Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-26, 10:51   #1

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Uppsnack V4 Oviken

Såg inte speciellt rolig ut på förhand det blir låg utdelning flerkupong som gäller Faksen J:r i V4-1 möter nada V5 däremot såg lite lurigare ut men där känner man inte till hästarna som Jorma skulle ha sagt. Tråkigt med favoritparader det såg tyvärr enkelt ut på Hagmyren imorrn också det lutar åt jackpot

Senast redigerad av joppe59 den 2013-07-26 klockan 10:55. Anledning: fel rubrik
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-26, 11:42   #2

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1368
Standard

Att tänka på smal bana speciellt in i första sväng.
Spets hästen mycket!! gynnad

6 hästar vid auto resten har bakspår.

Förslag:

avd1: Faksen J:R överlägsen felfri annars vinner stall kompisen Järvsö Rune.

Avd2: Spets körning mellan 1 och 5 kan öppna för 2 och 7 varnar speciellt för 7 rygg på 1 kan bli perfekt.

Avd3: Witasp i spets runt om enda utmanaren 5 som försöker till slut.

Avd4: en felfri Flyson flyger ifrån men medeldistans skor och volt ??

Tar med 1.2.3.4.5 och 8.

Systemet:

avd1 : 4,6

avd2: 1,2,5,7

avd3: 1,5

Avd4: 1,2,3,4,5,8

Totalt 96 rader 192 kr

Flerbong

Avd1: 4,6

Avd2: 5,7

Avd3: 1

Avd4:3,5,8

Totalt 12 rader 24 kronor X 10 = 240 kr

Lycka till
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-26, 11:47   #3

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

SS intervju med JO

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Såg inte speciellt rolig ut på förhand det blir låg utdelning flerkupong som gäller Faksen J:r i V4-1 möter nada V5 däremot såg lite lurigare ut men där känner man inte till hästarna som Jorma skulle ha sagt. Tråkigt med favoritparader det såg tyvärr enkelt ut på Hagmyren imorrn också det lutar åt jackpot

Jan-Olov Persson startar två av sina bästa hästar på fredagslunchen på Oviken, lite överraskande kanske. Han kör själv 4 Järvsö Rune (V4-1) medan Jan Ove Olsen kör 6 Faksen Jr i samma lopp. Och vi får oss dessutom en lektion i det speciella med Oviken.

- Ja, att det är en 800-metersbana vet kanske de flesta, men den är jäkligt smal och det är bara sex hästar som har framspår bakom bilen. Och det är nog en väldig tur för 150 m efter att starten gått så är det bara fyra spår kvar så då gäller det att vara kvar på banan. Dessutom är det ojämna kurvor där den ena (sista sväng) är väldigt tvär medan den andra är flackare. Dessutom sluttar det korta upploppet lite nerför så det är klar fördel spetshästen eller främre träffen. Båda mina kommer med bra form och har svarat för två starka insatser i de två senaste starterna i kvalificerade sällskap. Järvsö Rune har normalt inte samma högstanivå som Faksen men jag tror att han kan passa lite på banan och vi gör ett försök att ta oss till ledningen. Normalt kanske han är allra vassast med rygglopp men den detaljen får vi lägga åt sidan när det gäller Oviken. Jag kommer i alla fall att ladda en bit från start och kör där om vi kommer dit. Han har fortfarande inte så hållbara och bra fötter och det funkar bara att köra barfota i vissa perioder och i våras funkade det inte alls. Det blir skor runt om och samma grejer nu och jag tycker att han har vettig chans. Det är dock ganska likvärdig chans för Faksen som var fyra senast mot den absoluta eliten och det är klart att jag var nöjd. Då gick han ändå med skor runt om eftersom han haft dåliga fötter en längre tid, vi håller fortfarande lite på den optimala balansen men det kan i alla fall bli barfota fram nu. Han är mer missgynnad av banan än vad Rune är men är som sagt kanske lite tuffare istället. Det blir spännande och jag hoppas att de kan vara etta och tvåa, tipsar Janne.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td