef ska vinna.

Ha det gött!
Helge (+10)
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 00:22   #36

Helges avatar

Standard

Tack för dina tankar!
Champinj0nen (+1)
Gammal 2013-08-17, 00:52   #37

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
V75-forslag:
Den bedste ugarderede
for klassen.
Supplerende ugarderet
fra dødens.
Fræk ugarderet
senest
og næstsenest i E3
God lås
kan en hest som Handsome
vanskelig ud.
Dagens øvrige løb
er et faktum.
formen fejler intet.
til slut

Herre Jösses..
Michel samma gäller här som på TP,
radbrytning.. andas..

Jättegulligt av dig! MEN snälla.. läs innan du postar..
Gammal 2013-08-17, 01:01   #38

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Det finns en del tacksamma favoriter att försöka välta:

I första är det fyra hästar som går upp i gulddivisionen om de vinner: Kaka A.T., Democrat, Uranus de Tyrole och Rocky Race. I ett jämnt spelat lopp så tror jag man skall gå på hästarnas vinnarinstinkt och därför spikar jag No Deal och har därmed kopplat greppet på kollektivet.

I andra är Rolling Stones streckad på 80% just nu. Samtliga i Vass eller Kass tyckte det var en dålig spik. Man får väldigt bra betalt om någon annan än Rolling Stones eller Djali Boko vinner.

I tredje är Sanity stor favorit, trots att han inte vunnit ett lopp sedan den 21:a September förra året. Då vann han ett snabblopp på Rommetravet. Jag ser Hard Livin som ett fynd i loppet, Noras Bean är mycket streckvärd, och Monster Drive också. Nu mer lite internationell erfarenhet i kroppen.

I fjärde har kollektivet gjort Twigs Fairytale till favorit, från spår 8. Minst rutinerad, men naturligtvis en oerhört bra häst. Här tror jag att man kan strecka på lite, för det kan mycket väl bli favoritfall.

I femte är Mellby Viking favorit, men från spår 8. Det kan bli lång väg att gå. Streckar man på skall Super Ariel med.

Sjätte ser en stänkrädd D'One som favorit från spår 1. När det är 800 i förstapris kan man ju tänka sig att t.ex. Air Frame laddas för att försöka ta spetsen, och sätta favoriten på hal is.

I sista är Le Mat favorit, men blir väl över från innerspår. Ulm Karsk kvalade in till ännu en bronsfinal förra veckan. Svårt att hitta streckfynd, men Björn Goop från spår fem med en 5%-are som vann på V75 för några veckor sedan tycker jag är intressant.

Sammanfattning: Så länge favoriterna inte vinner kan det bli riktigt fina pengar även om vinnarna inte finns så långt ner på strecklistan.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 01:35   #39

Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Tror jag låser avd 5 med 3,4,6.
Kanske tar med Kung Fu Face också, får se värmningen först
Att man kan ha så olika tankar, själv spikar jag Mellby Viking
clarund (+1)
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 01:54   #40

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

1) 2
2) 2 4
3) 3 4 5 12
4) 2 7 8 11
5) 2 3 4 6 8
6) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
7) 1

Credit Fayline är det spets och slut på! Spik! Kör även utgång på tvilling mot rygg ledaren och dödens. 1 och 3!

Le Mat avslutar! KAN tom spetsa! Sjuan på vingel! Löjligt spika den! Bergh har toppform på stallet och den här är vässad! Sänker allt tom från dödens! Vänta och se...

Sanity platsar inte ens på fyra streck! Spets? Tjena!

Dubblar däremot i andra med Båths! Lång säsong för Hultmans och Båth vet hur man vässar till det! Smög med fint sist!
tomtom2 (+10)

Senast redigerad av doob den 2013-08-17 klockan 01:57.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 02:49   #41

clarunds avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg

I första är det fyra hästar som går upp i gulddivisionen om de vinner: Kaka A.T., Democrat, Uranus de Tyrole och Rocky Race. I ett jämnt spelat lopp så tror jag man skall gå på hästarnas vinnarinstinkt och därför spikar jag No Deal och har därmed kopplat greppet på kollektivet.

I andra är Rolling Stones streckad på 80% just nu. Samtliga i Vass eller Kass tyckte det var en dålig spik. Man får väldigt bra betalt om någon annan än Rolling Stones eller Djali Boko vinner.

I tredje är Sanity stor favorit, trots att han inte vunnit ett lopp sedan den 21:a September förra året. Då vann han ett snabblopp på Rommetravet. Jag ser Hard Livin som ett fynd i loppet, Noras Bean är mycket streckvärd, och Monster Drive också. Nu mer lite internationell erfarenhet i kroppen.

I fjärde har kollektivet gjort Twigs Fairytale till favorit, från spår 8. Minst rutinerad, men naturligtvis en oerhört bra häst. Här tror jag att man kan strecka på lite, för det kan mycket väl bli favoritfall.

I femte är Mellby Viking favorit, men från spår 8. Det kan bli lång väg att gå. Streckar man på skall Super Ariel med.

Sjätte ser en stänkrädd D'One som favorit från spår 1. När det är 800 i förstapris kan man ju tänka sig att t.ex. Air Frame laddas för att försöka ta spetsen, och sätta favoriten på hal is.

I sista är Le Mat favorit, men blir väl över från innerspår. Ulm Karsk kvalade in till ännu en bronsfinal förra veckan. Svårt att hitta streckfynd, men Björn Goop från spår fem med en 5%-are som vann på V75 för några veckor sedan tycker jag är intressant.

Sammanfattning: Så länge favoriterna inte vinner kan det bli riktigt fina pengar även om vinnarna inte finns så långt ner på strecklistan.
Bra tankar till stor del.
Bra motivering på No Deal, själv släpper jag inte 2 & 6 på läget och tredje är just No Deal som är bästa hästen...

avd 2) Erik vurmade för Poochai, håller med men tror Rolling normalt löser detta.

avd 3) hmmm läget talar ändå för Sanity men visst...

avd 4) absolut nr 8 schas !

avd 5) Mellby Viking och Super Ariel bor inte på samma planet. Dock kan ju vikingen hoppa...

Avd 6) Stänkrädd... ja vi får se, spår ett kan ju bli galopp men Örjan valde ju det spåret... snarare är det väl tur att Air Frame bildar solfjäder just in case... sen får man ju se om Denim o Bergharns kusar är kanoner eller ej.

Avd 7) Sant, 1 Le Mat måste väl ändå vara i farozonen, skräll lurar men folk garderar oxå här...
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 03:48   #42

Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
1) 2
2) 2 4
3) 3 4 5 12
4) 2 7 8 11
5) 2 3 4 6 8
7) 1

Credit Fayline är det spets och slut på! Spik! Kör även utgång på tvilling mot rygg ledaren och dödens. 1 och 3!

Le Mat avslutar! KAN tom spetsa! Sjuan på vingel! Löjligt spika den! Bergh har toppform på stallet och den här är vässad! Sänker allt tom från dödens! Vänta och se...

Dubblar däremot i andra med Båths! Lång säsong för Hultmans och Båth vet hur man vässar till det! Smög med fint sist!
Håller med dig Doob, såg o hörde Malin Lövgren ikväll i "Vass eller Kass", måste va hon som är kass, större nolla har väl knappast funnits i travvärlden. Tipsexpert? Hahaha, hon tror att Sanity tar spets....suck. Gör som du Doob, bort med den lusen från alla kuponger, skulle den av nån obegriplig anledning ramla in först bjuder jag gärna på det...
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 06:44   #43

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Alla lopp utom första och sista är det 3-4 gånger så stor insats på favoriten jämfört med andrahandaren.
Ska man vinna några pengar ska man alltså gardera i V75-2 -> V75-6 och hoppas alla lampor bränner.
Man behöver inte titta så långt ner i streckfördelningen för att hitta riktiga skrällar.
Annars är det bara mångbong som gäller.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 07:44   #44

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 803
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg

Du har rätt i att det ser mycket svårt ut. Men vilka spikar rekommenderar du då?
tobbev75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 08:04   #45
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

PHP-kod:

Örebro 
Auto Kort
      Vinster     Starter     Vinstprocent
[B]Spår 1     3     86     3,49%[/B]<------
Spår 2     9     88     10,23%
Spår 3     9     85     10,59%
Spår 4     15     84     17,86%
Spår 5     11     85     12,94%
Spår 6     10     85     11,76%
Spår 7     10     85     11,76%
Spår 8     7     72     9,72%
[
B]Spår 9     1     83     1,20%[/B]<-----
Spår 10     6     73     8,22%
Spår 11     4     70     5,71%
[
B]Spår 12     3     64     4,69%[/B]<----- 

PHP-kod:
Örebro Auto Medel
Spår 1     12     141     8
,51%
Spår 2     13     142     9,15%
Spår 3     9     144     6,25%
Spår 4     12     140     8,57%
Spår 5     19     143     13,29%
Spår 6     19     139     13,67%
Spår 7     11     139     7,91%
Spår 8     14     130     10,77%
[
B]Spår 9     5     129     3,88%[/B]<-------
Spår 10     14     121     11,57%
Spår 11     7     113     6,19%
[
B]Spår 12     4     95     4,21%[/B]<----- 

Bara börja jobba bort dom startspåren med dom förhandsfavoriterna
Ah nu syntes inte fetstilen men leta efter [/B].
TOBYTYKE (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 08:25   #46

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Historisk sett har spår ett varit dåligt, men nu när man kör 1609 och 2100 är det mycket bättre.
Man räddas helt enkelt av kurvan.

