|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-08-03, 22:43 | #1 |
Banned
|
V86 7/8 Dubbel Jackpott
Tycker vi sätter igång redan nu, riktigt fina pengar kan det bli på 8 rätt
|
2013-08-03, 22:56 | #3 |
Banned
|
just nu ligger den på 9.5 miljoner på 8 rätts potten. Då är omsättningen på 30000kr i skrivande stund.
Tror det kommer vara mer utdelning än omsättning vid start, spelvärdet lär vara god. Senast redigerad av trance_error den 2013-08-03 klockan 22:58. |
2013-08-03, 23:06 | #4 |
Och polletter vill man alltid ha i börsen
|
|
2013-08-04, 01:18 | #5 |
Gallopp emot för Charlie Trotter. Kapacitetsmässigt borde hästen stå 20m bakom hästarna som hästen nu står 20m framför. Däremot är ju hästen inte direkt något att lita på.
|
|
2013-08-04, 08:23 | #6 |
Måste va dags för Down Force nu. Spets och slut bör vara konceptet, kanske lite för osäker för att gå på fullt ut dock.
|
|
2013-08-04, 08:29 | #7 |
Delicious U.S har jag svårt att se förlora, som den såg ut under elitloppshelgen känns det som klassskillnad här. Spets och slut. Lär bli omgångens största,men känns som en sund spik.
|
|
2013-08-04, 08:37 | #8 |
|
|
2013-08-04, 09:48 | #9 |
Delicious har bara gjort ett lopp efter Elitloppshelgen, då hon hoppade och diskades. Det får inte finnas någon ringrost där om hon skall slå System Performance, där Tarzan själv sitter upp och kommer garanterat att syna favoriten.
Andra avdelningen borde Finish Future vinna. I tredje kanske Down force blir favorit, men det är svårt att inte ta med Immer fri och Rose hill Dream. I fjärde känns inte Charlie Trotter som en sund spik. Mycket hög galopprisk, och en del tuffingar emot. Femte ser Pink Elephant som megalampa, men verkar ha tappat lite form och har en bångligt läge nu. Caddie Gallant slipper resa, Porthos Amok är stentuff och Obama Gel visade lite form näst senast. Sjätte är ett lärlingslopp, men jag undrar om inte Barbossa Newport har tre ben i mål redan. Sjunde är ett fint lopp, och hade någon av dem som nu fick bakspår stått i främre ledet hade chansen varit mycket god. Kan kräva en del streck... Åttonde loppet är ett stolopp, och det ser ganska öppet ut. Sandra Volo visade fin form senast efter att ha vilat två månader. Står tufft inne och dåligt läge, men det betyder färre streck. Min idé i omgången. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rakaa (+5) |
|
2013-08-05, 08:17 | #10 | |
Citat:
Omsättning är så liten, har svårt att tro att Pink Elephant blir storfavorit till slut ifrån det läget. I så fall är det bara att tacka å ta i mot. Väntar på Balticas Yahoo |
||
2013-08-05, 10:41 | #11 | |
Citat:
Charlie en stor favorithäst med på tok för lite pengar på kontot. Följt sedan första starten, tog betalt på han senast, galet odds och lite streckad då. Hoppas felfri men aldrig varit att lita på, hoppas han mognat. Har dock få starter och orutinerad fortfarande (!) Jag tror han vinner pisslätt med, utan massa omstarter och stök i loppet. Kan nog fela och runda och vinna loppet ändå Vad är det för monster? Sprungit enorma tider obrukad med träningsbalans. Vad månne det bliva om fortsatt frisk och ordning på skallen? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Mrmatteoo (+5) |
||
2013-08-05, 20:22 | #12 |
Avd6 Next Kronos galoppera bort sig senast felfri vinst
|
|
2013-08-06, 18:10 | #13 |
Banned
|
Laxen har du någon klaring?
|
2013-08-06, 23:18 | #14 |
Hur många kusar med Nr 2 vinner imorgon? Möjligt att det börjar med 4 i-rad och jag är dessutom inne på att Queen Koea vinner avslutningen.
Även OU Glide i 7e kanske kan vinna, fick ju spräcka nollan för stall Melander senast, billigt lopp då men de värsta motbuden har tråkiga lägen. Mest intressanta kursändringen i omgången måste vara Erik upp på Solöns Rangel i 3e. |
|
2013-08-06, 23:27 | #15 |
Banned
|
Enligt Jorma är hans bästa chans Nr 2 Down Force i avd 3. Spets o slut.
Senast redigerad av trance_error den 2013-08-06 klockan 23:28. |
2013-08-07, 00:34 | #16 |
Ghaaah finns bra spikbud i alla lopp beslutsångest
Men det lutar nog åt att spika i avd 1,3,8 och så kommer jag köra tvilling 2,4 rakt av hela V86 omgången Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 V8 - endast vinst vid 8 rätt Avd Ordinarie hästar 1 2 Delicious U.S. 2 4 Yield to None 3 2 Down Force 4 2 Charlie Trotter 5 3 Balticas Yahoo 6 1 Big Ben 7 2 O.U.Glide 8 4 Ametrin Vadet gäller startnummer 1 rad x 5 x 0,25 kr Totalt: 1,25 kr
2013-08-07, 01:12 | #17 | |
Citat:
1 2 Delicious U.S. Xena emot, men visst bra chans 2 4 Yield to None tänkbar 3 2 Down Force tänkbar 4 2 Charlie Trotter Stor chans 5 3 Balticas Yahoo tänkbar 6 1 Big Ben tänkbar 7 2 O.U.Glide Njaej 8 4 Ametrin bra chans |
||
2013-08-07, 08:29 | #18 |
De tråkiga denna omgång är ju att man måste komma på vilka av dagens favoriter som inte kommer att galoppera. Iaf de 4 första avdelningarna känns som en V4 med bara nordisar! Kan vara 20 spänn eller obegränsat efter dessa lopp.
2013-08-07, 08:37 | #19 |
Jag är avstängd från atg.se. Jag är robotspelare.....vad är det för fel att analysera hur andra spelar och sen spela därefter haha...
2013-08-07, 08:51 | #20 |
Avd7: Spetsar gör väl Lass Inspiration antar jag, kan den hålla hela vägen?
|
|
2013-08-07, 08:58 | #21 |
Tror jag absolut, är själv inne på att den leder runt om. Kommer köra med den som DD spik. Det tråkiga är väll att den troligen kommer att snackas upp av alla "experter" sen är spelvärdet som bortblåst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5) |
|
2013-08-07, 09:06 | #22 | |
Citat:
Hoppas dom tar sitt förnuft tillfånga så du får vara med å plocka hem jackpot pengarna.
2013-08-07, 09:08 | #23 |
Jag har 10 konton så ingen fara.....
2013-08-07, 09:16 | #24 |
Varför finns ingen info på nurmos sida? har han lagt ner det??
2013-08-07, 09:23 | #25 |
ska läsa på exakt hela dagen... sen sjöa obegr......sluta jobba och leva livets glada dagar!
2013-08-07, 09:39 | #26 |
|
|
2013-08-07, 09:49 | #27 |
Kontio 60 år idag :
Till de som funderar över en bra spik till Super Jackpoten på onsdag, rankar Jorma Down Force i V86-3 som sin allra bästa chans. Så här säger han om alla hästarna: - 7 Xena Brick (V86-1) inledde året med ett par tveksamma insatser men på slutet har hon hittat tillbaka till sitt rätta jag. Senast på Hagmyren tog hon årets första seger, och hon kändes riktigt fin. Hon agerade piggt och rappt och den rätta formen verkar ha infunnit sig. Trots ett trist utgångsläge tillhör hon en av dem som gör upp om segern. - 2 Finish Future (V86-2) är en häst med fin kapacitet och han ståtar nu med tre raka segrar. Han har stabiliserat sig på slutet men jag vi ändå inte påstå att han är helt travsäker ännu. Det går inte att ladda med honom från start men vi bör få en vettig position från andarspåret. Han är stark och oöm för positioner och felfri ska han ses med bra segerchans. - 2 Down Force (V86-3) är en fin häst som jag körde under elitloppshelgen. Han har en helt missvisande formrad och nu har han ett lopp i kroppen efter kortare vila. Han är startsnabb, och från andarspåret är min ambition att vi ska nå ledningen. Han trivs fint i den positionen. Jag ser det inte som omöjligt, att vi ska kunna leda loppet från start till mål. - 8 Silent Opal (V86-4) är en entaktad travare som kämpar så gott han kan i loppen men han saknar lite speed för att kunna hinna med på snabba sommarbanor. Jag tror att han kan hävda sig fint senare i höst med lite tyngre banunderlag om han bibehåller formen. Nu möter vi några som känns för tuffa på förhand och jag är nöjd om han slutar bland de fyra, fem främsta. - 9 Caddie Gallant (V86-5) är en gedigen travare som fått en kort vila. Han gör det bra i så gott som varje start och nu står han inför en passande uppgift. Han gillar den långa distansen och ett bakspår gör inget, då det endast är nio hästar med i loppet. Möjligen kan han behöva loppet i kroppen. Men jag tror på en bra insats och han är ett givet streck på V86-kupongerna. - 11 Going For Gold Zaz (V86-7) svarade för flera starka insatser i våras men i de två senaste starterna galopperade han bort sig. Nu har han fått en välförtjänt vila i drygt två månader och han brukar normalt behöva ett par lopp i kroppen för att hitta den rätta formen. Från elftespåret har jag inga större segerförhoppningar utan jag är först och främst nöjd bara han gör ett bra lopp. - 7 Believe Me (V86-8) återkom efter vila senast. Hon svarade för en bra avslutning till en fjärdeplats. Normalt ska hon bara gå framåt med det loppet i kroppen. Vi brottas med ett trist utgångsläge men jag hoppas att vi kan hitta ner i ett vettigt slagläge. Hon är inte borta ur segerstriden. Det kan bli en riktigt fin födelsedagskväll för Kontio: - Jag kör flera fina hästar på onsdag, och jag hoppas att det blir några segrar. Men ska jag välja ut en av dem, så tror jag mest på Down Force! PETRI JOHANSSON/ROBERT OKPU KANAL75 |
|
2013-08-07, 10:03 | #28 |
där ströks en spik Delicious U.S
|
|
2013-08-07, 10:07 | #29 |
Avd 6. Hur gör Untersteiner J med Queen Koea ? Bör väll släppa över den här distansen. Men man vet aldrig med Johan, han är ju inne i ett ruskigt flyt nu. Kanske väljer att köra i spets ?
