|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-07-01, 20:46 | #1 |
Sprintermästaren - torsdag
Tycker att vi redan nu kan snacka upp Sprintermästaren och v64 på Halmstadtravet nu på torsdag!
Kan förstaseedade Quid Pro Quo komma till från ett svårt 8e spår? Har hittat Nato Dream tillbaka till fjolårets form? El Mago Pellini har också ett byngligt läge, men är tuff! Vad tror ni? |
|
2013-07-01, 21:46 | #2 |
Har feeling för Indigious i första. Bra läge, hyfsad ut och tror denna distans passar bättre. Quid Pro Quo ser ut som bästa hästen i fältet och kan mycket väl vinna trots spår 8. Inte helt oäven från start heller!
Andra loppet känns nästan som att alla kan vinna. Luddes såg inte bra ut senast men är väl säkert förbättrad nu.
2013-07-01, 21:46 | #3 |
Årets bästa travmeeting!
Tror quid pro quo kan få svårt att vinna försöket från spår 8a, har snabba hästar invändigt (främst 4 och 7), men han har varit riktigt bra! Dock tror jag inte han är någon "krossar" häst. tror ludde kan bli farlig från bakspår där! El mago pellini såg fruktansvärt dålig ut senast, verkar tappat formen? undra om ludde fått ordning på honom! om han funkar så tror jag han vinner oavsett position! Nato dream är inte tillräckligt snabb ut, så oavsett form på honom så vinner han inte därifrån. pojke kronos.. Vad hände?? finns dock roliga luringar där eftersom le mago är svår bedömd! Sista uttagningsloppet ser öppnare ut.. svårt att sätta fingret på nåfon.. lite fundersam över luddes val av häst? ägare kanske? Tror dock att EL Mago Pellini vinner om han fungerar! |
|
2013-07-01, 22:12 | #4 |
Ska i Helgen besöka Halmstads travbana och Sprintermästaren för första gången. Några tips jag behöver ha med mig ? Hur tar jag mig lättast och billigast från Halmstad C till travbanan ?
2013-07-01, 22:31 | #5 | |
Citat:
Ps. Busspriset är 24kr om jag inte minns fel. Kolla in www.hlt.se |
||
2013-07-01, 22:40 | #6 |
Tack för svaret! och vart har vi festen efteråt, Leffes ?
2013-07-01, 22:44 | #7 |
|
|
2013-07-01, 22:51 | #8 | |
Citat:
Oftast så brukar de ha speciella bussar till travet från centralen, annars är det buss 10 eller 50 mot vallås. Kom ihåg buss mot vallås så kommer du ta dig dit. Bussarna går ofta och tar relativt kort tid, 20 min skulle jag gissa på. Ligger egentligen inte så långt ut, men bussen går ju inte direkt rakt Jag skulle rekomendera en brassestol, och komma i tid så du får en bra plats! Hela upploppet ner brukar vara fullt med folk, en jävla massa stolar helt enkelt. Annars kan man sitta vid grönområdet, vid sista sväng! Där är det OTROLIGT härligt att vara! Dock svårare att se värningar och provstarter. Men om du har en dator så kan det vara behagligt att sitta där. Det är kanske inte så lugnt där, en del barnfamiljer och mycket öldrickande! Men riktigt härligt att befinna sig där! Finns en relativt stor inne läktare om det regnar tex, men där kan det bli ganska dålig luft om det är för många! Men om det finns plats där under sprintermästarkvällen vet jag inte, har aldrig varit där under torsdagen! Finns "vip tält" fören dyrare peng, efter målgång brukar dessa ligga! Där finns egna spelluckor och obegränsat med öl! Annars så brukar det vara rätt behagligt, är mycket folk! Men ändå inte obehagligt mycket, det finns gott om spelluckor och man trängs ju inte som tex elitloppet! En RIKTIG folkfest! Hoppas infon var lite till hjälp, är från halmstad området så fråga om det är något annat du undrar över! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1) Senast redigerad av alle den 2013-07-01 klockan 22:55. |
||
2013-07-01, 22:53 | #9 | |
Citat:
Senast redigerad av alle den 2013-07-01 klockan 22:54. |
||
2013-07-01, 22:55 | #10 |
Tack för svaret!
Jag har varit på Elitloppet och Stochampionatet. Får se om detta kan överträffa dessa helgerna Hur är det med att ta med egen alkohol till banan ? Jag och en polare funderar väl på en varsin stol med lite bärsa och så i sista sväng. Brukar vara trevligt deeeluxe
2013-07-01, 23:00 | #11 | |
Citat:
Festen efteråt är i traditionellt tylösand för de aktiva och vanliga också skulle jag tro! Vet att det brukar vara en del efterfest på Olivers sportbar http://www.olivers.nu/, men vet inte hur det är iår! annars är du i halmstad en vacker sommarkväll, då är hela stan på g! så bara att glida in till stan! |
||
2013-07-02, 05:52 | #12 |
|
|
2013-07-02, 13:53 | #13 |
Vinner inte barricuda river sista försöket?? spets och slut? lennartsson släpper väl?
|
|
2013-07-02, 14:17 | #14 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Får fundera lite
Första tanken var queesy spik
2013-07-02, 14:18 | #15 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5624Winter - VS Stats: 73 - 53 - 7 ROI: 116.79% Vinstprocent: 57.94% |
1
Här måste jag försöka fälla Quid Pro Quo från bricka 8. Indigious tidigt i spets och sedan hästen att slå? Chansspik, intressant att se strecken. Outsiders där man får leta info: Bradley, Dreams Take Time, 2 Nato Dream eller Perfect Power till spets? Tyckte mig ana att Melander var sugen på spetsen denna gång? Om Perfect Power så släpper han väl? El Mago Pellini ska utnyttja sin styrka = tidigt fram och ställa frågan, verkar inte oäven att gå i dödens och trycka upp tempo. Om pace = Quite a Fall, Pojke Kronos och Rafael Blågul. 3 Barracuda River till spets? Increased Workload hamnar? Låst på dessa? Om inte, många. Intressant att höra vad tränarna säger på torsdag. 4 Beckman i normal fattning borde väl käka dessa till frukost? Enklaste motståndet på länge nu. Om jag ej spikar tar jag fyra hästar. 3,4,5,14. 5 Intressant att höra Åkes tankar om Ravenna. Tycker man kan leta lite här. Havbergs Mimi snabb ut första emot, Luddes två hästar och Elit Håleryd? 6 Remember Laser spets och slut. |
2013-07-02, 14:29 | #16 |
Är också inne på att Beckman och Remember Laser är troliga vinnare, men risk för att de blir megafavoriter? Hoppas nästan att det blir jackpot ikväll(tisdag) så spelvärdet ökar!
