Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-02, 14:29   #16

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1960
Standard

Är också inne på att Beckman och Remember Laser är troliga vinnare, men risk för att de blir megafavoriter? Hoppas nästan att det blir jackpot ikväll(tisdag) så spelvärdet ökar!
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-02, 14:53   #17

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Känns som att det kan bli dubbeljacke till på Torsdag. Många starka favoriter ikväll! Jobba jacke!
Gammal 2013-07-02, 15:37   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Beckman borde ju bara vinna, och läste att åka va rätt nöjd med honom! Att han kändes fin igen! Jag gillar independence, men att han ska slå Beckman?? har fortfarande Olympia kvalet på näthinnan.. satan va bra han var då!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-02, 16:23   #19

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Har haft feeling för att Call Me Hanover ska kunna hävda sig i sprintermästaren sedan Courant tog hit honom. Lär vara vässad nu och de verkade försiktigt positiva i ronden.

Kör Ludde för vinst i försöket och hästen är i ordning finns såklart ingen som hotar den, men det lär bli streckvärde!

Håller med om att Beckman bara vinner också, får hoppas många tittar på de senaste nollorna när de streckar...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2013-07-02 klockan 16:25.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-02, 16:52   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har haft feeling för att Call Me Hanover ska kunna hävda sig i sprintermästaren sedan Courant tog hit honom. Lär vara vässad nu och de verkade försiktigt positiva i ronden.

Kör Ludde för vinst i försöket och hästen är i ordning finns såklart ingen som hotar den, men det lär bli streckvärde!

Håller med om att Beckman bara vinner också, får hoppas många tittar på de senaste nollorna när de streckar...
Kan Nato dream hålla ledningen, det är lite lopp avgörande tycker jag.. om inte så lär ludde få överta tidigt.. men som du säger om luddes fungerar så är han nog oslagbar i försöket, trots läget! Men svårt att veta!
Gammal 2013-07-02, 19:07   #21

Standard

Untersteiner pratar om att han är lite sugen på att prova Ella Håleryd i spets i sista avdelningen. Kan det sätta käppar i hjulet för Remember Laser?
Gammal 2013-07-02, 20:56   #22

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5623

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssimonk Visa inlägg
Untersteiner pratar om att han är lite sugen på att prova Ella Håleryd i spets i sista avdelningen. Kan det sätta käppar i hjulet för Remember Laser?
Möjligt, kan Ella hålla upp då, Remember Laser är snabb...
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-02, 21:25   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Möjligt, kan Ella hålla upp då, Remember Laser är snabb...
Det är jag inte man nog att svara på Men kanske kan bli en lite mer utdragen spetsstrid? Har inte kollat hur Ella är bakom bilen faktiskt (a)
Gammal 2013-07-02, 21:28   #24

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssimonk Visa inlägg
Det är jag inte man nog att svara på Men kanske kan bli en lite mer utdragen spetsstrid? Har inte kollat hur Ella är bakom bilen faktiskt (a)

Ella Håleryd är visslande snabb från start vid laddning...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-02, 22:22   #25

Standard

Det blev jackpot också.. riktigt härligt borde dock varit dubbel.. 7 kr på 6orna??
Gammal 2013-07-03, 12:53   #26

Standard

http://www.sydbuss.se/travbussar.php

Såg att dessa körde genom hela skåne och plockade upp folk för er som ska Halmstad imon!
Gammal 2013-07-03, 13:05   #27

Standard

Sprintermästar intervjuer

Åke Svanstedt

Landets ledande tränare Åke Svanstedt har ännu ingen inteckning i SprinterMästaren men provar i år med en duo.
Först ut är Polar L.B. (lopp 5/nummer 7), som vann senast i ett långlopp på Vaggeryd. Nöjd?
- Kändes fin då och allt verkar normalt i jobben efteråt. Det är andra förutsättningar den här gången, men det känns som en fin häst.
Chansen?
- Spåret blev lite långt ut kanske, men vi kämpar för att gå till final. Han går barfota på nytt.
Du har även med dig Nagini (lopp 7/nummer 10) som inte startat sedan Kungapokalen. Läget med honom?
- Det är bättre nu. Han var både ofräsch och hade halsbekymmer på Åby, men det är tillfixat nu och han känns fin i träningen.
Chansen?
- Han fick bakspår och jag misstänker att det är tufft emot. Vi smyger med och ser vad som händer till slut. Kan gå till final med klaff. Barfota runt om igen, slutar Åke Svanstedt.

