|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-07-26, 19:22 | #1 |
Tekniskt fel; insättning (ATG.se)
Sorry om off-topic men behöver råd. Varken ATG eller Nordea vill förstå felet
Får problem då och då med att insättning inte fungerar, får bara Tekniskt fel. Provat allt snart, reggat om kortet. Tömt cache. Internetbanken. Classic. Mobilapp o tom knapptelefons gsm applikation Hjälp! Nån som råkat ut för samma? |
|
2013-07-26, 21:19 | #2 |
Har också vart med om det när det gäller Nordea. Det enda som till slut fungerade var på en vanlig dator via atg.se och med hjälp av bankdosan (med sladd). Då gick det till sig, men det är oerhört störande. En gång laddade jag ner appen i iphonen igen och då fungerade det också. Riktigt störande iaf...
Lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+25) |
|
2013-07-26, 22:37 | #3 |
Är det inte bättre att bara ta ut pengar och inte sätta in några?
|
|
2013-07-27, 00:08 | #4 | |
Bytte kortCitat:
Enklast nu är förstås att råna ATG och slippa insättningar. |
||
|