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
PHP-kod:

Örebro 
Auto Kort
[B]Spår 1     3     86     3,49%[/B]<------
Spår 2     9     88     10,23%
Spår 3     9     85     10,59%
Spår 4     15     84     17,86%
Spår 5     11     85     12,94%
Spår 6     10     85     11,76%
Spår 7     10     85     11,76%
Spår 8     7     72     9,72%
[
B]Spår 9     1     83     1,20%[/B]<-----
Spår 10     6     73     8,22%
Spår 11     4     70     5,71%
[
B]Spår 12     3     64     4,69%[/B]<----- 

PHP-kod:
Örebro Auto Medel
Spår 1     12     141     8
,51%
Spår 2     13     142     9,15%
Spår 3     9     144     6,25%
Spår 4     12     140     8,57%
Spår 5     19     143     13,29%
Spår 6     19     139     13,67%
Spår 7     11     139     7,91%
Spår 8     14     130     10,77%
[
B]Spår 9     5     129     3,88%[/B]<-------
Spår 10     14     121     11,57%
Spår 11     7     113     6,19%
[
B]Spår 12     4     95     4,21%[/B]<----- 

Bara börja jobba bort dom startspåren med dom förhandsfavoriterna
Ah nu syntes inte fetstilen men leta efter [/B].
Gammal 2013-08-17, 09:07   #47

Viroids avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tobbev75 Visa inlägg
Du har rätt i att det ser mycket svårt ut. Men vilka spikar rekommenderar du då?
Jag spikar No Deal. Jag är inte klar med systemet än, så jag vet inte riktigt vilka andra ställningstaganden jag tvingas till. Det lutar väl åt krav på att max två favoriter i lopp 2-6 får vinna. Blir det flera så blir det ändå rätt så usel utdelning.
Gammal 2013-08-17, 09:09   #48

Viroids avatar

Standard

Åke Svanstedt har 2,5 månad kvar i Sverige. Kommer han att börja köra hästarna som att det inte finns någon morgondag (som han kört ibland mot t.ex. Björn Goop)? Det kan bli intressanta lopp om han är på humör att inte ge bort några positioner.
Gammal 2013-08-17, 10:08   #49

mijo14s avatar

Standard

2 3 12
2
1 3 7 10 12
8
3 4 8
1 2 9 11
7

Ingen speciell potential i systemet men tror också på ganska medioker utdelning
Gammal 2013-08-17, 10:11   #50
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Historisk sett har spår ett varit dåligt, men nu när man kör 1609 och 2100 är det mycket bättre.
Man räddas helt enkelt av kurvan.
När du säger Historiskt sett, syftar du just på Örebros bana? För Örebro har väl kört 1609 hela tiden?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 10:18   #51

JANNE48s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 2064
Standard

Örebro 40 2013-08-17 V75
Avd Ordinarie
1. 2 3 4
2. 1 2
3. 1 4 5 12
4. 8
5. 1 2 3 4 8
6. 1 3 4 6
7. 1 6 7
1440 rader * 1 * 0,50 kr = 720,00 kr
2013 AF88 2301 9A21 8901
17 augusti 2013
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 10:19   #52

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jazboy Visa inlägg
vad är ditt nick på twitter laxen?
samma som här...
Gammal 2013-08-17, 10:26   #53

mijo14s avatar

Standard

Daniel Redén ‏@StallZet 1h
Hard Livin kommer jag ladda för kung och fosterland med.. Vi får se vart vi hamnar,min känsla säger att han ska ha bra chans oavsett. (själv plockade jag väck den för jag tror den hamnar i dödens och får svårt)
Gammal 2013-08-17, 10:26   #54

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
När du säger Historiskt sett, syftar du just på Örebros bana? För Örebro har väl kört 1609 hela tiden?
Ja
Jag menar Örebro
Gammal 2013-08-17, 10:27   #55

madsens avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 7456
Standard

Björn Goop nämner inte ens Monster Drive i Björnkollen har kretsen kring hästen tankarna redan på Sundsvalls Open Trot nästa helg måntro?
madsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 10:47   #56

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 803
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av madsen Visa inlägg
Björn Goop nämner inte ens Monster Drive i Björnkollen har kretsen kring hästen tankarna redan på Sundsvalls Open Trot nästa helg måntro?
Vad har Goop för tankar annars då?
tobbev75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 10:57   #57

Sharp$: 1302
Standard

Äntligen Lördag!! dags att hinna med ett litet tv system
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 11:00   #58

Standard

5 Lotus Elan (V75-1) har gjort bra lopp. Kan vara en outsider om det klaffar med positionerna.

8 Tiberius F. (V75-2) får jag ligga lågt med då han har dåligt spår mot stentufft motstånd.

12 Monster Drive (V75-3) gick jättebra när jag körde honom. Har kapacitet att vara med långt framme men behöver förstås lite tur.

1 Bar Plombier (V75-4) har sämsta läget för honom då han är långsam ut. Det är en fälla. Kommer han har han styrkan för att vinna.

5 You Talking to Me (V75-5) känns bra, fick fel lopp senast. Bra form. Med klaff ska man se upp.

10 Digital Pointer (V75-6) kan vara en outsider i E3-­finalen för ston.

5 Zeuxis Hornline (V75-7) kan jag inte mycket om, bra motstånd.

Björn Goop om sina chanser på v75....
Gammal 2013-08-17, 11:05   #59

Standard

v75

V75

V75 Bane
17.08.2013

V75-1: 2,3,12
V75-2: 1,2,3,4,7,9
V75-3: 1,3,4,5,7,12
V75-4: 1,3,6,8,11,12
V75-5: 4
V75-6: 1,4,6,9
V75-7: 1

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

0,50 kr.

2592
1.296 kr.

Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S
Gammal 2013-08-17, 11:07   #60

Standard

Avd1.
Democrat är spetsfavorit i de flesta gäng när han har framspår, men den här gången är det inte säkert att han kan ta sig förbi alla invändiga. Främst då Credit Fayline och kanske även Lotus Elan, med Kaka A.T.
Gammal 2013-08-17, 11:10   #61

Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Nej, Örebro körde också 1640 o 2140 förr, men sen gjorde man om just därför att det var en så stor nackdel med innerspåret där om jag minns rätt.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 11:16   #62

Standard

Jag går ut hårt i första, spikar direkt 2 Credit Fayline ( 42% ) just nu. Han gör kanon lopp från sämre lägen en längre tid o senast fick han dödens på Democrat. Höll ju farten lysande! samnt nära i mål. Jag anser att Credit Fayline tar ledningen här och då är det klart bara bläddra vidare..
Gammal 2013-08-17, 11:23   #63

laxdasens avatar

Standard

Ska komma med en analys som jag tror håller helt: V75-2, det finns två alternativ av loppet. 1 håller spets och 2 får dödens i hårt tempo. 4 i andra ut. Tvillingen 2-4 helt klar då 1 ej orkar till mål. Annars tar 2 spets och då blir 4 tvåa utan problem då den är ruskigt bra!(mkt bättre än vad de flesta vet) . blir det alternativ 1 så tror jag Eriks har toppchans att även vinna. Summan av kardemumman blir: Tvilling 2-4 . Självklart dubblar jag på v75 och tar med både 2 och 4. Skönt att veta innan hur det blir.
Gammal 2013-08-17, 11:27   #64
Banned

Sharp$: 2099

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar (Res.)

1) 2, 12 (3, 9)

2) 1, 2, 4, 7, 9 (3, 12)

3) 3 Harry Haythrow (1, 5)

4) 1, 6 (12, 8)

5) 6 Zinedine Bob (2, 8)

6) 1, 2, 9, 11, 12 (4, 3)

7) 1 Le Mat (7, 10)

Vadet gäller startnummer

100 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer:

God tur!
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 11:29   #65

Standard

SYDSVENSKA TIPPAR (CHANSFÖRSLAG)

V75-1: 2.3.9.12 (6.8)
V75-2: 2 ROLLING STONES (1.3)
V75-3: 1.7.12 (3.5)
V75-4: 3.6.7.8.11 (1.12)
V75-5: 4.8 (6.3)
V75-6: 1.2.3.9 (11.12)
V75-7: 1.3.7 (10.4)

1440 RADER / 702 KRONOR
Gammal 2013-08-17, 11:30   #66

Sharp$: 2499
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 3, 6
2 2, 4
3 5 Hard Livin
4 1, 6, 8
5 8 Mellby Viking
6 1, 2, 4, 5, 9
7 1, 2, 7, 12

Vadet gäller startnummer

480 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 240,00 kr

Kvittonummer: Exxxxxxxxxxxxxxx

Ville egentligen spika Credit Fayline i första då det torde vara raka vägen in i mål för denne men vill verkligen inte åka på min kantboll, 1 Dragon Tooma, 2% är godis!
Bästa spiken i omgången chans vs streck måste vara Hard Living till 5% av insatsfördelningen. Krävs 4-5 hästar ändå för att klara sig igenom guldloppet för att känna sig hyfsat klar så jag tar ställning. Kör hårt Redén!
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 11:31   #67

drakens avatar

Sharp$: 7916
Standard

Blir spik Overtaker. Lekstuga i dag.Le Mat kommer sitta där den sitter tills Overtaker släpper ut den efter målgång.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 11:32   #68

Viroids avatar

Standard

Så här blev det:

Avd 1: Spik 12 No Deal
Avd 2: A 2 B 1, 3, 4 C 7, 9
Avd 3: A 1 B 5, 7, 12 C 3, 11
Avd 4: A 8 B 1, 5, 6 C 2, 3, 7, 9, 11
Avd 5: A 8 B 4, 6, 10 C 2, 3, 9
Avd 6: A 1 B 2, 4, 9 C 3, 5, 12
Avd 7: B 1, 3, 7 C 4, 12

Villkor: Minst 1 A, Max 3 C samt att minst en av Nochebuena Face, Dakadak och Noras Bean måste vinna.

Ramen är 79380 rader, med ovanstående reducering blev det 14654 rader som 33 andelar är med på.

Må spelguden vara med oss, det har varit mycket stolpe ut senaste tiden.
Gammal 2013-08-17, 11:32   #69

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Ska komma med en analys som jag tror håller helt: V75-2, det finns två alternativ av loppet. 1 håller spets och 2 får dödens i hårt tempo. 4 i andra ut. Tvillingen 2-4 helt klar då 1 ej orkar till mål. Annars tar 2 spets och då blir 4 tvåa utan problem då den är ruskigt bra!(mkt bättre än vad de flesta vet) . blir det alternativ 1 så tror jag Eriks har toppchans att även vinna. Summan av kardemumman blir: Tvilling 2-4 . Självklart dubblar jag på v75 och tar med både 2 och 4. Skönt att veta innan hur det blir.
Gammal 2013-08-17, 11:38   #70

Standard

I övrigt vill jag nämna , speciellt efter ha sett rank travtjänst, är att man sätter 2 Helge Zonett väldigt högt upp i ranken. Hästen är snabb ut. Får säkerligen ett bra lopp av Jorma , som sitter upp ffg!! Såna faktorer kan avgöra om dt blir vinst eller ej. Släpper till favoriten eller stallkamraten? Troligtvis, ja. 6 Attack Diablo är också snabb ut och är värsta hotet om spetskampen. 11 Virvel får loppet?

