Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-05, 15:03   #46

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Tack för svaret!

Guiden prenumererar på, men tycker inte att intervjuerna där ger någon info överhuvudtaget!

Visste inte att man kunde läsa materialet efter tävlingarnas slut!

Borde börja föra lite statistik, kan vara rätt intressant!

Jämför tex Anders Svanstedts (Guiden Express) tips kontra Aftonbladet med Åke! hehe... Nej, bara invänta SS

Anders tror hårt på Rickard
Anders Svanstedt är ute och spelar golf under fredagsförmiddagen men har tid att ge sina synpunkter på V75-hästarna. Han kör själv 1 Allaballakaitoz (V75-1) och de flesta räknar med att han ska få rygg ledaren bakom snabbe Democrat?
- Han var inte som bäst senast men enligt skötaren som är min bror Rickard så ska han vara mycket bättre nu. Det är jag som bestämmer vem som kommer att köra i ledningen för jag tar spets om jag vill. Vi får se hur hästen känns innan jag bestämmer taktik. Åke kör 8 Nothing But Class som är en mycket bra häst som har varit jättefin i jobben. Han har dock haft otur med dåliga spår hela tiden.
I andra avdelningen har ni 4 Mad Neo. Det såg ut som om han bara sprang och väntade på sina motståndare senast?
- Ja, det är en bra häst men jag är lite tveksam till om han redan är redo för att vinna i V75. Han har gått med skor men jag tror inte att det bestäms säkert förrän på lördag vilken balans det blir.
7 Charlie Palema (V75-4) var riktigt bra senast när han tävlade utan skor för första gången. Frågan är var han hamnar från start?
- Han blev en helt annan häst utan skor och han går barfota igen. Jag tror inte att Åke körde något från start med honom senast och han kan nog öppna riktigt bra.
Ni har två ston med segerchans i lärlingsloppet. 1 Echo's Girl (V75-5) har verkligen tänt till.
- Hon har varit trög men blivit allt bättre och senast fick hon ett omöjligt lopp när det gick så fort. Hon kan vinna från ledningen men jag tror inte att hon tar spets.
Vem tar ledningen?
- 2 Rica Neo är snabbare från början och bara Rickard prickar ordentligt så tror jag att hon tar ledningen. Det är en riktigt bra häst som har varit bra i jobben inför detta. Jag tror att hon har en jättechans att vinna.
Ni avslutar med Panter Neo i V75-6. Hur är han från start?
- Han kan öppna hyggligt men är det någon riktigt snabb invändigt eller utvändigt så blir det inte ledningen. Han är även bäst med ett lopp på rulle.
Vilken är bästa chansen från stallet?
- Jag tror att det är Rica Neo, säger Anders Svanstedt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 15:34   #47

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 2, 5
2 6 Valetta Strix - spets o slut?
3 3, 4, 9
4 4 Queen's Delight - barfota?
5 3 What Love Can Do - streckad på 5 %
6 2 Dakadak
7 1, 2, 4, 9, 12 - tänkt spika rapide mark till dess den torskar men det här verkar rätt tufft.

Mina första idéer innan jag börjar läsa på.
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 16:42   #48

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Bägge släpper ju till Örjan
Menar du att Caballion släpper till Panne ?
Gammal 2013-07-05, 16:46   #49

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Menar du att Caballion släpper till Panne ?
Nej
Självklart inte
Kommer caballion före körs han i spets
Men jag har ingen känsla för vem som är snabbast ut av dem
Gammal 2013-07-05, 16:47   #50

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Visst kan democrat vinna första men jag tycker att ser ut att kunna gå väldigt fort första biten. Prawns o Kaka kan öppna riktigt fort och är inte direkt formlösa heller.2,5,6,7,8,9

Andra känner jag knappt till några av hästarna.Finns väl några som kanske blir halvskapliga. Lägger rösten på Love dancer. Den enda jag sett.7

Guld tror jag att pannan vinner. Caballion travar som en kråka som vanligt och Harry kommer flygande som vanligt oftast lite försent. Opitergium var väl hyfsad på V sist. Kanske kan häxa en del om inte annat.3,4,6,7,12
Är Charlie som sist vinner han. Bläddrar vidare.7
Wiss Shadow gillas och går allt som oftast bra. Ofta säker på plats om inte annat.Echo runt om låter ganska troligt.1,2,3,6,11,14
Tror inte att det skräller i något av de sista loppen heller. Känns som att någon av de mer betrodda vinner.Omgången känns lite ljummen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 16:58   #51

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Ett försök att finna 7:an.

1: 2 spets och slut
2: 1,6,7,8,11
3: 3,4,12 Hoppas på Harry och hans spurt, Ville spika men vågar ej p.g.a spåret.
4: 5,7,11
5: 11,14 Ett chanslås, Då det kan bli långt fram till ledaren och så är det Sto. (Med större Plånbok, Så hade jag haft fler hästar med i denna avdelningen. )
6: 1,2
7: 1,2,5,9,12

Kan det gå ?
Ändrar tipset och spikar nr:2 i avd;5 Rica Neo, Efter att läst Helges inlägg.

Senast redigerad av Trinity den 2013-07-06 klockan 11:17.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 17:08   #52

Sharp$: 1302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
"Kakan" vinner första - äntligen ett vettigt läge! Speedigare häst får man leta efter och full form... Tackar, Stig-Erik!