Saxat ifrån Aftonbladet. 2 Queen Koea (Johan Untersteiner) är allt bra med. Vi har inget absolut bevis för att hon är i toppform men normal form i alla fall. Kommer troligtvis att ta ledningen. Sedan är det inte negativt om hon går där, säger Kent-Olle Johansson. |
|
2013-08-07, 10:09 | #30 |
"Daniel Redén @StallZet 1m Fick tyvärr stryka Delicious pga av halsinfektion, synd på så passande lopp,men hästarnas hälsa i första hand. Hon kommer igen." Dannes enda till start idag.. Han behöver nog ta igen sig, lång resa hem från USA igår. |
|
2013-08-07, 10:09 | #31 |
|
|
2013-08-07, 10:10 | #32 |
|
|
2013-08-07, 10:12 | #33 |
|
|
2013-08-07, 10:27 | #34 |
Inte vart speciellt imponerad utav System Performance i år, tycker den lever på gamla meriter. Lär väll få göra jobbet utvändigt om ledaren här. Erik kan ju va lite lurig i spetsstriden Sophias Blush är ju oxå riktigt kvick ut, vill Erik köra i ledning ? System Performance åker kanske med på lappen på sin grundkapacitet, men då åker Sophias Blush och Berlock oxå med
|
|
2013-08-07, 10:31 | #35 |
nu blev v8 riktigt intressant tack daniel för att du strök....nu kommer alla amatörspelare att vara chanslösa....skönt! nu ska det laxas!!!!!!!!!!!
2013-08-07, 10:42 | #36 |
|
|
2013-08-07, 10:42 | #37 |
Hann lämna in 2min innan den ströks,, men får in Xena istället så gör inte så mkt! tur man satte ut reserver...
|
|
2013-08-07, 10:43 | #38 |
|
|
2013-08-07, 10:48 | #39 |
Börjar snart bli läge att helgradera avd 1 endast 5 till start nu!
2013-08-07, 10:53 | #40 |
Banned
|
Jag är inne på att spika Caddie Galant, är jag ute o cyklar?
|
2013-08-07, 10:55 | #41 |
Banned
|
Laxen hur kör du första avd?
|
2013-08-07, 11:00 | #42 |
|
|
2013-08-07, 11:04 | #43 |
Vad tror ni om lärlingsloppet? Jag är inne på att 3,4,9,10 räcker, Sugarchock tycker jag är bortglömd... Ev även 2,6(Anna Rönning vinner många lopp)
|
|
2013-08-07, 11:09 | #44 |
|
|
2013-08-07, 11:24 | #45 |
Såklart han gör. Det gör väl alla här utom jag. Bara jag som blackar obegränsat på streckspelen. Råkar flaxa in någon vinnare eller DD ibland. Så mycket mer är det inte.
|
|
2013-08-07, 11:27 | #46 |
Känns som kanske bästa kusken sitter bakom bästa hästen här (jason savage). Han är dessutom offensivt lagd och det kan va spets o slut här hur enkelt som helst. Men lärlingar kan man inte riktigt lita på då de inte kommit in i samma lunk som de gamla rävarna. Ska man gardera så tycker jag lively accelerator är given. visst skitspår men hästen har kapacitet och varit ute i tuffa gäng innan. strulig häst som om hon får det att stämma kan runda detta ganska enkelt med lite tempo på loppet
|
|
2013-08-07, 11:44 | #47 | |
Citat:
|
||
2013-08-07, 11:44 | #48 |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 5, 6, 7 2 4 Yield to None 3 2, 3, 4, 6, 7 4 2, 6, 8, 9, 11, 12, 13, 15 5 2 Red Chili Leaf 6 5 Sugar Line 7 6 Lass Inspiration 8 7 Believe Me Nu går vi för de stora pengarna |
|
2013-08-07, 12:01 | #49 |
|
|
2013-08-07, 12:06 | #50 |
Tränarintervjuer
SPORTBLADET: V86-1 1 Berlock (Johan Untersteiner) är mest ute och luftar sig inför stoderbykvalet. I det här loppet har hon inga vinnarchanser. Det blir till att köra snabbast möjligt och se om hon kan få pengar. Det är ett bra lopp inför, säger Roger Walmann. 2 Delicious U.S. (Daniel Redén) fick perfekta förutsättningar på sin favoritdistans. Spetsar och det kommer gå fort. Vem ska hinna ikapp och förbi? Ingen. 3 Twigs Voici (Hannu-Pekka Korpi) var inte så bra senast men jag tror att han ska vara bättre nu. Det blir normal utrustning och balans. Nummer tre är inte så dåligt. Hästen är inte så snabb från start men inte så dålig heller. Tror de försöker vad som går. Jag hoppas att de tar lite pengar. Då blir jag glad, säger Pekka Korpi. 4 System Performance (Stefan Melander) kan väldigt mycket. Sämre senast? 5 Sophias Blush (Erik Adielsson) berättar Stig H Johansson om i sin krönika. 6 My Golden (Kajsa Frick) känns allt bra med men hon får lov att visa lite bättring innan vi vågar tro på henne. Klart att vi har stoderbyt i tankarna men går hon ingenting nu blir det ingenting med det. Det är tveksam form och hon måste visa bättring innan vi vågar tro på henne. Det har bara häxat med allting för henne i år. Det kan bli så. Vi får hoppas att det vänder snart bara, säger Leif Witasp. 7 Xena Brick (Jorma Kontio) är allt bra med och hon var fin senast. Hon verkar riktigt fin i jobben. Det är ett dåligt startspår men inte så många hästar i fältet. Hon kommer att göra ett bra lopp och jag tycker att hon är ett av de bättre stona i årskullen. Tycker absolut att hon ska vara med där framme, säger Clas-Göran ”CG” Björkroth som är försteman hos Timo Nurmos. 8 Fashion Diva (Stefan Erlandsson) verkar det bra med. Hon har hållit bra form och verkar utvecklas lite hela tiden. Det är inga ändringar på gång. Loppet är tufft. Det är bra hästar med. Jag hoppas att hon ska göra ett rejält lopp. För den 20:e är det kval till Derbystoet. Det siktar vi på. Jag backar ner nu och provar att köra till slut, säger Stefan. V86-2 1 Charrua Forlan (Hans-Owe Sundberg) gör det duktigt varje gång. Senast fick han vinna ett lopp. Det var han värd. Med där framme på nytt, säger Hans-Owe. 2 Finish Future (Jorma Kontio) har gjort det riktigt bra på slutet. Tränar på fint efter senast också. Nu när det börjat klaffa för honom gör han det bra. Gör bra insats, säger CG Björkroth. 3 Uccello Gene (Jerry Strömstedt) är allt bra med hemma. Formen tror jag är bra. Senast hamnade han i dödens, är inte hans melodi. Får han visa hur bra han är så får han en bra slant, säger Tony Strömstedt. 4 Yield to None (Björn Goop) känns jättefin i jobb. Visat väldigt fina fartresurser för klassen. Han har väldigt högt kunnande för klassen. Ingen tvekan om det. Han ska få utdelning också. Om han skärper till sig, säger Ulf Stenströmer. 5 Bombay J.S. (Carl-Erik Lindblom) möter några stycken som är riktigt, riktigt bra. Men som han nu ser ut och är så tror jag att han är sämst fyra. Nu har vi fått till balansen och vill inte laborera. Går 1.14,5-1.15, säger Mikael Johansson. 6 Supplier (Stefan Melander) har två lopp i kroppen nu och visar uppåtform. 7 Dream Derby (Jan Hellstedt) var jag nöjd med på Visby senast efter galoppen. Kändes stark och det var bra tryck igen. Hade varit grymt blek i några starter innan. Om jag kör tokigt och jävligt så kan jag vara bland de tre i alla fall, säger Jan. 8 Quechua (Örjan Kihlström) blir det jättesvårt för från det läget. Ska inte säga omöjligt, men nästan. Det är pengar som gäller där, säger Roger Walmann. 9 Just a Dream (Torbjörn Jansson) var bra senast. Jag hoppas att han är minst lika bra nu men är inte så haj på motståndet. Kommer springa likadant som senast, säger Solveig Molin. 10 Jack’s Best (Ulf Ohlsson) verkar bra. Har gjort flera bra lopp. Det tyder på jämn och fin form. Spåret är som det är. Ibland blir det bra och ibland skiter det sig. Ska kunna tjäna en hyfsad slant, säger Kjell Jonsson. 11 P.J.Snoop Dogg (Erik Adielsson) har varit hyfsad i de två senaste starterna. Nu har vi inget läge och bra motstånd. Får vara glada om vi får med oss pengar hem. Ligger lågt, säger Bernt-Ove Johansson. 12 Grande (Bo Eklöf) fick inget bra spår. Går inte att begära för mycket därifrån. Vi får hoppas att det blir överpace. Bara att se hur de kör, säger Thomas Franck. V86-3 1 Starfirefinnfemfel (Tommy Karlstedt) hoppas jag spetsar men jag tror inte det. Haft spår ett tidigare bakom bilen men är gynnad av att ha tre, fyra, fem. Möter bra hästar och måste vara på topp för att räcka till. Tror att han kan gå mellan 11,8 och 12 blankt. Formen sitter där, säger Tommy. 2 Down Force (Jorma Kontio) går bra. Gick bra I Örebro men har lite galopper i raden som stör. Tränar hyggligt. Bra spår. Startsnabb. Han har för dålig resultatrad och är bättre än så, säger Reijo Liljendahl. 3 Immer Fri (Hans-Owe Sundberg) fick vinna senast. Har gått jämnt och bra. Är under utveckling. Bra läge för ett bra lopp. Så får vi se, säger Hans-Owe. 4 Handsome Knight (Johnny Takter) fick ett tungt lopp senast och fick pausa efter det. Känns helt okej igen i jobben. Gillar förutsättningarna. Han är streckvärd nu, säger Ola Samuelsson. 5 Fargo (Daniel Berglund) är det bra med. Formen är bra. Han ska gå med jänkarvagn. Det är en ganska lämplig uppgift. Det är stigande form, säger Daniel. 6 Solöns Rangel (Erik Adielsson) är allt bra med och formen känns lika. Läget blev bra, det ska man inte klaga på. Vet inte chanserna men jag har Sveriges bästa kusk i alla fall. Hoppas han klarar att springa en 12-tid. Då är jag tvärnöjd, säger Henning Rustad. 