Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-06, 12:07   #91

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
Kan inte YOUR LOVE LOIS vara en luring i första avd kommer ihåg hur bra den var i förra årets elitloppssöndag i ett ramlopp.
Är väl bara dödens ledigt för denna pga spåret långt ut på vingen?
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-06, 12:12   #92

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Helge Zonett är jag inte så förtjust i, tycker mer det är en segstark rackare, men visst, barfota har man ju sett vad det kan göra på åkes hästar. Den jag är mest rädd för är den andra du nämner, Zarkozy, det är en kapabel rackare som dock har lite problem med fräschören.

Ahhh, jag står kvar på min sida, ska inte ändra sej när man luskat fram en idè
Man ska tro på sitt
Favoriten i loppet - är det väldigt uppåt på med. Känns fräschare och starkare än i fjol, opererat en kota, därav långa uppehållet. Där skulle dom plocka av bakskorna ffg (fel i programmet) men är ju nu anmält med skor.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-06, 12:17   #93

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Man ska tro på sitt
Favoriten i loppet - är det väldigt uppåt på med. Känns fräschare och starkare än i fjol, opererat en kota, därav långa uppehållet. Där skulle dom plocka av bakskorna ffg (fel i programmet) men är ju nu anmält med skor.
Helge, har du någon info på Conrads V. i sista
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-06, 12:22   #94

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Ligger lågt, varit sjuk, inte startat på ett tag så svårbedömd form. "Distansen är bra och han går barfota direkt men sammantaget har jag ingen känsla för en topprestation direkt"

/SS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+1)
Gammal 2013-07-06, 12:28   #95
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Glöm inte Wallin i sista om du ska gardera, kazire de bob, tycker den står bra till i detta lopp, såvida den lyckas trava ska väl tilläggas...
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-06, 12:30   #96

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Democrat skor bak han blir utmanad av en barfotadansande Kaka A.T. som äntligen fått ett vettigt läge!Dadak behöver lopp i kroppen enl Flemming då han inte startat sen elitloppshelgen.
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-06, 12:31   #97
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Såhär ser min lilla v4a ut

1.3,4
2.1,9
3. 2,3,4,5,7,9,11
4. 6,8,12,14,15

Sen reducerar jag så att minst en av Mellby Artist lr Kazire De Bob måste vinna.
Gammal 2013-07-06, 12:33   #98

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Lightbulb

Åke S

★ ★ ★ ★
Charlie Palema (V75-4) var jättefin när han vann på Åby senast och rekordsänkte rejält. Han vann på en fin tid med krafter kvar och hästen har utvecklats mycket i år efter uppehållet. Han gick barfota runt om för första gången senast och det fick en bra effekt. Men hästen var även uppåt rent formmässigt så den fina prestationen var en kombination av båda sakerna. Trots att läget är dåligt så tycker jag att det är min bästa chans i omgången.
Det är ju i alla fall framspår och även om han inte är någon raket ut så öppnar han hyggligt och kan nog vara med där framme direkt. Han går barfota runt om.

★ ★ ★
Mad Neo (V75-2) har börjat karriären bra. Men det har varit två billiga lopp han har vunnit och nu är det klart tuffare motstånd. Men hästen är under utveckling och kan säkert rekordsänka en bit här. Det behöver han säkert göra också om han ska räcka till vinst.
Fjärdespåret tror jag går bra men det blir ingen snabbstart. Det är lite svårbedömt hur så här pass orutinerade treåringar räcker till i V75. Han känns som en av flera. Skor runt om.

Echo’s Girl (V75-5) har utvecklats fint på slutet och gjort bra lopp tre starter i rad. Hon fick gå ett tufft förstavarv senast men höll farten riktigt bra till slut. Läget med innerspår är perfekt eftersom hon är snabb ut. Får hon ledningen och får bestämma lite så kan hon nog vara med i striden igen. Det blir barfota runt om igen.

Rica Neo (V75-5) radade upp segrarna i våras och var bra då men efter ett intensivt tävlande så fick hon ett litet uppehåll. Nu har hon tränat på bra en tid och det här är en rätt så stark och rejäl häst. Jag tycker nog att hon är den bättre av mina två i loppet men Echo’s Girl har utvecklats mycket på slutet och har startat kontinuerligt och därför tycker jag att chanserna är likvärdiga. Hon går barfota runt om.

Panter Neo (V75-6) galopperade i en trång situation senast då jag fick ta i honom lite för häftigt. Normalt är han travsäker och hästen är i bra form och känns fin i träningen.
Han vann ett billigt lopp näst senast och nu är det betydligt tuffare emot så det måste till mycket tur om han ska kunna räcka. Han öppnar hyggligt men lär knappast kunna vara med i någon spetskörning. Barfota runt om.