|
|
2013-07-02, 14:53 | #17 |
Känns som att det kan bli dubbeljacke till på Torsdag. Många starka favoriter ikväll! Jobba jacke!
2013-07-02, 15:37 | #18 |
Beckman borde ju bara vinna, och läste att åka va rätt nöjd med honom! Att han kändes fin igen! Jag gillar independence, men att han ska slå Beckman?? har fortfarande Olympia kvalet på näthinnan.. satan va bra han var då!
|
|
2013-07-02, 16:23 | #19 |
Har haft feeling för att Call Me Hanover ska kunna hävda sig i sprintermästaren sedan Courant tog hit honom. Lär vara vässad nu och de verkade försiktigt positiva i ronden.
Kör Ludde för vinst i försöket och hästen är i ordning finns såklart ingen som hotar den, men det lär bli streckvärde! Håller med om att Beckman bara vinner också, får hoppas många tittar på de senaste nollorna när de streckar...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2013-07-02 klockan 16:25. |
|
2013-07-02, 16:52 | #20 | |
Citat:
|
||
2013-07-02, 19:07 | #21 |
Untersteiner pratar om att han är lite sugen på att prova Ella Håleryd i spets i sista avdelningen. Kan det sätta käppar i hjulet för Remember Laser?
|
|
2013-07-02, 20:56 | #22 |
|
2013-07-02, 21:25 | #23 |
|
|
2013-07-02, 21:28 | #24 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Ella Håleryd är visslande snabb från start vid laddning...
2013-07-02, 22:22 | #25 |
Det blev jackpot också.. riktigt härligt borde dock varit dubbel.. 7 kr på 6orna??
|
|
2013-07-03, 12:53 | #26 |
http://www.sydbuss.se/travbussar.php
Såg att dessa körde genom hela skåne och plockade upp folk för er som ska Halmstad imon! |
|
2013-07-03, 13:05 | #27 |
Sprintermästar intervjuer
Åke Svanstedt Landets ledande tränare Åke Svanstedt har ännu ingen inteckning i SprinterMästaren men provar i år med en duo. Först ut är Polar L.B. (lopp 5/nummer 7), som vann senast i ett långlopp på Vaggeryd. Nöjd? - Kändes fin då och allt verkar normalt i jobben efteråt. Det är andra förutsättningar den här gången, men det känns som en fin häst. Chansen? - Spåret blev lite långt ut kanske, men vi kämpar för att gå till final. Han går barfota på nytt. Du har även med dig Nagini (lopp 7/nummer 10) som inte startat sedan Kungapokalen. Läget med honom? - Det är bättre nu. Han var både ofräsch och hade halsbekymmer på Åby, men det är tillfixat nu och han känns fin i träningen. Chansen? - Han fick bakspår och jag misstänker att det är tufft emot. Vi smyger med och ser vad som händer till slut. Kan gå till final med klaff. Barfota runt om igen, slutar Åke Svanstedt. Svante Båth En av kulltopparna är Svante Båths Quid Pro Quo (lopp 5/nummer 8), som var tvåa i Kungapokalen El Mago Pellini. - Spår åtta i försöket var förstås inte det jag hoppades på, men någon ska ju ha det spåret också, suckar Svante, som dock är nöjd med sin stjärna inför SprinterMästaren. - Han gick med skor runt om i genrepet och var riktigt fint, precis som jag vill ha honom. Allt har varit okej i jobben efteråt också. Utrustningen? - Halvstängt huvudlag, men jag får se på tävlingsdagen om jag låter skorna sitta på i försöket eller inte. Det kan också bli så att jag gamblar och kör barfota bak. Chansen? - Det är klart jag hoppas han tar sig till final, trots läget. Stall walmann Pojke Kronos hade ett toppår som treåring och tjänade drygt 1,1 miljon kronor för tränaren Roger Walmann. Som fyraåring har han kutat in 9 000 kronor. - Han blev sjuk efter resan till Italien som treåring på hösten och fick halopereras. Det har tagit tid att komma tillbaka, men nu känns han faktiskt på gång igen och i starten i Rättvik gick han i mål med tussarna kvar i snabbloppet och kändes klart uppåt, berättar Johan Untersteiner i stallet. Chansen? - Han fick ett spår lite långt ut bakom vingen och möter tufft motstånd, men målsättningen är förstås att gå dit. Utrustningen? - Vi lättade honom från järn till aluminium-skor till förra starten och det var positivt, så det blir samma igen. Luft Kolgjini Lutfi Kolgjini vann SprinterMästaren 2009 med Lavec Kronos. I år kommer den färgstarke Jägersrotränaren med en kvartett för att göra om bedriften. - SprinterMästaren är en av mina favorithelger, förkunnar Ludde och ger följande rapport om sina adepter. - Mosaique Face (lopp 5/nummer 10) - har tyvärr fått ett iskallt spår och det blir svårt att nå finalen. Nu blir det barfota bak och öppet huvudlag. - El Mago Pellini (lopp 6/nummer 8) - var inte bra på Solvalla, men det är tillfixat nu. Läget är också tråkigt men han är ganska rask ut och jag måste ladda för att hitta en vettig position. Han är tillräckligt bra för att gå till final, även om Derbyt är hans huvudmål den här säsongen. Skor runt om och öppet huvudlag. - Maffioso Face (lopp 7/nummer 1) - har inte gjort speciellt mycket väsen av sig på slutet. Fick i alla fall ett perfekt läge, för han ska vara längs plankan. Kan ta en finalplats. Barfota runt om. Huvudlaget ej bestämt ännu. - Barracuda River (lop 7/nummer 4) - var vass efter galopp senast och visade