7 Rose Hill Dream (Stefan Melander) har varit bra varje gång på slutet. Aktuell. 8 Sign of the Pines (Per Lennartsson) var utan chans senast. Bortlottad. 9 Isinbajeva (Johan Untersteiner) har inte fått någon utdelning men håller rätt hyfsad form. Med lite klaff i loppet kan hon dyka upp bland de tre första, säger Roger Walmann. 10 Technology (Marcus M Melander) kan möjligen knipa en plats med lite tur. 11 Pretty Trio (Joakim S Wallin) är allt som det ska med. Formen är absolut fin. Vi kör med samma balans och utrustning som vi gjorde senast. Kommer hon till från det här läget så ska hon kunna få med sig en hygglig slant här. Absolut, säger Camilla Jonasson. 12 Ponziopilato Stra (Örjan Kihlström) är en jättefin häst. Föll med flaggan i topp senast också. Riktigt fin löphäst som är allround. Har inte listat ut vilken distans som är bäst än. Synd på läget då han verkar vara på väg in i toppform. Måste så klart bli överpace för att man ska komma in i matchen, säger Stefan Hultman. V86-4 1 Fanfar Sund (Peter G Norman) gick rätt bra senast. Hade varit borta och bara gjort ett lopp innan halsinfektion. Behöver flera lopp, säger Glen Norman. 2 Charlie Trotter (Tony Wallin) gick lätta intervaller på rakan i måndags och det var bara bra med honom. Problemet är bara att han kan krångla lite själv. Sköter han sig förlorar han inte. Men jag kan inte lova seger, säger Diederik Meilink. 3 De la Vega (Carl-Erik Lindblom) var sådär senast. Behöver säkert något lopp till i sig innan han hittar form, säger Jörgen Axén. 4 I Am Dynamite (Camilla Collander) gillar distansen. 5 Fred Cobra (Jasmine Ising) satt fast senast med en del krafter kvar. 2 600 känns inte som ett plus, snävt spår och möter bra hästar. Tar han en peng är jag nöjd, säger Jasmine. 6 Mr Looba Looba (Johan Untersteiner) gjorde ett bra lopp senast. Fick allt serverat. Ett fint läge. Vi får prova och se om vi kan komma till ledningen från början. Bättre inne i loppet den här gången, säger Johan. 7 Olzons Ligist (Torbjörn Jansson) visar inget extra. 8 Silent Opal (Jorma Kontio) är stark och rejäl. Lite kantig i gången och kan göra bort sig. Men har blivit stabilare ändå. Kräver lite tempo men tål att göra lite själv, säger CG Björkroth. 2 660 meter 9 Open Mind Bi (Örjan Kihlström) går jämnt och säkert. Han går bra och har tränat bra efter förra loppet också. Det är inte säkert att han tar 20 meter på Charlie Trotter men han går bra på 2 600. Vi får göra ett försök, säger Reijo Liljendahl. 10 Matrix Revolution (Hans-Owe Sundberg) nöter på hyggligt. Hoppas att han sköter sig på nytt. Får smyga med, säger Hans-Owe. 11 Star Support (Björn Goop) ser det väldigt tufft ut för. Jag är nöjd om det blir pengar, säger Micke Selin. 12 Socrate du Noyer (Stefan Melander) är tidig om man garderar favoriten. 13 Famna Käll (Erik Adielsson) läser ni om i Stig H Johanssons krönika om V86. 14 Exotic Launcher (Jonas Martinsson) är definitivt på väg upp formmässigt. Inget skojigt läge men är tuff. Går låg 14- eller hög 13-tid, säger Christer Westergren. 15 Laurentius Romeo (Johnny Takter) gör så gott han kan varje gång. Håller full form. Smyger med, säger Hans-Owe Sundberg. V86-5 1 Elit Håleryd (Peter Untersteiner) har toppform men fått dålig utdelning mot slutet. Han har varit strålande ändå men det har inte klaffat i loppen. Gynnad av distansen men kan inte utnyttja läget. Jag vill säga att han är i riktig toppform. Tror att han kommer att gå bra. Sedan ska det bara klaffa lite också, säger Peter. 2 Red Chili Leaf (Jennifer Tillman) har haft lite form och varit duktig på slutet. Satt fast för länge senast. Bra läge, startsnabb, släpper till en bra häst. Det bästa vore om han släpper till Obama. Ska vara en platschans, säger Micke Selin. 3 Balticas Yahoo (Per Lennartsson) verkar allting som det ska med. Inga ändringar på förhand. Det är första gången i år som jag tycker att han har fått ett bra läge. Det är vi nöjda med. Jag tycker att han har bra chans. Förutsatt att han fungerar som vi hoppas på, säger Ingemar Croon. 4 Rocky Composite (Jan Hellstedt) var det meningen att han skulle kunna tjäna de sista pengarna i ett dåligt anmält lopp. Men det var helvete vad de lyckades skrapa ihop hästar. Han får följa med tack vare att det finns plats i bilen. Tanken är att han ska hitta billiga lopp. Han stjäl lite pengar hela tiden, säger Jan. 5 Long Night (Stefan Melander) ser fin ut. Fick chansen för sent senast. Ej kall. 6 Obama Gel (Johnny Takter) är det ungefär samma med som med Red Chili Leaf. Han har också visat lite form. Det blev inget lopp men han var bra på Halmstad. Senast kom han inte till heller. Han är nästan bäst i ledningen och vi får hoppas att Johnny har samma idé. Han är inte så mycket sämre än de andra. Om det strular lite för dem kan det gå, säger Micke Selin. 7 Porthos Amok (Björn Goop) är stark och rejäl. Har utvecklats mycket. I striden. 8 Pink Elephant (Örjan Kihlström) fick också ett tråkigt läge. Var väl sådär nere på Axevalla. Jag hade kanske förväntat mig mer. Det var ingen topprestation då men han ser fin ut i jobben. En bra häst men ett tufft lopp med dåligt läge och tufft inne pengamässigt. Samtidigt är det en bra häst som jag har förväntningar på i framtiden. Om man ska ta med fyra, fem streck ska han med. En bra distans, säger Stefan Hultman. 9 Caddie Gallant (Jorma Kontio) har bra form. Tränar på bra och känns fin i jobben. Om det bara klaffar är han bra och ska kunna var med en bit fram. Tycker att han ska räknas med segerchans och streckas på alla seriösa system, säger CG Björkroth. V86-6 1 Big Ben (Paula Pettersson) gör det bra varje gång. Ett bra läge igen och vi får se om han håller upp ledningen. Han öppnade väldigt bra senast till ledningen. Gången innan när Paula var tvåa med honom öppnade han också bra och fick rygg på ledaren. Förhoppningsvis är han där framme någonstans igen, säger Hans-Owe Sundberg. 2 Vodka and Oysters (Billy Svedlund) känns bra. I jobben och allting. Bra läge men vi har inte bestämt taktiken än. Kan sitta i ledningen om vi trycker av henne men hon är bra på speed också. Om vi ska köra i ledningen så blir det nog helstängt. Ska vara bland de tre där, säger Marcel Hjort. 3 Barbossa Newport (William Eriksson) har tagit två raka och formen är på topp. 4 Json Savage (Oskar Kylin-Blom) känns bra och har kapacitet. Bra läge, bra kusk och en vettig chans. Det blir inga ändringar. Han är relativt snabb ut. Var lite het senast och lade kraft på det. Aldrig gått på distansen men kort kan nog passa. Tycker att han ska räknas, säger Håkan Wallberg. 5 Sugar Line (Svante Ericsson) har gjort det bra i liknande gäng i två senaste. 6 Mr Tånga (Anna Rönning) satt fast senast med tussarna oryckta. Var åtgärdad innan den starten och hade stått över. Så formen är så bra den kan bli. Tror han kan öppna bra bakom bilen. Hoppas vi får med oss pengar, säger David Källgren. 7 Don Pedro (Josefine Andersson) riskerar att hamna illa till. Vid helgardering. 8 Lively Accelerator (Magdalena Eriksson) är lika bra som de bästa här. Läget? 9 Cherry Chapstick (Antti Veteläinen) är intressant. 10 Sugarchock (Frida Asplund) tycker jag är bra. Hon kommer behöva gå med skor fram. Det är det enda som inte är optimalt. Men det gick bra senast. Uppgiften ser bra ut. Jag räds ingen av de här motståndarna, säger Torbjörn Engdahl. 11 Next Kronos (Gianni Coysman) är startsnabb men fick bakspår nu. Det är ett struligt läge men jag tycker ändå att hästen har fin form. Räknas definitivt med viss chans även därifrån, säger CG Björkroth. 12 Caruso Sund (Sandra Svensson) är i bra form. Är betydligt bättre än vad raden är. Senast var han för peppad. Jag vet att jag har en bra kusk och hoppas att jag får en bra peng. Ska ha lopp när han får gå på väntan och kommer inte köra en meter före 300 kvar, säger Krister Bendius. V86-7 1 Calypso Blue Chip (Jan Ove Olsen) kom med i ett hårt lopp. De springer inte ifrån henne. Kan hon bara placera sig tvåa, trea är det jättebra. Får en bra position, säger KG Holgersson. 2 O.U.Glide (Stefan Melander) vann äntligen senast. 3 Viking S.S. (Per-Olof Svantesson) är en pigg tolvåring. Ovanligt pigg. Formen är jag jättenöjd med och läget får vi inte klaga på. Jag hoppas på en bra placering. Vi kör till och ser vad det blir. Om vi släpper eller provar. Vi ska göra ett försök i alla fall, säger PO. 4 Mr Vida (Per Lennartsson) hoppade i första starten efter paus. Tränar bra och känns fin men har varit borta länge. Behöver säkert några lopp till innan han är i toppform igen. Hoppas att han får ett fin lopp och kan ta en rätt bra placering. Kanske en outsider på sin grundkapacitet, säger Lasse Widestedt hos Per. 5 Smoking Hotrott (Daniel Berglund) är det bra med. Formen blir nog bättre. Loppet är tufft för honom. Kommer säkert springa bra men man vet inte vad det ger nu. Får jag en bra resa kan vi få bra pengar, säger Daniel. 