3 Mythical Fortune idag är väldigt intressant. Här gäller dt att se upp! Kan absolut vinna. I striden. Mkt bra dd-tips. Oddshöjande med en 12%-are i nuläget.........

Fortsätter att tro på Johan med 7 Overtaker by Sib. Han brukar köra bra och är segerrik på Örebros bana. Våga spika om Ni nu tänker göra dt!

4 Caliber T.T körs av ny kusk ffg i Oscar Nilsson. Mkt intressant och rensar skönt !!
I samma lopp hittas också en annan bedövare i 1 Dragon Tooma , med Jennifer , som trivs på Örebro!

Senast redigerad av spalato den 2013-08-17 klockan 11:42.
Gammal 2013-08-17, 11:45   #71

Standard

SYSTEM FÖRSLAG (RANK TRAVTJÄNST)

V75-1: 1.2.3.4.6.9.12 (7.8)
V75-2: 2.4 (1.3)
V75-3: 1.3.4.5.7.10.12 (2.6)
V75-4: 2.3.6.8.11 (5.1)
V75-5: 1.3.8 (6.4)
V75-6: 3 MYTHICAL FORTUNE (1.6)
V75-7: 7 OVERTAKER BY SIB (1.6)

1470 RADER / 735 KRONOR (5 PERS)

RAK DD = 3/7

Senast redigerad av spalato den 2013-08-17 klockan 11:47.
Gammal 2013-08-17, 11:47   #72

Standard

Avd2. 2 Rolling Stones ( 77 %) är obesegrad i åtta starter. I försöket tog han enkelt ledningen från innerspår och fick sedan hållas i ett lugnt tempo. Han vann enkelt med krafter kvar. Loppet avgörs säkert direkt när bilen släpper fältet. Frågan är om 1 Djali Boko kan svara ut favoriten från start. Finns galopp risk. Då lär det bli ett riktigt spännande lopp. Per Nordström säger att han kommer att göra allt som går för att försvara ledningen. Känslan är att favoriten tar spets men det är ändå lite svårbedömt. Plus 4 Pochai ( 8 %) satt fast i rygg på Rolling Stones senast, barfota runtom nu. 7 Tumble Dust gick helt ok från tredje utvändigt i kvalet, inte helt borta. Dessa två utmanar om favoriterna kör mot varandra.
Gammal 2013-08-17, 11:54   #73

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 6, 9, 12
2 2 Rolling Stones
3 12 Monster Drive
4 8 Twin's Fairytail
5 2, 3, 4, 6, 8
6 1, 2
7 1, 3, 6, 7

200 rader
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 11:55   #74

drakens avatar

Standard

För en månad sedan skrev Walman ungefär att Mythical Fortune är en bättre häst en Dòne.. Nu jämnbördiga. Örjan valde spår ett. Tror att han siktar på spets och slut. En Dòne i spets plockar ingen ner i det här gänget. Kan dock bli körning och då Mythical är helt tappad på strecken ser jag den som ett måste. Vann försöket på snabbaste tid och utan ryggar. Optimal balans på Overtaker i dag. Mycket talar för dubbel Walman .
Lopp 2 står nog som dasen skrev mellan 2 och 4. Det tror alla. Även snoken.

Senast redigerad av draken den 2013-08-17 klockan 11:58.
Gammal 2013-08-17, 11:57   #75

clarunds avatar

Standard

Ingen som glömt medverka idag?

1000 kr satsade hittills. Om vi får in 7 andedelar (á 25kr) till dubblar jag i chansloppet (attack diablo) med 12 Headline som är en sjukt kul skräll... Omgången är på förhand favoritbetonad, men ju större de är desto tyngre faller de som bekant

Endast V7

Spelstopp 12:30

PM till mig med email så bjuder jag in !

EDIT: här går det undan, 1125 inne nu två delar till så är Headhunter hästen att hoppas på (lika dassigt läge som Åkes storis, nu med lopp i kroppen).
ps SLänger givetvis in de sista delarna själv om det behövs.
EDIT II: KLART! slängde in de sista själv, grabbarna var spelsugna och dubblade sina innehav, "nu sjöar vi"

--------------------------------------------------------------------
https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/

Senast redigerad av clarund den 2013-08-17 klockan 12:15.
Gammal 2013-08-17, 12:00   #76

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
För en månad sedan skrev Walman ungefär att Mythical Fortune är en bättre häst en Dòne.. Nu jämnbördiga. Örjan valde spår ett. Tror att han siktar på spets och slut. En Dòne i spets plockar ingen ner i det här gänget. Kan dock bli körning och då Mythical är helt tappad på strecken ser jag den som ett måste. Vann försöket på snabbaste tid och utan ryggar. Optimal balans på Overtaker i dag. Mycket talar för dubbel Walman .
Lopp 2 står nog som dasen skrev mellan 2 och 4. Det tror alla. Även snoken.

Johan har dock aldrig kört en bättre än D'One

Inte Per heller

osså har vi Bergharns grabb som låser på 5 & 6 i "Fem tippar"

Gammal 2013-08-17, 12:10   #77

drakens avatar

Standard

Öppet lopp. Nästan vem som helst kan vinna men får Dòne spets tror jag det är färdigt men lär strecka rätt många.
Gammal 2013-08-17, 12:12   #78

clarunds avatar

Standard

Citat:
Öppet lopp. Nästan vem som helst kan vinna men får Dòne spets tror jag det är färdigt men lär strecka rätt många.
Man vet ju inte men halvsäker på att hon tar den då Örjan valde spår 1...
Gammal 2013-08-17, 12:16   #79

laxdasens avatar

Standard

Tackar KP för att han är snäll ibland och visar medkänsla.
Gammal 2013-08-17, 12:19   #80

crossbows avatar

Sharp$: 8832
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 3, 5
2 2 Rolling Stones
3 5 Hard Livin
4 2, 8
5 4 Dakadak
6 5, 6
7 1, 4, 6, 7

Vadet gäller startnummer

32 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 16,00 kr

Kvittonummer: 4384 898B
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 12:20   #81

laxdasens avatar

Standard

Sen måste jag bara hylla Daniel Reden. Minns när han körde hästen Alf alfa på bla sundbyholm för många år sen och vann en del lopp med den. Nu är han kusligt duktig på att få ordning på hästar både när det gäller fräschör och styrka-snabbhet. Den killen är både duktig och humoristisk och generös på alla sätt! man tror nästan jag pratar om mig själv
Gammal 2013-08-17, 12:24   #82

drakens avatar

Standard

Ja. Lite så är det ju helt klart men hävdar fortfarande att spår ett är lite sämre på Örebro än andra banor trots att det har blivigt mycket mycket bättre. Tycker nästan att det är ett klantigt spårval. Kan krävas en helvetes rusning för att man ska lyckas hålla upp spåret.
Gammal 2013-08-17, 12:25   #83

clarunds avatar

Standard

"Spelnedgång" säger Lillis Ohlsson på Live:n, mitt bolag svämmar över av andelar....

Attack Diablo o Headhunter bildar chanslås, ogillar man en favorit så why not... sen får deltagarna täcka upp med andra bolag om de vill ... (det gör många av gubbarna )

https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/
Gammal 2013-08-17, 12:53   #84

laxdasens avatar

Standard

Äntligen har jag bild som symboliserar hela mig!
Gammal 2013-08-17, 12:55   #85

mr_stylezs avatar

Sharp$: 5211
Standard

Här kommer lite snabba tankar om omgången från min blogg! http://mangetippartrav.wordpress.com/

Och ja före ngn klagar jag har ett 2hästarslås, vilket är matematiskt fel, men helt rätt om man tror att 2 st hästar har större chans än övriga! =)

Avd 1)

Tror jag står mellan hästarna 2 och 12! Dvs spetshästen nr 2 Credit Fayline som äntligen måste få utdelning på sin form, samt bästa hästen 12 No deal som är nedstruken ett spår nu! Låser loppet på dessa kapabla hästar.

Avd 2) Här kommer kullens kung ut, nr 2 Rolling Stones! Idag får han verkligen visa kungliga takter för att vinna, för han möts av tufft motstånd i form av 1 Djali Boko som nog tar spets, samt nr 3 Nochebuena Face och nr 4 Poochai som kan profitera på att 1 och 2 kör mot varandra! (varför dessa konstiga namn, saknar nästan då alla hästar hette ngt med Sund lr Håleryd på slutet) =)

Avd 3) Här borde det vara självklar spik på Sanity, men litar inte helt på honom då jag inte tycker han varit på topp i år, och vill gardera med nr 3 Harry Haythrow och nr 12 Monster Drive.

3 spurtar alltid bra och 12 gick otroligt på för Björn Goop sist han körde den! Med dessa bör loppet vara täckt!

Avd 4) Här kommer dagens bästa spik i form av nr 8, Twin’s fairytail! Den gick ett jättelopp sist och var moralisk vinnare den gången. nu vet alla hur bra den är och jag ser ingen som svarar spets då han kommer efter några 100 meter! Kommer få styra i ledningen och vinner med , ja säg 20 m? =) Enda utmanaren är nog Peter Untersteiners nr 6 Attack Diablo, men den håller jag för att vara en ngt sämre häst.

Avd 5) Här är givetvis nr 8 Melby Viking bästa hästen, men han är inte pålitbar och borde väl ändå vunnit enklare senast? Han garderas med fyra st hästar!
Nr 3 My Ovi spurtade grymt bra sist, farlig denna gången, alltid bortglömd!
Nr 4 Dakadak, kan bli farlig från spets!
Nr 6 Zinedine bob vann sist på V75 mot bra hästar, står sämre till nu mot t.ex Dakadak, men håller toppform och kan absolut vinna igen!
Nr 10 Super Ariel har sitt livs form, bra rygg här på nr 4 Dakadak från start, och spurtar väldigt vasst med rätt resa, se upp!