Svante Båth

En av kulltopparna är Svante Båths Quid Pro Quo (lopp 5/nummer 8), som var tvåa i Kungapokalen El Mago Pellini.
- Spår åtta i försöket var förstås inte det jag hoppades på, men någon ska ju ha det spåret också, suckar Svante, som dock är nöjd med sin stjärna inför SprinterMästaren.
- Han gick med skor runt om i genrepet och var riktigt fint, precis som jag vill ha honom. Allt har varit okej i jobben efteråt också.
Utrustningen?
- Halvstängt huvudlag, men jag får se på tävlingsdagen om jag låter skorna sitta på i försöket eller inte. Det kan också bli så att jag gamblar och kör barfota bak.
Chansen?
- Det är klart jag hoppas han tar sig till final, trots läget.

Stall walmann

Pojke Kronos hade ett toppår som treåring och tjänade drygt 1,1 miljon kronor för tränaren Roger Walmann. Som fyraåring har han kutat in 9 000 kronor.
- Han blev sjuk efter resan till Italien som treåring på hösten och fick halopereras. Det har tagit tid att komma tillbaka, men nu känns han faktiskt på gång igen och i starten i Rättvik gick han i mål med tussarna kvar i snabbloppet och kändes klart uppåt, berättar Johan Untersteiner i stallet.
Chansen?
- Han fick ett spår lite långt ut bakom vingen och möter tufft motstånd, men målsättningen är förstås att gå dit.
Utrustningen?
- Vi lättade honom från järn till aluminium-skor till förra starten och det var positivt, så det blir samma igen.

Luft Kolgjini

Lutfi Kolgjini vann SprinterMästaren 2009 med Lavec Kronos. I år kommer den färgstarke Jägersrotränaren med en kvartett för att göra om bedriften.
- SprinterMästaren är en av mina favorithelger, förkunnar Ludde och ger följande rapport om sina adepter.
- Mosaique Face (lopp 5/nummer 10) - har tyvärr fått ett iskallt spår och det blir svårt att nå finalen. Nu blir det barfota bak och öppet huvudlag.
- El Mago Pellini (lopp 6/nummer 8) - var inte bra på Solvalla, men det är tillfixat nu. Läget är också tråkigt men han är ganska rask ut och jag måste ladda för att hitta en vettig position. Han är tillräckligt bra för att gå till final, även om Derbyt är hans huvudmål den här säsongen. Skor runt om och öppet huvudlag.
- Maffioso Face (lopp 7/nummer 1) - har inte gjort speciellt mycket väsen av sig på slutet. Fick i alla fall ett perfekt läge, för han ska vara längs plankan. Kan ta en finalplats. Barfota runt om. Huvudlaget ej bestämt ännu.
- Barracuda River (lop 7/nummer 4) - var vass efter galopp senast och visade att formen är på topp. Han är kvick ut och borde få ett vettigt lopp. Han är också aspirant på en finalbiljett. Skor runt om.
Erik Adielsson kör.
Dina bästa chanser?
- El Mago Pellini och Barracuda River. Det är hugget som stucket mellan dem, meddelar Ludde.

Stig H

Stig H Johansson har vunnit SprinterMästaren fem gånger som kusk med i tur och ordning Gallini (1974), Ultimo H. (1981), The Onion (1983), Peace on Earth (1989), Regent Broline (1996) samt en tränarseger med Naughty Nunu (2007).
På torsdag har Stig H ett bidrag med i SprinterMästaren och det är Indigius (lopp 5/nummer 4).
- Efter mycket om och men bestämde vi oss för att vara med. Anledningen till att vi tvekade är att han egentligen inte är någon riktig sprinter, utan det måste köras i full fart hela vägen för att han ska komma in i matchen.
Chansen?
- Det rör sig om en bra häst i grund och botten och han känns fin i jobben inför den här uppgiften. Våra förhoppningar är förstås att han ska ta sig vidare till final.
Utrustningen?
- Han går som tidigare.
Ditt bästa minne från SprinterMästaren är inte svårt att räkna ut, väl?
- Nä, det är The Onion från 1983. Det segerloppet kommer jag att minnas så länge jag lever, skrattar Stig H Johansson.

