Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-13, 18:34   #106

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
får mig går allt helvete just nu trav helvete, sen väntade sverige damer får 3000 kr och vad hände 2 straffar dem missar usel form hos mig uh uh
Det tar du igen i kväll
Nu vinner vi
Gammal 2013-07-13, 18:41   #107

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
grattis åtminstone nån med bra form, ser fram mot din v86 system på onsdag
Ska göra mitt bästa och dela med mig här inne, hoppas även att lax är unbannad snart så man får någon att bolla tankar med. Oavsett vad folk tycker om honom så kan det vara riktigt grymma ordväxlingar men för min del så föredrar jag det får då får man känslan om man ska stå på sig med sina egna tips eller inte.

Problemet med mig är att jag har lite smått dåligt självförtroende efter en svacka så jag tror vill inte skrika ut mina spel som känns bra som igår tex eller idag.

Men blir väl bättre antar jag, hur som helst små insatser idag o skapligt nära bra pengar.. känner ändå att man kan njuta av travets bästa som idag när man ser loppen i efterhand. Är ni ett gäng här inne som drar på trav helst till Åby så hör gärna av Er, jag ställer gärna upp med sovplatser mm när ni vill kicka förbi!

Så bra gäng här inne så jag ställer gärna upp tillbaka.

Vill ni till värmländska skogarna o Färjestad så gör jag mitt bästa för att få en heldag av det hela och löser så vi kan gå fritt på stallbacken mm.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-13, 19:02   #108

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oHYRA Visa inlägg
Avd-2:
5 Lome Brage kan vara en bra spik men är ganska stor favorit i nuläget och ska man gardera finns det en 6-7 hästar till med chans. Några gör Sverigedebut och på dessa kan körspö ge fin effekt. De på 40 och 60 göre sig icke besväret.

Spets: inledningsvis 2 Filofax N.O. men släpper omgående. Vem är först fram att överta?

Rank: 5-4-11-7-9-8-1-6
Hyffsad rank, inte min bästa men duglig.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-14, 14:48   #109

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2616
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oHYRA Visa inlägg
Hyffsad rank, inte min bästa men duglig.
Ja... du var väl helt i linje med spelarkollektivet, raggmunken låg väl 3a streckmässigt va?
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td