att formen är på topp. Han är kvick ut och borde få ett vettigt lopp. Han är också aspirant på en finalbiljett. Skor runt om. Erik Adielsson kör. Dina bästa chanser? - El Mago Pellini och Barracuda River. Det är hugget som stucket mellan dem, meddelar Ludde. Stig H Stig H Johansson har vunnit SprinterMästaren fem gånger som kusk med i tur och ordning Gallini (1974), Ultimo H. (1981), The Onion (1983), Peace on Earth (1989), Regent Broline (1996) samt en tränarseger med Naughty Nunu (2007). På torsdag har Stig H ett bidrag med i SprinterMästaren och det är Indigius (lopp 5/nummer 4). - Efter mycket om och men bestämde vi oss för att vara med. Anledningen till att vi tvekade är att han egentligen inte är någon riktig sprinter, utan det måste köras i full fart hela vägen för att han ska komma in i matchen. Chansen? - Det rör sig om en bra häst i grund och botten och han känns fin i jobben inför den här uppgiften. Våra förhoppningar är förstås att han ska ta sig vidare till final. Utrustningen? - Han går som tidigare. Ditt bästa minne från SprinterMästaren är inte svårt att räkna ut, väl? - Nä, det är The Onion från 1983. Det segerloppet kommer jag att minnas så länge jag lever, skrattar Stig H Johansson. Marcus Lindgren Hårdsatsande hemmatränaren Marcus Lindgren selar ut Call Me Hanover (lopp 6/nummer 3) i SprinterMästaren. - Var ute i måndags och satt fast bakom Chapeau över mål. Han såg kanonfin ut och det känns som det är uppåtform, meddelar Peter H Sjöberg i stallet. Några ändringar? - Han gick med rycktussar näst senast på Tingsryd, men när Marcus ryckte dem fick det motsatt effekt. Vi provade därför halvstängt på honom senast och han blev betydligt piggare, så det blir samma igen och barfota fram som på slutet. Chansen? - Det är klart vi hoppas på final om han får ett bra lopp. Vi ska vässa upp honom i några intervaller på onsdag, upplyser Peter H Sjöberg. Joakim Lövgren Joakim Lövgren har med kapable Dreams Take Time (lopp 5/nummer 6) i SprinterMästaren. - Det är klart jag drömmer om final, men det blev ett tufft men jag har en kapabel häst som i ljusa stunder har ett stort kunnande. Formen? - Han hade halsinfektion senast han startade på Lunden, men är friskförklarad och känns helt normal i jobben. Blir det barfota runt om, helstängt och jänkarvagn? - Nej, faktiskt inte, skrattar Joakim. Det blir skor runt om, halvstängt huvudlag och vanlig vagn. Senast redigerad av alle den 2013-07-03 klockan 13:14. |
|
2013-07-03, 22:52 | #28 |
Tycker det är dåligt att spelbolagen inte erbjuder odds på sprintermästaren än! De finns tex redan odds för derbyt på unibet fler månader innan men sprintermästaren får vi inte äns dagen innan... :/
Trevligt med jackpot. Tidiga drag är Indigous och Perfect Power som jag tror mycket på i respektive försök, spets och slut är melodin?! Omgången är klart intressant då nästan samtliga betrodda i försöken har fått usla lägen, El mago, Quid pro, Increased workload och även Nato dream som aldrig håller upp någon ledning... Beckman kan vara klar men ändå varit sämre och inte säkert den är på topp. Bra hästar på start och som independece såg ut senast spelar jag inte utan den... Ravenna var rysligt fin senast. Stark favorit från ett bra läge. Saknas dock inte motstånd så kanske nöjer mig med utgång. Remeber Laser kommer jag försöka jobba bort i sista, inte så jävla imponerad av den. Vinner nog bara detta med smörlopp eller från ledningen, vilket kan bli svårt att nå. Ser annars mycket fram emot helgen som blir min första sprintermästar-helg. Har hyrt ett hus på 170 kvm precis bredvid travbanan med 5 polare, kan det bli tråkigt?! |
|
2013-07-04, 01:42 | #29 |
Spiken: Indigous i avd1 har goda möjligheter att ta ledningen och väl där har hästen toppchans att dirigera varje meter av loppet.
Lillspiken: EL Maggo Pellini mycket hög kapacitet där ludde har vässat hästen ordentligt. Vinner hur loppet än blir kört!? .... Lunch Spiken Titan Tabac kommer tillhöra eliten bara hästen får vara fräch... God tur! |
|
2013-07-04, 06:58 | #30 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+2) |
|
2013-07-04, 10:10 | #31 |
Jag tar bilen ner för att möta upp några vänner där. Bor i Falkenberg. Kör ensam så kan fylla bilen om någon vill ha skjuts från stationen, för smidighetens skull. Leffes i Tylösand är givet.
Klanke (+3) |
|
2013-07-04, 10:18 | #32 |
Sharp$: 1615Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Någon som ska upp från hbg området sp har jag plats till 3!
2013-07-04, 10:20 | #33 |
Har upplevt sprintermästaren varje år sedan 91 , och har i år samma känsla som när Bergahrn vann med fantasy broline( han var klar när jag såg startlistorna) Nu har jag samma feeling med Qeasy ,borde kunna få 6- 8 ggr pengarna i finalen. 2 a ytter och styr på 700 kvar..
|
|
2013-07-04, 10:52 | #34 |
Jag blir inte förvånad om ludde vinner alla tre försöken.. han har bra hästar i alla! Ludde som tränare då, barricuda river i sista försöket!