6 Lass Inspiration (Conrad Lugauer) fick ett rätt bra spår. Connie var helt nöjd med honom senast. Han är snabb ut och 1 600 kanske också är en liten fördel. Gör bra prestationer. Måste nog räknas. På läge och form ska han ses med chans, säger Markus Waldmüller. 7 To Be Sir (Hans-Owe Sundberg) har helt fel läge. Det är tufft för gammelhästen. Tycker ändå att han är väldigt bra för dagen. Klart att man inte räknar med att han ska ha någon möjlighet nu, säger Hans-Owe. 8 Prawns (Johan Untersteiner) fick lite för taskigt läge. Det häxar alltid och är svårt att komma till därifrån. Hästen är i jättefin form och går väldigt bra men jag tror att det blir svårt från det läget. Det är bara att kämpa på, säger Roger Walmann. 9 Macho Gossip (Åke Lindblom) har fått ett smygläge den här gången. Det gör att vi får hoppas och tro på en platschans, säger Åke. 10 Kaka A.T. (Erik Adielsson) skriver Stig H Johansson om i sin V86-krönika. 11 Going for Gold Zaz (Jorma Kontio) tränar bra här hemma. Han fick ett dåligt läge och det är inte så roligt men jag tror att han kommer göra ett bra lopp. Det krävs lite tur därifrån. Kan gå. Hästen känns fin hemma, säger CG Björkroth. 12 Tidied Accelerator (Örjan Kihlström) kan sänka allt om det blir överpace. V86-8 1 Adam’s Eve (Örjan Kihlström) fick ett bra läge men det är lite tveksam form tycker jag. Gick helt okej senast men jag är inne på att hon letar lite form. Kusken får bestämma taktik men ett rygglopp vore nog inte fel, säger Roger Walmann. 2 Queen Koea (Johan Untersteiner) är allt bra med. Vi har inget absolut bevis för att hon är i toppform men normal form i alla fall. Kommer troligtvis att ta ledningen. Sedan är det inte negativt om hon går där, säger Kent-Olle Johansson. 3 Västerbo Mixedlove (Peter Synnerfeldt) har inte varit ute på ett tag. Det har inte funnits några bra lopp. Inte varit några fel på henne. Svårt att bedöma var hon står. Bra startspår men svårbedömd ändå, säger Micke Demmers. 4 Ametrin (Hans-Owe Sundberg) gick bra senast i ett väldigt tufft lopp. Håller formen. Med lite tur är hon med där framme någonstans, säger Hans-Owe. 5 Blended Bellouet (Björn Goop) var lite sämre senast. Utan någon riktig orsak. Var ruskigt bra loppet innan det. Hon har tränat på bra. Var nog bara en dålig dag. Kommer få en bra resa och är inte sämre än någon annan, säger Ola Frisell. 6 Jane’s Heart (Torbjörn Jansson) vann ett billigt lopp senast men visade bra form. De är ungefär likvärdiga, säger Ola Frisell. 7 Believe Me (Jorma Kontio) var riktigt fin direkt efter vila. Sköt till riktigt bra på slutet. Har fått ett lopp i kroppen och ska gå framåt med det. Med rätt lopp nu så ska hon sluta långt fram, säger CG Björkroth. 8 Cobol Queen (Erik Adielsson) läser ni om i Stig H Johanssons krönika om V86. 9 Raising Rhonda (Carl-Erik Lindblom) tycker jag möter bra hästar här. Jag har svårt att se att hon ska kunna vara med i den allra främsta träffen. Vi hoppas ju. Får smyga med härifrån och se vad det blir, säger Bengt Karlsson. 10 Ella Håleryd (Peter Untersteiner) är jämn och säker. Går fina lopp varje gång. Det är inte lätt att runda dem men hon har mycket nyttig form. Behöver ha lite tur för att chansen ska komma, säger Peter. 11 Sandra Volo (Per Lennartsson) har fin form, behöver lite tur härifrån. 12 Unison Sund (Johnny Takter) känns fin. Tränar bra efter senaste starten. Har tyvärr alldeles för dåligt läge. Så det går inte även om loppet inte var stenhårt. Det hjälper inte från det läget, säger Björn Röcklinger. Martin Berg Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+5) |
|
2013-08-07, 12:11 | #51 |
Följande rapporter lämnar Stig H om sina sex onsdagshästar på Solvalla:
Sail On By (Lopp 1) har inte nått upp till förväntningarna men i träningen känns hon precis som vanligt. I debuten felade hon bort sig, vilket jag inte trodde var möjligt, och i andra starten var hon bara seg. Sail On By måste helt enkelt rycka upp sig ordentligt för att kunna vara med i främre träffen. Hon har tävlat barfota, men kommer att ha skor runt om nu. Någon större inverkan tror jag inte att det har. Hall Of Rolls (Lopp 3) hade tränat bra inför comebacken på Axevalla senast, så jag hade lite förhoppningar på henne. Tyvärr galopperade hon i ledningen på slutvarvet där. Hon har en speciell aktion och kan takta ur och slå ihop, som hon gjorde där. Hall Of Rolls har fortsatt att sköta träningen bra och är bättre än vad hennes programrad visar. Hon får skor runt om nu och kanske får ses som en outsider från ett bra läge. Sophias Blush (Lopp 4, V86-1) säsong har hittills inte varit särskilt lysande, mot bakgrund av fjolårets fina resultat. Hon fungerar helt normalt i jobben, men verkar sakna den rätta formen ännu så länge. Jag tycker att Sophias Blush borde kunna prestera bättre och hoppas förstås att hon ska höja sig redan nu. Men motståndet är alldeles för hårt för att hon ska räknas med chans. Troligen tävlar hon barfota fram. Famna Käll (Lopp 7, V86-4) visade att formen är bra hon som V86-tvåa på Dannero i senaste starten. Jag är dock rädd att ett femte spår i voltstart nu kan vålla henne bekymmer. Famna Käll har visat osäkerhet förut från snäva startspår. Det gör att jag väljer att ligga lågt i chansbedömningen. Lång distans är annars inga problem för henne och hon går nog barfota fram igen. Kaka A.T. (Lopp 10, V86-7, DD-1) har hittills gjort idel starka lopp sedan han kom till oss. Den här gången finns det dock en del faktorer som talar emot honom. Bakspår på sprinterdistans i hans höga klass kräver alltid mycket tur med tempo och positioner. Dessutom är Kaka A.T. inkvalad till en final i silverdivisionen om tio dagar, så någon riktigt offensiv satsning är knappast att vänta. Han kommer också att ha skor på bakfötterna nu. Cobol Queen (Lopp 11, V86-8, DD-2) känns hon precis som vanligt i träningen och hon har gjort en riktigt bra säsong så här långt. Står också väldigt bra inne i det här loppet penningmässigt. Men även om hon är ganska snabb iväg känns Cobol Queen bortlottad. Att inleda från ett åttonde spår bakom bilen är chansartat, som alla vet. Jag vill därför inte haussa upp henne när det gäller vinstchansen. Källa: www.stigh.se |
|
2013-08-07, 12:13 | #52 |
Goop om chanserna:
V86 på Solvalla i dag: 9 Apalachicola (lopp 1) vann debuten på bra sätt. Byngligt läge nu men hon är en av dem som kan vara med och kriga om segern. 12 Digital Product (lopp 2) har tråkigt läge, ligger lågt därför. 4 Yield to None (V86-2) har jag inte kört förut. Galopperade senast, bra motstånd. Ligger lågt. 11 Star Support (V86-4) får smyga, bra hästar emot. Ligger lågt. 7 Porthos Amok (V86-5) gör det bra varje gång. Får alltid dåliga lägen, så även nu. Outsider. 5 Blended Bellouet (V86-8) känns fin. Var lite brunstig senast och inte som bäst. Tror hon gör ett bra lopp. Kan vinna om det klaffar. 6 Jane’s Heart (V86-8, Torbjörn Jansson kör) vann senast. Kanske måste gå med skor nu och möter bra hästar. Ligger lågt. 4 New Fairytale (lopp 12) hoppade senast. Bra motstånd, outsider. |
|
2013-08-07, 12:18 | #53 |
Yield to None ikväll, ffg bfro
Precis på Twitter "stallstenstromer @ulfstenstromer 4m Viktig information till alla som tänkt spela till kvällens V86-omgång! Vi har hela veckan sagt att det blir skor på Yield to None ikväll. Efter ett samtal med Björn precis bestämde vi oss för att testa honom barfota runt om för första gången ikväll! --> "För allas skull (våran och spelarna) kommer vi testa detta redan i värmningen som sker efter lopp 1 eller 2. Håll utkik! Ps. Förlåt för sen info." Snacka om föredöme för spelarna, infomässigt Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+10) Senast redigerad av Helge den 2013-08-07 klockan 12:22. Anledning: Tillägg |
|
2013-08-07, 12:20 | #54 |
Vill klargöra en sak en gång för alla. Jag är bäst. Jag sjöar obegränsat. Jag jobbar obegränsat. Och att printa ut vinstbongar det gör bara folk med taskig självkänsla....spelar ingen roll hur mkt någon vinner eller inte. det är ju bara du själv som har nytta av laxarna ändå. Jag ska sjöa idag å det grövsta. Bryr mig inte ett skit om vad någon annan tycker. Är det någon som gör det här??? kör ert race precis som jag och sitt inte och var spå mesiga hela tiden.....är ju sååååå tråkigt!!!!!!