Avd 6) Underbart lopp!

Här skulle jag egentligen vila ha nästan alla hästarna, men får nja mig med 3 st av kostnadsskäl.

Nr 1 D’one vinner troligen om hon håller upp spets! Inte helt säker på detta dock och garderas därför med nr 4, Room To Go, som väl ska slippa sitta fast denna gången, och min favorithäst nr 9 Denim Boko, kullens drottning som var sjuk näst senast, men var sig själv igen sist, kan spurta bra enligt tränaren, och ska bli intressant att se bakifrån!

(Bakom dessa kan även nr 6,2,3,5 och 11 vinna, m.fl)

Avd 7) Här tror jag på hårt tempo hela vägen!

Nr 7 Overtaker by Sib och Nr 8 Esterella Dorada kommer båda köra mot spets och de har 2 unga offensiva kuskar som inte kommer ge sig i första taget! Det öppnar upp loppet och jag garderar på för skräll!

Nr 1 Le Mat är kanske bästa hästen, men har uselt läge då han är trög ut.
Nr 3 Ulm Karsk har toppform och spurtar bra!
Nr 4 Arazi boko har smygform, går bra för Örjan, bedövare!!
Nr 9 Sem jafet missade jag 7 rätt på senast, tänker jag inte göra om igen!
Nr 10 Avanti LM löpte dött lopp med Le Mat senast, stark spurtare!
Nr 12 Jitanes har absolut toppform!! Kan överraska trots spåret!

Stora systemet:

Avd 1) 2,12
Avd 2) 1,2,3,4
Avd 3) 1,3,12
Avd 4) 8
Avd 5) 3,4,6,8
Avd 6) 1,4,9
Avd 7) 1,3,4,7,8,9,10,12

2880 rader = 1440 kr.

Chanssystemet:

Avd1) 12
Avd 2) 1,2,3,4
Avd 3) 1,3,12
Avd 4) 6,8
Avd 5) 3
Avd 6) 1,2,3,4,5,6,9,11
Avd 7) 7,8,9

576 rader, 288 kr

Lycka till idag! =)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 13:19   #86

clarunds avatar

Standard

Bara en outsider, men värmningen på Caliber TT lämnade inget att önska !!

Förmodligen bra platsspel, 3,75 på B365
Gammal 2013-08-17, 13:32   #87

doobs avatar

Standard

Dagens varning!!

Stall Svanstedt är helt formlöst! Möjligen är grisfösarna redan packade och på väg i container över Atlanten!?

Många spikar Åke från åttonde! Tack och bock säger jag! Lycka till!
clarund (+1)
Gammal 2013-08-17, 13:32   #88

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Har 3 olika bolag men på mitt eget Miljondragen så spikar jag så här..

Spiken: Rolling stones - bara vinner och vinner. En häst som bara vinner är svår att gå emot. Högt spelvärde om han bränner.

Lillspiken: Twings F - Åke låter mycket nöjd med dagens uppgift trots spåret.

Dragen:

Caliber tt

Hard Livin

You talking to me

Mytical F

Bedövaren:

Dont wear pjs

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 13:39   #89

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Har hysterisk spelform på i princip allting just nu. Bjussar på en tänkvärd lite mindre streckad häst i varje avdelning idag. Orkar tyvärr inte skriva några analyser idag, vilket gör denna lista i princip värdelös men skriver den ändå!

Avd1 Lotus Elan
Avd2 Poochai
Avd3 Hard Livin+Dont Wear Pjs
Avd4 Lovely Buv
Avd5 My Ovi
Avd6 Denim Boko (andrahandare men spikar man inte D'one MÅSTE denna med på lappen)
Avd7 Cesar Duo+Estrella Dorada

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-08-17 klockan 13:43.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 13:48   #90

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 67
Standard

Även om No Deal är en väldigt bra häst och är nedstruken 1 spår förstår jag inte att så många här spikar den.
Flemming själv är pessimistisk till chanserna.
Tycker att med de förutsättningarna är tyvärr No Deal utan chans med tanke på hästarna med betydligt bättre lägen.
Ska bli tokkörning om No Deal ska ha chans med det korta upploppet.
Mangan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 13:57   #91

JANNE48s avatar

Standard

2 Credit Fayline - fick inte aktionen att stämma i lugna farter, lite bättre i 28-farter, ändå inget plus

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
Gammal 2013-08-17, 14:00   #92

Standard

Tycker det är en av de svårast omgångarna på länge och svårt hitta bra spikar.
I onsdags satte jag enkelt On track piraten som spik till 16%.
Genom att han fick en inte helt oväntad lucka var det inget snack om saken.

Den här omgången tycker jag det känns svårt att hitta spelvärda spikar och blir ofta lite tråkigare med kort upplopp.

Men för att någonstans försöka hitta vettiga spikar med bra streckprocent blir mina tips följande:

Avd 1: Credit Fayline - har visat att det är en häst att räkna med framöver och har en fin styrka. Tror därför att det är få som vågar utmana tidigt i loppet då dem kommer att få en rejäl körning för att försöka överta täten. Credit Fayline borde därför få gå ostört i ledningen och med kort upplopp och ett högt tempo i slutet av sista bortre kommer det inte vara något snack om saken.

Avd 5: Här hittar jag nästa spik med bra spelvärde på. Även om Mellby Viking troligen är en välförtjänt streckfavorit tycker jag inte det ligger värde i att spika honom. Spår 8 är spår 8 och det är Örebros bana som gör att det känns som att spår 8 är sämre än normalt. Mellby Viking måste vara riktigt grym för att vinna.
Jag väljer därför att plocka bort Mellby Viking för atti stället spika Zinedine Bob. Stallet låter optimistiskt och efter insatsen på Rättvik är han ett givet steck på kupongen. Tittar man sedan på omgången i övrigt inser man att det gäller att hitta fina spikdrag om man ska vara med då jag tror många favoriter är alldeles för överspelade och kommer att leverera i underkant. Zinedine Bob blir därför spiken som knyter ihop systemet och möjliggör att man sitter och ler när favoriterna i övrigt förlorar mot mina drag i de andra loppen.

Kanske dags att börja kolla på semesterresor redan nu då det känns som att det blir bra utdelning idag.
Gammal 2013-08-17, 14:07   #93

Standard

Blir kanske tvungen att tänka om i avd 1 utifrån värmningen på Credit fayline
Gammal 2013-08-17, 14:13   #94

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mangan Visa inlägg
Varför det??? menar du att du inte tror på den längre?? Magnus sa att den kändes bättre än vanligt
Gammal 2013-08-17, 14:14   #95

clarunds avatar

Standard

Vad e re för fel?

VARENDA HÄST SER DUNDERFIN UT !!

tyder på bra underlag.

Angelo ser fin ut , blödde iofs lite i munnen , men är väl inget allvarligt.
Gammal 2013-08-17, 14:14   #96

JANNE48s avatar

Standard

V75-1
1 Dragon Tooma - Bara bakvarv, intetsägande

2 Credit Fayline - fick inte aktionen att stämma i lugna farter, lite bättre i 28-farter, ändå inget plus

3 Kaka A.T.* - Smidig, formstark stil, vassare intryck än inför senast +
BARFOTA RUNT OM OCH HELSTÄNGT HUVUDLAG, LADDAS!!!!

4 Caliber T.T. - Laddat, spänstigt intryck, lugn, bra aktion, fin +

5 Lotus Elan - 30-farter, rätt fint tryck i steget, ser ut att vara i bra form +

6 Democrat - Lugna farter, såg likadan ut som inför de senaste starterna
KUSKEN SÄGER ATT HAN LADDAR EN BIT, EJ HELT GIVET ATT HAN KÖR I SPETS!

7 Borga Baron - Inga högre farter, laddad, normaltintryck på honom

8 Uranus de Tyrole - Bakvarv, såg laddad ut, riktigt fin värmning +

9 Oolong - Som vanligt småtrist intryck, var dock bra tryck i steget, godkänd

10 Allaballakaitoz - Som vanligt lugn värmning, trampade på i hygglig stil, ok
BARFOTA=++

11 Rocky Race -

12 No Deal* - Såg pampig ut i 25-avslutning, brukar se småtrist ut, mkt bättre idag ++
BARFOTA=OPTIMALT, INTRESSANT PÅ FLEMMINGHÄST FRÅN SPÅR 12

Bästa värmningen: 3 Kaka A.T.
Gammal 2013-08-17, 14:16   #97

laxdasens avatar

Standard

Monster Drive tyckte jag såg äckligt bra ut
Gammal 2013-08-17, 14:16   #98

clarunds avatar

Standard

Citat:
Tyckte den såg ovanligt fin ut.

En smula kantig men muskelspänsten såg kanon ut. Den lilla kantigheten värmer nog ut och är väl bara tecken på att han är sprickfärdig !?
Edit såg på reprisen att han var en smula kort i framsteget men kanske värms med skor ?? SÅG GRYMT FIN UT I ÖVRIGT!!

Sen såg alla konkurrenterna lysande ut oxå iofs.

Senast redigerad av clarund den 2013-08-17 klockan 14:18.
Gammal 2013-08-17, 14:18   #99

Sprites avatar

Sharp$: 8369
Standard

Sådär, nu var äntligen klart.

Dadakak nära Zinedine Bob senast trots 20 tillägg och andraspår vs ledning. Mellby Viking överstreckad, imponerade inte senaste och åttondespår samt att galopp kan förekomma = bort.

Kaka A.T. bara måste få vinna snart och varför inte nu när han äntligen fått ett bra spår?

Noras Bean bästa hästen, Goop ligger lågt på Monster Drive vilket fick mig att välja den av de två som utgång.