Sprintermästaren skall upplevas på plats, magiska kvällar!!! Hela meetingen ska ha förjävla bra väder dessutom! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2) |
|
2013-07-04, 11:05 | #35 | |
Citat:
Hoppas ni får en härlig kväll.. |
||
2013-07-04, 13:11 | #36 |
Då kör jag till Halmstad, Klanke skulle egentligen med men nu blir det bara jag och hans fru.
Vi stannar över natten, hörs imorgon. |
|
2013-07-04, 13:37 | #37 |
Sista 20 på jobbet nu! Tagit ledigt imorgon så det blir att korka upp när man kommer hem Härligt att vädret är på vår sida också
|
|
2013-07-04, 13:52 | #38 |
Som vi var inne på tidigare, Beckman och Remember Laser blir megalampor. Vi var inne på spets i sista avd. Där låter det som om Ella Håleryd kan hålla emot Remember och ska sedan gå i spets. Intressant.
|
2013-07-04, 13:56 | #39 |
INDIGIOUS är ju inte speedig och passar egentligen ej för kortlopp. Är vi säker på att han spetsar?! Många är ju inne på att han leder runt om...
|
2013-07-04, 13:58 | #40 |
Jocke +++ för Dreams Take Time
|
|
2013-07-04, 14:00 | #41 |
|
|
2013-07-04, 14:17 | #42 |
Här kanske vi kan jobba upp spelkassan??
Namale Kronos - Han gick ett jättebra lopp i Köpenhamn senast men fick vida spår på slutvarvet och var nära att få pengar ändå. Nu är motståndet enklare och för första gången ska han gå i en amerikansk vagn. I övrigt inga ändringar och jag tycker att utgångsläget kan passa bra. Normalt sett har han en tung avslutning och jag tror att han är vårt stalls bästa vinstchans på hela helgen, säger Marcus. Lopp 3, v5-2 |
|
2013-07-04, 14:28 | #43 | |
Citat:
|
||
2013-07-04, 14:41 | #44 |
Perfect Power, är enbart streckad på 7%, är inte det lite? Spetsade ju enkelt senast, visst, är ju helt annat mostånd än tidigare, men jag tycker den är streckvärd. Bör väl spetsa, kan sen släppa och få fin rygg om Melander-Ludde börjar köra mot varandra.
|
|
2013-07-04, 14:47 | #45 |
Håller med. Behöver inte släppa heller tycker jag, ludde kommer ta det lugnt från start och blir melander instängd kan det bli så att han får bestämma en bit iaf. Jag köper inte alls travtjänsten och spelarservice som går på nato dream som favorit efter senaste prestationerna. Var väl problem att resa sa de inför senaste starten. Nu tror de han ska hålla upp ledningen för det bli helstängt men Melander är en av Sveriges långsammaste kuskar från start. Jag kommer köra Perfect Power som ensam A-häst på mitt system.
|
|
2013-07-04, 14:57 | #46 | |
Citat:
Om ludde fått ordning på sin häst så borde han vara stenklar? tycker det är märkligt att vinnaren av KUNGAPOKALEN är andrahandsfavorit.. tycker spelvärdet ökar avsevärt! Börjar bli sugen att spika! Jag tycker det är en klar första häst! |
||
2013-07-04, 15:01 | #47 | |
Citat:
Finns odds nu på unibet på sprintermästaren. Nato dream favorit där.... Den hästen alltså.. Ska alltid vinna varje lopp. Jag ville spela en liten peng på perfect power men det fick jag inte för den var inte med bland deras 20 hästar man kunde spela på haha =) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sheriffen78 (+3) |
||
2013-07-04, 15:07 | #48 | |
Citat:
|
||
2013-07-04, 15:21 | #49 |
Marcus M Melander twittrade för några timmar sedan att Nato Dream var bästa chansen för stallet.
http://twitter.com/MarcusMMelander |
|
2013-07-04, 15:25 | #50 |
spelarservice rankar nagini högst, måste varit någon info från svanen som varit mycket bra! Får man ranka upp på detta
|
|
2013-07-04, 15:26 | #51 |
En annan sak jag reagerar på när jag läste experterna nu... SS skriver om dagens bästa skrällbud, nr8 i avd 5, Onirique. Sen har dom inte med den på systemet...
|
|
2013-07-04, 15:35 | #52 |
|
|
2013-07-04, 15:37 | #53 |
"- 8 El Mago Pellini (V64-2) vann näst senast Kungapokalen på Åby varpå han senast galopperade bort sig på en opassande bana.
Han är uppfräschad efter det, kändes ruggigt fin i det sista jobbet och jag ser verkligen fram emot kvällen. Går det som jag hoppas rycker vi alla skor i finalen. " |
|
2013-07-04, 15:48 | #54 | |
Citat:
|
||
2013-07-04, 15:59 | #55 |
Inte för att jag är någon expert, men hur kan man ha omgångens bästa spik & ett av omgångens bästa skrällbud i samma lopp???
|
|
2013-07-04, 16:02 | #56 |
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ravenna var svinbra senast jag såg den
2013-07-04, 16:05 | #57 | |
Citat:
Spelvärdet på Ravenna på DD är ju kasst, SS letar spelvärde konstant. Nu måste jag tyvärr dra, för att hinna hem till första V64 starten. |
||
2013-07-04, 16:08 | #58 |
"Beckman kanske min allra bästa chans men Ravenna står inte långt efter" /Åke på SS.
Lycka till nu!! Ska skynda tillbaka och knäppa en öl, missar upptakten nu med allt viktigt :( Passar på att skicka en hälsning till Laxdasen med - ha det gött och lycka till på spelen! Senast redigerad av Helge den 2013-07-04 klockan 16:12. Anledning: Hälsning till Laxdasen |
|
2013-07-04, 16:37 | #59 |
Detta jokersystemet provar jag idag, går för stora pengar =)
1) 4 Indigious 2) A: 4 B: 8,1,3,6 C: 5,7 3) A: 10 B: 5,7,4 C: 2 4) A: 14,3 B: 4,9 C: 1,5 5) A: 3 B: 6,8,10,9 C: 4,7,12,2,1 6) A: 1,5,9,10 Minst 3 A, max 1 C 1av3 med Beckman, Ravenna och Ella Håleryd Mot banan! |
|
2013-07-04, 16:52 | #60 |
Tror på skräll i avd 5 och 6 idag!