2013-08-07, 12:27 | #55 |
Hur orkar någon haka upp sig på att jag skriver att jag ska läsa på som fan och vinna lax och sluta jobba??? Har ni aldrig haft en dröm nån gång? kan man inte få skriva något nån gång som exakt alla andra inte skriver???
2013-08-07, 12:28 | #56 | |
Citat:
Såg just det på Twitter och tänkte detsamma som dig Helge! Vilken "service" till spelarna att gå ut med det och förtydliga i tid till spelarna, sen att han dessutom ber om ursäkt för sen info! Vilket föredöme! |
||
2013-08-07, 12:38 | #57 |
Hoppas det blir robotsystem idag med.....det många inte fattar är ju att även de spricker.....fattar ni inte det?????????????????
2013-08-07, 12:40 | #58 | |
Citat:
Ikväll kommer jag flerbonga in V8 hur lätt som helst, har 4 stenklara och resten blir en lätt match. |
||
2013-08-07, 12:42 | #59 |
|
|
2013-08-07, 12:42 | #60 |
haha ja du är bäst! helt överlägsen! skönt att du vågade skriva det! äntligen någon som inte sitter tyst i ett hörn.....
2013-08-07, 12:45 | #61 |
Rickart nu verkar du ha fått mens......droppar friskt....kom med nåt bra istället.....annars sätter du aldrig v8
2013-08-07, 12:47 | #62 | |
Citat:
Som sagt, ska flerbonga in V8 på ca 50x ikväll, kommer bli hur lätt som helst. |
||
2013-08-07, 12:51 | #63 |
Att vinna diskussionen: Laxdasen 1,60, Rickart 2,50...odds från mikaelsbet
Rickart (+10) |
|
2013-08-07, 12:53 | #64 |
Jag sätter 10 sharps på Rickart!
laxdasen (+30) |
|
2013-08-07, 12:54 | #65 |
Rolig V86 idag men än mer kul att se strecken idag - kliver dom in igen?
Underbara Ivar på Twitter Kvällens V-86:a krossas tror jag, igår var en provstart Borde man inte kunna lägga ihop 1+1 när det gäller vinstsumman till Norge och Finland? Samma gäng, smart spelat? pic.twitter.com/L3F8UJ4Qfm |
|
2013-08-07, 12:54 | #66 |
Jaja.. sluta tjafsa.. fyller inget syfte.. Om ni tvunget måste hålla på med kukmätartävlingar så visa det genom att ni kan leverera...
|
|
2013-08-07, 12:58 | #67 | |
Citat:
2013-08-07, 13:00 | #68 |
du blev black! sjönk till 1.33 på mig.... men jag la allt ändå!
2013-08-07, 13:03 | #69 |
Eftersom Rickart har fyra stenklara så ska jag skriva fyra stenklara här: System P, Yield to none, Down F och Caddie Gallant. Kan ju vara kul att se vem av oss som får flest rätt av de fyra klara haha.......
2013-08-07, 13:05 | #70 |
Det ser kanske ut som fel omgång för dig, men för mig är det 4 lopp med 100%-are och kanske 1-2 lite knepiga lopp, valet är givet v8 och flerbong kommer att ge mig pengar som du bara kan drömma om men som jag iofs inte behöver iom att jag ganska regelbundet sätter v8or och v7or...
|
|
2013-08-07, 13:06 | #71 | |
Citat:
2013-08-07, 13:10 | #72 | |
Citat:
Dock gillar jag dina 4 stenklara och har ungefär samma tankar, lite rädd för Kontio i första nu iom spåret. Ska klura på det ett tag. Å dyker det upp någon stenklar så lovar jag att dela med mig, för som du själv skrev för en liten stund sen, jag är ju bara bäst |
||
2013-08-07, 13:15 | #73 | |
Citat:
2013-08-07, 13:20 | #74 |
|
|
2013-08-07, 13:25 | #75 |
Å du laxdasen, det känns som det är ditt skötebarn med tävlingen sju chanslösa, kan du inte dra igång en "Åtta för korta" inför ikväll, nu med superjackpott och allt! PRetty please
|
|
2013-08-07, 13:26 | #76 |
nej,... orkar inte..... i så fall heter den åtta sitter på potta! nej vi sjöar ist!
2013-08-07, 13:30 | #77 |
Tänkte dra igång en tävling som heter "Vilken är robotspelarnas enkelrad?" sen får alla gissa eller analysera vilken den raden är haha....
2013-08-07, 14:20 | #78 |
obegr varmt ute....blir nog några kalla på eftermiddan....i morgon blir det 15 grader.....
2013-08-07, 14:23 | #79 |
FACIT, kopiering av detta är rent fusk!
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 4, 7 2 2, 4 3 1, 2, 3, 4, 7 4 2 Charlie Trotter 5 1, 5, 7 6 1, 3, 5 7 2, 6 8 5 Blended Bellouet Vadet gäller startnummer 360 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 90,00 kr |
|
2013-08-07, 14:26 | #80 |
Jag tycker Melander har många intressanta idag som är lite spelade!
Kommer ha som krav att minst en kuskseger till stefan melander på jokern! var tvungen att göra ett till nu när delicous blev struken! |
|
2013-08-07, 14:28 | #81 |
ta en grogg nu med mkt is! själv tar jag en öl....ligger i frysen nu för att snabbt bli kalla
2013-08-07, 14:31 | #82 | |
Citat:
2013-08-07, 14:32 | #83 |
|
|
2013-08-07, 14:34 | #84 |
Är inte Kaka AT snart värd en seger?
|
|
2013-08-07, 14:35 | #85 |
|
|
2013-08-07, 14:38 | #86 |
ja Bedarö bitter..... överlägsen....sjöar i mig obegr med såna när jag är i njutningstagen 28 kr flaskan perfekt
2013-08-07, 14:39 | #87 |
Fick bli en liten rad idag . Skall bort i eftermiddag och hinner inte se de första 2-3 avdelningar som de ser ut nu så hoppas man lever på bongen när man kommer hem =)
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 V8 - endast vinst vid 8 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 7 2 2 Finish Future 3 2 Down Force 4 2, 6, 9 5 1, 2, 3, 7, 8, 9 6 4, 8 7 2, 10, 11, 12 8 2, 5 Vadet gäller startnummer 864 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 216,00 kr Kvittonummer: A*** **** **** **01 |
|
2013-08-07, 14:39 | #88 |
Avd5. Long Night satt fast med
krafter kvar senast +++ Avd8. Ametrin körs till ledningen i ett tidigt skede och kan då vinna loppet |
|
2013-08-07, 14:40 | #89 |
Going for gold zaz verkar det helt avslag på den tar jag bort direkt....blir fyra hästar där.....går ut hårt med tre spikar idag... sen efter tre med bra jackpot rakar jag in laxarna på slutet.... SKÖNT!!!!!
2013-08-07, 14:42 | #90 |
|
|
2013-08-07, 14:44 | #91 |
jag tror rätt mkt på den.... jag tar bara 3 och 9.... har hållit på mkt med yahoo så måste ha med den....
