Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-04, 14:57   #46

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Håller med. Behöver inte släppa heller tycker jag, ludde kommer ta det lugnt från start och blir melander instängd kan det bli så att han får bestämma en bit iaf. Jag köper inte alls travtjänsten och spelarservice som går på nato dream som favorit efter senaste prestationerna. Var väl problem att resa sa de inför senaste starten. Nu tror de han ska hålla upp ledningen för det bli helstängt men Melander är en av Sveriges långsammaste kuskar från start. Jag kommer köra Perfect Power som ensam A-häst på mitt system.
Nato fream seglar upp som favorit, jag undrar va dom egentligen hört från Melander.. finns väl överhängande risk för att han missar ledningen?? perfedt power är en rolig idé, men räcker han verkligen??

Om ludde fått ordning på sin häst så borde han vara stenklar? tycker det är märkligt att vinnaren av KUNGAPOKALEN är andrahandsfavorit.. tycker spelvärdet ökar avsevärt! Börjar bli sugen att spika! Jag tycker det är en klar första häst!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-04, 15:01   #47

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Nato fream seglar upp som favorit, jag undrar va dom egentligen hört från Melander.. finns väl överhängande risk för att han missar ledningen?? perfedt power är en rolig idé, men räcker han verkligen??

Om ludde fått ordning på sin häst så borde han vara stenklar? tycker det är märkligt att vinnaren av KUNGAPOKALEN är andrahandsfavorit.. tycker spelvärdet ökar avsevärt! Börjar bli sugen att spika! Jag tycker det är en klar första häst!
Möjligt han inte duger men ser bra kapacitet i hästen. El mago är ingen sprinter dirket heller, lever på styrkan och har ett jobbigt läge. Håller dock med om att han nog borde vara favorit och inte nato dream.

Finns odds nu på unibet på sprintermästaren. Nato dream favorit där.... Den hästen alltså.. Ska alltid vinna varje lopp. Jag ville spela en liten peng på perfect power men det fick jag inte för den var inte med bland deras 20 hästar man kunde spela på haha =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sheriffen78 (+3)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-04, 15:07   #48

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Håller med. Behöver inte släppa heller tycker jag, ludde kommer ta det lugnt från start och blir melander instängd kan det bli så att han får bestämma en bit iaf. Jag köper inte alls travtjänsten och spelarservice som går på nato dream som favorit efter senaste prestationerna. Var väl problem att resa sa de inför senaste starten. Nu tror de han ska hålla upp ledningen för det bli helstängt men Melander är en av Sveriges långsammaste kuskar från start. Jag kommer köra Perfect Power som ensam A-häst på mitt system.
Sant sant, skulle också helst se honom i spets. Nato Dream rankar jag 4 i loppet, dels insatserna på slutet, läget samt Stefan, annan kusk så hade det varit läge att rank upp kanske. Tror han kommer köra för finalplats, sen om den känns fin kan det bli åka av i finalen för Nato.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-04, 15:21   #49

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Marcus M Melander twittrade för några timmar sedan att Nato Dream var bästa chansen för stallet.
http://twitter.com/MarcusMMelander
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-04, 15:25   #50

Standard

spelarservice rankar nagini högst, måste varit någon info från svanen som varit mycket bra! Får man ranka upp på detta
Gammal 2013-07-04, 15:26   #51

Standard

En annan sak jag reagerar på när jag läste experterna nu... SS skriver om dagens bästa skrällbud, nr8 i avd 5, Onirique. Sen har dom inte med den på systemet...
Gammal 2013-07-04, 15:35   #52

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
En annan sak jag reagerar på när jag läste experterna nu... SS skriver om dagens bästa skrällbud, nr8 i avd 5, Onirique. Sen har dom inte med den på systemet...
Mycket märkligt faktiskt!!
Gammal 2013-07-04, 15:37   #53

Standard

"- 8 El Mago Pellini (V64-2) vann näst senast Kungapokalen på Åby varpå han senast galopperade bort sig på en opassande bana.
Han är uppfräschad efter det, kändes ruggigt fin i det sista jobbet och jag ser verkligen fram emot kvällen. Går det som jag hoppas rycker vi alla skor i finalen. "
Gammal 2013-07-04, 15:48   #54

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Dom tar betalt på den i DD-spelet istället! På streckspelet har dom ju Ravenna som omgångens bästa spik. Inte första gången dom har ett sånt upplägg för "bästa skrällbud".

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-04, 15:59   #55

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Dom tar betalt på den i DD-spelet istället! På streckspelet har dom ju Ravenna som omgångens bästa spik. Inte första gången dom har ett sånt upplägg för "bästa skrällbud".

Inte för att jag är någon expert, men hur kan man ha omgångens bästa spik & ett av omgångens bästa skrällbud i samma lopp???
Gammal 2013-07-04, 16:02   #56

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ravenna var svinbra senast jag såg den
Gammal 2013-07-04, 16:05   #57

Helges avatar

Standard

Citat:
Inte för att jag är någon expert, men hur kan man ha omgångens bästa spik & ett av omgångens bästa skrällbud i samma lopp???
Finns inget som motsätter annorlunda spel på DD kontra streckspel?
Spelvärdet på Ravenna på DD är ju kasst, SS letar spelvärde konstant.

Nu måste jag tyvärr dra, för att hinna hem till första V64 starten.

Gammal 2013-07-04, 16:08   #58

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ravenna var svinbra senast jag såg den
"Beckman kanske min allra bästa chans men Ravenna står inte långt efter" /Åke på SS.

Lycka till nu!!

Ska skynda tillbaka och knäppa en öl, missar upptakten nu med allt viktigt :(

Passar på att skicka en hälsning till Laxdasen med - ha det gött och lycka till på spelen!

Senast redigerad av Helge den 2013-07-04 klockan 16:12. Anledning: Hälsning till Laxdasen
Gammal 2013-07-04, 16:37   #59

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Detta jokersystemet provar jag idag, går för stora pengar =)

1) 4 Indigious
2) A: 4 B: 8,1,3,6 C: 5,7
3) A: 10 B: 5,7,4 C: 2
4) A: 14,3 B: 4,9 C: 1,5
5) A: 3 B: 6,8,10,9 C: 4,7,12,2,1
6) A: 1,5,9,10

Minst 3 A, max 1 C 1av3 med Beckman, Ravenna och Ella Håleryd

Mot banan!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-04, 16:52   #60

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Tror på skräll i avd 5 och 6 idag!
Kul drag är 7 o 9 i avd 5, 10 o 11 i avd 6!

Beckman bör vinna om 80%ig form, bara Lugauers bakom! Man kan fegdubbla om man vill där.

El mago pellini har jag ett gott öga till, svek mig senast, men är den bättre idag vinner den avd 2! Nato Dream är en skämtfavorit, den får börja prestera 2-3 lopp i följd för att man ska tro på den... Kan skrälla till bakom dessa 2, se upp där!
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td