Kul drag är 7 o 9 i avd 5, 10 o 11 i avd 6! Beckman bör vinna om 80%ig form, bara Lugauers bakom! Man kan fegdubbla om man vill där. El mago pellini har jag ett gott öga till, svek mig senast, men är den bättre idag vinner den avd 2! Nato Dream är en skämtfavorit, den får börja prestera 2-3 lopp i följd för att man ska tro på den... Kan skrälla till bakom dessa 2, se upp där! |
|
2013-07-04, 17:00 | #61 |
Hoppas ni arbetare vinner
Jag vet i alla fall att jag gör det Hyran ska betalas
2013-07-04, 17:15 | #62 |
1. 1,4,8
2. 1 3. 4,7,10 4. 14 5. 3,6,7,8,12 6. 5,9,10 135Kr Stenklar |
|
2013-07-04, 17:16 | #63 |
4 8
1 (skämtfavoriten mot ickesprintern El Mago P...spåret avgjorde) 3 4 5 7 10 3 4 5 7 14 3 5 9 8XXX XXBX X7XX 0905 |
|
2013-07-04, 17:33 | #64 |
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Sååååå jaaaaa Peter !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
2013-07-04, 17:47 | #65 |
|
|
2013-07-04, 17:48 | #66 |
Banned
Han är ironisk om du inte förstår det
mijo14 (+5) |
2013-07-04, 17:49 | #67 |
Nato Dream anmäld med skor bak och ändå favorit, vad är det jag missar?
|
|
2013-07-04, 17:51 | #68 |
Så här blev det.......
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad Spelform: V64, omg. 58 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 4 Indigious* 2 1, 7 3 4, 7, 10 4 14 Beckman 5 3, 7, 8, 9, 10 6 1 Ella Håleryd Vadet gäller startnummer 30 rader x 10 x 1,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: |
|
2013-07-04, 17:53 | #69 |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad Spelform: V64, omg. 58 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 4, 6, 7, 8 (10, 1) 2 1, 4, 5, 6, 7, 8, 10 (3, 2) 3 4 Barracuda River (7, 10) 4 14 Beckman (3, 1) 5 3, 6 (9, 4) 6 1, 5, 10, 11 (2, 9) -------------------------------------------- Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 369 Avd Ordinarie hästar 1 6, 9 2 10, 11 |
2013-07-04, 18:02 | #70 |
|
|
2013-07-04, 18:06 | #71 |
Banned
|
2013-07-04, 18:09 | #72 |
|
2013-07-04, 18:10 | #73 |
|
|
2013-07-04, 18:12 | #74 |
Banned
|
2013-07-04, 18:12 | #75 |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad Spelform: V64, omg. 58 Avd Ordinarie hästar 1 4, 8 2 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 3 4, 5, 7, 10 4 14 Beckman 5 3 Ravenna* 6 1, 5, 9, 10 Vadet gäller startnummer 224 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 224,00 kr Kvittonummer: 0366
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-07-04, 18:21 | #76 |
Banned
Sååååå BRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
2013-07-04, 18:22 | #77 | |
Citat:
Jag bombade in. |
|
2013-07-04, 18:22 | #78 |
sådärja! tack för bra info från marcus lindgrens twitter
|
|
2013-07-04, 18:22 | #79 |
Gött! den måste ge skapligt
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 3 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 8, 10 U-hästar: Vadet gäller startnummer 3 x 50,00 kr Totalt: 150,00 kr Kvittonummer: ABA2
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-07-04, 18:23 | #80 |
Banned
|
2013-07-04, 18:23 | #81 |
Tack för tipset angående Namale!!
Men fattar inte hur October Kronos kunnat förlora med lite normalt tempo... Men, som sagt, nöjd med utvecklingen. |
|
2013-07-04, 18:24 | #82 |
hade den som vinnare redan igår när han skrev. tråkigt nog så låg den i 13.5 ungefär då.... vad blev de nu? 3.5
|
|
2013-07-04, 18:24 | #83 |
Avd Ordinarie hästar
1 3, 4, 7, 8 2 7 Pojke Kronos 3 3, 4, 5, 7, 10 4 4, 8, 14 5 3, 8 6 5 Remember Laser* 120 rader, årets första bfro på Pojke Kronos och får den spets så är den fullt kapabel att hålla sig där. Eller? |
|
2013-07-04, 18:26 | #84 |
Banned
Klagar inte heller ...
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 3 Spelform: Vinnare Hästar: 10 Namale Kronos Vadet gäller startnummer 1 x 927,00 kr Totalt: 927,00 kr Kvittonummer: 0F4C xxxx xxxx 8105 |
2013-07-04, 18:28 | #85 |
Tackar, inte ofta man så "säkert" får in ca 11x den totala insatsen, bara hoppas på att tvillingformen fortsätter hålla i sig
|
2013-07-04, 18:30 | #86 | |
Banned
Citat:
Ja hade nog rälnat mellan 4-5 ggr vilket stämde rätt bra |
|
2013-07-04, 18:31 | #87 |
jo det är ju sant, robfri!!
Men med tanke på att aftonbladet också hade den som vinnare så får man väl vara nöjd med oddset |
|
2013-07-04, 18:32 | #88 | |
Citat:
Du har inget bra vinnarspel i nästa? Jag tror på och lirar 1,3,6 tvilling iaf (Lopp-4)
||
2013-07-04, 18:36 | #90 |
Jag träffade för övrigt en gammal kompis, som varit travskribent i ett flertal tidningar, i helgen. Han hade en idé om att Bradley kunde vara ett drag till Sprintermästaren, nämnde nåt om att Bergharn snackat om just Bradley till dagens lopp.