2013-08-07, 14:58 | #93 |
Väl spenderade 300kr
V86 - 2013-08-07 - Solvalla Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu) V86-1: Fyraåringslopp för Ston - 1:A PRIS 60 000 kr 1640 A 4(A) - System Performance 7(A) - Xena Brick V86-2: - 1:A PRIS 50 000 kr 2140 A 1(C) - Charrua Forlan 2(B) - Finish Future 4(B) - Yield to None V86-3: - 1:A PRIS 60 000 kr 1640 A 2(D) - Down Force (US) 3(B) - Immer Fri 4(A) - Handsome Knight 7(C) - Rose Hill Dream (US) 8(C) - Sign of the Pines (US) 9(C) - Isinbajeva 12(B) - Ponziopilato Stra (IT) V86-4: - 1:A PRIS 60 000 kr 2640 V 2(D) - Charlie Trotter 6(A) - Mr Looba Looba* (FI) 9(B) - Open Mind Bi (IT) 12(C) - Socrate du Noyer (FR) V86-5: - 1:A PRIS 60 000 kr 2640 A 9 - Caddie Gallant V86-6: Lärlings-/Ungdomslopp - 1:A PRIS 50 000 kr 1640 A 4 - Json Savage (FI) V86-7: Hästägarnas Sommarpris - 1:A PRIS 100 000 kr 1640 A 2(B) - O.U.Glide (US) 4(C) - Mr Vida 6(D) - Lass Inspiration 10(A) - Kaka A.T.* (AT) 11(C) - Going for Gold Zaz 12(B) - Tidied Accelerator (US) V86-8: Stolopp - 1:A PRIS 60 000 kr 2140 A 1(C) - Adam's Eve 2(B) - Queen Koea 4(B) - Ametrin 5(D) - Blended Bellouet 7(A) - Believe Me (US) 8(C) - Cobol Queen 10(D) - Ella Håleryd 11(C) - Sandra Volo (US) Systemstorlek: 8 064 Reducerad storlek: 1 252 Kostnad: 313,00 kr Reduceringsgrad: 84,5 % ABCD-Villkor 1,2,3 A-Hästar 1,2,3 B-Hästar 0,1,2 C-Hästar 2,3,4 D-Hästar
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-08-07, 14:58 | #94 |
Blev ett litet snabbt i hopkastat,har inte tid att bli black i dag totalt.Måste ut och öla och fiska i värmen. Får kolla i kväll på datorn och applådera åt mina 4 rätt.
1,4,5,6,7 4 2 2 5,8,9 1,4,9 4,10 5,7 Fan kryssade i fel. Elefantfan tror jag inget på. Skulle vart 7an. Jaja. Black endå så det kvittar. Senast redigerad av draken den 2013-08-07 klockan 15:02. |
|
2013-08-07, 15:02 | #95 |
Inga konstigheter på strecken än så länge. Finnarna kommer inte ställa till det, då dom inte får spela V86 (eller V75) Därmed andra länder som kliver in om det går bananas igen
Finnarna är även just nu stoppade för V64 spel tillsvidare enligt Fintoto. Senast redigerad av Helge den 2013-08-07 klockan 15:08. Anledning: Tillägg om V64 |
|
2013-08-07, 15:03 | #96 | |
Citat:
2013-08-07, 15:05 | #97 | |
Citat:
Ametrin har vart jättefin i två raka starter, kan absolut vinna loppet. Men ledning ? Hur ska den nå dit ? |
||
2013-08-07, 15:07 | #98 |
jag gillar ametrin men jag läste att den satt fast sist... helt fel.....jag såg den och den kördes extremt spårsnålt och helt slut i mål.... usel då.....spelade plats på den så jag har full koll....men kanske bra chans ändå idag....
2013-08-07, 15:13 | #99 |
Åh fan. Ska in i duschen snart. Får vråla sjöa så högt jag kan så kanske det blir 5 rätt. Får kompensera med en stadig runk så kanske man orkar upp till 6 rätt. 8 kommer jag aldrig någonsin få. För kass för det och för lite lax att satsa.
|
|
2013-08-07, 15:14 | #100 |
Bra chans vet jag inte, inte i mina ögon iaf. Jag tror och hoppas att Johan Unterstiener väljer att köra i ledning, och leder runt om.
|
|
2013-08-07, 15:16 | #101 |
Jag satte den. med fyra spikar....335 lax. Kostade 486 kr. Chansen finns bara man har fyra spikar.....även på mindre system...
2013-08-07, 15:22 | #102 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
2013-08-07, 15:22 | #103 |
Jo jag vet. Men tycker 8 lopp är för många. Orkar inte hålla ihop det. Börjar alltid urstarkt med en massa plugg men lessnar och slutar alltid med magplask. Ska hålla mig i från detta spel och gör det allt som oftast.
|
|
2013-08-07, 15:28 | #104 |
|
|
2013-08-07, 15:29 | #105 |
Vet om att den är oerhört startsnabb, men att den tar sig förbi Queen Koea om hon laddas för fullt har jag svårt att tro. Men det kan absolut vara så att Jorma sitter i ledning efter 500m, Johan är smart och vet om att Jorma bara har en växel. Och då kanske han släpper. Så visst är Believe Me en av första hästarna i loppet.
|
|
2013-08-07, 16:00 | #106 |
MrVida har alltså svävat upp som favorit av bet365. Någon som sitter på info varför?
|
|
2013-08-07, 16:02 | #107 |
V86 analyse(på dansk-sorry )
v86 analyse(dansk ) plus forslag
-------------------------------------------------------------------------------- Daniel Redén kan meget vel åbne V86-spillet med en sikker vinder i form af 2 Delicious U.S. som godt nok galopperede, da Redén tog i sin Bedst i sin kategori hest senest. Her er der ikke så meget at rafle om, Delicious U.S. flyver til spids og her bliver den alle 1640 meter. Hun går ned i klasse i forhold til senest, hvor modstanderne var ældre hopper som f.eks. Olivia Lavec. Næstsenest på Solvalla skar hun til spids fra spor 6 bag bilen og vandt ganske enkelt foran bedre hopper end disse. F.eks. den italienske hoppe Prussia. Galoprisikoen er ikke forfærdelig stor her, da der ikke bliver noget med at tage i hesten efter start og Delicious U.S. er ganske enkelt klart bedst i dette felt og virker derfor som en god ugarderet i V86-spillet. En håndfuld i femte Blot ni heste er til start i V86-5, men det er egentlig ikke så let et løb, som man lige skulle tro. 9 Caddie Gallant er uden tvivl førstehesten her, men han har ligesom ikke taget det skridt op i eliten i år, som man havde kunne forvente. Nogen decideret dårlig sæson kan man heller ikke sige han har haft med bl.a. to sejre i Bronzedivisionen. Fra udvendige startspor har både 7 Porthos Amok og 8 Pink Elephant klasse til at vinde et sådant løb, men hvordan de kommer til fra deres udvendige startspor et lidt mere åbne spørgsmål, der gør at de må rangeres efter den formodede favorit Caddie Gallant. Den sjove joker i løbet er 6 Obama Gel som vandt på elitloppslørdagen i fjor, hvor hesten var kuskeforstærket med Johnny Takter. Samme kusk sidder nu op bag Obama Gel, som faktisk har bedre form end resultaterne antyder. Han er i stand til at bombe til spids herfra og er en sjov joker fra den position. En anden luring i løbet er 1 Elit Håleryd der har klar fordel af distancen. Startsporet kunne være bedre, da Elit Håleryd i hvert fald ikke tidligere har vist sig specielt hurtigt fra start. Kommer han ud i andet spor er det dog en interessant chance, nu hvor han trods alt bør komme til at sidde med fremme i feltet. Spiller man system er dette en god mulighed for at bruge Caddie Gallant som udgangshesten og de fire øvrige som garderingsheste. Finsk sisu? I V86-6 ser 9 Cherry Chapstick på forhånd ud til at have en god chance i dette lærlingeløb. Hesten var senest ude i et Breeders Crown løb for hopper og må siges at gå ned i klasse her. Formen, hun viste, var fin via 1.12,0 de sidste 1000 meter, som er en notering der bringer hende langt i denne klasse. Næstsenest i Finland vandt hun et 4-års løb i enkel stil efter et løb i andet par udvendigt. Formen virker god og det må være førstehesten i løbet. Der er dog flere interessante modbud og lærlingeløb borger jo normalt for overraskelser. En god chance 11 Next Kronos der køres af en Gianni Coysman, som har god succes for tiden med hele 3 sejre i 11 starter i år. Desuden har han tidligere vundet med Next Kronos så hest og kusk kender hinanden. Fra første række bag bilen er det svært at komme uden om de formstærke 3 Barbossa Newport og 4 Json Savage der desuden køres af rutinerede lærlinge. Løbet er i det hele taget ret åbent, så har man råd behøver det ikke at være forkert at gardere yderligere her. Dagens øvrige løb V86-2 er ikke noget helt enkelt løb. De største talenter er 1 Charrua Forlan og 2 Finish Future. Charrua Forlan er dog blot 3 år og er alene af den grund ikke en hest man kan læne sig for meget opad. Finish Future gjorde det overlegent på Mantorp senest, men kan ikke noget videre fra start og havner lidt tilbage i feltet, hvilket kan være negativt på sommerens hurtige baner. Startsporet kunne dog ikke være bedre for en hest af hans type. 4 Yield to None har masser af fart