Visst är Kaka en tänkbar vinnare. Men Democrat i spets 1609 m, sen rycker Per 200 - 300 kvar!! Kaka spår utvändigt= tyngre resa NIX.. Bästa Spiken för min del
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 20:07   #53

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1242
Standard

Ursäkta men nu måste väl travtjänsten rökt på!!!!Caballion omgångens bästa spik
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 20:16   #54
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olsson43 Visa inlägg
SS har den som u-häst...
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 20:43   #55

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Absolut.

Sen har du nog rätt om de tre som kör till ledning efter en bit.

Såg någon vurmade för Picasso men håller på din lösning, 5an spetsar o släpper Fleming till tät.

Hoppas dock att Democrat blir attackerad, loppet innehåller hästar som inte behöver vara livrädda för lite jobb.

--------------------------------------------------
https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/
--------------------------------------------------
Har Bear Beta visat startsnabbhet i de norska starterna eller varför tror du den skulle komma för bi Dakadak. Tror vi kan få solfjädereffekt och Picasso svara upp, men beror helt på hur hästen är för dagen!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 20:50   #56

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olsson43 Visa inlägg

Samtliga betaltjänsterna går på den imorgon, så då har nog hela bunten rökt på ihop nere i Halmstad i så fall....
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 22:27   #57

clarunds avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Visst kan democrat vinna första men jag tycker att ser ut att kunna gå väldigt fort första biten. Prawns o Kaka kan öppna riktigt fort och är inte direkt formlösa heller.2,5,6,7,8,9

Andra känner jag knappt till några av hästarna.Finns väl några som kanske blir halvskapliga. Lägger rösten på Love dancer. Den enda jag sett.7

Guld tror jag att pannan vinner. Caballion travar som en kråka som vanligt och Harry kommer flygande som vanligt oftast lite försent. Opitergium var väl hyfsad på V sist. Kanske kan häxa en del om inte annat.3,4,6,7,12
Är Charlie som sist vinner han. Bläddrar vidare.7
Wiss Shadow gillas och går allt som oftast bra. Ofta säker på plats om inte annat.Echo runt om låter ganska troligt.1,2,3,6,11,14
Tror inte att det skräller i något av de sista loppen heller. Känns som att någon av de mer betrodda vinner.Omgången känns lite ljummen.
Tvillingsjäl denna omgång

Men vaddå "ljummen" med de grundidéerna ÄGER du strecklistan
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-06, 00:19   #58

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Blir som jag skrivit förut:

Photo Sea direkt till ledningen för att släppa till Caballion - "Pannan" tar det halvlugnt till dödens och blir "direkt" avlöst utav Ludde och Opitergium... Pannan vinner med två, tre längder ....!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-06, 00:20   #59

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Liraren bjuder på:
Avdelning: 7

Ranking
A: 2-12
B: 4-9-1-8-5-10
C: 7-11-6

ANALYSEN
Detta lopp ska normalt inte kunna ta så många skepnader. Vi är inne på att 2 Le Mat tidigt kommer till ledningen vilket tvingar Jorma Kontio att agera i tid bakom 12 Rapide Marke vilken lär dundras fram i dödens. Mycket talar för att loppet sedan kommer stå mellan dessa båda och då är det givetvis fördel ledande Le Mat. Skulle dock Jorma börja pressa upp tempot aningen för tidigt kan det kosta rejält för båda vilket skulle bjuda in en tredje part i matchen. Mest aktuell känns i så fall 4 Pling Plong vilken vi spekulerar sitter i ledarryggen alternativt fartfyllde 9 Mr Jef Fior om Åke får full snurr på honom.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-06, 02:17   #60

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Ranken

Avd 1: 5-6-2-8-4-3-7-1-11-9-10-12

Democrat har bara vunnit en seger på senaste fem starterna. Per Lennartsson är väl ingen dålig kusk, men saknar en del självförtroende för tillfället. Det är mycket stolpe ut. Skall med på lappen, men klar B-häst. Se upp för Prawns som har hittat form.

Avd 2: 6-4-8-7-3-11-2-9-1-5-12-13-10

Väldigt orutinerade hästar, och jag är mycket skeptisk till att sådana här lopp skall vara med på V75-spelet. Tipset till Ludde, men det går åt massor av streck.

Avd 3: 4-3-6-7-9-11-12-1-2-8-10-5

Panne de Moteur tror jag är snäppet högre än de andra. Hultman har bra snurr på stallet i år, och det här tror jag inte är några problem. Spikförslag.

Avd 4: 7-5-4-6-9-2-8-11-3-10-1-12

Tipset till Charlie Palema som verkar vara huvudet högre här. Perfekt inmatchad. Men det är ingen spik, och jag tycker man får bra betalt längre ned i strecklistan.

Avd 5: 6-1-2-3-14-11-9-7-10-4-8-15-13-14-5

Mycket öppet lopp, kräver många streck att lösa. Mycket orutinerade kuskar också, så se upp med kuskar som kör lite mer än andra. De kan ha kylan som behövs för att vinna detta.

Avd 6: 2-1-4-5-3-7-11-6-12-8-9-10

Tipset till Dakadak, men se upp för Bear Beta som jag tycker verkar väldigt bortglömd.

Avd 7: 12-2-5-1-4-9-7-6-8-11-10-3

Rapide Marke före Le Mat. Det är inte så mycket som skiljer de fem första i ranken, men därefter känns strecken väldigt bortkastade även för den som garderar hårt.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td