|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-08-12, 22:58 | #31 | |
Citat:
|
||
2013-08-13, 00:21 | #32 | |
Citat:
|
||
2013-08-13, 00:23 | #33 | |
[QUOTE=Hilding;266632]
Citat:
|
||
2013-08-13, 00:38 | #34 | |
Citat:
Jag ska försöka uppträda proffsigt. Min oberäknelighet inom travet gör mig till en bättre spelare. Faktiskt är dt så. Lika aggressiva och offensiva som dom allra bästa kuskarna är , måste vi spelare vara mestadels. Ibland gäller dt dock att behålla kylan för att inte bli förblindad av spelet och procenten , som jag kanske blivit nu. Många bra och kloka inlägg härinne på forumet. Tack för dt! Nu till Digitalen igen. Kan verkligen hålla med att Stefan tappar humöret när han sitter långt bak i kön och vill då inte köra maximalt på hästen, för att spara på krutet tills nästa start. Körde t ex prepare-lopp med Standout från bakspår över lång distans. Han ville spara hästen , för att han var rädd om den. Förlorade då mkt pengar på honom. Senare har dt visat sig hur bra hästen har varit på slutet. Har vunnit 3 starter sedan dess. Nu till vad Cattis sa ; hon tyckte att Democrat och Digital Darling var jämngoda inför v75-starten senast på Rättvik. Democrat ska också vara en spetshäst , men visade att den gick bra bakifrån vid förlusten (Angelo vann). Kanske kan dt hända att vi får se samma sak nu med Digitalen bakifrån. När Melander har nåt att köra med , ja då kör han oavsett position, men han vill kanske ge den ett snällt lopp , för att hämta ut en större check senare med en bättre spårlottning. Dt tycker jag är lite hyckleri mot oss spelare. Har hästen form ska man köra för vinst! |
||
2013-08-13, 00:42 | #35 |
|
|
2013-08-13, 00:46 | #36 | |
Citat:
|
||
2013-08-13, 00:53 | #37 | |
Citat:
|
||
2013-08-13, 01:20 | #38 |
Javisst , höll på att glömma. Ett bra tips och motivering varför Digitalen kan vinna är att Melander har OU Glide som också startar i samma lopp. Kan Takter bädda för Melander, månne? Dt brukar ju bli lyckad taktik för Melander då o då.....något att tänka på kanske.....man offrar en häst, så att den andre ska vinna....hmm,,,,,vi får se
|
|
2013-08-13, 07:23 | #39 | |
Citat:
|
||
2013-08-13, 09:47 | #40 | |
Citat:
Min första häst är således Balticas Yahoo |
||
2013-08-13, 10:08 | #41 |
Avd 4. Här är jag helt inne på att det räcker med 4,5,7 övriga tror jag är sämre. Kanske ska vara så tråkig att man nöjer sig med ett lås ? Eller fortsätta bena och försöka hitta en spik?
Någon som har nån intressant idé kring loppet ? Mina tankar Rosemary Gar tror jag spetsar, men som den såg ut senast ifrån ledning känns den högst osäker att gå på. Trots att kapaciteten för ledning runt om finns där. Massive Babe är oxå kvick ut, men tror den får svårt att ta spets. Blev ruskigt imponerad utav den under Elitloppshelgen, då den spetsade och vann i utklassningsstil. New Moon Face verkar ju besitta skyhög kapacitet för klassen. Och då vet man ju hur Ludde brukar resonera. Antar han kör offensivt om den går felfritt. Galopperat 7 av 9 starter dock. |
|
2013-08-13, 10:08 | #42 |
|
|
2013-08-13, 10:24 | #43 | |
Citat:
Har du tränat något speciellt inför det här? – Jag kör rätt så många mil bakom hästar varje vecka. Men inget speciellt? – Nej, men jag tror inte det är många som tränar mer än jag i alla fall, säger Stig H Johansson. Saxat ur Aftonbladet. |
||
2013-08-13, 11:12 | #44 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Först framme för att överta, tror de släpper om Goop laddar. Iofs brukar de vilja köra i spets, men jag tror de har stor respekt för STQ.
2013-08-13, 13:00 | #45 |
Kommer att spika O U Glide. Har jagat den fan en längre tid och sist visade den toppform när den gick i dödens sista 700 och aldrig gav sig. Spår fem idealiskt och jag tror den bara vinner. I sista avdelningen lutar det starkt åt spik på Edward Ale. Tror att den får ett perfekt lopp av Ingves och tycker man kan läsa mellan raderna att Stig H är lite osäker på Occhione Jet (- Svårbedömd, som jag ser det. Han tappade orken på ett oroväckande sätt i träning nyligen, men alla tester och prover gav inga svar på de frågetecken som väcktes. Han har bara fått ett par lugna jobb - 1.23,5 som snabbast - inför det här och formen är svår att värdera. )och med högt tempo så smäller det bara till...
Åter till målarburken! |
|
|