i kroppen, men er ind i mellem usikker. Nu er han dog kuskeforstærket og er velsagtens et knebent førstebud i løbet. Det virker dog som et løb, hvor man godt kan fylde lidt mere på bonen og i første omgang drejer det sig i så fald om 6 Supplier, samt 8 Quechua som vandt i sin første start uden sko senest. I V86-3 sidder det bedste chancer også i de gode spor. 2 Down Force har set forbedret ud i Reijo Liljendahls træning. Først skød han til spids på elitloppsdagen, men galopperede helt umotiveret med 600 meter igen. Siden har han været i prøveløb og gået et enkelt løb. Det var senest på Örebro, hvor han fra et dårligt startspor havnede bagerst. En slutrunde i 1.11,9 fortæller dog at formen ikke fejler det mindste. Han har en god chance for at ramme spidsen herfra og er førstehesten i løbet. Som gardering er man nødt til at have 4 Handsome Knight med. Det er en lidt speciel hest, der er allerbedst på sprint og gerne, hvis den får lidt hjælp i en ryg på vejen. Herfra er der gode muligheder for at få det rette rygløb og så har han en gifitig slutspeed at spille ud i løbets afgørende fase. Sidste hest på bonen bliver 3 Im- Charlie Trotter vandt mod skrappe heste i årsdebuten og kan meget vel være den bedste hest i sin nuværende klasse i Sverige. V86-forslag: . Den bedste ugarderede 7. løb: 2 Charlie Trotter – Overlegent bedste hest. Supplerende udgangshest 4. løb: 2 Delicious U.S. – Spids og slut. V86-fidusen 8. løb: 6 Obama Gel – Kuskeforstærket og mulig spidshest. mer Fri. Ganske enkelt fordi hesten var stort forbedret senest uden sko og det er naturligvis kun på den balance han hører hjemme på bonen. I V86-7 har de bedste heste fået bagspor og det gør selvfølgelig løbet lidt mere åbent. Heste som 10 Kaka A.T., 11 Going for Gold Zaz og 12 Tidied Accelerator er alle kanoner og de kan bestemt vinde med den rette rejse undervejs. Nu er det dog et 1640 meter løb og det ville være underligt at spille uden heste fra første række bag bilen. Her er 6 Lass Inspiration den interessante, idet han har stor hurtighed fra start og burde kunne nå spidsen her. Formen fejler ikke det mindste, idet han fra bagspor ramte ryggen på Cayenne Käbb senest, som siden slap til Tidied Accelerator. Det endte så med tredje par indvendigt for Lass Inspiration, som gik over mål med kræfter i behold. Fra spids kan det blive et helt anderledes løb denne gang, på en distance der i øvrigt er til hestens fordel. I V86-8 afsluttes V86-spillet med en interessant chance for danmarksbekendte 2 Queen Koea der endelig har fået de rigtige forudsætninger 1.afd.: 2 Delicious U.S. 2.afd.: 1-2-4-6-8 3.afd.: 2-3-4 4.afd.: 2 Charlie Trotter 5.afd.: 1-6-7-8-9 6.afd.: 3-4-9-11 7.afd.: 6-10-11-12 8.afd.: 2-4-7-8-10 6.000 rækker = 1.500 kroner |
|
2013-08-07, 16:04 | #108 |
4 System Performance
bliver spik på den system.
|
|
2013-08-07, 16:06 | #109 |
|
|
2013-08-07, 16:10 | #110 | |
Citat:
Men håll med om att inte ens DU "sömntutan" lirar i denna klassen, även om du ville påskina annat igår? "De finska spelarna lämnade in 3,5 miljoner system för totalt 1,9 miljoner kronor i insats under omgången. Där den absoluta merparten av det finska spelet utgjordes av ett robotspel." Blygsam vinst dock - totalt betalades det ut två miljoner kronor till de finska spelarna. |
||
2013-08-07, 16:11 | #111 | |
Citat:
|
||
2013-08-07, 16:16 | #112 | |
Citat:
2013-08-07, 16:18 | #113 |
utser Mr Vida som dagens mest chanslösa blir mördad av conrad garaterat...
2013-08-07, 16:18 | #114 |
Jag har fått en anmärkning av moderator för att ha postat förbjudna intervjuer (SS), så kommer inte göra det nu.
Per är mycket uppåt, hästen kraftigt uppåt efter två halsoperationer, senast mycket otur, kändes kanon - segern som rök där. Kanonläge, de värsta har bakspår, sugen på ledning och köra där OM inte toktempo. Högst troligt bfro igen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Mrmatteoo (+20) |
|
2013-08-07, 16:44 | #115 | |
Citat:
Skor bak enligt ATG. |
||
2013-08-07, 16:47 | #116 | |
Citat:
Så i Finland kostar 3,5 Miljoner System 1,9 Miljoner SEK ? Hur kommer det sig ? |
||
2013-08-07, 16:58 | #117 |
Banned
|
!
V8
4 System Performance 1,2,4 2 Down Force 2 Charlie Trotter 9 Caddie Gallant 2,4,5,9 2,4,6,10,11,12 1,2,4,5,7,8,9,12 144kr - X2 DD 4-4 X 100 GL Senast redigerad av trance_error den 2013-08-07 klockan 17:37. |
2013-08-07, 17:03 | #118 | |
Citat:
Tror det är förvirring p.g.a. att de tickat i endast utdelning vid 6 rätt * och fått 2.5ggr Senast redigerad av barkman den 2013-08-07 klockan 17:06. |
||
2013-08-07, 17:05 | #119 |
"En hade spelat för 271 kronor och vann strax över 90 000 kronor. En annan finsk spelare hade satsat över 1 000 kronor och vann över 1,6 miljoner kronor. Personen satte över 12 000 sexor"
Och vad är det för skillnad på detta och lämna in mångbongar, fattar inte vad det gnälls om |
|
2013-08-07, 17:23 | #120 |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 4 System Performance 2 4 Yield to None 3 2 Down Force 4 2 Charlie Trotter 5 7 Porthos Amok 6 1, 2, 3, 4, 9, 11 7 1, 2, 4, 6, 9, 10, 11, 12 8 1, 2, 4, 5, 7, 8, 10 Vadet gäller startnummer 336 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 84,00 kr Kvittonummer: 4F02 1312 |
|
2013-08-07, 17:49 | #121 |
|
|
2013-08-07, 17:52 | #122 |
verkar som att Belive Me är snabbare ut o frågan är var BB hamnar då, men att såga den kan nog vara farligt...men kanske Queen Koea svarar...mm...
|
|
2013-08-07, 17:58 | #123 |
men tränaren verkar lite tveksam på QK, orolig resa o kanske påväg in i brunst...har gått bra även bakifrån, säger han...mm...risk/chans att Jompe sitter i front efter första sväng...
|
|
2013-08-07, 18:08 | #124 |
Registrerat spel
1: 4 System Performance 2: 1, 2, 4, 6, 8 3: 2 Down Force 4: 2 Charlie Trotter 5: 9 Caddie Gallant 6: 3, 4, 9, 10, 11 7: 2, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 8: 4, 10 400 rader, 100kr Kanske inga spännande spikar men de jag tror på. Låser sista på de två med chans Senast redigerad av oHYRA den 2013-08-07 klockan 18:16. |
|
2013-08-07, 18:22 | #125 |
Blev tvungen att lämna in ett system till efter att laxdasen informerade mig om att jag bara kunde få 7 rätt på förra systemet.
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 7 Xena Brick 2 2, 4 3 2, 3, 4 4 6, 9, 12 5 9 Caddie Gallant 6 2 Vodka and Oysters 7 2, 6, 9 8 8 Cobol Queen Vadet gäller startnummer |
|
2013-08-07, 18:24 | #126 |
SYSTEMRAMEN
1: 4-7 r 5-1 2: 4 YIELD TO NOTE r 1-2 3: U 2 gard 3-4 r 7-12 4: U 2 gard 6-9 r 12-13 5: A 9 B 3-8 C 5-7 r 1-6 6: A 4 B 1-9-11 C 2-3-5 r 10-8 7: A 6 B 2-4-10 C 3-11-12 r9-7 8: A 7 B 5-10 C 2-4-11 r 1-8 Rensare 5 SUGARLINE o 3 VIKING S.S. |
|
2013-08-07, 18:25 | #127 |
..snäll kille den där Laxdasen
|
|
2013-08-07, 18:36 | #128 |
Tillbaka efter semester....kör en lite fleris
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 7 Xena Brick 2 1, 4 3 2 Down Force 4 2, 6, 8, 9 5 3 Balticas Yahoo 6 1 Big Ben 7 3 Viking S.S. 8 4, 10 Vadet gäller startnummer 16 rader x 10 x 0,25 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 0B42 BB94 xxxx xxxx |
|
2013-08-07, 18:40 | #129 |
Är "finnarna" igång nu?
|
|
2013-08-07, 18:41 | #130 |
...lägga på boots...knappast någon fördel för YtN, vi får si...
|
|
2013-08-07, 18:42 | #131 |
Ett litet system som V8
1: Alla 2: 4 3: 2,4 4: 2 5: 5 6: 4,9 7: 2,4,10,11,12 8: 10 Lycka till! |
|
2013-08-07, 18:47 | #132 |
Ska väl slänga in ett system även jag så får vi se hur det går
Avd Ordinarie hästar 1 4, 5, 7 2 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10 3 2, 3, 4, 7, 8, 12 4 2 Charlie Trotter 5 5 Long Night 6 2, 4, 5, 9, 11 7 4 Mr Vida 8 8 Cobol Queen Spets och slut på Long Night och Mr Vida. Cobol Queen tror jag bara är bäst i sista, härdat sto som går ner i klass och har mest pengar på sig i loppet. |
|
2013-08-07, 18:53 | #133 |
|
|
2013-08-07, 18:54 | #134 |
Robotarna har streckat friskt i sista....
