Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-25, 09:47   #1

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

V4 Dannero 25/7

SS intervju med JO och Bergh. Själv finner jag det mest intressant om Dannero fått ordning på sin skoinformation till denna gång.... V86 omgången senast var ju en större skandal med NOLL skoinfo.

------------------------------------------------------------------------------

Torsdagslunchen går på Dannero och våra norrlandsmän startar varsin.

- 8 Juni Kongen (V4-1) var jättebra senast, han har hoppat lite väl mycket så senast hade jag ändrat lite och utrustat honom med en Martingale, en rem under magen som trycker bettet nedåt istället och jag tycker att det kändes bra. Men han agerade knepigt i volten istället och galopperade redan när kommandoorden pågick och tappade en hel del position på det. Sedan fick han ett fint invändigt lopp men avgjorde också i klart rejäl stil och visade form. Vi fortsätter med samma utrustning och han har ett optimalt läge här med springspår på tillägg. Den långa distansen är bara plus och felfri så har han så klart jättechans att vinna och jag är stor optimist. Skor som vanligt, avslutar Janne.

Robert Bergh har 5 Rite Key (V4-3) till start också.

- Jag tycker att han var godkänd senast som fyra, men inte mer. Han är nog inte riktigt på topp men hade heller inte startat på ett tag innan där och jag tror att lite tätare startande ska sätta fram honom en del. Jag hoppas och tror att han är på väg mot formen så sakteliga och jag gissar att ett lunchlopp på Dannero kan vara ganska passande när det gäller motstånd, men superoptimist är jag väl inte direkt förrän han visat att han är tillbaka helt. Vi kör barfota runt om och med samma grejer och spår fem i volten bör han hantera bra tycker jag, hälsar Bergh.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-25, 12:33   #2

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Ffg bfro på Hovfaksen resulterade i att JO's "klaring" varken blev vinnar eller streckfavorit - bara tacka och ta emot för dom som spikade Juni Kongen. Trodde jag inte på förhand, trodde den skulle bli brakfavorit.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-25, 12:43   #3

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Snoken spikade hovfaksen
Antagligen därför