Kanske kan vara värt några spänn? |
|
2013-07-04, 18:37 | #91 |
Banned
Tror du är rätt ute på de 3 kusarna, har svårt att sära på dem men ja kan tycka att ludde har fint odds, den här hästen håller han högt, således en liten "måste ha ngt att följa-peng" på nr 6
|
2013-07-04, 18:43 | #92 |
Ja tror också att jag ska vara rätt ute där och lirar även jag ett vinnarspel på Nr.6 med tanke på att oddset är fint, nu jobbar vi in den!
|
2013-07-04, 18:45 | #93 |
Såja fan vad gött!
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Friskus90 den 2013-07-04 klockan 18:46. |
|
2013-07-04, 18:45 | #94 |
Bra start iaf , Dock lite synd med tvillingen 1-6
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 4 Spelform: Vinnare Hästar: 6 Nochebuena Face Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1) |
|
2013-07-04, 18:46 | #95 |
Banned
Tackar tackar !
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 4 Spelform: Vinnare Hästar: 6 Nochebuena Face Vadet gäller startnummer 1 x 260,00 kr Totalt: 260,00 kr Kvittonummer: 8F0E xxxx xxxx 8105 Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 4 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 3 U-hästar: 6 Nochebuena Face Vadet gäller startnummer 3 x 40,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: 870C xxxx xxxx 0945 |
2013-07-04, 18:48 | #96 |
Tack robfri för 6an körde den som utgångs häst på tvillingen med 1,2,3
|
|
2013-07-04, 18:48 | #97 | |
Citat:
Men det är ju kul att fler kan vara med och vinna!! Luddes hästar har ju gått som skållade troll, även om hans häst inte fick vinna i V5-2. |
||
2013-07-04, 18:50 | #98 | |
Citat:
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 4 Spelform: Vinnare Hästar: 6 Nochebuena Face Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer:
||
2013-07-04, 18:51 | #99 |
V6
1: 4 2: 5 3: 4 4: 3,14 5: 3,6 6: 1,2,5,9,10,11 Lycka till! |
|
2013-07-04, 18:52 | #100 |
Banned
Alla sjöar, än så länge... Nu är ju inte jag & streckspel riktigt kompatibla med varann, men denna ser faktiskt lite kul ut, men som sagt, spricker säkert. Spiken vinner i nästa & så skiter det sej i sista där man tror att man har heltäckt, haha
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 3, 7, 10 (2) 2 10 Namale Kronos (3) 3 1, 3, 6 (2) 4 4 Indigious* (7) 5 1, 3, 4, 5, 7, 8 (2) Vadet gäller startnummer 72 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 72,00 kr Kvittonummer: CF0A xxxx xxxx 0105 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sebkar (+2) |
2013-07-04, 19:04 | #101 | |
Citat:
Tack för denna
2013-07-04, 19:05 | #102 |
Testar denna:
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad Spelform: V64, omg. 58 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 4, 6, 8, 10 (1, 7) 2 1, 7, 8 (4, 6) 3 4, 5 (10, 7) 4 14 Beckman (13, 3) 5 3 Ravenna* (10, 7) 6 1, 4, 5 (2) Vadet gäller startnummer 90 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: xxxx |
|
2013-07-04, 19:09 | #103 |
robfri du sätter v5an känns som du är i flytet nu.
|
|
2013-07-04, 19:10 | #104 |
Banned
|
2013-07-04, 19:13 | #105 |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad Spelform: V64, omg. 58 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 4, 5 2 1, 5, 8 3 2, 3, 4, 5, 7, 10 4 14 Beckman 5 3 Ravenna* 6 1, 5, 10 Vadet gäller startnummer 108 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 108,00 kr |
|
2013-07-04, 19:15 | #106 |
Halmstad 58 2013-07-04 V64
Avd Ordinarie Reserver 1 4 2 1 3 5 6 7 8 3 4 5 7 4 14 5 3 6 6 1 2 5 9 10 180 rader * 1 * 1,00 kr = 180,00 kr 2013 4164 49B2 9B26 0145 4 juli 2013 |
|
2013-07-04, 19:17 | #107 |
Vinnare Dreams Take Time
Lopp5 50:- Senast redigerad av capone den 2013-07-04 klockan 19:19. |
|
2013-07-04, 19:17 | #108 |
Halmstad 58 2013-07-04 V64
Avd Ordinarie Reserver 1 4 2 1 8 3 4 5 7 4 14 5 3 4 6 8 9 6 1 2 5 9 10 150 rader * 1 * 1,00 kr = 150,00 kr 2013 25C0 0B38 9D44 0945 4 juli 2013 |
|
2013-07-04, 19:18 | #109 |
V64 Halmstad Omg 58,
2013-07-04 Ordinarie Reserver V64-1 4 V64-2 1 V64-3 4, 7 V64-4 14 V64-5 3, 6, 8 V64-6 1, 5, 10 18 rader x 5 x 1,00 kr = 90,00 kr TSN: 6F4C xxxx xxxx 0105 Observera att du valt V6 - endast vinst vid 6 rätt. |
|
2013-07-04, 19:21 | #110 |
Banned
Där sket det sej, blev inte alls kört som jag hade räknat med
Streckspel |
2013-07-04, 19:23 | #111 |
"gåtillfinalkörning"
|
|
2013-07-04, 19:26 | #113 |
illa hade räknat att erik skulle bli släppt till spets undra om han inte hade fått det om han kört till.
|
|
2013-07-04, 19:27 | #114 |
Det är alltid lika tungt att spricka i första avdelningen.
|
2013-07-04, 19:35 | #115 |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad Spelform: V64, omg. 58 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 6, 7, 8 2 7 Pojke Kronos Vinna eller försvinna 3 4, 5 4 3, 13 5 3 Ravenna* 6 2, 10 Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 48,00 kr Kvittonummer: CF6E A790 9F60 8105 |
|
2013-07-04, 19:42 | #116 |
Försvinna blev det, men den gick bra till slut!
|
|
2013-07-04, 19:45 | #117 |
Nu ser man varför Stig H. vann så mycket förut
Reijo L-KUNG |
|
2013-07-04, 19:45 | #118 |
Pojke Kronos svarade bra på barfota ro och jänkarvagn. Farlig i finalen?
|
|
2013-07-04, 19:46 | #119 |
Banned
|
2013-07-04, 19:48 | #120 |
Nu vinner Increased Workload
----------------------------------------- https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/ ----------------------------------------- |
|
2013-07-04, 19:52 | #121 |
Det lassas verkligen på Barracuda River.
|
|
2013-07-04, 20:00 | #122 |
Tack för Kaffet STEFAN !!!