2013-08-07, 18:56 | #135 |
|
|
2013-08-07, 18:57 | #136 |
och med nr 4 i andra haha och charlie t... torskar charlie är de borta ...så skönt!!!!!!!!!
2013-08-07, 18:59 | #137 |
o robotarna måste streckat Belive Me en heldel...
|
|
2013-08-07, 19:00 | #138 |
Dream derby krossar den som sitter i ledningen från dödens, kan bli nerspeedad.. klar A-häst!
|
|
2013-08-07, 19:00 | #139 |
|
|
2013-08-07, 19:03 | #140 |
olika....
4 4 2 på ett i början det andra lämnas 19.29
2013-08-07, 19:04 | #141 |
Banned
|
LAXEN fram med kupongen nu!!!
|
2013-08-07, 19:10 | #142 | |
Jorma fyller 60 och är gammal nu. Han kommer att vara helt slut inför de sista omgångarna. Så gardera!
2013-08-07, 19:10 | #143 |
systemet är så stort att det inte får plats här
2013-08-07, 19:11 | #144 |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 4 System Performance 2 7 Dream Derby 3 2 Down Force 4 2, 6, 9, 10, 12 5 2, 5, 7, 8, 9 6 2, 4, 5, 9 7 4 Mr Vida 8 2, 4, 5, 7, 8, 10 Vadet gäller startnummer 600 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 150,00 kr Kvittonummer: 8BC2 F156 2D2D 8941 Chanskupongen! |
|
2013-08-07, 19:11 | #145 |
Hehe, det är jag som är "finnen" idag
|
|
2013-08-07, 19:13 | #146 |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 7 2 1, 2, 4, 7 3 2 Down Force 4 2 Charlie Trotter 5 3, 8, 9 6 3, 4, 9 7 2, 4 8 7 Believe Me Vadet gäller startnummer 216 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 54,00 |
|
2013-08-07, 19:20 | #147 |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 5, 6, 7 2 1, 2, 4, 6 3 12 Ponziopilato Stra 4 2, 8 5 3 Balticas Yahoo 6 1, 4, 8, 9, 10, 11 7 10 Kaka A.T.* 8 10 Ella Håleryd Vadet gäller startnummer 240 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 60,00 kr Känns som att det är dags för Balticas Y att kliva först över mållinjen idag! Sätter nog ett fint vinnarspel på den senare. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5) |
|
2013-08-07, 19:20 | #148 |
1: 4
2: 4 3: 2 4: 2 5: 3,5,7,8,9 6: 1,4,9,11 7: 2,4,6,10,11,12 8: 2,4,5,7,8,10,11 |
|
2013-08-07, 19:20 | #149 |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 4, 6, 7 2 1, 2, 4, 8 3 2, 3 4 2 Charlie Trotter 5 3, 6, 7, 8 6 9 Cherry Chapstick* 7 2, 6, 10, 12 8 4 Ametrin Vadet gäller startnummer 384 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 96,00 kr Ett litet chanssystem hoppas den sitter |
|
2013-08-07, 19:22 | #150 |
Solvalla 44 2013-08-07 V86
Avd Ordinarie Reserver 1 4 2 2 3 1 2 3 4 8 4 2 9 10 12 5 1 3 7 8 9 6 4 7 10 8 2 4 5 7 400 rader * 1 * 0,25 kr = 100,00 kr 2013 6F2C 971C 0B0D XXXX 7 augusti 2013 |
|
2013-08-07, 19:25 | #151 |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5, 7 2 1, 2, 4 3 2 Down Force 4 2, 9 5 3 Balticas Yahoo 6 1, 2, 3, 4, 9, 11 7 2, 4 8 4, 7 Dagens sena fegsystem.
2013-08-07, 19:25 | #152 |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 4, 7 2 1, 2, 4 3 2, 4, 7 4 2, 9 5 3, 5, 8 6 4, 11 7 6, 10 8 7 Believe Me Vadet gäller startnummer 432 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 108,00 kr |
|
2013-08-07, 19:29 | #153 | |
Första raden under semestern så vore gött med en slant idag efter allt cash flow man haft på resorna
Registrerat spel 4, 7 (1) 1, 2, 4, 7 (8) 2 Down Force (4) 2 Charlie Trotter (9) 3, 5, 9 (7) 1, 2, 4, 5, 9, 11 (3) 4, 6, 10, 11 (2) 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11 (1)
2013-08-07, 19:33 | #155 |
En riktig topp prestation! bra Melander
2013-08-07, 19:34 | #156 |
ja melander han är en kuf....tala om att ge hästen absolut sämsta möjligheterna....måste vara en manodepresiv människa...
2013-08-07, 19:35 | #157 |
Glömmer ibland att Melander inte kan köra häst. Dåligt minne kostar förstås.
|
|
2013-08-07, 19:37 | #158 |
Skönt med första spiken avklarad!
|
|
2013-08-07, 19:39 | #159 | |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-07 Bana: Solvalla, omg. 44 Spelform: V5 2 Down Force 2, 6, 8, 9, 10, 12, 13 9 Caddie Gallant 1, 2, 4, 5, 9, 11 2, 3, 4, 6, 10, 11 Totalt: 252,00 kr
2013-08-07, 19:47 | #160 |
han kan köra... men ibland har han inte lust.....psykotisk...
2013-08-07, 19:53 | #161 | |
Citat:
Ist för att göra något bra av det då så släpper han allt och kör inte ens för seger. Nästa häst han kör så kommer han vara där framme och köra så det ryker ist. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+10) |
||
2013-08-07, 20:05 | #162 |
Solvalla Omg 44,
2013-08-07 Ordinarie Reserver V4-1 6, 8 V4-2 2, 9, 11 V4-3 4 Mr Vida V4-4 2, 4, 7, 10 24 rader x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr 2013 TSN: AD40 D3FC **** 0101 Roliga draget: Mr Vida som sitter i spets efter några 100 sedan släpper Pelle ingen över bron när det är önskedistans. Måste vara en bra chans att rinna undan om någorlunda form. 19% Dragen: Obama Gel kan bli farlig med segerfarlige Takter 6% Drömde att VODKA AND OYSTERS vann..Såg dock bara namnet på monitorn... Sann dröm? Ametrin har sätt förbättrad ut på slutet, får en bra resa nu och sänker allt till slut? |
|
2013-08-07, 20:10 | #163 | |
Citat:
Han har 16% segerprocent för 2013 och 24% för 2012. Erik Adielsson har 17% i år och 16% förra året. Björn Goop har 18% i år och 17% förra året. Så lägger man ihop åren så har ju Melander bästa segerprocenten. Hur menar du då att han inte kan köra häst? |
||
2013-08-07, 20:13 | #164 |
Vilket lopp vinnaren gjorde. sjukt
|
|
2013-08-07, 20:43 | #166 | |
Citat:
Bjud in Charlie till något större lopp - snälla! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sheriffen78 (+5) |
||
2013-08-07, 20:45 | #167 |
man blir glad när man ser ett sånt här monster till häst vad ska det bli till nästa år om den får vara frisk och lära sig hushålla på krafterna.
sandro (+15) |
|
2013-08-07, 20:59 | #168 |
Usch en till favorit.
Vad tror ni, blir det 2000 kr på 8 rätt idag och 5-10 miljoner till Finland? EDIT : Redan uppe i 1000 kr så med 3 lopp kvar lär det hamna på en bra bit över dom 2.000 kr som jag skrev. Senast redigerad av sandro den 2013-08-07 klockan 21:07. |
|
2013-08-07, 21:01 | #169 |
Ja och framför allt så verkar det ju vara från ett stall som har flera kanoner som varit borta pga rejäl sjukdom i stallet, spännande!
|
|
2013-08-07, 21:34 | #170 |
Å vad blöt den är Lass Inspiration. Tål inget.
|
|
2013-08-07, 21:37 | #171 |
|
|
2013-08-07, 21:38 | #172 |
7 rätt om erik tar revanch nummer 8
|
|
2013-08-07, 21:41 | #173 |
Molle (travexperten ) får 8 om 7:an vinner sista
|
|
2013-08-07, 21:53 | #174 |
|
|
2013-08-07, 21:55 | #175 |
Satte ett spel till 270 gånger pengarna. Lite kul när systemet sprack
|
|
2013-08-07, 22:55 | #176 | |
Citat:
Då har Laxdasen rätt. Han är psykotisk. |
||
2013-08-07, 22:57 | #177 |
Guest
|
Summering 19,5 st 8rätt gick till Internationella parters, varav 1 st V8 till Estland och 2 st V8 till Sydafrika. Resten av länderna redovisas inte. 31,5 st gjordes via ATG.se och resten 9,2 st vanns av via ombud. Det betyder ju att 33% av kakan försvann till utlandet. 0 st HARRY BOY vinnare med 8 rätt
Migge (+1) Senast redigerad av robust den 2013-08-07 klockan 22:59. |
2013-08-07, 23:20 | #178 | |
Citat:
|
||
2013-08-08, 10:29 | #179 |
Vad gjorde Per L i sista kurvan ?
Kunde han inte suttit kvar till´s upploppet med 11 Sandra Volo för att sedan spurta ner dem? För ledarna hade han ju slagit redan & jag hade fått 8 RÄTT framför allt :-) |
|
2013-08-08, 11:04 | #180 |
Guest
|
Du förlorade för att Erik Adielsson är en bättre kusk än P.L.
|
|