Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-24, 11:38   #16

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Breakbumper bästa spiken ? Vet att många kommer skrika Carelin, men inne på att han blir över och som Breakbumper såg ut senast! Känns som han står på tur.
ja det blir spets för breakbumper här. carelin är galoppbenägen och chansen är stor att han slår på en galopp från ett stressigt innerspår.

iövrigt blir det nog spik på mythical fortune. Walmann menar att det är bästa chansen men done verkar bli favorit. blir antagligen spets för mythical och det aär bara att chanspika trots att jag skulle vilja ha med ragata som vunnit e3 senast om björn styrt på i tredjespår innan sista kurvan.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 11:54   #17

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Breakbumper bästa spiken ? Vet att många kommer skrika Carelin, men inne på att han blir över och som Breakbumper såg ut senast! Känns som han står på tur.
Absolut...spik på Breakbumper alla onsdagar i veckan!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 12:00   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

den som tror att Ponziopilato Stra kan lura DB på spetsen, får 7ggr på bet365...senast "bommade" Örre från sjätte, men kom ändå iväg som tvåa o sedan släppte Bella Toscana välvilligt, tror inte att han gör samma miss från springen denna gång...dessutom kan PS "bli hjälpt av" Cutting Edge från sjunde, onekligen intressant startmoment, knapp fördel Jompe...

Senast redigerad av mikaels den 2013-07-24 klockan 12:18.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 13:03   #19

Sharp$: 6036
Standard

dreew brees har inte voltat på ett tag. han har varit osäker i volten innan och galopperat
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 13:37   #20

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Ett riktigt drag är Avd-8 nr 3 Pretty Trio.
Senast så gjorde den en ordentlig startbrasa men kom vasst fram till en 2:a plats.

Jag vet att den är galoppbenägen men skulle den sköta sig så lär nog melander å jorma få gnussa bra i sina sulkys.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 13:45   #21

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Ett riktigt drag är Avd-8 nr 3 Pretty Trio.
Senast så gjorde den en ordentlig startbrasa men kom vasst fram till en 2:a plats.

Jag vet att den är galoppbenägen men skulle den sköta sig så lär nog melander å jorma få gnussa bra i sina sulkys.
Spännande om det även blir ffg bfro (?) i Sverige på den!

"3 Pretty Trio (Jörgen S Wallin) är allt bra med och form och spår ser jättebra ut. Snabb ut. Som hon har varit tycker jag att hon ska ha en chans bland de tre. Det kan bli barfota runt om nu, säger Camilla Jonasson." /Aftonbladet
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 14:01   #22

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Om Breakbumper ska vinna i lopp 5 så måste den vara riktigt bra. Tror Carelin vinner felfri.
8 hästar med i loppet och de flesta lär väl hålla sig i innerspår på denna distans. Behöver inte runda en massa hästar för att komma fram. Är en given första häst för mig.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 14:16   #23

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Avd 1 är rätt så öppet faktiskt. Som vanligt är det löppningsförlopp som avgör mycket i dessa stolopp. Det visade sig ju senast i e3 hur öppet det är.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 14:34   #24

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Om Breakbumper ska vinna i lopp 5 så måste den vara riktigt bra. Tror Carelin vinner felfri.
8 hästar med i loppet och de flesta lär väl hålla sig i innerspår på denna distans. Behöver inte runda en massa hästar för att komma fram. Är en given första häst för mig.
Absolut ett troligt löpningsförlopp. Har dock en känsla av att berghs häst får en bättre löpning. Men man vet ju aldrig Carelin har ju visat att han är och kommer bli riktigt bra. Ska bli kul att se loppet oavsett Även Jorma kör ju en riktigt fin häst.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 15:09   #25

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

SS intervjuer som kom på mailen.

Henrik Larsson har ett par outsiders med i kvällens jackpotomgång.

- "4 Gaia Sund (V86-2) var sjuk i sin debut och det tog lite tid att hitta tillbaka igen, men jag tycker att hon gick riktigt bra senast i comebacken och har dessutom förhoppningar om att hon ska vara ännu lite vassare den här gången med det loppet i kroppen. Det är ingen stjärna kanske men jag gillar den här hästen och tycker att hon har en hel del fina kvaliteter. Jag tror att hon kommer att göra ett bra lopp ikväll men det som oroar lite är läget, hon var väldigt ivrig och hade problem att vända från femte på Örebro och tappade en hel del mark. Det här spåret är minst lika illa och vi får se hur Björn löser det. Det finns både galopprisk och risk för ny tappstart. Vi kör med skor och samma grejer, och även om jag tror att hon svarar för sitt bästa lopp hittills ikväll så är hon väldigt svår att sätta in.

- 2 Pave the Way (V86-3) gick bra i skymundan senast och svarade för en snabb slutrunda. Jag tycker att han är mycket bättre än raden men det har egentligen inte klaffat någon gång på hela året, antingen har han hamnat punschigt till eller så har han galopperat, men jag tycker inte att han är osäker egentligen. Han jobbar fortsatt fint och både spår och distans tycker jag är bra. Nu såg det ut som att han mötte några bra men jag tycker faktiskt att han kan vara ett skrällbud för den som fyller på lite grann. Det blir skor runt om som oftast.

- 12 Neo´s Victory (V86-8) vann fem lopp ifjol och tjänade en del pengar och for upp i klasserna, men det tog också några lopp i år innan det blev full snurr på henne, men nu tycker jag att hon visar absolut toppform igen. Hon var finfin vid segern näst senast och minst lika bra senast efter en del grovjobb mot tuffa hingstar. Hon ser fantastiskt fin ut i jobben och står perfekt inne så det känns jäkligt surt att hon fick spår tolv över 1640 m. Senast körde vi med skor bak och nu när läget blev så dåligt lutar det åt att de får sitta kvar, det finns ingen anledning att nöta på fötterna när vi troligen är chanslösa hur som helst trots att jag har en bra häst", suckar Henke.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 15:25   #26

Standard

Har kikat på Room to go i första, en riktig flygmaskin...kunde inte låta bli 8ggr på bet365...
Gammal 2013-07-24, 15:27   #27

putte64s avatar

Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har kikat på Room to go i första, en riktig flygmaskin...kunde inte låta bli 8ggr på bet365...
Fantastisk häst, men ännu väldigt orutinerad
Gammal 2013-07-24, 15:30   #28

Standard

jo, men som den sett ut...till 8ggr måste det vara värt en tjuga
Gammal 2013-07-24, 15:36   #29

Standard

ser att den är 9%-are...
Gammal 2013-07-24, 15:46   #30

Standard

..gissar att den minst kan en tid runt 1,13 felfri...mm...
Svara

td