Arazi Boko riktigt bra senast och det vore inte första gången vi får höra att gubben i lådan avslutar V75-omgången

2 3 4 5 8 12 (Kaka A.T.)
1 2 3 4 7 (Rolling Stones)
3 5 7 12 (Noras Bean)
5 6 8 11
4 Dadakak
2 3 9 11
4 7

Minst 2 av 3 blåa och fetmarkerade måste vinna.

3840 rader reducerat till 416 rader. Bara V7.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 14:19   #100

JANNE48s avatar

Standard

V75-2
1 Djali Boko - Joggade bara i första värmningen, lugn, sa inget mer

2 Rolling Stones - Ute i en tidig bakvarvarsvärmning, helsmidig, klassig stil, finfin ++

3 Nochebuena Face - Lugna farter mest hela vägen, bra aktion, lugn, fin +

4 Poochai - Dansade fram i lugna farter, härligt spänstigt, formstarkt intryck ++
1:A BARFOTA=++

5 Kan Ha - Inga högre farter, spänstade fram i lugna farter, fin typ +

6 Bandit Hornline - Lugna farter, godkänd

7 Tumble Dust - Testades en bit i bakvarven, såg riktigt formstark ut, läcker ++

8 Tiberius F. - Fin aktion, lätt intryck, bra stil +
BARFOTA BAK=+

9 Marquis Ås - Pigg, smidig i snabba bakvarv, bra +

10 Rokkakudo - Lugna farter, trippade på i spänstig stil +
1:A BARFOTA=+++

11 Ghost Pirate - Bakvarv, inga farter, ok
SKOR BAK, LILLMINUS

12 Sam I Am Zet - Lugna i bakvarv, testades en bit, gav ett bra intryck som resten av hästarna i loppet

Bästa värmningen: 2 Rolling Stones och 4 Poochai
Gammal 2013-08-17, 14:22   #101

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JANNE48 Visa inlägg
Äsch tror det där blir bra när skorna ryker...

Tycker han såg fin ut måhända lite högre och kortare framsteg än normalt men gissar att skorna var på i värmningen.

Magnus e klar i första sluta snacka skit

eller äsch fan vad bra lopp!!!
Gammal 2013-08-17, 14:24   #102

Standard

Citat:
Varför det??? menar du att du inte tror på den längre?? Magnus sa att den kändes bättre än vanligt
Var utifrån kommentaren ovan.
Men kollade upp värmningen nu och det blir till att spika ändå
Gammal 2013-08-17, 14:24   #103

JANNE48s avatar

Standard

V75-3
1 Sanity - Lugn uppvärmning, bra spänst idag, ser ut att ha hittat formen, fin +

2 Kash's Cantab - Inga högre farter, avslutade klart godkänt, ok

3 Harry Haythrow - Lugna farter, fortsatt fint formintryck +

4 Iceland - Lugna farter, såg ut som han gjort i år, saknas lite spänst
BARFOTA=++

5 Hard Livin -

6 Angelo - Lugna farter, inget riktigt tryck, sämre än 8:an, sådär i hyggligt snabb avslutning

7 Noras Bean - Rappt intryck i lugna farter, fräsch ser han ut att vara, bra

8 Clear Sign - Småladdad stil i lugna avslutning, bättre än vanligt
SKOR,MINUS!

9 Blue Rock -

10 Dont Wear PJS - Fin spänst i lugna farter, bra

11 True Advantage - Normalvärmning i bakvarv

12 Monster Drive - Bra tryck hela värmningen, framåt, mycket formstark stil ++

Bästa värmningen: 12 Monster Drive
Gammal 2013-08-17, 14:25   #104

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Var utifrån kommentaren ovan.
Men kollade upp värmningen nu och det blir till att spika ändå
Magnus sa ju i tvsändningen att den kändes klart bättre än senast
Gammal 2013-08-17, 14:26   #105

Standard

Registrerat spel

1 2 Credit Fayline (3, 6)
2 1, 2, 3, 4, 9 (7, 5)
3 1, 3, 5, 7, 12 (10, 4)
4 8, 11 (6, 2)
5 6 Zinedine Bob (8, 4)
6 1, 2, 3, 6, 9 (5, 4)
7 1, 7 (3, 4)

Vadet gäller startnummer

500 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 250,00 kr
Gammal 2013-08-17, 14:26   #106

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Oolong vinner första lätt! Helt sjukt lågt streckad! Overpace å sedan är det klart!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 14:27   #107

clarunds avatar

Standard

Hmmm fortfarande spänd och lite kort steg på Credit, belackarna kanske har rätt...
Gammal 2013-08-17, 14:28   #108

Standard

Citat:
Magnus sa ju i tvsändningen att den kändes klart bättre än senast
Blev orolig när jag såg kommentaren av Janne48, men inser att det inte var något att bli orolig för.
Så jag står kvar vid min kommentar om att Credit Fayline är en bra spik.
Gammal 2013-08-17, 14:28   #109

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Örebro V75

Avd-1: 2,3,4,12
Avd-2: 1,2,4
Avd-3: 1
Avd-4: 2,6,8
Avd-5: 3,6
Avd-6: 1,4,6
Avd-7: 6

216 rader * 1 * 0,50 = 108 kr
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 14:29   #110

Sharp$: 1352
Standard

Schaas på Credit!!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 14:30   #111

clarunds avatar

Standard

Democrat ser iaf LYSANDE ut
Gammal 2013-08-17, 14:30   #112

laxdasens avatar

Standard

Spikar KAKA och Mellby Vinking
Gammal 2013-08-17, 14:30   #113

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5465
Standard

Registrerat spel

2, 3, 4, 12 (6)
2 Rolling Stones (4)
1, 3, 5, 7, 12 (4)
1, 2, 3, 6, 8, 11, 12 (5)
8 Mellby Viking (4)
1, 3, 4, 5, 6, 9, 11, 12 (2)
1, 7 (9)
Gammal 2013-08-17, 14:34   #114

laxdasens avatar

Standard

No deal helt klar ...vann med hundra
Gammal 2013-08-17, 14:36   #115

Standard

Citat:
No deal helt klar ...vann med hundra
Gammal 2013-08-17, 14:36   #116

Standard

Skönt att Credit Fayline höll undan och att inleda med en spik.
Men grymt fin insats av No Deal!
Gammal 2013-08-17, 14:36   #117

laxdasens avatar

Standard

nej.... magnus sjöade grattis alla som sjöade!
Gammal 2013-08-17, 14:36   #118

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5465
Standard

Som vanligt ändrar man precis innan inlämning från spik på Credit Fayline till Mellby Viking. Hur många tusen ska det kosta mig idag då?
Gammal 2013-08-17, 14:37   #119

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Lite Info ang 2 Credit Fayline V75-1.

Jag tycker att han måste ha rätt så bra chans, även om det så klart är tufft i en V75-final.
Han var riktigt bra senast tycker jag och han känns mycket fin efter loppet så han skall vara minst lika bra nu.
Vi fick bästa läget och jag tror nog att jag kan hålla ut Democrat från början och tanken är helt klart att köra i ledningen, vi kör tills de bär ut oss!
Om han är bättre på 1600?
Jo han har väl gjort sina bästa lopp på sprinterdistans, men han har inga som helst problem med full väg heller, inte i den form han har för dagen i alla fall och han biter ifrån sig fint i ledningen.
Jag ändrar inget på honom, det blir barfota runtom och norskt huvudlag och jag hoppas leda hela vägen.
Inte så dålig info denna vecka heller......
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 14:38   #120

Rickarts avatar

Standard

Åh, jag som hade No Deal på mitt rökarsystem som spik...
Gammal 2013-08-17, 14:39   #121

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
1) 2
2) 2 4
3) 3 4 5 12
4) 2 7 8 11
5) 2 3 4 6 8
7) 1

Skön start! In med Båths nu!!
Gammal 2013-08-17, 14:39   #122

clarunds avatar

Standard

Citat:
Skönt att Credit Fayline höll undan och att inleda med en spik.
Men grymt fin insats av No Deal!
Hehe förstod du lade ut villospår...

inte bra för bolaget men ett lir till 4,25 hade man
Mangan (+1)
Gammal 2013-08-17, 14:39   #123

laxdasens avatar

Standard

Nu är jag tokladdad för min tvilling 2-4. Ska bombas in lax på den!!!!
Gammal 2013-08-17, 14:39   #124

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Jag går ut hårt i första, spikar direkt 2 Credit Fayline ( 42% ) just nu. Han gör kanon lopp från sämre lägen en längre tid o senast fick han dödens på Democrat. Höll ju farten lysande! samnt nära i mål. Jag anser att Credit Fayline tar ledningen här och då är det klart bara bläddra vidare..
Stark vinnare/spik på v75 klaraste i omg.
dReaMz (+10)
Gammal 2013-08-17, 14:43   #125

drakens avatar

Standard

Brukar vara black efter första men råkade sprattla in en vinnare. Nu dunkar vi in resten också. Blir väl som vanligt en 5-6 spetsvinnare på Örebro
Gammal 2013-08-17, 14:44   #126
Banned

Sharp$: 2099

Standard

Kupong 2

Registrerat spel

1) 2 Credit Fayline (12, 3)

2) 2 Rolling Stones (1, 4)

3) 1 Sanity (3, 5)

4) 8, 12 (6, 1)

5) 1, 4, 6, 8 (2, 3)

6) 1, 2, 3, 11 (9, 4)

7) 1, 3, 7 (10, 9)

Vadet gäller startnummer

96 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 48,00 kr

Kvittonummer:
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 14:45   #127

Standard

Nu blir det vinnarspel på Marquise Ås till 16ggr
Kanske en tvilling 2-9 med
Gammal 2013-08-17, 14:49   #128

laxdasens avatar

Standard

Vinnarspel nr 4. Tvilling 2-4. nu ska det sjöas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammal 2013-08-17, 14:50   #129

clarunds avatar

Standard

Citat:
Stark vinnare/spik på v75 klaraste i omg.
Svårt säga emot när loppet är kört men kontrar ändå med Mellby Viking
Gammal 2013-08-17, 14:53   #130

clarunds avatar

Standard

Oops arseniken sprutar ur Poochais öron... OMG toppad...

Spännande att se om Rolling är så bra som de säger... inte toppad för detta dock.