★ ★
Allaballakaitoz (V75-1) var dålig senast och vi har inte hittat några fel på honom efteråt. Han känns som vanligt i träningen men är ingen vinnarhäst utan hänger oftast med och tjänar fina pengar. Även om läget är bästa tänkbara är det max en platschans. Barfota runt om.
Nothing But Clas (V75-1) bev sjuk efter senaste loppet och struken för en tilltänkt start. Nu har han varit frisk ett tag och tränat på bra.
Hästen känns faktiskt bättre i träningen nu än inför starten på Solvalla. Men jag tycker ändå inte att han har någon vinstchans från det här dåliga läget och dessutom är motståndet för tufft. Barfota runt om.
Migge (+3)

Senast redigerad av fusbar den 2013-07-06 klockan 12:34.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-06, 12:36   #99

Sprites avatar

Standard

Tidig inlämning idag. Orkar inte bli hjärntvättad av intervjuer och så kallade experter på tvn:

Spoiler:
Datum: Lördag 2013-07-06
Bana: Halmstad
Spelform: V75, omg. 31

Avd Ordinarie hästar
1 5 Kaka A.T.*
2 1, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12
3 3 Caballion
4 7 Charlie Palema
5 1, 2, 3, 6, 8
6 1, 2, 3, 4, 5, 7, 11
7 1 Sem Jafet

315 rader
Gammal 2013-07-06, 12:39   #100

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
Kan inte YOUR LOVE LOIS vara en luring i första avd kommer ihåg hur bra den var i förra årets elitloppssöndag i ett ramlopp.
Ja, för mig är den helt given!

Lat som jag är kopierar jag in Olle på TP's inlägg om den

"
Startat en gång i Sverige över 1609 och vann då helt okörd med 4 längder på 1,11,0. Det var under elitloppshelgen i fjor.

http://www.youtube.com/watch?v=_LDyFL4bYmk

7 procent och det kallar jag streckvärd. Vann sen en V75 final också o Sverige i fjor överlägset efter att bara krossat dom från dödens."
Gammal 2013-07-06, 12:47   #101

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, för mig är den helt given!

Lat som jag är kopierar jag in Olle på TP's inlägg om den

"
Startat en gång i Sverige över 1609 och vann då helt okörd med 4 längder på 1,11,0. Det var under elitloppshelgen i fjor.

http://www.youtube.com/watch?v=_LDyFL4bYmk

7 procent och det kallar jag streckvärd. Vann sen en V75 final också o Sverige i fjor överlägset efter att bara krossat dom från dödens."
Bra prestation men perfekta förutsättningar med tredjespår, elitloppspreparerad bana och strålande sol samt 0 press i loppet och 11,0 gick han i mål på med drivning hela upploppet så knappast mycket sparat.

Då är Democrats 10,6 på Gävle bättre och bör ha mycket bättre chans då hästen är snabbare från start och har toppläge, speciellt jämfört med Your Love Lois. Går den hästen bakifrån eller måste han trycka sig till dödens för att ha någon chans?
Gammal 2013-07-06, 12:51   #102
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Bra prestation men perfekta förutsättningar med tredjespår, elitloppspreparerad bana och strålande sol samt 0 press i loppet och 11,0 gick han i mål på med drivning hela upploppet så knappast mycket sparat.

Då är Democrats 10,6 på Gävle bättre och bör ha mycket bättre chans då hästen är snabbare från start och har toppläge, speciellt jämfört med Your Love Lois. Går den hästen bakifrån eller måste han trycka sig till dödens för att ha någon chans?
Håller nog inte med om att 10,6 på Gävle är bättre än 11,0 på Solvalla, Gävles bana är extremt snabb.

Sen håller jag med dej om att Democrat absolut bör ha en bättre chans idag än Your Love Lois med tanke på spårlottningen.
Gammal 2013-07-06, 12:52   #103

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

Den kommer köras framåt, lat bakifrån, antar dödens ledigt. Men Democrat går inte med optimal balans idag..? Endast bff.
YLL tvåa senast bakom Årjängs Stora Sprinterlopp inbjudne Global Money.

Tycker den är klart rolig idag!!
Gammal 2013-07-06, 12:59   #104

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Håller nog inte med om att 10,6 på Gävle är bättre än 11,0 på Solvalla, Gävles bana är extremt snabb.

Sen håller jag med dej om att Democrat absolut bör ha en bättre chans idag än Your Love Lois med tanke på spårlottningen.
Det är skillnad på Solvalla en normal dag och Solvalla en elitloppshelg i snabbhet. Vet att Gäves bana normalt är sylvass men 4 tiondelar snabbare och det faktum att ena hästen får gå på innerspår och den andre i andraspår gör även det sina tiondelar som hästen utanför måste vara snabbare per sprunget varv. Plus att hästen måste ner i banan från sjundespåret.

Ni får gärna strecka hästen men jag tror inte ens att hästen har en sådan liten chans som den är streckad på ens när man tänker löpningsförloppet.

Hade kusken sagt att han antingen kör i ledning eller 1.08 i dödens första 1000, då hade den varit spik för mig men den tar inte ner Democrat från dödens eller bakifrån.

Dock tror jag Kaka A.T kan göra det då det är en bättre häst med ett bättre spår och med bättre kusk.
Gammal 2013-07-06, 13:05   #105

Sprites avatar

Standard

Är det bara jag eller är inte dessa hittills 7 sidor V75 betydligt mer informativt och med begåvade och respektfulla diskussioner roligare att läsa än 20 sidor med t.ex:

Monster Drive.... spik idag.. inget emot.. ska sjöa obeg med lax ikväll..!

Hur kan du tro på den lusen?!?! ....kommer den i mål ska jag springa naken på torget ikväll! Nej du måste lära dig vem som kan trav och det är jag. Alla vet det. Fråga vem som helst här....

Hatten av till moderatorernas beslut förra veckan!
Migge (+10), LeBanner (+10)
Svara

td