Ja attans är kvar på V6 om inte om vafan skulle Alfaz dyka upp där... hade med Pojke Kronos. :( |
|
2013-07-04, 20:02 | #123 |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2013-07-04 Tack Takter!!! Dels för att du galopperade och skapade luckan men också att du hann undan så luckan uppenbarades................ Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 4, 7 U-hästar: 10 Nagini Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: 47E0 E3DE 9D** 0905 |
|
2013-07-04, 20:03 | #124 |
Halmstad 21 2013-07-04 TVILLING
Lopp 7 Hästar 7 U-hästar 10 300,00 kr * 1 = 300,00 kr 2013 8D20 XXXX XXXX 0141 4 juli 2013 Inte ofta jag spelar tvilling Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1) |
|
2013-07-04, 20:03 | #125 |
Banned
Ja, den funkar väl... Stiltje i 2 lopp, men denna väger upp & mer därtill...17 ggr snuskigt högt på den tvillingen !
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 5, 7 U-hästar: 10 Nagini Vadet gäller startnummer 3 x 300,00 kr Totalt: 900,00 kr Kvittonummer: CF82 xxxx xxxx 0145 |
2013-07-04, 20:05 | #126 |
Banned
|
2013-07-04, 20:06 | #127 |
Den Increase hästen vinner inte finalen den saken är säker...
|
|
2013-07-04, 20:07 | #128 |
|
|
2013-07-04, 20:10 | #129 |
|
|
2013-07-04, 20:11 | #130 |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13 U-hästar: 3 Independence Vadet gäller startnummer 11 x 20,00 kr Totalt: 220,00 kr Kvittonummer: 0F66 4134 ***A 0105 |
|
2013-07-04, 20:13 | #131 |
|
|
2013-07-04, 20:16 | #132 |
Spår 9 istället för 5 på pojke kronos hm...
|
|
2013-07-04, 20:20 | #133 |
Banned
|
2013-07-04, 20:26 | #134 |
Nagini måste bli farlig i finalen, som den spurtade...
2013-07-04, 20:28 | #135 |
|
|
2013-07-04, 20:29 | #136 |
Banned
Några trios
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 8 Spelform: Trio 1:a 14 Beckman 2:a 3, 4 3:a 1, 3, 4, 5, 8, 12 Vadet gäller startnummer 10 kombinationer x 10,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: A702 xxxx xxxx 0901 Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 8 Spelform: Trio 1:a 3, 4 2:a 14 Beckman 3:a 1, 3, 4, 5, 8, 12 Vadet gäller startnummer 10 kombinationer x 10,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: C362 xxxx xxxx 0905 |
2013-07-04, 20:31 | #137 |
Banned
Visst är det så, visserligen mycket beroende vilket häst det handlar om. I det här fallet tror jag de var rädda för dödens, & som den gick i försöket funkar den ju uppenbarligen klockrent i ryggar. Här luktar det 3e ytter, tror den bli svårslagen i finalen
|
2013-07-04, 20:31 | #138 |
|
|
2013-07-04, 20:33 | #139 |
Om han inte försöker nå vinnarhålet bakom Melander. Örjan är Örjan
|
|
2013-07-04, 20:35 | #140 |
Halmstad 21 2013-07-04 TRIO
Lopp 8 Plac Hästar 1 14 2 3 4 5 8 9 12 13 3 1 20,00 kr * 7 = 140,00 kr 2013 E72E xxxx xxxx 8141 4 juli 2013 |
|
2013-07-04, 20:35 | #141 |
Banned
Fast då är risk för 3e in tror jag, New York kanske släpper om Increase kommer hyfsat iväg, stallkörning har ju hänt förr...
TOBYTYKE (+1) |
2013-07-04, 20:40 | #142 |
Banned
Snyggt lirat
|
2013-07-04, 20:40 | #143 |
|
|
2013-07-04, 20:50 | #144 |
Tack!!
Spelade bara för att jobba bort Beckman. Valde mellan den och Indigous som spik, valde fel och satt med dumstruten direkt. Hade Beckman vunnit hade jag haft alla mot 8 kvar matematiskt, vilket varit riktigt jobbigt. Nu DD!! |
|
2013-07-04, 20:50 | #145 |
Datum: Torsdag 2013-07-04
Bana: Halmstad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 369 Avd Ordinarie hästar 1 3 Ravenna* 2 10 Beverly Boko Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 0FCC A552 3566 0145 [8:46:30 PM] maurizio parisi: Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 369 Avd Ordinarie hästar 1 3 Ravenna* 2 10 Beverly Boko Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr |
|
2013-07-04, 20:50 | #146 |
I finalen hoppas jag på Nagini och det känns möjligt med flyt. 22 ggr är lirat till.
Increased gick med öppet HL och skor bak, får se hur det går med dessa växlar... Quid är bra men spåret... New York US hmmm har ju trumf i spår men hur snabb e Alfaz ?? spännande iaf ----------------------------------------- https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/ ----------------------------------------- |
|
2013-07-04, 20:52 | #147 |
DD 1. 6,12
DD 2. 5,10 30:- |
|
2013-07-04, 20:57 | #148 | |
Citat:
Har mest på samma! 3-10, lillspel på 3-2! Nu kör vi! |
||
2013-07-04, 20:59 | #149 |
Är ni blinda och galna??