Edit även Djali toppfin detta blir spännande (kanske?), även Ludde plusplusplus

Senast redigerad av clarund den 2013-08-17 klockan 14:55.
Gammal 2013-08-17, 14:58   #131

drakens avatar

Standard

Hur orkar de hoppa hej vilt. Hoppas att du inte ladda för mycket på tvillingen. Har bara de 2 på v75:(
Gammal 2013-08-17, 14:58   #132

Standard

avd2. kom igen Tumble Dust
Gammal 2013-08-17, 14:59   #133

Standard

Anticlimax delux---sicket skit lopp!
Gammal 2013-08-17, 14:59   #134

laxdasens avatar

Standard

det blev dyrt alla felade......
Gammal 2013-08-17, 15:00   #135

clarunds avatar

Standard

jahaja
Gammal 2013-08-17, 15:00   #136

Standard

Vad var det som hände!!!
Vad tråkigt - aldrig roligt när halva fältet försvinner
Gammal 2013-08-17, 15:01   #137

Rickarts avatar

Standard

jaha
Gammal 2013-08-17, 15:01   #138

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Svårt säga emot när loppet är kört men kontrar ändå med Mellby Viking
Absolut!
Gammal 2013-08-17, 15:04   #139

Sharp$: 488
Standard

haha ofta BG vinner med en 83 oddsare Galet ju för fan, inte hade man med den själv men man tycker ju att många svenssons som spelar efter kuskar mm borde ha tryckt ned den både på streck och vinnarspel.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 15:05   #140

Standard

Satt med ett fint vinnarspel, på 7 Tumble med Takter till 20ggr (:
men men nya tag i Guld
Gammal 2013-08-17, 15:07   #141

Standard

Största besvikelsen var Marquise Ås!
Normalt borde den ha vunnit så som loppet serverades - kan inte varit riktigt frisk
Gammal 2013-08-17, 15:07   #142

drakens avatar

Standard

Finns säkert några pajaser som spelat enbart på kuskar som överlevde den där snytingen. Inte så ofta man kan få dryga 80 på Goop. Ett par lax vinnare hade inte suttit i vägen. Nu är dagen redan förstörd. Får ägna kvällen till hederligt tjuvfiske efter kräftor i stället
Gammal 2013-08-17, 15:08   #143

Klankes avatar

Standard

Gjorde ett tokigt system min fru.

Avd Ordinarie Reserver
1 2 3
2 2 8
3 1
4 4 5 6 8 12
5 3 4 7 8 9
6 1
7 7
100 rader * 1 * 0,50 kr = 50,00 kr
2013 AB28 0B4F **** 0941
17 augusti 2013

Frugan ville ha Tiberius i avd2... Jissess.... vi körde lite blandat och sedan öppnade vi upp med harry.... Får hoppas på storslam :=)
sandro (+5), Migge (+1), clarund (+7), Greenstar (+3), Trinity (+5)
Gammal 2013-08-17, 15:08   #144

Standard

Kanske spår 8 som blir TUR spåret i omg trots Örebro banan..... Även i avd 4 och 5 ??
Gammal 2013-08-17, 15:13   #145

Migges avatar

Sharp$: 3527
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg

Frugan ville ha Tiberius i avd2... Jissess....
Oavsett utgång i em så får du köpa något fint till frugan, det är hon värd!
Klanke (+10)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 15:13   #146

drakens avatar

Standard

Vote Klankes wife for president. Dominerar kraftigt om man har den på 2. Skjuter från höften om inte annat. Nästan så det blir kul. Hoppas att det går vägen med resten också. Lycka till
Klanke (+10)
Gammal 2013-08-17, 15:15   #147

laxdasens avatar

Standard

Per Nordström är för dålig i stora lopp.... han kallades tidigare för Per "handlingsförlamad" Nordström
Gammal 2013-08-17, 15:15   #148

clarunds avatar

Standard

Citat:
Kanske spår 8 som blir TUR spåret i omg trots Örebro banan..... Även i avd 4 och 5 ??
888trav.com

Nu ska di bara jobba in Clear Sign som nästa 8a ...

orientaliskt lyckonummer har jag för mig, kinsesiska robotar äger idag !?

Senast redigerad av clarund den 2013-08-17 klockan 15:16.
Gammal 2013-08-17, 15:17   #149

laxdasens avatar

Standard

kvar på reducerat system.....men inte mkt kvar....men man lever....

kvar:
1
8
3
1,3,6
7
Gammal 2013-08-17, 15:17   #150

Sprites avatar

Sharp$: 8369
Standard

Noras Bean i över 10 ggr pengarna. Sjukt! Vinnarspel!!!!
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 15:18   #151

Standard

Tvilling 3-5 - solklar
Gammal 2013-08-17, 15:22   #152

Standard

DD x 200 kr-

DAGENS DUBBEL

V75 BANE
17.08.2013

DD1: 1,4,6,9
DD2: 1

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

200 kr.

4
800 kr.

Udbydes af Danske Lotteri Spil A
Gammal 2013-08-17, 15:22   #153

drakens avatar

Standard

Suger kraftigt denna omgång. Blir nog favoriter resten.
Gammal 2013-08-17, 15:22   #154

clarunds avatar

Standard

Klanke Lever HEJA !!

Edit: snälla säg att frugan tippade 6 eller 12 i nästa plz...
Klanke (+20)

Senast redigerad av clarund den 2013-08-17 klockan 15:23.
Gammal 2013-08-17, 15:24   #155

drakens avatar

Standard

Tror dessutom att han redan är klar på 7. Bara att fira upp henne i brygga i kväll
Klanke (+20)
Gammal 2013-08-17, 15:25   #156

laxdasens avatar

Standard

vad har klanke???
Gammal 2013-08-17, 15:27   #157

Migges avatar

Standard

Citat:
vad har klanke???
Klankes system: Gjorde ett tokigt system min fru.

Avd Ordinarie Reserver
1 2 3
2 2 8
3 1
4 4 5 6 8 12
5 3 4 7 8 9
6 1
7 7
2013 AB28 0B4F **** 0941
17 augusti 2013
Gammal 2013-08-17, 15:28   #158

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Klankes system: Gjorde ett tokigt system min fru.

Avd Ordinarie Reserver
1 2 3
2 2 8
3 1
4 4 5 6 8 12
5 3 4 7 8 9
6 1
7 7
2013 AB28 0B4F **** 0941
17 augusti 2013
ja fy fan det kan sitta!!!! roligt läge!!!!!!
Gammal 2013-08-17, 15:29   #159

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg

Avd Ordinarie Reserver
1 2 3
2 2 8
3 1
4 4 5 6 8 12
5 3 4 7 8 9
6 1
7 7
2013 AB28 0B4F **** 0941
17 augusti 2013

Frugan ville ha Tiberius i avd2... Jissess.... vi körde lite blandat och sedan öppnade vi upp med harry.... Får hoppas på storslam :=)
Inte bara för 7 rätt va?
Gammal 2013-08-17, 15:32   #160

Standard

Citat:
kvar på reducerat system.....men inte mkt kvar....men man lever....

kvar:
1
8
3
1,3,6
7
När du kör reducerade system, brukar du helgardera många lopp med hårda krav eller hur brukar du lägga upp de?
Rickart (+1)
Gammal 2013-08-17, 15:36   #161

laxdasens avatar

Standard

ja helgardera 5 lopp
Gammal 2013-08-17, 15:42   #162

clarunds avatar

Standard

Äsch när man chansar hoppar chanserna...

Man får bli gangster istället och styra vilka som hoppar :(
Gammal 2013-08-17, 15:42   #163

laxdasens avatar

Standard

Nu ber man att Witasp får vinna...... men men så svååååårt...
Gammal 2013-08-17, 15:44   #164

Standard

Citat:
Äsch när man chansar hoppar chanserna...

Man får bli gangster istället och styra vilka som hoppar :(
Mm får samla ett gäng, åka ut till banorna och lysa med sådan där grön laserpenna i ögonen på kuskar och hästar för att styra det dit man vill

Var det inte i Norge nu i veckan som det var en filminspelning vid banan, skådisar sprang rakt ut mot staketet vid mållinjen och fick 2 hästar att hoppa (det var iaf anledningen att dom hoppade enligt kuskarna).

Ska man börja räkna in sådana saker som spelare också så är det nog lättare att ta fram tärningen eller vända på skon och kolla skonummer i familjen.

Senast redigerad av sandro den 2013-08-17 klockan 15:49.
Gammal 2013-08-17, 15:47   #165

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Mm får samla ett gäng, åka ut till banorna och lysa med sådan där grön laserpenna i ögonen på kuskar och hästar för att styra det dit man vill
Gör som en kille gjorde i italien föra massa år sen... sköt med ultraljudskikare... blev mördad efter loppet av maffian...
Gammal 2013-08-17, 15:51   #166

Standard

Citat:
Gör som en kille gjorde i italien föra massa år sen... sköt med ultraljudskikare... blev mördad efter loppet av maffian...
Nu kanske inte risken är så stor att man får någon maffioso efter sig en sunkig middag på tex Arvika travet och V4/V5 så man kanske kan sköta det lite snyggt

Nej då hoppas travet till stor del är rent från liknande saker men man kan ju undra om det finns folk som håller på med något liknande?

EDIT. Nu jobbar vi in Leffe i nästa lopp, då är både du och Klanke kvar inför dom 2 sista , vore sjukt nice!

