Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-17, 13:41   #16

madsens avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 7477
Standard

9%?

För mej är det obegripligt att Bell nr11 avd3 är streckad under 10% möter "bara" ston denna gång, har inte spelarkollektivet sett hennes senaste 2 starter
madsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 14:48   #17

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Trist att Esping blev struken i kallblodsloppet. En häst som har klart bättre tider i sig än raden. Hade kunnat räcka långt från startvolten. Som strecken ser ut i loppet tycker jag Trippa Undan är väldigt intressant nu

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-07-17 klockan 14:57.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 15:33   #18

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

vågar man chansspika 8 i avd 7 eller 3 i avd 8 ... hm nån som skulle hjälpa lite ???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 15:40   #19

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Klart bästa hästen men i skrivande stund 66% tycker jag är lite löjligt med tanke på att herr Persson har 2 hästar till i loppet och vi har väl sett det för när han är nöjd om hans hästar då är 1.a 2.a och 3.a utan speciell ordning i mål.

En norsk häst från spår 3 och + Perssons 3 så ska det väl helt klart vara rätt på 4 streck iaf, går nog att låsa på 3 streck också och bara Perssons hästar då jag inte ser hur 3.an ska kunna plocka ned alla 3 när dom stallkör för plats 1-3.

Några kusar som ska med på mitt imorgon iaf, en del rensar mer än andra.

V86-1. 7 - Caramella B.F som inte riktigt har fått till det i dom senaste starterna, hårt betrodd både av SS och TT på slutet och nu smått bortglömd. Vunnit på Dannero tidigare även om det var ett par år sedan och Linderoth upp för första gången imorgon vilket i mina ögon är ett kraftigt kusk + jämfört med Ingvar Nyberg.. 16% rensar bort en hel del.

Även 8 Ultralum är en vrålstark sak som tagit 7/11 segrar på lång distans, kom bort lite senast men tycker att den har imponerat vid segrarna och 18% är bra.

V86-2. Stänger jag på Perssons eller slänger in 3.an med dom och känner mig nöjd med 4 streck i så fall.

V86-3. Blir en hel del streck för mig här men första 3 strecken går på 1,5 och 14.
Att 5 Windess är 3.e minst spelad i fältet har jag svårt att få grepp om.

V86-4. Här spikar jag 14 - Blue April med Adielsson, 6.a i första starten efter att ha varit borta 7 månader från tävlingsbanan. Är alltid intressant att se en häst i 1.a och 2.a starten efter uppehåll tycker jag och kan inte bli bättre med den kusken upp heller. Gick tider i 2-3 lopp förra året vid den här tiden som helt klart ska räcka för att plocka ned dessa trots 20 meters tillägg.

V86-5. Tror 10-14 kommer få riktigt svårt att hämta in detta och chansspikar nog Kontio från bricka 1, annars tar jag 1,7,8.

V86-6. Spik 6 Caddie Comet.

V86-7. Formtoppade 3 Ajlexes Daylight måste med , även 7 Dead Wood som alltid gör grymma prestationer felfri blir något streck till.

V86-8. Inte riktigt klart för mig hur det blir här.

Blir säkert en del ändringar innan spelstopp efter värmningar.
Jan-Olov Persson är på sitt allra mest informativa humör och har spännande info att bjuda på angående kvällens tävlingar – och han börjar med något så ovanligt som ”en klar”! Vi bjussar på hans tankar kring treåringsloppet. Logga in och kolla infon på Lotus också som inte går av för hackor!

- "Ja, jag tycker att 9 Järvsö Björn (V86-2) är riktigt bra och han bara vinner detta som han vill! Senast bröt han sin fina segerrad och blev bara femma, men han stod då omöjligt placerad med 20 m tillägg på bra hästar och på de 1.28,4 han gick så nosade han på det svenska rekordet. Han fick förvisso stryk av Bleke Huldra då, men kom ihåg att hon stod 20 m före oss då och min sprang mer än halvsekunden snabbare än henne. Allt är jättebra med Järvsö Björn efter senast och han är under stark utveckling. Att Smefaksen strukits gynnar oss dessutom mycket då Bleke Huldra är riktigt rask i början och en mycket bättre startrygg. Jag tycker ofta att det finns en massa frågetecken men den här tror jag bara vinner. Vi kör med skor och samma grejer som vanligt och Ohlsson får så klart fortsätta med honom då det funkat så bra. Värst emot hoppas och tror jag att min egen 7 Björli Odin är. Det är en stark och rejäl häst som blir allt bättre för varje start, men hans problem är just att han så gott som är bara stark och fortfarande ganska ospeedig och entaktad. Nu blir det liksom för Järvsö Björn första starten bakom startbil, men Björn har ju bakspår och är förnuftig och i Björli Odins fall är det inte heller några problem – tvärtom tror jag att han kommer att vara klart gynnad av bilen då han varit så sölig första 500 m. Vi kör med skor och inga ändringar. 6 Norrlandsgranit är inte heller tokig och det är kul att få starta tre så fina hästar i samma lopp, den här har släppt till bra och kommer med två raka. Även om han inte letat sig under 1.32,5 ännu så har han kapacitet att springa runt 1.30 eller lite bättre och är som sagt ganska bra även om han inte kommit lika långt som de två andra ännu. Granit är lite som Björli Odin mer stark och klart gynnad av startbil bedömer jag. Även han fortsätter med skor och samma grejer och kommer att göra ett bra lopp, men i hans fall är det mer ett elddop detta", menar Persson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), sandro (+5)
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 15:51   #20