ALFAZ DEL PI kan inte förlora finalen!! Ser ut som överhängande galopprisk på Åke nu... Skönt det redde ut sig... Men vad gör han....?? Senast redigerad av doob den 2013-07-04 klockan 21:01. |
|
2013-07-04, 21:00 | #150 |
Min vinnare Också ALFAZ DEL PI
|
|
2013-07-04, 21:03 | #152 |
PAJAS-ÅKE!!!!
|
|
2013-07-04, 21:06 | #153 |
Banned
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 369 Avd Ordinarie hästar 1 2, 10 2 1 Ella Håleryd Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: ABE2 xxxx xxxx 8945 Nu vill jag gärna se Untersteiner start till mål i andra.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
2013-07-04, 21:08 | #154 |
Den ryggas!
OM du hade postat innan spelstopp någon gång... Senast redigerad av Misär den 2013-07-04 klockan 21:09. |
2013-07-04, 21:09 | #155 |
Tror åke har tankarna i usa det är inte samma åke längre fast vad ska han göra med en tok het häst.
|
|
2013-07-04, 21:09 | #156 |
Hyggligt tvillingodds...
|
|
2013-07-04, 21:12 | #157 |
Banned
Haha, ska bli bättre. Men fan svårt & hinna med allt precis innan start....men helt ärlig är du inte, har allt gjort det några ggr också när ja inte lämnat in i sista minuten.
Sen är ju den här långt ifrån klar, men man vet ju aldrig, chans tror ja den har Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+2) |
2013-07-04, 21:13 | #158 |
Patria!
2013-07-04, 21:16 | #159 | |
Citat:
BL |
||
2013-07-04, 21:19 | #160 |
Banned
Håll undan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
2013-07-04, 21:19 | #161 | |
Citat:
Oj!! 14,2!? DU ÄR KLAAAAAAAR!!! GRATTIS!! FYYYYYY FAAAAAAAAAN VAD DÅLIG DEN VAAAAAR!!! Senast redigerad av doob den 2013-07-04 klockan 21:21. |
||
2013-07-04, 21:21 | #162 |
Banned
Men KÖNSORD.......
|
2013-07-04, 21:23 | #163 |
Trodde Fleming verkligen att han skulle vinna från rygg ledaren?
Snacka om att ge bort loppet. Den där jävla dansken kan hålla sig på tattarbanan Åby och på sina Kalle Anka banor hemma. |
|
2013-07-04, 21:29 | #164 |
Flemming till Danmark och Åke till USA! Det blir perfekt! Där kan dom köra rygg ledaren!
Lillis (+20) |
|
2013-07-04, 21:31 | #165 |
Jaha dags för final . Va spelar ni. Har spelat Pojke kronos vp
|
|
2013-07-04, 21:33 | #166 |
Banned
Nu du Misär postar jag låååångt innan, så har du chansen... Blir sista liret för ikväll & summerar med ytterligare en kväll med många k plus, som dock hade kunnat vara 10k till i vinst om Untersteiners häst varit så bra som jag hoppats på. Men men, man kan inte vinna jämnt, så länge man går plus ska man inte klaga är mitt motto. Nu njuter vi av finalen !
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 11 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 3, 4, 5, 10 U-hästar: 9 Pojke Kronos Vadet gäller startnummer 6 x 150,00 kr Totalt: 900,00 kr Kvittonummer: 8D82 xxxx xxxx 8145 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1) |
2013-07-04, 21:33 | #167 |
Chansar en liten V4, störst feeling för Pojke Kronos och Nagini i finalen. Hoppas på hårt tempo så kliver Örjan in lite tidigare än i försöket......
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 7, 9 2 9 Kentucky Hall 3 2 Rya Spin* Vadet gäller startnummer 4 rader x 5 x 10,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: A380 C596 1126 0905 |
|
2013-07-04, 21:36 | #168 |
|
2013-07-04, 21:36 | #169 |
Måste bara köra ett platsspel, händer en gång om året
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-07-04 Bana: Halmstad, omg. 21 Lopp: 11 Spelform: Plats Hästar: 7 Mellby Apollo Vadet gäller startnummer 1 x 232,00 kr Totalt: 232,00 kr Kvittonummer: CFA6 EF7E ***A 8941 |
|
2013-07-04, 21:36 | #170 |
Reijo + Goop känns som ett hyfsat lir från perfekt läge
|
|
2013-07-04, 21:37 | #171 |
|
|
2013-07-04, 21:38 | #172 |
Halmstad 21 2013-07-04 TVILLING
Lopp 11 Hästar 2 4 8 10 U-hästar 5 125,00 kr * 4 = 500,00 kr 2013 63EA xxxx xxxx 8101 4 juli 2013 |
|
2013-07-04, 21:38 | #173 |
spelvärdet måste ju ligga på markus m här. fast jag tror goop
|
|
2013-07-04, 21:43 | #174 |
Banned
Ja det var väl inte jättebegåvat av Örjan att lägga sej i 4e in....Ryggat Björn från start så hade han fått den resan Indigious fick, & förmodligen varit 2a. Men de ville väl kanske spara hästen till nästa lopp, köra lite preparè, vad vet jag.
Gonatt alla |
2013-07-04, 21:43 | #175 |
|
|
2013-07-04, 21:46 | #176 |
Halmstad 21 2013-07-04 VP
Lopp Insats Häst 11 150 5 Vinnare 150,00 kr * 1 = 150,00 kr 2013 A32A A15A 3D0A 8141 4 juli 2013 spelade bara en liten peng tyckte den såg så bra ut i försöket. |
|
2013-07-04, 21:47 | #177 |
det är konstigt att det inte laddas mer i starten. det är där loppen avgörs. här gav de invändiga segern till uffe. märkligt
|
|
2013-07-04, 21:47 | #178 |
|
|
2013-07-04, 21:52 | #179 |
|
|
2013-07-04, 21:55 | #180 |
|
|
2013-07-04, 22:10 | #181 |