Senast redigerad av sandro den 2013-08-17 klockan 15:53.
Gammal 2013-08-17, 15:56   #167

allaballakaitozs avatar

Sharp$: 1127
Standard

Citat:
ja helgardera 5 lopp
reducerings-% ? kostnad ?
Gammal 2013-08-17, 15:58   #168

laxdasens avatar

Standard

209000 till 2970 rader
Gammal 2013-08-17, 16:03   #169

clarunds avatar

Standard

Vad pysslar Johan U med med den där jägersamatörens stackars häst?
Gammal 2013-08-17, 16:03   #170

laxdasens avatar

Standard

fy fan han får ju kanonlopp och allt stämmer.....ska ju vinna!!! helvete!
Gammal 2013-08-17, 16:05   #171

Standard

Citat:
fy fan han får ju kanonlopp och allt stämmer.....ska ju vinna!!! helvete!
Fan va synd :(
Gammal 2013-08-17, 16:06   #172

laxdasens avatar

Standard

hade man valt A på 2 ist för 3 i första hade man varit kvar med

1,3,6
7

fyyyy fan att man inte gjorde det(hade 5 som sista B nyss)
V7
Gammal 2013-08-17, 16:07   #173

Standard

BG igen och nu till knappa 30 ggr, trodde man ju inte när han nyss satte dit en 80 oddsare. Kuskspelarna sover :P

haha hör ni vad dom sa i liven på banan "är det INGEN spelar BG? 83 ggr 29 ggr och 31 gånger igår"

Än en gång så måste jag självklart säga att jag inte haft med någon av dessa men är lite chockad över att landets skickligaste kusk sätter dit skräll efter skräll.
Migge (+1)

Senast redigerad av sandro den 2013-08-17 klockan 16:08.
Gammal 2013-08-17, 16:08   #174

Sharp$: 1645
Standard

Även blRegistrerat spel

Bana: Örebro, omg. 25
Lopp: 9
Spelform: Trio

1:a 4, 5
2:a 4, 5
3:a 3 My Ovi

Vadet gäller startnummer

2 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 4,00 kr

Kvittonummer: A788 0749 14AB 8145
inda hönor...
sandro (+15), Klanke (+5)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 16:09   #175

allaballakaitozs avatar

Standard

Citat:
Jävla hybris från senaste vinsten. Så bra är inte ens den hästen. Där flög man på V7 efter spik på dakadak. Ruggigt less nu.
Gammal 2013-08-17, 16:11   #176

Standard

Citat:
Skulle vara ett rejält örfilsrally på Johan så han vaknade till någon gång.
allaballakaitoz (+1)
Gammal 2013-08-17, 16:11   #177

clarunds avatar

Standard

Klanke Out....

Gillar inte frugan de Niro ???
Klanke (+5)
Gammal 2013-08-17, 16:11   #178

drakens avatar

Standard

Goops vinnare har ju inte direkt vart bäst. Utan hejdlöst med galopper och vansinneskörningar hade han sammanlagt vart 300m efter i mål med lössen han orkat vinna med. Vad pysslar de med egentligen. Kul när det händer lite i loppen men måste man döda hästarna.
Gammal 2013-08-17, 16:12   #179

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
209000 till 2970 rader
Grönjävligaste reducering jag hört talas om
Hur får du till den ?
Gammal 2013-08-17, 16:14   #180

clarunds avatar

Standard

Citat:
Hur får du till den ?
Primtal och åttor i salig blandning, krydda med Jakobsson på Credit.

enkelt

"rätt krav" bara...

å fan Witasp... var kom det kravet ifrån ?
Gammal 2013-08-17, 16:14   #181

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Hur får du till den ?
Inga problem. två spikar. sen ska jag ha in 3-5 A 0-2 B och 0-1 C. så slipper man välja skrällopp....Hipposystemet.
Gammal 2013-08-17, 16:14   #182

Standard

Citat:
Goops vinnare har ju inte direkt vart bäst. Utan hejdlöst med galopper och vansinneskörningar hade han sammanlagt vart 300m efter i mål med lössen han orkat vinna med. Vad pysslar de med egentligen. Kul när det händer lite i loppen men måste man döda hästarna.
Du har så rätt så, det är sjukt hur många kuskar som verkar ha kommit till någon sorts gräns där dom inte bryr sig om hästarna om dom tillhör någon annan.

Detta är inte min häst jag kan köra tills den får krypa över linjen, borde vara grova böter på vissa kuskar som bevisligen inte kör loppet och ger hästen bästa möjliga löpning.
Gammal 2013-08-17, 16:16   #183

laxdasens avatar

Standard

måste jobba bort
1,3,6
7

nu..... spyr om det sitter... och inte valde magnus A i första... det sjuka är att jag hade dubbla A i andra 2,4 hade jag gjort tvärtom med dubbla A i första så sitter det också....om ovan stämmer.... fyyyyy fan v7
Gammal 2013-08-17, 16:19   #184

Klankes avatar

Standard

Frugan Varnade för Jorma Kontio i avd7 med nr 2..
7an först rankad sedan nr 2....

DD som ger bra betalt 80 ggr
När hon är i flytet kör jag en rolig rak 1 mot 2 * 50
Gammal 2013-08-17, 16:23   #185

Rickarts avatar

Standard

DD 6-2 x170
Gammal 2013-08-17, 16:24   #186

Standard

Air Frame sos
Gammal 2013-08-17, 16:27   #187

laxdasens avatar

Standard

om 7 vinner sista nu kommer jag må oerhört dåligt... länge......orkar inte se den vinna ber om hjälpa att jobba bort den.....
Gammal 2013-08-17, 16:28   #188

Rickarts avatar

Standard

Citat:
om 7 vinner sista nu kommer jag må oerhört dåligt... länge......orkar inte se den vinna ber om hjälpa att jobba bort den.....
Jag hjälper dig, eller, eg behöver jag inte hjälpa dig för den vinner helt enkelt inte...

Hjälper du mig med min DD då?
Gammal 2013-08-17, 16:29   #189

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Jag hjälper dig, eller, eg behöver jag inte hjälpa dig för den vinner helt enkelt inte...

Hjälper du mig med min DD då?
mycket gärna..... spyr om 7 vinner det kostar miljoner....fy helvete
Gammal 2013-08-17, 16:31   #190

Sharp$: 20
Standard

Citat:
hade man valt A på 2 ist för 3 i första hade man varit kvar med

1,3,6
7

fyyyy fan att man inte gjorde det(hade 5 som sista B nyss)
V7
Lider med dig, du förtjänar att sjöa massor
Tack föresten för Kungsör igår
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 16:33   #191

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Garderade 2a-6e men inte fan fick jag med goops
Hoppas femmorna ger något så man får ett tröstpris
Gammal 2013-08-17, 16:33   #192

laxdasens avatar

Standard

jag orkar inte med nr 7.....vågar inte ens tänka tanken att den vinner!!!
Gammal 2013-08-17, 16:36   #193

Standard

Citat:
tråkigt!! Synd att du inte kan få lite på 6or iaf!! vilka spikar hade du idag?spikat OTBS?
Gammal 2013-08-17, 16:41   #194

laxdasens avatar

Standard

3/2,9,12,6,4/resten
2,4/1,7,9/resten
1/5,4,3,7,12,9/resten
8
3/4,8,6,1,2,9,5/resten
1,3,6/9,2,4,5/resten
7

3-5 A 0-2 B 0-1C

Fy helvete .....mår illa nu....
Gammal 2013-08-17, 16:46   #195

laxdasens avatar

Standard

hoppas 7 är dödssjuk nu eller allt blir fel för den......måste bli sååå
Gammal 2013-08-17, 16:46   #196

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3097
Standard

Citat:
3/2,9,12,6,4/resten
2,4/1,7,9/resten
1/5,4,3,7,12,9/resten
8
3/4,8,6,1,2,9,5/resten
1,3,6/9,2,4,5/resten
7

3-5 A 0-2 B 0-1C

lider med dig dasen och jag skall hjälpa dig att jobba bort sista.
jag har 6 mot 6,8 på dubbeln
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 16:46   #197

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Sätter V5:an om Overtaker By Sib vinner.

Sådär Laxdasen, då har jag jinxat bort den..................
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 16:50   #198

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 181
Standard

Varför vill du inte att 7 ska vinna? Du får ju flera 6:or isåfall?
DrOc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 16:52   #199

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Skönt att det inte bara blev småfel utan skitfel i ditt system då grattis!
Gammal 2013-08-17, 16:52   #200

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Domarskandal
Gammal 2013-08-17, 16:52   #201

laxdasens avatar

Standard

puuuuuuuuuuuuuuuuh........ja vad ska man säga... hade man varit kvar så hade det blivit lite spännannde också ävn om det inte räckte....nu slipper man i alla fall supa ner sig....rejält....
Gammal 2013-08-17, 16:55   #202

Rickarts avatar

Standard

Citat:
puuuuuuuuuuuuuuuuh........ja vad ska man säga... hade man varit kvar så hade det blivit lite spännannde också ävn om det inte räckte....nu slipper man i alla fall supa ner sig....rejält....
Ja, trots lite av ett smörlopp för OBS så orkade den inte...
Gammal 2013-08-17, 16:56   #203

laxdasens avatar

Standard

nej jag har aldrig några sexor spelar alltid v7 exakt varje gång....
Gammal 2013-08-17, 16:58   #204

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ja, trots lite av ett smörlopp för OBS så orkade den inte...
Den vinner ju lätt om bergs blir diskad
Gammal 2013-08-17, 16:58   #205

Standard

yes!!

Citat:
DAGENS DUBBEL

V75 BANE
17.08.2013

DD1: 1,4,6,9
DD2: 1

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

200 kr.

4
800 kr.

Udbydes af Danske Lotteri Spil A
fint der!!
Gammal 2013-08-17, 16:58   #206

laxdasens avatar

Standard

rekommenderar upplägget som jag kör.... man har chansen att sätta stora lax.....men man får komma igen
Gammal 2013-08-17, 16:59   #207

Standard

7:an

Citat:
Bergarn hela dan
Gammal 2013-08-17, 17:01   #208

Standard

små marginaler ?