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av madsen Visa inlägg
För mej är det obegripligt att Bell nr11 avd3 är streckad under 10% möter "bara" ston denna gång, har inte spelarkollektivet sett hennes senaste 2 starter
Håller med dig fullständigt, klar spik på min lapp, dom andra två spikarna blir Engla i avd1 o Järvsö Björn i avd 2. Se upp för 3:an i sista avd .

Go Tur allihop =)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 16:31   #21

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Dead Wood 4% måste vara ett skämt mot det här skitgänget. Måste komma på plats åtminstone felfri
sandro (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 16:51   #22

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Dead Wood 4% måste vara ett skämt mot det här skitgänget. Måste komma på plats åtminstone felfri
Inget skitgäng men jag håller verkligen med dig. Krossade Stein Daylight från dödens ett par starter sedan. Borde avfärda detta gäng relativt enkelt isåfall och ja, 4%...?
Gammal 2013-07-17, 17:01   #23
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Ardi Boko, Jorma kör till från start sen sitter den i spets & ingen slår den. 1 lopp i kroppen efter lång vila, 13.5 som 2a över full väg, enligt Jorma bättre denna gång. Tror den är klar, detta är en kanon som mötte riktigt bra hästar förra året
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 17:10   #24

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Visserligen lång vila men känns som att den måste vara rejält förbättrad om den ska vinna här. Det kanske den är, men segt intryck senast. Tycker iallafall jag.
Gammal 2013-07-17, 17:10   #25

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Hatar detta spel mer än V64.Inte för att utdelningen är kass men jag är helt enkelt för usel för att tippa 8 lopp. inte svårare än så men jag är dum nog att testa ibland för att förhöja potten till allla duktiga tippare. Jag höjer potten idag med detta lilla bidrag.
6
9
1,6,7,10,11,13,14,15
2,6,,7,9,10,12
7,14
6
4,6,7,8,11
10.
Ha en jättetrevlig semester.
tobex (+3)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 18:15   #26
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Visserligen lång vila men känns som att den måste vara rejält förbättrad om den ska vinna här. Det kanske den är, men segt intryck senast. Tycker iallafall jag.
Visst är det så, men inför senast låg nurmos för en gångs skull lågt, hästen var inte alls hårt jobbad, & skulle bara få lopp i kroppen. Att då gå 13,5 full väg är rätt bra....När Numos nu meddelar att hästen tagit loppet på bästa sätt, ja då tror jag det är rejält iordningställt.
Gammal 2013-07-17, 18:18   #27

Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Visst är det så, men inför senast låg nurmos för en gångs skull lågt, hästen var inte alls hårt jobbad, & skulle bara få lopp i kroppen. Att då gå 13,5 full väg är rätt bra....När Numos nu meddelar att hästen tagit loppet på bästa sätt, ja då tror jag det är rejält iordningställt.
Får den verkligen spets från de läget?? tveksamt, tror det kan bli hårdkörning och det gynnar någon annan!

Senast redigerad av alle den 2013-07-17 klockan 18:19.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 18:24   #28
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Får den verkligen spets från de läget?? tveksamt, tror det kan bli hårdkörning och det gynnar någon annan!
Tror inte den "får", men tror Jorma kör så resolut att den sitter i spets efter första sväng. Den är snabbast ut i fältet utan tvekan, men som du säger, från det läget kommer det krävas en offensiv styrning av Jorma för att komma till ledningen, vilket är mitt scenario iaf.
Gammal 2013-07-17, 18:26   #29
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Såhär blir dagens bidrag till Atg

1. 6,7,9
2. 9
3. 6,8,10,11,12,13,15
4. 7,12
5. 7,11
6. 6
7. 2,3,4,8,11
8. 4,6,10

Reducerar med 4 a-hästar vilka är: Engla Håleryd, Bell, Ardi Boko & Next Kronos. Minst 2 av dessa ska vinna.
Gammal 2013-07-17, 18:39   #30

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1325
Standard

Vinner inte Henrik Svensson sista!?!
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td