Marcus Lindgren

Hårdsatsande hemmatränaren Marcus Lindgren selar ut Call Me Hanover (lopp 6/nummer 3) i SprinterMästaren.
- Var ute i måndags och satt fast bakom Chapeau över mål. Han såg kanonfin ut och det känns som det är uppåtform, meddelar Peter H Sjöberg i stallet.
Några ändringar?
- Han gick med rycktussar näst senast på Tingsryd, men när Marcus ryckte dem fick det motsatt effekt. Vi provade därför halvstängt på honom senast och han blev betydligt piggare, så det blir samma igen och barfota fram som på slutet.
Chansen?
- Det är klart vi hoppas på final om han får ett bra lopp. Vi ska vässa upp honom i några intervaller på onsdag, upplyser Peter H Sjöberg.

Joakim Lövgren

Joakim Lövgren har med kapable Dreams Take Time (lopp 5/nummer 6) i SprinterMästaren.
- Det är klart jag drömmer om final, men det blev ett tufft men jag har en kapabel häst som i ljusa stunder har ett stort kunnande.
Formen?
- Han hade halsinfektion senast han startade på Lunden, men är friskförklarad och känns helt normal i jobben.
Blir det barfota runt om, helstängt och jänkarvagn?
- Nej, faktiskt inte, skrattar Joakim. Det blir skor runt om, halvstängt huvudlag och vanlig vagn.

Senast redigerad av alle den 2013-07-03 klockan 13:14.
Gammal 2013-07-03, 22:52   #28

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Tycker det är dåligt att spelbolagen inte erbjuder odds på sprintermästaren än! De finns tex redan odds för derbyt på unibet fler månader innan men sprintermästaren får vi inte äns dagen innan... :/

Trevligt med jackpot. Tidiga drag är Indigous och Perfect Power som jag tror mycket på i respektive försök, spets och slut är melodin?!

Omgången är klart intressant då nästan samtliga betrodda i försöken har fått usla lägen, El mago, Quid pro, Increased workload och även Nato dream som aldrig håller upp någon ledning...

Beckman kan vara klar men ändå varit sämre och inte säkert den är på topp. Bra hästar på start och som independece såg ut senast spelar jag inte utan den...

Ravenna var rysligt fin senast. Stark favorit från ett bra läge. Saknas dock inte motstånd så kanske nöjer mig med utgång.

Remeber Laser kommer jag försöka jobba bort i sista, inte så jävla imponerad av den. Vinner nog bara detta med smörlopp eller från ledningen, vilket kan bli svårt att nå.

Ser annars mycket fram emot helgen som blir min första sprintermästar-helg. Har hyrt ett hus på 170 kvm precis bredvid travbanan med 5 polare, kan det bli tråkigt?!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-04, 01:42   #29

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Spiken: Indigous i avd1 har goda möjligheter att ta ledningen och väl där har hästen toppchans att dirigera varje meter av loppet.

Lillspiken: EL Maggo Pellini mycket hög kapacitet där ludde har vässat hästen ordentligt. Vinner hur loppet än blir kört!?

....

Lunch Spiken Titan Tabac kommer tillhöra eliten bara hästen får vara fräch...

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-04, 06:58   #30
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Tycker det är dåligt att spelbolagen inte erbjuder odds på sprintermästaren än! De finns tex redan odds för derbyt på unibet fler månader innan men sprintermästaren får vi inte äns dagen innan... :/

Trevligt med jackpot. Tidiga drag är Indigous och Perfect Power som jag tror mycket på i respektive försök, spets och slut är melodin?!

Omgången är klart intressant då nästan samtliga betrodda i försöken har fått usla lägen, El mago, Quid pro, Increased workload och även Nato dream som aldrig håller upp någon ledning...

Beckman kan vara klar men ändå varit sämre och inte säkert den är på topp. Bra hästar på start och som independece såg ut senast spelar jag inte utan den...

Ravenna var rysligt fin senast. Stark favorit från ett bra läge. Saknas dock inte motstånd så kanske nöjer mig med utgång.

Remeber Laser kommer jag försöka jobba bort i sista, inte så jävla imponerad av den. Vinner nog bara detta med smörlopp eller från ledningen, vilket kan bli svårt att nå.

Ser annars mycket fram emot helgen som blir min första sprintermästar-helg. Har hyrt ett hus på 170 kvm precis bredvid travbanan med 5 polare, kan det bli tråkigt?!
Nu är det iof lite skillnad statusmässigt på sprintermästaren & derbyt. Så att bolagen erbj odds till ex derbyt & elitloppet så långt i förväg köper jag. Sen kan man väl tycka att de borde kunna släppa odds till sprintermästaren dagen innan, absolut, å andra sidan ät det inte mycket mer än ett vanligt lopp med försök & final. Hoppas ni får en trevlig helg, lätt gött med stuga & grabbgäng !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+2)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td