Citat:
V75-forslag:
Den bedste ugarderede
for klassen.
Supplerende ugarderet
fra dødens.
Fræk ugarderet
senest
og næstsenest i E3
God lås
kan en hest som Handsome
vanskelig ud.
Dagens øvrige løb
er et faktum.
formen fejler intet.
til slut
synd der men godkendt 2 x 6 og en hel del 5 rat,men v5 sæt som et smæk!!
Gammal 2013-08-17, 17:02   #209

drakens avatar

Standard

Dags att börja erkänna Le Mat. Kan ju vara värd att ta med ibland.
Gammal 2013-08-17, 17:04   #210

Standard

Citat:
fint der!!
Spelar du det du skriver,vem betalar då?
Gammal 2013-08-17, 17:06   #211

Standard

he he

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Spelar du det du skriver,vem betalar då?
klart spiller,har spillet trav i over 20 år.-
Gammal 2013-08-17, 17:12   #212

allaballakaitozs avatar

Standard

Citat:
Inga problem. två spikar. sen ska jag ha in 3-5 A 0-2 B och 0-1 C. så slipper man välja skrällopp....Hipposystemet.
Är alla dina A = 1 U-hästar då ? + flertalet c ?
Gammal 2013-08-17, 17:21   #213

Sharp$: 453
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Är alla dina A = 1 U-hästar då ? + flertalet c ?

3/2,9,12,6,4/resten
2,4/1,7,9/resten
1/5,4,3,7,12,9/resten
8
3/4,8,6,1,2,9,5/resten
1,3,6/9,2,4,5/resten
7

3-5 A 0-2 B 0-1C
spezzalizer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 17:27   #214

Standard

Citat:
3/2,9,12,6,4/resten
2,4/1,7,9/resten
1/5,4,3,7,12,9/resten
8
3/4,8,6,1,2,9,5/resten
1,3,6/9,2,4,5/resten
7

3-5 A 0-2 B 0-1C

Riktigt häftiga system du gör.. inte SÅÅÅ jävla dyra heller!! Dock har jag inte själv de ekonomiska resurserna att göra sånna.. kanske i framtiden!
Gammal 2013-08-17, 17:33   #215

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Riktigt häftiga system du gör.. inte SÅÅÅ jävla dyra heller!! Dock har jag inte själv de ekonomiska resurserna att göra sånna.. kanske i framtiden!
kostar 1485 kr. reducerar från 209000 rader till 2970 rader. Allt utskrivet på enkelrader.
Gammal 2013-08-17, 17:38   #216

Standard

Tack för idag,fick ju trion,och med mina insatser spelar jag till jul
Gammal 2013-08-17, 17:39   #217

Standard

Citat:
kostar 1485 kr. reducerar från 209000 rader till 2970 rader. Allt utskrivet på enkelrader.
Jävla robotspelare...
laxdasen (+10)
Gammal 2013-08-17, 17:43   #218

Hoyas avatar

Sharp$: 769
Standard

6 rätt idag och lite drygt 4000 kr i vinst, ser redan fram emot jackpotten nästa helg..
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 17:56   #219

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Sundsvall Open Trot nästa.
Fre-Sön med obligatoriskt Casino besök
Blir fina tävlingar
Gammal 2013-08-17, 18:00   #220

Helges avatar

Standard

Citat:
Sundsvall Open Trot nästa.
Fre-Sön med obligatoriskt Casino besök
Blir fina tävlingar
Nu blir man avis.. Ha det så underbart
Gammal 2013-08-17, 18:10   #221

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Eftersom det du säger är omöjligt knackade jag in ditt system i Jokersystemet.
Om dina spikar är A hästar kostar det ca 12000.
1500 ger att spikarna ej får vara A hästar, vilket innebär att du bara fick in Sanity som A häst och saknade minst 2 A hästar.
Hade Overtaker By Sib vunnit hade du gått ca 13000 lax plus.

Fel av mig, du fick 2 A hästar. men overtaker by sib hade inte gett 7 rätt, utan 4 sexor

Senast redigerad av putte64 den 2013-08-17 klockan 18:12. Anledning: Fel av mig
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-17, 18:15   #222

laxdasens avatar

Standard

Citat:
1500 ger att spikarna ej får vara A hästar, vilket innebär att du bara fick in Sanity som A häst och saknade minst 2 A hästar.

Fel av mig, du fick 2 A hästar. men overtaker by sib hade inte gett 7 rätt, utan 4 sexor
ja jag skrev ju det. Valde ju fel A i första.... fattar du inte????? jag jobbade ju bort 7 i sista för att slippa spy...
Gammal 2013-08-17, 18:16   #223

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
ja jag skrev ju det. Valde ju fel A i första.... fattar du inte????? jag jobbade ju bort 7 i sista för att slippa spy...
Läste väl inte tillräckligt noga
Gammal 2013-08-17, 18:17   #224

laxdasens avatar

Standard

Spikarna är spikar ej A. 3-5 A på fem lopp.
Gammal 2013-08-17, 18:17   #225

Standard

Citat:

Stämmer klockrent.

Spikarna är ju "bokstavslösa", dvs varken AB eller C-häst.

Hade blivit 4 stycken 5or nu.
Gammal 2013-08-17, 18:20   #226

laxdasens avatar

Standard

Asbra system oavsett.....kommer sitta längre fram...man tål omöjliga hästar......i ett lopp... det räcker för att få miljoner om det stämmer till
Gammal 2013-08-17, 18:22   #227

laxdasens avatar

Standard

hade jag valt 2 som A i första eller haft två A i första ist för andra så hade det ju suttet med overtaker....enda jag sagt hela tiden.... det fattar ni väl???
Gammal 2013-08-17, 18:27   #228

laxdasens avatar

Standard

209088 rader blev 2970 rader. det lär det väl bli exakt i ditt jokersystem också putte???
Gammal 2013-08-17, 18:27   #229

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Asbra system oavsett.....kommer sitta längre fram...man tål omöjliga hästar......i ett lopp... det räcker för att få miljoner om det stämmer till
6*5*7*1*8*7*1, men tål en sista rankad i garderingsloppen.
Ja, det är bra om man rankar rätt med tanke på 3-5 A.
Har gjort liknande, men oftast mindre system där jag inte tål sistarankade.
Gammal 2013-08-17, 18:27   #230

Standard

Spikarna satt i första, samnt i fjärde avd. Men sitter med 9 st femmor tyvärr:(
avd 2. Tre streck
avd 6. Tre streck
657 kr in.
Gammal 2013-08-17, 18:29   #231

laxdasens avatar

Standard

Citat:
6*5*7*1*8*7*1, men tål en sista rankad i garderingsloppen.
Ja, det är bra om man rankar rätt med tanke på 3-5 A.
Har gjort liknande, men oftast mindre system där jag inte tål sistarankade.
jo men 3-5 A bygger ju på att det var 9 st A då är det seriöst.
Gammal 2013-08-17, 18:33   #232

laxdasens avatar

Standard

bilden jag har här är ett kort på tröjan jag tillverkade inför elitloppet.... dvs urstark!
Gammal 2013-08-17, 18:40   #233

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Absolut.
Synd du inte satte den, och tröjan såg jag ju ...
Gammal 2013-08-17, 18:43   #234

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Absolut.
Synd du inte satte den, och tröjan såg jag ju ...
fast hade ju varit riktigt tungt att vara kvar och se robban i spets.......så i efterhand skönt att det blev som det blev...
Gammal 2013-08-17, 19:08   #235

Standard

Citat:
8 stycken A var d väl?

Petitesser, jag vet
Gammal 2013-08-17, 19:19   #236

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spezzalizer Visa inlägg
8 stycken A var d väl?

Petitesser, jag vet
ja 8 räknade fel.....
Gammal 2013-08-17, 19:40   #237

Standard

Citat:
Enkelrader????
Gammal 2013-08-17, 20:06   #238

allaballakaitozs avatar

Standard

Citat:
Hur ofta har du 7 rätt på dom systemen ?
Gammal 2013-08-17, 20:37   #239

Migges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Hur ofta har du 7 rätt på dom systemen ?
Laxdasen har ju själv sagt att han drömmer om ett arbetsfritt liv...

Så hur ofta tror du själv att han har 7 rätt på V75???
Gammal 2013-08-17, 20:49   #240

drakens avatar

Standard

Ingen har 7 rätt alltför ofta. Tror jag haft det 8 ggr sedan starten. nu är det dock ett tag sedan om men inte räknar in de skitsmå som knappt ger betalt.
Gammal 2013-08-18, 09:26   #241

Sharp$: 2039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Enkelrader????
jag la upp det i joker,fick det till 20kuponger!?
spaceman77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-18, 09:42   #242

Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spaceman77 Visa inlägg
jag la upp det i joker,fick det till 20kuponger!?
Tror dasen använder hipposystemet för att reducera och om jag inte är helt ute och cyklar så skriver det programmet ut systemen på enkelrader
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-18, 09:43   #243

laxdasens avatar

Standard

räcker att sätta några om året bara de ger bra.... det är ju vad allt handlar om....
Gammal 2013-08-18, 09:47   #244

laxdasens avatar

Standard

V75 sattes för några veckor sen på ett sånt här system....gav 65000 gånger 2,5 då så tror på systemet..... peter u vann med Semb Jafet då i sista... rensade friskt...
Gammal 2013-08-18, 10:53   #245

Sharp$: 2039
Standard

Citat:
V75 sattes för några veckor sen på ett sånt här system....gav 65000 gånger 2,5 då så tror på systemet..... peter u vann med Semb Jafet då i sista... rensade friskt...
Det gäller att tålamodet som man måste ha för att vinna på v7 när man reducerar så hårt som ditt system är uppbyggt på men när man sätter det så finns chansen på finna slantar
spaceman77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-18, 11:21   #246

drakens avatar

Standard

Krävs att man har minst 5 rätt på 1x1x1x1x1x2x3. Kan inte vara lätt. Borde ge kraftigt minus i längden.
SuprMario (+1)
Gammal 2013-08-18, 15:55   #247

clarunds avatar

Standard

Citat:
Krävs att man har minst 5 rätt på 1x1x1x1x1x2x3. Kan inte vara lätt. Borde ge kraftigt minus i längden.
-1

Det ger inte "kraftigt minus i längden" automatiskt för att man vinner sällan(min tolkning av din kommentar), tvärtom om spelet är "svårt".

Sen kanske inte laxdasen har den edge i tipsen som krävs men upplägget ser jag inte stora fel på.

Skulle själv föredragit upplägg med "effekthästar" dvs spelvärda kusar, men man får anta att det motsvarar dasens A-hästar(och spikar), dock tycker man dessa kunde vara fler.

Senast redigerad av clarund den 2013-08-18 klockan 15:58.
Svara

td