Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-06, 19:17   #46

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Kom in några miljoner enkelrader, strecklistan gick bananas.. hahaha.

Trodde sydaffe, robotspel, what ever var förbjudet.

Är inget att bry sig om ....jag spelar alltid hipposystemet...allt skrivs ut på enkelrader när man kör reducerat.....men det syns kraftigt när man lämnar in.... märkt det massor med gånger...senast i lördags när mitt bolag hade for pleasure as....23% var inga 23% när det skulle delas ut....för alla rader utom en var ju borta......
Gammal 2013-08-06, 19:19   #47

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 453
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Värde 2kr
Det va det värsta
Historiens lägsta utgångsvärde inom streckspelen månne?
spezzalizer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 19:20   #48

laxdasens avatar

Standard

ja men inget att bry sig om som jag nyss skrev kommer rensa obegr....om det händer minsta lilla...
Gammal 2013-08-06, 19:33   #49

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Är inget att bry sig om ....jag spelar alltid hipposystemet...allt skrivs ut på enkelrader när man kör reducerat.....men det syns kraftigt när man lämnar in.... märkt det massor med gånger...senast i lördags när mitt bolag hade for pleasure as....23% var inga 23% när det skulle delas ut....för alla rader utom en var ju borta......

Må vara dina enkelrader lämnat ett pyttespår MEN detta som skett idag är något helt annat! Får se hur ATG agerar och svarar på denna "attack"?

Kan inte ens jämföra dessa nivåer idag med dina inlämningar
Oavsett hur stort du spelat.

Sydaffe eller vad man kallar det, verkar ha gaddat i lopp 2, 4 och 5.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 19:40   #50

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2611
Standard

Häftigt lopp och häftig häst Djali, lite av en nyckel för mig ikväll
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 19:40   #51

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Hittills 2,5 miljoner omsatt, av det är ungefär 20% eller 0,5Mkr omsatt som endast V6, och resten "traditionellt".
Och när det var färdiginlämnat så var det knappt 50% av omsättningen som var inlämnad med endast V6. Intressant att se vad det skall bli av den här miljonsysteminlämningen, och vad ATG gör om det landar ett par hundratusen system som vinnande från ett enda konto.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 19:41   #52

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Må vara dina enkelrader lämnat ett pyttespår MEN detta som skett idag är något helt annat! Får se hur ATG agerar och svarar på denna "attack"?

Kan inte ens jämföra dessa nivåer idag med dina inlämningar
Oavsett hur stort du spelat.

Sydaffe eller vad man kallar det, verkar ha gaddat i lopp 2, 4 och 5.
ja absolut men....ni måste väl fatta att massor med folk spelar detta system....och då blir det otroligt många enkelrader.....är väl inte svårt att förstå....det är ju inte bara jag som använder det....har aldrig funnits några robotsystem det är bara atg som är så oerhört okunniga som inte fattar att detta system leder till detta....
Gammal 2013-08-06, 19:41   #53

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Inte svårt att spela stora matematiska system när man med v6 får högre utdelning än omsättningen. Syndikat dammsuger omgången totalt. Lär nog ske imorgon också
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+1), clarund (+8)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 19:43   #54

Hoyas avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 769
Standard

Är rätt ny inom trav, så jag förstår inte riktigt allt än till 100, men hur kan värdet stiga bara 9 kr efter Djali Bokos vinst som låg streckad på 22 % och hade ett vinnarods på 53?

Senast redigerad av Hoya den 2013-08-06 klockan 19:44.
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 19:45   #55

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Inte svårt att spela stora matematiska system när man med v6 får högre utdelning än omsättningen. Syndikat dammsuger omgången totalt. Lär nog ske imorgon också
Precis, å jag fattar inte varför så många nötter här blir upprörda när ATG försöker få bort detta ofoget, ATG vill ju att pengarna ska gå till oss "vanliga", även vi som reducerar. Jag har inte orkat ge mig in i denna debatt för jag kan liksom inte förstå överhuvudtaget varför någon ens kan komma på tanken att argumentera emot.
Gammal 2013-08-06, 19:46   #56

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hoya Visa inlägg
Är rätt ny inom trav, så jag förstår inte riktigt allt än till 100, men hur kan värdet stiga bara 9 kr efter Djali Bokos vinst som låg streckad på 22 % och hade ett vinnarods på 53?
den rensade..som den skulle enligt procent.....läste du inte det på matten i skolan??
Gammal 2013-08-06, 19:47   #57

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Precis, å jag fattar inte varför så många nötter här blir upprörda när ATG försöker få bort detta ofoget, ATG vill ju att pengarna ska gå till oss "vanliga", även vi som reducerar. Jag har inte orkat ge mig in i denna debatt för jag kan liksom inte förstå överhuvudtaget varför någon ens kan komma på tanken att argumentera emot.
Nja problemet är väl inte att man vill komma åt dessa syndikat utan troligen den luddiga regel som man skapade för att stävja problemet. Kunde skötas snyggare.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 19:48   #58

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hoya Visa inlägg
78% föll bort, och då skall värdet öka med ungefär en faktor fem enligt matematiken, och det verkar ju vara precis det som skett. Vinnaroddset speglade rätt bra hur hästen var streckad, även om de inte alls har med varandra att göra.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 19:49   #59

Hoyas avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
den rensade..som den skulle enligt procent.....läste du inte det på matten i skolan??
Jo det förstår jag också, men den hade ett V-Odds på 53, borde inte det höjas med 53 kr istället för 9 kr? Eller har jag fått allt om bakfoten?
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 19:49   #60

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Nja problemet är väl inte att man vill komma åt dessa syndikat utan troligen den luddiga regel som man skapade för att stävja problemet. Kunde skötas snyggare.
Ja kanske hade det kunnat skötas snyggare, men vafasen, alla som tänker självständigt tror jag flrstod precis vad ATG menade och var ute efter.
Svara

td